View Full Version : Linux pyörimään Xboxilla?
erazori
4.6.2002, 17:00:31
Olisihan tämä voinut mille tahansa konsolille käydä ja nyt kyllä harmittaa pistää tämä tänne. Tiedän, että kohta 70% populaatiosta kiroamassa täällä kuinka paska xbox on. Näille haluan vain sanoa, että vetäkää jojoon itsenne jossette keksi kunnon perusteluita :D
http://www.digitoday.fi/digi98fi.nsf/pub/dd20020604070254_jvi_27244678
Otsikko voisi olla hieman selvempi.
- Malokan
No malokan ottaa sitten silmät käteen ja korjaa otsikon. Tosin, se lienee turhaa sillä olen sen jo korjannut.
-Asrael
Edited by Malokan on 04.6.2002 18:39
Juuh, olihan tämäkin jo tullut luettua aikaisemmin englanninkielisenä. (melkein suoraan käännetty btw)
Eipä tuo koko homma minua hetkauta niin hetkeäkään, konsolia se ei muuta mitenkään, ja jos microsofti kerää tietoa mitä pelejä netissä pelataan, niin jee :) Toisaalta tuosta voi tulla vielä hyviäkin puolia.
Mutta katsotaan nyt mitä iloisa XBOX ON P¤#¤&#"%/# kommentteja me tänne vielä saadaan, olettaen että joku tätä lukee.
mieenkiintoista, mielenkiintoista...
noh, eipä tuo minua hetkauta, sillä tuskin tulen käyttämään tuota konsolia nettiin kytkettynä, eihän se sitten ole konsoli, nyttenkin se on puoliverinen, kovo ja kaikkee :P :D
no ei, hyvä konsoli, ei siinä mitään, mutta enpä usko että tuo uutinen minua erityisemmin hetkauttaa :P
Ja Silvia, ne kommentit mii potkaista sinne missä pippuri kasvaa! :D
Edited by vivi89 on 05.6.2002 00:08
Onhan tosta jo tiedetty. Jossain oli suunileen viikko, kask sen julkaisun jälkeen että Xboxiin on onistuttu ujuttumaan siru jonka avulla pystyy pelaamaan kopioituja piraatti pelejä siinä. Pääjohtaja oli kulma pudonnu tuolilta ja sanonu jotain että nyt jo ja että siinä sit meni ne suojaukseen käytetyt rahat. :D
Ei tuossa nyt mitään ihmeellistä muuten ole, mutta että vieläkö ne yrittävät tuota käyttäjien pakkotunnistusta, isot miehet? Eivätkö he Tajua, kun kaikista muista isoveliprojekteista on narahdettu.
Idiootti on se, joka luulee jonkin suojausjärjestelmän olevan murtamaton.
Tuokin MITin jätkä varmaan kihisee ironiasta, ainakin kommentointi on sitä tasoa (kertoa nyt hinta ja käytetty aika...). Kansakunnan huippulahjakkuuksien hyödyntäminen on siinä mielessä kapitalisteille kurjaa, että nuoruudessaan ne tekevät juuri tuollaista, sukupolvi toisensa jälkeen :D
Kyllä, olen selkeästi sitä mieltä että tämä romuttaa xboxin tulevaisuuden ja kyseenalaistaa micrsoftin kannattavuuden.
Down boy, down.
:)
Tar_Minastir
10.8.2002, 18:56:51
No oli jo aikakin, että tästäkin Microsotin tuotteesta löytyy tietoturva-aukko
Torspa
20.8.2002, 20:42:15
Hankkisin x-boxin varmaa muute,mut se maksaa pikkuse liikaa.
En aio haukkua x-boxia koska en sitä omistakkaan joten ei mitään perusteluja haukkua sitä.Kaverit kyl sanoo et se naarmuttaa niit pelejä ja olen jopa nähnyt x-boxin naarmuttamia pelejä,mut ei sitä tiiä.Mut graffat on sitte iha eri asia.Kuulma iha uskomattomia.Eiköhä se riitä tästä "sux-boxista"(ei ole oma mielipiteeni :bored: )
Tämä viesti ei oikein liity ketjun asiaan. Annan sen kuitenkin olla, koska keskustelu on täällä niin vähäistä.
- Malokan
Sensori
21.8.2002, 23:11:13
No ei se ole mikään ylläri että PC:n arkkitehtuuria käyttävästä laitteesta löytyy mahdollisuus jopa käyttää sitä PC:nä. Hei, tällä menollahan XBoxin ostaminen kannattaa oikeasti, se on halpa verrattuna PC:eihin, kaikki on valmiina ja tehot ovat suhteellisen hyvät. Eikä edes maksa paljoa. Semmoinen vaan vaikka serveriksi. ;) Tai irkkikoneeksi. Vähänkö muuten olisi riispekt jos irkkaa äksboksilla. :)
joo.. kyllä mä ton x-boxin hommaan jos sen kerta pystyy valjastaa peeseeksi. :D