View Full Version : Omistatko Super nintendon?
FantasyManIX
4.6.2002, 22:37:53
No tämä on eka kysely multa.Toivotaan että onnistuu. :)
Eli kysymyshän on Omistatko Super nintendon?
Joo kyllä minä omistan.Minulta puuttuu kylläkin ohjaimet :(
Kaverilta tuli ostettua pois viimeviikolla ja ohjaimii ei ollu.Sain kylläkin pari peliä mukaan(NHL 93 ja 94)
//edit: Tuli vielä mieleen että tietääkö joku jotain paikkaa mistä vielä saisi tarvikkeita ja pelejä?
Edited by FantasyManIX on 07.6.2002 18:19
Omistin sen ja noin 30 peliä siihen + singon, turbokapulan Kiinasta, adapterin, Mario Paintin ja jotain muutakin. Piti myydä pois kun piti saada rahaa PSX:ää varten... :murjotus:
Tottakai omistan Super Nintendon! Olen sitä viimeaikoina jopa pelaillutkin.
Pelejä on tallessa: SMB3, Street Fighter 2, NHL 94, FIFA XX, Winter Games XX, Asterix, Top gear
Hävinneitä pelejä muistan ainakin: SuperNinjaTeenageMutantTurtles vai miten se nyt menee, eipä tuu muuta mieleen
yksisiipi
5.6.2002, 8:15:57
Eipä miulla sitä ole, mutta jos jostain sellaisen vielä saisi...
Onhan se kuitenkin melkein paras konsoli :D
Tottakai löytyy. Pelejä ei kylläkään ole kuin kourallinen. :(
Haluaisin kylläkin lisää, mutta kun ei paljon enää löydy mistään.
Eipä oo tullu hankittua... :cry:
vähän pidempi vastaus, kiitos
-Roa
Mulla oli sellanen joskus..sitten se myytiin.. :cry:
Roakel
14.6.2002, 19:40:05
Mä meinasin ostaa sen kerran kun olin isän kanssa kaupassa,mä katselin hieman ympärilleni ja huomasin jonkun uuden konsolin nimeltä playstation.Myyjä sanoi että se on paljon tehokkaampi kuin super nintendo ja sitten ostinkin pleikkarin.Tämä tapahtui joskus 1997..
Sam Kuu
22.6.2002, 22:04:35
Minä minä! Super Nintendo on ihan paras. Ostin sen käytettynä vähän aikaa sitten myös.
Mä omistin sen kapistuksen joskus vuonna makkara. mut se hajos, kun vahingossa kompastuin sen johtoon ja se lensi lattialle koko komeus :cry:
en ole jaksanut ostaa sen jälkeen uutta...
Leviathan
27.6.2002, 21:13:52
Onhan tääl semmonen:D Tosin enimmäkseen se kerää pölyjä:( en edes muista mikä siinä olikaan vikana:huh: Jokin kummiskin:bored: . Pelejä on joitakin joku mario, joku ihmeellinen roolipeli ja joitain muita, huono muisti kun mul on:eh:
OMISTIN,mutta minä tyhmä myin sen:( Pelejä oli monta:Mario kart,earthworm jim,secret of evermore,Donald duck starring maui mallard ja jotain muita.En muista enempää
kadun sitä etten ole koskaan omistanut ja nykyään on emulaattorit (vaikkeivat ne samaa fiilistä takaa niin ainakin samat pelit ja vähän päälle:D )
toinen syy siihen etten vieläkään omista on koneen/pelien kovat hinnat esim.verrattuna nes pelien hintaan.Siksi retroilen nesillä
ja emuloin snesillä ;D
(yhdessä vaiheessa olin ostamassa snesin ja ostin yhden pelinkin kun luulin ostavani snesin se peli oli smash TV.Tein kyllä mielestäni oikean valinnan kun ostin pleikkarin koska pleikkari pelit...hmm.. ovat yksinkeraisesti parempia :D eivät kaikki mutta useimmat esim.chrono triggerin tasoista peliä ei löydy montaa pleikkarilla niin ja ne final fantasyt...listaa voisi jatkaa loputtomiin,
mutta en jatka HAAHAAHAA!)
Tommistus
7.7.2002, 19:26:31
No mä olen miettinyt ton klassikko konsolin ostoa, mutta kaverilla ei ole siihen mitään muuta kuin itse kone ja Super Mario World joten en tiedä uskallanko sitä ostaa. Emulaattori kyllä löytyy ja pelejä niin maanpäällisesti.
Nightblade
8.7.2002, 18:17:02
No kyllähän minulla se OLI, mutta olin niin tyhmä että myin sen pois.. :(
Minulla ei sitä koskaan ollut (hyppäsin 8bit NES:stä suoraan PC-maailmaan), mutta ostin viikko sitten kirpparilta 20e ;) Mukana tuli SMW ja Paint (+hiiri). Nyt pitäisi kaivaa Hesasta joku kauppa joka myy noita pelejä.
Omistan kyllä. Ostin pari vuotta sitten kaverilta, ja on kaksi ohjainta sekä kymmenkunta peliä (mm. Super Mario World, Donkey Kong Country ym.) Kyllä SNES kuuluu mielestäni parhaisiin pelikoneisiin.
Torspa
27.8.2002, 18:08:05
Kyllähän minulta snessi löytyy ja siitä olen erityisen iloinen:).
Ja pelejä on super mario world 1 ja 2,donkey kong country1-3(iha super pelejä!),harvest moon,zelda:link to the past ja megaman x ja vielä joitai muita,mutta en nyt muista loppuja.Pitäisi kai kaivaa se snessi kaapista:).
Melinda
5.9.2002, 17:03:19
En omista Super nintendoa mutta sitäkin oon pelannut kaverini luona aikoinaan tosi paljokin..tykättiin donkki konkeista(siis pelisarjasta)mutta nykyään en enää jaksais sellasii pelata..mutta..pitäähän jotkut siitä mariosta joka on s nintendossa(itsestäni sekin on surkea en oo koskaa pitäny marioista..hehe karsee "viiksivallu"mielestäni*wirn* :)
ShadowZero
3.10.2002, 11:05:01
jep tottaki on ja onhan nuita pelejäkin siihen muutama
(secret of mana, lufia2, superbomberman ja monia muita) :D
Magic Munakoiso
4.10.2002, 22:48:54
Tokihan minä omistan, itseasiassa kaksikin :) (Pal ja USA) Pelejä löytyy: Final Fantasy III (= VI), Chrono Trigger, Super Mario RPG, Lufia, Terranigma, Illusion of Time, Demon's Crest, Quinox, Mickey Mania, International Superstar Soccer, Eye of the Beholder (wow), Super Gameboy ja jotain muuta kivaa. Viimeksi ostin Japanista Super Drakkhen:in (länsimaissa Dragon View) ja Tactics Ogren, joka ei valitettavasti ei vaikuta toimivalta :(
FantasyManIX, kysyit mistä pelejä ja tarvikkeita saa, pelejä ei tahdo saada (ainakaan hyviä) enää mistään, kannattaa lähteä kiertämään maaseudun divareita. Tarvikkeita (kaapeleita, ohjaimia tms.) saa kaikenlaisista pelikaupoista, esim. Game Housessa on isoja läjiä erinäköisiä ja kokoisia kaapeleita, joista saa ostettua halvalla, jos vain löytää oikean. Ohjaimet ovatkin kinkkisempi juttu, kyllä niitä löytyy, mutta mihin hintaan ja missä kunnossa.
Toivottavasti tuosta oli hieman apua :)
Neo-Bahamut
11.10.2002, 19:09:28
Tottakai omistan,enkä ikinä luovu siitä. En edes rahan puutteesta :) pelejä on paljon, n. 25 kpl. on marioo,secret of manaa,zeldaa,metroidii ym mukavaa :) olen jopa pelaillut viime aikoina sitä paljonkin kaverini kanssa. mikään ei voita kunnon mortal kombat hakkausta :D
RBelmont
12.10.2002, 18:38:39
Miksiköhän en ole aiemmin vastannut tähän topiciin? :huh:
Sain Supperis Nipan Joukkarilahjaksi vuonna tuhatyhdeksänsataayhdeksänkymmentäviisi. Se oli semmoisessa Donkkari pakkauksessa (ei Don Huonot).
Pelit: Donkey Kong Country, MK3, ISS, Donald joku, NHL 94, Dragon, S C IV. Semmottii.
Sitten miulla on sellainen atapteri, jolla voi pelata ulkomaalaisia pelejä esim. jenkki. :D
Ja onhan miulla myös jokaiselle uskolliselle mielipuolelle tarkoitettu Nintendo Scope-sinko. Soon kiva.
:D
jemina
8.11.2002, 11:58:16
Joo on. Hankin sen takaisin mun veljen poikapuolelta viikkositten 10 eurolla. Olin myyny sen sille muutama vuosi sitten 600 mk:lla! :D
Mulla on vain 3 peliä siihen. Lion King, Mario Bros. (jossa on 3 ensimmäistä Mario peliä) ja Nhl 95.
Goljatt
28.11.2002, 15:45:31
Mulla on vanha kunnon Super Nintendo! Muistan vielki ku sain sen Nintendon tilalle joskus Joulu lahjaks! Olin nii innoissa ;P mun ekat pelitki tais olla Super Mario ja Zelda Link to the past tms...
Eliroaero
12.12.2002, 0:38:10
Kyllähän se on edelleen tuossa parin metrin päässä vasemmalla puolellani.
Yks ohjain ja pelejä löytyy: Super Metroid, Donkey Kong Country, Diddy's Kongquest DKC2, Gods, Lagoon, The Legend of Zelda - A Link to the Past, Rise of the Robots ja Dragon Bruce Lee Story.
ja sitten öö 662 peliä rommeina ;D
Enpä ole ostanut lisää sen jälkeen kun löysin emut.
Oli minulla 1 peli 2 ohjainta mutta myin sen :( Huuto.net ssä 67e
ja tarvikkeita saa Huuto.net (http://www.huuto.net)
R'lyeh
28.12.2002, 20:34:17
Ei SNESsiä ole omana (ainakaan vielä), mutta kaverin konetta olen pitänyt lainassa jo puoli ikuisuutta. Elättelen yllä toivoa, että hän myisi koneen vielä minulle, pitäisihän se nyt noin hyvä kone itsekkin omistaa.
LizzieFox
5.1.2003, 15:46:29
En valitettavasti. Itse tykkään kyllä sillä pelata kavereideni luona ja yksi peli oli kyllä mahtavin mitä olen Super Nintendolla pelannut. Se oli joku Cat peli..Ihan ihmeellinen mutta huippu. Hassua kun nyt ei muistu pelin nimi mieleen.
silent_deadly
5.1.2003, 16:20:01
Ei oo, ei tuu. Kaverilla sitä pelaillaan aika paljon, varsinki super smash tv:tä ja Zeldaa.
Kyllä se tuolta olkkarista muiden Nintendojen joukosta vieläkin löytyy..:) Sain sen Donkey Kong Country paketissa joskus synttäri lahjaksi..ja kakkosohjaimen siinä samalla taisin saada. Nyt niiden lisäksi löytyy Super Mario All Stars jonka taas joululahjaksi taisin saada..ja siitähän löytyy Super Mario Brosit 1-3 ja japanilainen toinen osakin a.k.a. Lost Levels joka on pirun vaikea, mutta olen senkin jopa kerran päässyt täysin läpi. :D Tosin nykyään en pääse yhtä linnaa läpi siinä:P 8-4 tai D-4 en muista nyt kumpi..kaiketi tuo aiempi:P mutta kerran on nekin kaikki menty läpi:)
Siinä ainoat pelit mitä pitkään löytyi..mutta niitä kyllä jaksoi pelata kauankin..varsinkin kun kaksinpeliäkin pelasi..ja vieläkin niiden pariin palaa joskus:) vaikkapa P-siipiä keräämään SMB3:ssa lisää:P Niin ja sitten kyllä muutaman pelin lisääkin ostin muutama vuosi sitten viime vuosituhannella vielä.. silloisesta Nordic Gamesta ostin poistolaarista 10mk kappale hinnalla neljä SNES peliä pelkällä moduulilla ilman pakettia ja ohjeita..ja sain silloin Killer Instinct, Mortal Kombat, X-Calibur 2097 ja Super Metroid(Japanin versio, eli ei toimi kun ei ole adapteria:/) pelit. Jos lompakosta olisi löytynyt enemmän rahaa niin olisin enemmänkin saanut mukaani mutta kun ei. :(
Tarkoitus olisi vielä joskus harmaassa tulevaisuudessa SNES:lle hankkia The Legend of Zelda: A Link to the Past ja mahdollisesti Final Fantasya tai Secret of Manaa..jos mitenkään tulee tilaisuutta ilman kiskurihintaa niitä saada.. :blah:
Kaivelin tänään kaappeja, ja mikäs sieltä löytyikään; Snes :). Pelejäkin oli tasan 30 ja kaksi ohjainta (toinen on hieman rikki). Peleistä tosin sen verran että kovin tunnettuja ne ei vissiin ole, paitsi ehkä Super Mario All Stars ja Super Mario World.
Valittettavasti en, mutta pidän kyseisestä konsolista erittäin paljon, ja mario (muistaakseni eka), joka on tehty SNES:ille on mielestäni yksi parhaista peleistä koskaan. Mutta vastapainoksi sille, etten omista SNES:iä, voin kertoa teille, että omistan "legendaarisen" NES:in
StrongBad
8.5.2003, 16:32:12
Itse omistan vieläkin tämän kyseisen koneen. Muistaakseni sain sen joululahjana ja mukana tuli Super mario world. Minulla on myös MK, Clay fighter2,Killer instict,Zelda3+muita hyviä klassikoita. Enää en viitsisi kokeilla ohjainta käteeni koska se tuntuu nykyään mitättömän pieneltä :( Muuten voisin vielä pelata tätä ehkä parhainta konsolia...
Von Wiensburgh
9.5.2003, 7:29:53
Kyllä omistan. Mulla on sellaisia pelejä sille, kuin Super Mario Allstars, Zelda - A link to the past, Mortal Kombat II, Desert Strike, Castlevania mikä-lie (oliskohan nelonen), joku vanha NHL ...
Saattaa olla muitakin pelejä, mutta en nyt muista tarkalleen mitä.
Tulee pelattua aina silloin tällöin, useimmiten joko Zeldaa tai sitten Mario;ita
Joskus tämänkin konsoli oli ja lähti samalla lailla myyntiin muiden, kuten Nintendo 8 bittisien, Segan ja Jaguarin kanssa.
Ei millään olisi pitänyt luopua moisista aarteista. Ei ole mitenkään sama asia pelata niitä emulaattoreilta.
Kyllä tämä löytyy ja sillä on pysyvä paikka PS2sen vieressä.Pelejä löytyy noin 13.Shadowrunia ja Zeldaa tulee eniten pelattua.Kuningas konsoli.
Roleplayer
11.5.2003, 14:59:32
Heh..Omistan kyseisen konsolien kuninkaan...Tämä konsoli pitää olla jokaisella joka omistaa PSX:än tai ps2:Sen tai on syntinen...ITse olen omistanut Super nintendon jo siitä lähtien suunnilleen kun se on suomeen seilaillut. Minulla ei kyllä ole monia pelejä siinä enään jäljellä mulla on vain Zelda3, ja se peruspeli eli Super MArio World suurin osa näistä peleistä on jossain laatikossa joten en muista tällä hetkellä muita kuin nämä kaksi editoinpas tekstiä jos vaikka löytyisi ne pelit
Eliroaero
13.5.2003, 16:17:11
Oma SNESsini + 7 peliä lähti 110€:n hintaan uudelle omistajalle.
Toivottavasti siitä on iloa :)
Mutta Nintendon leirissä ollaan edelleen. Tätä nykyä on Kuutio käytössä kuudella pelillä varustettuna.
Eikä muuten jää siihen! :D
Darttis Varttis
15.5.2003, 20:37:11
Kyllähän tuo SNESsi olkkarista löytyy ja on sillä tullut paljon pelailtua omitan kaikki muut Nintendon konsolit paitsi kuution. (ja siihenkin säästän ;)
Kyllä löytyy ja mainio se on vieläkin. Lisää pelejä ostan kirppareilta ja huuto.netistä. En ole kyllä pitkään aikaan pelannut.
NeoExDeath
28.6.2003, 13:29:46
Kyllä löytyy SNES.
Pelejäkin on muutama. Esim. Donkey Kong Country,
FF 4 ja 5 , NHLPA 93 , Star Wars Episode 2 , A Link to the Past,
Darius Twin (Täysin surkea) ,Turtles in Time, Super Mario World...
Omistin myös Secret of Manan, mutta mikä oli suuri virhe,
myin sen! En enää kyllä ymmärrä miksi.
onhan minulla emulaattori.. :D mutta ei se varmaan takaa samaa peli-iloa kuin itse konsoli?
FilthSkin
6.7.2003, 21:50:23
Ai niitä aikoja... Olin silloin joskus pikku läskipallero olomuodostani huolimatta kavereiden sankari kun sain SNES paketin Donkey Kong Countryn kera joululahjaksi...
olisinkohan ollut 9v...
Sittemmin pelejä on tullut hankittua ties mistä (tyyliin fiksuja vetoja: "Saat mun Yoshi´s Islandin jos syöt ton madon"!)...
Ja minähän söin.
Eli pelejä löyty tuo:
Aasi gorillan pönde (Donkey Kong),
Yoshi´ island (edelleen mun lemppari pelejä ikuna),
Killer Instinct (mä olin tässä ihan lyömätön, kaverit ei kummasti enää jaksanu ottaa matsia kun voitot oli 4938-0)
Super Mario World (se pakollinen).
Siinäpä se sitten olikin. Saattaa noita pelejä olla enemmänkin jossain piilossa. :huh:
mazzeneko
9.7.2003, 16:13:25
omistan kyl, kaksin kappalein (PAL ja NTSC). pelei löytyy esim. FF2 ja 3, Secret Of Mana, Zelda III, Mario World 1&2, Axelay, MMX1&3, Skyblazer, KI ja parit muut joita nyt en muista (ovat jossain varaston nurkassa pölyttymässä.. paitsi FFät, Zelda ja SoM on hyllys ^^;
Tuli myytyä monta vuotta sitten. SNES oli se ensimmäinen konsolini. Aluksi meinasin ostaa tavan nintendon, mutta suppari oli hankittava heti kun pääsin sitä kokeilemaan. Omistin ainakin seuraavat pelit: Donkey Kong 1&2, MK2, Zelda 3, Super Mario World. Muita ei nyt tule mieleen..
GameHousessa (http://www.gamehouse.fi) vissiin myydään SNES kamaa. En voi tarkistaa asiaa, sivusto näyttää olevan alhaalla.
Kyllähän super nintendo löytyy, mutta möin ohjaimen kaverille. Se Super Nintendo ei toimi :D
forever_child
23.7.2003, 20:12:57
Juu kyllähän se tuolta laatikosta löytyy. Pelaan sillä "erittäin" harvoin. Muistan sen joulun kun sain sen..olin silloin ekalla luokalla. Mutta pelejä ei tullut mukana kuin yksi,mario. Sitä sitten pelailin innoissani kunnes ostettiin toinen peli,mario. Muita pelejä siihen sitten on donkey kong 2, mario kart ja muutama muu mario world peli. Ne oli niin kalliita silloin "muutama" vuosi sitten että en viitsinyt ostaa niitä.
Meinasin myydä koko laitteen tuossa pari vuotta sitten mutta sitten tajusin että..sitä ei kannata myydä..
Tais mennä osiltaan vähän offtopiciksi mutta ei se mitään..kai :huh:
Kuulonen
23.7.2003, 20:55:19
Oli joskus. Ei ole enää. Mainio konsoli tuo on.
Siihen oli juuri singot ym. vehkeet :D
Mielummin sitä singolla ampuu :mad:
Excalibur
27.7.2003, 16:59:10
Tietysti on pelejäkin löytyy jongun verran kuten castlevania ja super mario world =) =) =)
Medic44
27.7.2003, 18:30:58
On, ja peleinä huikeat err.. mario all-stars tai jokin mikä tuli mukana + yoshis island ja tota noin... mikäs se.. ei tuu mieleen ollenkaan nimeä mutta se dinosauruspuisto josta tehtiin elokuva ja niin pois päin.. oikeestaan tais olla sen se jatkoversiosta .. en mä muista
Miyuki
17.8.2003, 18:03:28
Meilläkin on super nintendo.Pelit siinä ovat:Zelda,Link to the past ja Super Marioworld.Meillä oli myös Metroid,mutta se on kadonnut! :cry: Vanhoja pelejä,koneita ja lisälaitteita saa helposti.ainaki ulkomailta,suomesta ei oikein löydy... =/
Cloudwalker
17.8.2003, 18:08:38
Tottakai. Super nintendo on jo legenda, tuolla se lojuu hyllyssä pölykasan ja tarpeettoman rojun alla. Pelit siihen olivat loistavia yksinkertaisuudessaan, yksinkertainen idea ja toteutus, silti niin loistavia. Kamujen kaa pelataan aina porukalla. Kun pelejä jostakin divarista saisi metsästettyä niin hyvä olis.
Son Of Jogurt
22.8.2003, 21:26:41
Tottakai Omistan super nintendon. Pelejä on muistaakseni:Super mario, Viidakkokirja mougli, Joku postelijooni peli, Sinko peli, ja jotai muuta mitä ei nyt tuu mieleen. Joskus olen koittanut myydä sitä pois mutta nyt ei tulisi mieleenkään. En ole pelannut sitä johonkin vuoteen mutta todella hyvä kapistus se on. Ei elämää ilman Super nintendoa.!.
juhis900
12.4.2004, 16:26:28
Kyllä ja Ei, Sillä mun veli oikeesti omistaa sen. Meillä on ohjaimet tallella ja kaks peliä jotka ovat: Donkey Kong Country ja Toy Story.
Kyseinen konsoli oli joskus kauan sitten ensimmäinen konsolini.
Enää sitä minulla ei ole kun se meni rikki varsin erikoisella tavalla.
Pelejä mitä muistan että minulla oli sille:
Super Mario World
Super Mario World 2: Yoshi's island
Ja kolmisen peliä joita en muista enää
Nykyään minulla on kyseisen konsolin emulaattori tietokoneella ja siihen n. 80 peliä, joten en hirveästi kaipaa vanhaa konsoliani. :P
Braska
12.4.2004, 18:48:54
Super Nintendo oli ensimmäinen konsolini.
Pelejä löytyy muutama, mutta ohjain on nyt rikki, kun pikku-sisko sitä joskus kauan aikaa sitten pelasi, ja hänellä oli kaverinsa mukana, ja he riehuivat kuin mitkäkin, ja sitten telkkari meni heidän päälleen. (Aivan oikein ärsyttävälle pikku-siskolleni! ;D )
Ei se haitannut, että telkkari tuli heidän päälleen, mutta kun se ohjain meni siinä samalla rikki. :( Nyt ei enää voi pelata Superilla. En kyllä olisikaan pelannut, kun on jo vähän huonohkoja pelit. (Ainakaan meillä ei ollut mitään hyviä) Meillä on myös sellainen sinko-peli, missä ammutaan vihollis aluksia. Siihen kuuluu sellainen sinko, millä sitten tähdätään ruutuun ja ammuskellaan. Oli/on se sitten hyvä peli. :)
Kohta varmaan pitäisi pistää huuto.net:tiin myytäväksi. Siellä oli muuten hauska tapaus; Pohja hinta Super Nintendo-setille, oli aluksi 1 euro, mutta nyt se on jo noussut jo 52 euroon. :D
Tietty jos säästän sen, niin 10/20 vuoden päästä joku amerikalainen rikas keräilijä tarvitsee Super Nintendon konsoli kokoelmaansa ja tarjoaa minulle 50 miljoonaa, ja sen jälkeen elän isossa huvilassani ja katson kattotelkkaria ja syljeskin kattoon. :D
Antzalle: 1+
Nitromethane
12.4.2004, 20:46:25
Kyllä vanha kunnon Super Nintendo löytyy vieläkin, mutta käytössä se ei enää ole, eikä sillä hirveästi pelattaisikaan, koska siinä on ohjain rikki ja Snes:n ohjaimia enää harvasta paikasta saa. Mutta jos Snes pelejä tekee mieli pelata niin käytän emulaattoria, mutta emulaattori ei korvaa sitä tunnelmaa mitä on pelata "oikealla" Snes konsolilla.
Snes tuli hankittua joskus muinoin, kun näin kaverini pelaavan legendaarista Donkey Kong Country peliä Snes:llä. Ihastuin siihen peliin aivan hirvesti, joten hirveän ruinaamisen jälkeen vanhempani suostuivat ostamaan Snes konsolin ja mukana tuli vielä Donkey Kong Country peli, jota on tullut kyllä tahkottua aika paljon vuosien varrella. Onhan Snes:lle julkaistu muitakin legendaarisia pelejä, kuten Zelda, Mario World 1 ja 2, Donkey Kong 1,2 ja 3, Mario Kart, Secret of Mana 1 ja 2, joita tulee aina ajoittan vielä pelattua ja ovathan nämä edellä mainitut erittäin mukavaa pelattavaa vieläkin, vaikka semmoiset 10 vuotta vanhoja ovatkin.
Vaikka Snes konsoli onkin tuolla kaapissa tyhjän panttina, en aio sitä myydä, koska haluan säilyttää sen itselläni muistona hyvistä kokemistani peli hetkistä. :)
From Finland
13.4.2004, 16:51:11
snes tuli hankittua silloin kun se eurooppaan ilmestyi ja tais tulla myytyä joskus vuonna 1999.
Nyt sitten olen hankkimassa snesiä takaisin kun pakko päästä pelaamaan FF3(6),Chrono Triggeriä,Terranigmaa ja jo hankkimaani Secret of Evermorea.
Emuissa ei noi äänet ole niin mukavat kuin oikeassa kapistuksessa ja onhan niitä paljon parempi pelata 32 tuumasella tv:llä kuin 17 tuumasella näytöllä.
Kyllä löytyy Snessi. Tuli muutama vuosi sitten ostettua käytettynä, ja mukana tuli kymmenen peliä, joista suosikkejani olisi ehkä Super Mario World, SMB3[Super Mario allstars] ja Mario Kart.
Meinasi kerran joutua myydyksi tämäkin kapine, mutta eivät saaneet sitä liikkeessä toimimaan, vaikka se toimi senkin jälkeen ihan loistavasti.. no onneksi ei tullut myytyä, kyllä nyt harmittaisi.
Kone on muuten kai ihan jenkkikone, sellainen (melko) kulmikas versio. Ja minulta muuten löytyy FF Mystic Quest, jota en kyllä ole ikinä saanut itseäni pakotettua pelaamaan loppuun..
Emulaattorilla en ole oikein ikinä pystynyt pelaamaan, sen verran luontevasti tuo kontrolleri kuuluu pelaamiseen. En kyllä ole hommannut yhtään lisää pelejä, joten lähinnä marioita tulee hakattua silloin tällöin.
Kannattaisikohan tuo Shadowrun muuten joskus pelata..
Kyllähän noita ohjaimia ja muita tarvikeita netistä löytyy, vaan pelejä ei taida enää tavan kaupasta saada. Kannattaa kuitenkin tarkistella huuto.netistä tms.
Asiaan. Omistan Super Nintendon, äitihän sen silloin ilmestymisen aikoihin osti.. Silloin se oli ihan kuuma vehje, ja sai kerhossa ylpeillä, että miulla on snessi. :D
Pelejäkin on jonkun verran ja se sinkokin tuli hankittua. Ehdotonta peliparhaimmistoa on mariot! Varsinkin 'Super Mario' ja Mario Bros 3 tjsp..
Loistava kone ikäisekseen!
Necrofobia
13.4.2004, 20:27:53
Kyllä vain. Taisin hankkia sen silloin kuin se ilmestyi eli se on jo aika vanha mutta toimii moitteettomasti. Super Nintendo on aika legendaarinen kone että en vihtis enää edes myydä sitä pois paitsi että muutamia pelejä oon myyny. Niin ja hyviä pelejä löytyy ja pelaan myös niitä joskus. Pelit ovat Donkey Kong, Castlevania IV, MegaMan X1,X2,X3, Zelda: A Link To The Past. Siinä ne kaikki tais ollakin.
korppis
14.4.2004, 16:12:39
En omista, mutta haluasin. Taino jos haluasin, eihän sille ole mitään käyttöä, kun nykyajan emulaattorit korvaavat kaiken. Hmph. Kyllähän tietysti parempi tunnelma olisi jos saisi telkkariruudusta pelata legendaarisia pixeliwörkkejä, mutta saa nähdä hankinko.
Loistava kone ikäisekseen!
Niin on!
mogvisti
20.6.2004, 23:50:22
Onhan tuokin mulla ollu. Sain sen joskus joululahjaks 7 vuotta sitten, mutta myin sen poikkeen 3 vuotta sitten. Pelejä mulla siihen oli Super Mario World, Street fighter ja sitten oli vielä joku jäkispeli. Mukana oli yksi ohjain, mutta eipä sen pelaamiseen muuta tarvitakkaan :) .
Harmittaa että pitikin mennä myymään pois, mutta onneksi on noita emulaattoreita!
Evil Zack
23.6.2004, 20:03:31
Löytyy ja on löytynyt jo joulusta '94 muistaakseni. Pelejä löytyy kourallinen (Donkey Kong Country 1,2 ja 3/ Street Fighter 2 Turbo/ Super Mario All Stars/ Super Mario World/ Mickey's Magical Quest).
Tuli taas tuossa keväällä kytkettyä takaisin seinään, mutta sitten alkoi vaivata FFVII kaipuu ja pleikkari takaisin :D .
Kupopo
24.6.2004, 12:20:49
Tottakai minulta löytyy tämä mahtikone, ja on yhä kovasssa käytössä. Sain sen joululahjaksi joskus vuonna 1994, mukana oli kaksi ohjainta, mutta silloin saamiani pelejä en muista. Pelejä minulla ovat Donkey Kong Country, Super Mario All-Stars (Johon siis sisältyvät Super Mario Brosit 1-3 sekä Lost Levels), Lion King, Hook, Super Mario World 2: Yoshi's Island (Mahtava klassikko edelleen, pieksee kaikenmaailman Final Fantasyt), Pinoccio, Disney's Aladdin, Super Mario World ja The Pagemaster. Kaikki pelit on vedetty untuvikkona ainakin kymmenen kertaa läpi, mutta kyllä niitä vielä jaksaa.
MoonlightChild
24.6.2004, 14:40:53
Omistan!!!!!!!
Mutta se on kaapissa ja pelejä en muista muita kuin: TMNT4, Super Punch Out!!! ja Megaman X3 vai oisko ollu X2 en muista :D.
Ja mul on koneella snes emulaattori ja siin on n.30 peliä xD
Tottakai. Tuohan on oikea helmi.
2 ohjainta löytyy ja pelejä. mm. Mario All-Stars (Johon siis sisältyvät Super Mario Brosit 1-3 sekä Lost Levels), Uniralli, Bomberman, NBA Koripallo, Joku avaruusseikkailu, Leijonakuningas, NHL 95... On varmaaan muitakin mutta enpä nyt muista mitä. Joskus on tullut joku Yoshi mario peli joltain lainattua, se oli hyvä. Omana sitä ei kuitenkaan ole. :murjotus: