View Full Version : Mikä musiikki soi Koff-mainoksessa?
Kuka mahtaa tietää? Kyse on siis siitä mainoksesta, jossa kaksi tyyppiä yrittää saada juoduksi ensimmäiset oluensa, mutta heidän autonsa varastetaan, oluet tippuu junasta jne jne. On jäänyt vähän päähän soimaan tuo kappale ja pitäisi katsoa tarjoaako internet sitä minulle.
-Rixu-
19.12.2002, 10:09:31
Minä olen miettinyt ihan samaa. Hieno kappale ja jää soimaan hyvin päähän. Joku taisi minulle sanoa, että se on nimeltään "My Shayonora" tjs. Kirjoitin sen varmaan ihan väärin, mutta minkäs minä sille mahdan, en tiedä miten se oikeasti kirjoitetaan tai onko se varmasti edes tuo kappale.
Google on meistä jokaisen ystävä:
Knack - My Sharona
Se on muuten aika pirun tarttuva piisi, totta.
eZRoller
19.12.2002, 13:18:41
Korjatkaa jos olen väärässä mutta eikö tosta mainoksesta ole toinenkin versio missä soi toinen biisi?
Rock´n Roll!! Kiitos Ren. Sehän se oli. Mutta rupeaa kyllä vähän kyllästyttämään kun tuo biisi kestää viisi minuuttia ja biisissä on yksi riffi.
Tordragon
19.12.2002, 23:16:57
Hassua, olen miettinyt tuota biisiä ja koko mainosta tässä viikolla. En kiellä biisin tarttuvuutta, mutta väitän sitä kyllä jokseenkin rasittavaksi. Ehkä mainoksen hahmoilla on osuutensa negatiiviseen mielentilaan, ainakin sillä toisella hahmolla.
Ensimmäisen kerran kuulin/näin niin saman tien älähti soimaan päähän. Tosin tuon jälkeen se onkin sitten vain hajoittanut sitä. Nimen omaan se 'My Sharona' -kohta. Arg. Näin tämän aiheen niin saman tien alkoi soimaan päässä.. tänks nox, hark.
Archux
20.12.2002, 14:40:54
Tässä (http://www.confound.com/animations/coronas.php) teille vähän Sharonaa (tai oikeastaan Coronaa). :D