View Full Version : Minä
yksisiipi
5.6.2002, 17:14:53
Naksuttelinpa tässä (tylsän) kesäpäivän vietoksi photoshopilla piirrustamani luonnoksen pohjalta hianon (muka) kuvan. Se on ikäänkuin omakuva mangana. :D
Tausta on hieno ja niin myös on kuvakin :D
Hieman lisää perustelua, kiitos. -Dagg
Edited by dagger on 05.6.2002 18:39
Flaming Amarant
5.6.2002, 17:44:41
I-ihan hyvähän toi kai on...hmm...jos nyt rehtejä ollaan: aika huono. tausta on simppeli ja tuo ukkeli on tosi rumajätkä.
Ihan surkee.
öm..no offence. :D
Cyber_Ninja
5.6.2002, 18:16:16
;D "ukkeli on tosi ruma jätkä..." ;D
tolle mä nauran nyt joka kerta, kun sut tuun näkemään,
yksisiipi ystäväiseni. ;D
minusta se on hyvä. en ajattele sitä niinkään
piirroksena, tai mitään esittävänä...
vertauskuvallisesti se olet sinä :)
minusta kuva on rehellisesti hieno. ;)
Edited by Cyber_Ninja on 05.6.2002 19:16
Älä välitä F.A:sta, sen on nyt muutenkin aika tyhmä (//edit:poistettu kommentti) Tuo kuva on oikein hieno, etenkin salama on onnistunut hyvin.Minulta ei tule edes suoraa tikku-ukkoa, joten Minusta tuo on hyvä! Keep up the good work!
Edited by ilezki on 07.6.2002 19:59
No höm. Otsikosta ensinnäkin. Siinä olisi kyllä voinut hieman enemmän kertoa kuvan sisällöstä... Kuvaa itseään en kyllä menisi mitenkään upeaksi kehumaan, sitä olisi saanut hieman enemmän työstää... taustassa ei ole mitn vikaa.
David A. Mage
5.6.2002, 21:15:31
Minä voinkin selostaa tuosta noin vaan tuohon kuvaan käytetyt elementit, enkä usko lopputuloksen olevan kovinkaan väärässä oikeasta menetelmästä: Taustana on Clouds-filtteri sinisellä ja mustalla värillä höystettynä "tähdillä" ja "auringolla", jotka ovat Lens Flareja. Salama on vain muutama sutaisu Paintbrushilla tai Pencilillä valkoisen värin kera. Omakuvamikälie ja taustalla olevat puut (tai mitä nyt onkaan) taasen ovat tehty Paintbrushilla, eivätkä ole edes varjostettu... Moisen saisi aikaan piirtopöytää apuna käyttäen ehkä alle viiteen minuuttiin eikä piirtotyylikään ole innostava... Anteeksi itsetuntoa laskeva kommentti, mutta tämä on karu ja rehellinen mielipiteeni...
Edited by David.A.Mage on 06.6.2002 13:29
yksisiipi
6.6.2002, 6:38:38
Juu noh...muuten oikein, mutta kuten itse sanoin, tein sen ihan kokonaan photoshopilla.
Ohan se vähän hassu piirros ;D
Kunhan saan skannerin käsiini, niin... :eh:
Juma! :ohhoh: :ohhoh: :ohhoh:
REN!
*Heittäytyy polvilleen*
:rispekti:
Mainiota! Hei, piirtäkääpäs kaikki lisää Ren-arttia! Pitäisikö muuten kirjoittaa Ren-ficcejä? XP
Kyllähän tuo on ihan hieno..
Ainut "ongelma" tossa on vaan se, että toi äijä tossa kuvassa ei käy tohon taustaan ollenkaan.. (no se nyt oli vaan minun mielipide)
Son ylisöpö :DD TUlee mieleen Doria... Kauhean hyvä laatuinenhan se ei ole, mutta jollakin tapaa kivan säröinen. Hahmo kyllä hyppää taustasta ulos vähän liikaa.
Ihan kiva kuva,tausta on mielestäni onnistunut ja salamatkin ovat hienoja.Oot myös saanut hahmon silmät ja muodon hienon näköisiksi vaikka kuva on piirretty photoshopilla.Jos min piirtäisin tuollaisen kuvan niin siitä tulisi ihan sotkuinen.Antaisin arvosanaksi 8½.
bigspin
9.6.2002, 19:39:27
Tuo on silleen aika jännä ja hauska.ukkelista tulee mieleen joku mafia/professori-mies =/ tausta on kans aika jännä.numeroksi antaisin jotai 7.
Amadeus III
11.6.2002, 11:28:11
Tausta on hieno ja synkkä niinkuin kuuluukin koska tuolla on tuo salama.
Mutta tuo ukko on vähän palikan näköinen, ihmisen piirtoa kun saisit vähän paremmaksi niin sitten nuo sun kuvat olisivat ihan 10 arvoisia piirrustuksia.
Dragonic
11.6.2002, 18:16:15
Hih! Itse asiassa toi oli kuppasin kuva mitä olen vähään aikaan nähnyt ;D Jatka samaan malliin! Kyllä susta joskus taiteilija tulee =)
Angel Eiko
12.6.2002, 10:48:09
Siinä on tosi siisti tausta! aika jännä toteutus... ukkeli on aika kivasti toteutettu. Vau... :)