PDA

View Full Version : Terminator 3

Eltsi
20.12.2002, 14:17:27
.

Falco
10.1.2003, 8:10:23
Traileri oli hieno, mutta sellainen kutkuttava tunne on että siitä tulee sellainen: Ratatatatata, I'll be Back!, Ratarattatataata.

En tosin tiedä. Mutta luulen niin. Aion kyllä katsoa sitten joskus sen leffan. :)

Chang
10.1.2003, 14:00:06
Totuushan on se että uusimmat Ison Arskan leffat on ollut enintään keski kaastia. Mutta kyseessä on kuitenkin Terminator sarja, ja vielä aito oikea Terminaattori Arnold! Kyseessä saattaa olla jo jäähyväis leffa, koska miehellä tuo ikä alkaa jo hiukan painaa. Mutta saa myös toivoa ettei tämä elokuva floppaa, koska olen odottanut tätä leffaa jo jonkin verran.
Kyllä tämä nähdä pitää...

sketsie
12.1.2003, 15:04:07
Hienoltahan tuo elokuva näytti ja mielelläni mene katsomaan ton mutta toivottavasti toi ei mene flopiksi. 1 ja 2 ja olivat aivan mestariteoksia ja toivottavasti myös tämä. Se vain on huono puoli että Iso Arska on niin vanha jo että se ei näytä niin kovalta kuin ennen mutta ei kai se haittaa :)

JonVonRox
12.1.2003, 16:23:44
No johan kesti lataus ja Omenakin piti asentaa koneelle ennenkuin suostui yhteistyöhön mutta asiaan.., eli lupaavaltahan tuo näytti ja Arskastakin sai vielä revittyä ainakin trailerin verran Terminaattoria.
Toinen asia onkin sitten koko elokuva.., nimittäin aivan liian usein ollaan nähty toinen toistaan hienompia trailereita mutta elokuva itsessään on flopannut pahasti. Tuossa saattoi olla koko elokuvan äksönit pienessä paketissa kuten trailerin ristiriitaisesti kuuluukin tehdä :/ !! Sitten sitä ihmetellään leffassa minne ne hyvät kohdat kadotettiin ja muistetaan että ainiin, Trailerihan näytti ne jo ><

Terminator 3:sen on parempi olla loppupeleissä hyvä koska yli kymmentä vuotta kukaan ei odota turhaan, ja tämä saattaa olla ja luultavasti onkin Schwarzeneggerin viimeinen koitos ja mahdollisuus lähteä pelikentiltä voittajana. Kehäraakkeja ei kukaan muista.

Leffa saattaa kuin saattaakin olla hyvä, ja jos Hollywoodissa halutaan niin Arska saadaan kyllä näyttämään vaikka kissanpennulta tarvittaessa. Kunhan nyt eivät tyrisi hommaa ja koko leffasarjan loistoa lopullisesti. Hmm,.. olen puhunut !!

Kreifi
12.1.2003, 17:57:14
Kuulostaa todella todella pelottavalta. Minä olen sitä mieltä, että jos haluttaisiin "sarjaa" jatkaa, niin olisi voitu väsätä sinne tulevaisuuteen sijoittuva leffa, jonka nimi olisi ollut muotoa: "Terminator - (joku hieno lisänimi)". Mutta ei niin ei. Samaa ideaa tökitään eloon vielä kerran.

Yritän kuitenkin suhtautua varauksettomasti ja avoimin mielin, mutta varmaan vain yritykseksi jää. Pakkohan se on sitten teatteriinkin mennä katsomaan, vaikka vain fiilistä hakien.

Traileria en ole nähnyt, enkä varmaan tule katsomaankaan, joten siitä en osaa sanoa. Tiedän kyllä aivan varmasti, että se näyttää hyvältä, sillä kassamagneettiahan siitä ollaan kyhäämässä. Nykyään ei vaan enää millään riitä pelkät tehosteet.

Saa nähdä, mutta toivotaan parasta.

yksisiipi
13.1.2003, 18:01:33
No pitihän se arvata jo raaka-Arskan kuuluisista vuorosanoista: "I'll be back". T2 oli melko hyvä elokuva, mutta en tiedä sitten mihin tuo uusi osa vie. Sci-fimpään tehostesessioon vai äxöniin. Samapa tuo, en usko enää robojen voittokulkuun. Se aika meni jo kymmenisen vuotta sitten.

Necroth
21.1.2003, 17:32:46
Mä näin sen trailerin LOTR TTT:ssä. Kyllä minä ainankin aion sen mennä katsomaan. Minä ainankin hurahdin niihin edellisiinkin niin pahasti että onhan tuokin pakko mennä katsomaan. En jaksanu tuota trailerii katsoa koska se elokuvissa nähty riitti minun vakuuttamisekseni.

Granite
21.1.2003, 18:21:22
Ensimmäinen Terminator oli mestariteos. Kakkososa ihan kelpo viihdettä (Robert Patrcik ruletti T-1000:n roolissa). Kolmososa vaikuttaa trailerin perusteelta aika tylsältä. Koko idea tehdä vielä kolmas Terminator kuulostaa todella väsyneeltä. Ja kun ei muuta enää keksitty, niin hei: laitetaan pahaksi terminaattoriksi muija! Semmoinen seksikäs kokonahka-asussa pyllistelevä tappaja-ämmä! Paitsi että tappaja-akan rooliin on palkattu joku niin kiltiltä naapurintytöltä näyttävä tytöntyllerö, ettei uskottavuutta saada aikaiseksi millään. Ja totta: arska alkaa olemaan jo niin eläkeläisen näköinen, että ihmetyttää miksi ne hassut robotit menee valmistamaan soluttautuja-terminaattoreiksi vanhuksia. Niihin ihmiset luottaa helpommin?
Voihan se olla hyväkin tuo Terminator 3, mutta odotukset on todella alhaalla. Mutta varmaan se pitää mennä leffaan joka tapauksessa katsomaan. Ja taas elokuva saa lipputuloja, vaikka se olisi täysin paska.