PDA

View Full Version : Onko sinulla Kuutio?

Shai
8.6.2002, 10:51:29
Tämä on pelkkä kysely. Vastauksia kehiin ihmiset..

Tämä oli alunperin kysely, johon ei edes voinut vastata ja nyt näyttää siltä että homma on jo menettänyt hallittavuutensa rajat, joten täytyy kai vain katsella synkkänä sivusta näiden, "kyllä, omistan" postien kasvamista yhä entisestään.
Ei tätä enään ilkeä sulkeakaan.
- Ragnar

Kyllä sen kehtaa. Sulje tämä niin aloitetaan uusi.

Tristam
7.7.2002, 19:23:50
Joo-o... Noh, kuutiota ei ole, eikä luultavasti tule.
Minulla kun ei ole varaa moneen konsoliin.
PS2+PC löytyy jo ja se saa riittää...

Ra
9.7.2002, 23:59:16
ei ole eikä tule .... nintendot ei vaan jotenkin innosta.pleikalle tulee suurin osa hyvistä peleistä niin mihin sitä enää mitään kuutiota tarttee.=)

Roakel
10.7.2002, 8:12:45
Tällä hetkellä ei ole rahaa oikeestaan mihinkään ja mulla on jo PS2, mutta ehkä sitten joksus tulevaisuudessa voisi harkita.

Ravenwing
16.7.2002, 20:47:38
Kyllä löytyy kuutio. Melkein kaikki pelit tulee kaikille konsoleille, mutta Nintendon omat hiuppupelit vain Kuutiole:D

David A. Mage
9.8.2002, 7:18:40
Hmm... Kuvittelenko minä vai välttelevätkö kenties ihmiset kuutiota samalla tavoin kuin minä X-boxia...?

Jos en kuvittele, niin pakko kysyä: Mitäs vikaa siinä sitten on? Lastenkone ei ole mikään vastaus, sillä mistä lähtien lapset ovat pelanneet pelejä kuten Resident Evil.. Tosin en edes halua tietää nyt mihin tämä nykynuoriso on menossa, mutta...

Ei, en omista, vaikka tämä vastaus ei yhtään Ninjaa hyödyttänytkään. Ehkä jos hän ostaisi sen niin voisin pelata hänen konettaan... :P

pleikalle tulee suurin osa hyvistä peleistä niin mihin sitä enää mitään kuutiota tarttee
Korjaus: Pleikkarille tulee suurin osa peleistä. Hyvistä unohtui. Pelejä tuppaa koko ajan hirveätä vauhtia ja helmiäkin joukosta löytyy, vaikka voin taasen niitä lukuunottamatta kyseenalaistamaan muun pelitarjonnan. Kuutiolle tulee paljon hyviä pelejä ainakin minun käsitykseni mukaan -ja mikä tärkeintä- Kuutiolle tulee paljon omaperäisiä pelejä. Omaperäiset pelit erottuu harmaan massan joukosta huomattavasti piristävämmin kuin harmaan massan ylihypetetyt pelit, jotka osoittautuvat pahimmillaan ruskeaksi massaksi... Dih!

Ja Nintendolla on oikea meininki siinä, ettei tee hyviä pelejään muille. Ei helmiä sioille! (sika=henkilö lelukonsolikäsitteellä.)

edit: D-oh! Minähän harrastin syrjintää viestissäni. *Korjaus* (kyseessä siis ei ole se X-Box-syrjintäkommentti. Sen minä annan olla rauhassa... ^^')

Croppola
9.8.2002, 11:35:32
Ei ole enkä ole ostamassa. Paitsi jos joku kaveri sen hankkii niin haluisin kyllä hakata Resident Eviliä sillä. On niin hyvän näkönen. Mutta loistavasti mulle riittää PS2 ja (nuha)PC.

P.S: David, vai välttelet se sinäkin X-boxia? Hehe. En luota siihen oikeen kun se on Microsoftin kone. Eikä niillä ole oikeen mitään rajaa peli tuotannossa jos olette nähneet MoonTV tämän viikon Playerin tiedätte mitä tarkotan...

Dryad
15.8.2002, 17:50:24
Minu,lla on se, mikäli tämä nyt GameCubea tarkoittaa. :P
Minusta Nintendon pelit ovat hyviä, varsinkin Zeldat (ei se GameCubelle tuleva) & Super Smash Bros. Melee.. Ja monet muut. :D

Oktobotti
16.8.2002, 16:42:47
Eipä taida "Kuutiota" tuolta hyllystä löytyä. Se siitä sitten...

edit// Voi hevonkakka, millaista spammia! Eikä yksikään moderaattori ole edes tullut valittamaan?! O.o

Niin, pääsyynä lienee se, että Cube taitaa maksaa minulle kaksi numeroa liian paljon. Olen muutenkin jo rahapulassa, eikä näin joulun alla se rahamäärä ainakaan kasva. Eikä äitini varmaan edes pystyisi kuvittelemaan ajatusta kolmesta pelikonsolista saman katon alla. =)

Saria
21.8.2002, 7:24:58
No viel ei löydy kuutiota mut toivotaan että pian. ku on tulossa huippu pelejä. Pitää vaan saaha ekaksi rahat kasaan että sellasen sais. :D

Toia
21.8.2002, 8:03:53
Ei minulla eikä varmaan tule olemaankaan... tai kyllä voi tullakkin en viellä tiedä en ole selvän näkiä :D

En kyllä ole edes yrittämässä hankkia ...

yksisiipi
26.8.2002, 7:29:56
Ei oo eikä tuu. Eihän tuossa nyt mitään vikaa olisi (jos ilmaisiksi saisi :D ) mutta kun on tuo PS2. Lisäksi kallistuisin ennemmin XBOXin puoleen kuin nintendoon investoisin.

Lumi
11.9.2002, 7:46:09
On pitänyt ostaa se jo pitkän aikaa,mutta aina se on venähtänyt...tahtoo kuution ja REsident evilin ja zeldan ja tulevat fantasyt ja...ja...ja...

BobaMa
18.9.2002, 21:31:40
Eipä vielä ole.. Mutta tarkoitus olisi hankkia, viimeistään silloin kun uusi Zelda peli tulee. :D Pidän Nintendon peleistä muutenki aika lailla niin siksikin kuution mieluusti hankin ja löytyypä kotoota muutama vanhempi Nintendo konsolikin.. :)

Oni_Link
26.9.2002, 19:51:39
Kyllä tuokin kone löytyy. Mustan värinen ja 2 ohjainta (mustia).
Jopa 3 peliä löytyy, SSBM, se SW lentelypeli, rogue leader ja Fifa 2002 worldcup, ikävä kyllä. Sitä tuli pelatua noin pari päivää XD
Zeldat ja Mariot tulen hankkimaan tottakai, ja Metroidit sun muut :)

From Finland
29.9.2002, 15:25:59
tietenkin on gamecube! kaikki nintendon koneet omistan.

omistan
resident evilin
star wars roque squadronin

enskuussa
pitää hankkia mario sunshine

marraskuussa tulee sitten resident eviliäkin parempi kauhu peli eternall darkness

lokakuussa:star fox adventures

metroid prime,zelda,animal crossing,resident evil zero,final fantasy...jne..paljon hyviä pelejä tulossa.

Ben
29.9.2002, 18:41:04
Kyllä vielä jossakin vaiheessa kuution hommaan. Ei sille pelejä tule niin tiuhaan tahtiin kuin PS2:lla, mutta mikä laatu niissä onkaan! En tiedä vielä yhtäkään huonoa GC:n peliä. PS2:lle tulee joitakin helmiä, X-boxille sen sijaan ei ole tullut mitään minulle kiinnostavaa.

Laatu korvaa määrän eikös niin?

Jeth
17.12.2002, 17:30:37
Kyllä tuolta tuollainen Violetti Cube löytyy
1 ohjain
1 muistikortti :eh:
4 peliä

1. Super Mario Sunshine
2. Star Wars: Rogue Squadron 2 Rogue Leader
3. Luigi's Mansion
4. Need for Speed: Hot Pursuit 2

Mutta saan sen vasta jouluaattona :(

sketsie
17.12.2002, 19:23:02
Ei ole mutta aijon hankkia sen kesällä kun tulee se Resident Evil ZERO....ja NELOS OSA. :)

Hunter
18.12.2002, 14:05:48
Kyllä, kuutio löytyy... Vain koska missasin Sonic Adventure 2.n julkaisun Dreamcastille :prkl: En kylläkään valita, onhan pikkuiselle tulossa Crystal Chronicle ja Soul Calibur II... ja kaikkein tärkeintä... tulevat Sonic pelit... :D

Catch a fish
18.12.2002, 14:44:23
Löytyyhän se tuolta joulupukin kontista. :) En saa ennen jouluaattoa pelata sitä, ja se jos joku ärsyttää. Pelejä on Super Mario Sunshine ja Super smash bros. melee, mutta lisääkin on tulossa, kunhan päästään joulusta ohi. Ihan kiva ja kompakti pakkaushan se GameCube on näiden muutamien testausten ja pienen hipelöinnin jälkeen.

David.A.Magen kirjoittamaa
Kuvittelenko minä vai välttelevätkö kenties ihmiset kuutiota samalla tavoin kuin minä X-boxia...?
Harrastan pikemminkin X-Box-syrjintää, kuin GameCuben vastaavaa.
:)

Feamor
18.12.2002, 15:25:29
Eipä mulla ainakaan vielä ole sitä,mutta oon harkinnu sen ostamista...kannattaako se hankkii,koska mulla on jo:
PS2
Nintendo 64
Pleikka ykkönen,siis ihan tavallinen
GB Colour

Niin,elikkä kannattaako sellanen hankkia? :ooh:

Catch a fish
18.12.2002, 18:07:07
Alkujaan kirjoittanut Feamor
Eipä mulla ainakaan vielä ole sitä,mutta oon harkinnu sen ostamista...kannattaako se hankkii,koska mulla on jo:
PS2
Nintendo 64
GB Colour

Niin,elikkä kannattaako sellanen hankkia? :ooh:

Jos rahaa piisaa, niin miksikäs ei. Hyvä kone se on, jolle on paljon hyviä pelejä. Ja yksi FF:kin on tulossa, joten raha on ainoa este. Huomaa kuitenkin, että Cube on markkinoiden halvin konsoli, joten on parempi ostaa se, kuin mikään muu. Hinnan perusteella, jos PS2 jo on. :)

Ultimate3
18.12.2002, 19:28:22
PS2
Nintendo 64
GB Colour

Niin,elikkä kannattaako sellanen hankkia?

Ehdottomasti :D ajattele nyt mitä pelejä sille tulee... Metroid,Zelda,Rayman,Fianl FantasyPhantasy star online...
Minulle se oli jo sillon pakko ostos kun kuulin että sille tulee Final Fantasy,Zelda ja SSBM :D

blind
24.12.2002, 17:58:22
Ei ole kuutiota.. ainakaan vielä. Ps2, psx, pc, snes,
ja nes kyllä löytyy. Kyllä kuutiolle tulee varmasti sellaisa pelejä joita on pakko päästä pelaamaan, sitten luultavasti konsolin ostan?

Afrox
27.12.2002, 11:56:32
Eipä vielä ole mutta ostos saattaa tulla ajankohtaiseksi jos vain rahaa riittää kun se zelda tulee ja uusi final fantasy. Kone ainakin vaikuttaa lupaavalta mutta on parempiakin tapoja käyttää 200 euroa.

JoniKoo
29.12.2002, 10:19:49
On GameCube ostaa paukautin tuossa jokin aika sitten. Peleiksi on muodostunut Eternal Darkness,Resident Evil ja Super Mario Sunshine. Hyvä konsoli.

Nyt Soi: Sentenced - The Way I Wanna Go

Orion666
30.12.2002, 17:43:08
Ei ole kuutiota, eikä tule olemaankaan. Pleikka 2 rulettaa ja yritän tällä hetkellä säästää rahaa omaan (Olen enon konsolilla aina joskus pelannut). Kuutioon ei ole ainakaan vielä sellaista peliä joka minua kiinnostaisi. Mutta tietenkin jos joku hetken mielihäiriöstä sellaisen minulle lahjottaisi, ottaisin sen vastaan. Tällä hetkellä minulle kuitenkin riittää PSone.

juhis900
12.4.2004, 16:50:53
Kyllä minulla on kuutio, ostin sen viime kesänä mutta pelejä ei ole niinkää paljoa... vasta kolme peliä: Zelda Wind Waker, SSB melee ja Metroid prime.

Eliroaero
12.4.2004, 17:38:09
Kuutio löytyy kolmella ohjaimella (2 Nintendon 1 Thrustmaster) Neljä muistikorttia 3X4MB ja yksi kahdeksan megan.

Pelejä löytyy 21 kipaletta:
Bloody Roar - Primal Fury, Bomberman Generation, Burn Out, Cel Damage, Eternal Darkness - Sanity's Requiem, XG3 eli siis Extreme-G 3, Mario Party 4, Metroid Prime, Mortal Kombat - Deadly Alliance, Pikmin, Resident Evil, Starfox Adventures, Star Wars - Bounty Hunter, Star Wars - Rogue Squadron II Rogue Leader, Sonic Adventure 2 Battle, Super Mario Sunshine, Super Smash Bros Melee, Time Splitters 2, The Legend of Zelda Wind Waker - Limited Edition, Turok Evolution ja Wave Race Blue Storm.

Tällä hetkellä suurin AITOJEN konsolipelien kokoelma mitä mulla on ollut verrattuna NESiin ja SNESiin.

ROMmeja ei lasketa.

Roleplayer
12.4.2004, 17:42:18
Itse en omista Gamecubea enkä ole sillä juuri minkäänmoisia pelejä ole pelannutkaan, mutta en aio tätä kyseistä konsolia hankkia muutaman hyvän pelin takia joita sille on nyt ilmestynyt kuten: Metroid Prime ja The Legend of Zelda: Wind "wanker". Mut joo voishan se olla ihan hieno ostos noin muuten. Ja eipä tuo hirveän kalliskaan ole kuin se Zelda päkki taitaapi maksaa jotain lähelle 100€. Mutta kyllä tuosssa pleikka2:ssa riittää pelaamista ja pelejä ilmestyy kokoajan lisää joten luulen, ettei minulla olisi edes aikaa pelailla pelikuutiolla.

Julppa
12.4.2004, 18:41:46
Kyllä omistan kuution. Sain viime syksynä synttärilahjaksi. Ja pelejäkin on kokonaista kolme: Zelda, Super Mario Sunshine ja Metroid Prime. Varmaanki pitäisi se FFCC ostaa jos jostain löytäisi sopivan rahareiän.

Von Wiensburgh
13.4.2004, 11:40:45
Kyllä Cube löytyy. Ja Pleikasta pystyin surutta luopumaan, mutta en varmasti Cubesta luovu, kuin vasta sitten, kun uusi Nintendo tulee. Minulla on aina ollut kaikki Nintendot, ja tulee aina olemaan. Nintendo on aina ollut paras, ja saa nyt nähdä, tuleeko tuo asia muuttumaankaan ihan heti.

//: Pelilista:
Metroid Prime
Zelda CE
Zelda WW
Starfox Adventures
NHL 2004
Super Bust A Move
Rogue Squardon
(Äh, en muista, että olisko niitä vielä lisää. Edittaan ne tähän sitten jos muistuu mieleen.)

Nitromethane
13.4.2004, 14:21:22
Gamecube löytyy talosta, mutta se vain on pikkuveljeni, joka sillä pelailee päivät pitkät. Meikäläinen saa tyytyä "vain" PS2:seen ja PC:hen. ;)

Cele
14.4.2004, 16:09:42
Ei ole.. Harmi vaan, vaikka se onkin aika halpa, en sitä voi tällä hetkellä millään hankkia. Loistavaksi koneeksi olen kuullut haukuttavan, ja voi pitää paikkansa.

Mielestäni GameCube on houkuttelevin kone mikä markkinoilla tällä hetkellä on. :D

Burnhill
15.4.2004, 13:06:14
Kyllä löytyy. Pakko oli ostaa kun niin halvalla saa nykyään...
Hyvin musta GC sopii siihen PS2:sen viereen :P

Berrycake
15.4.2004, 18:41:36
Kyllähän se siellä television alla hyllykössä möllöttää taas muuan musta laatikko. Playstation2:sen, playstationin, 8-bit nintendon, ja videoiden seurana :3
Tai oikeastaan se cube on virallisesti poikakaverini, mutta siinähän se yhteisessä hyllyssä kyyhöttää minun laittetteni vieressä. Taisi ostaa sen joskus joltakin tyypiltä kun halvalla sai.
Eli on se taloudessa, juu.

Diamond
15.4.2004, 21:29:15
Kyllä löytyy Cube ja kolme peliä vain koska ei ole rahaa ostaa. :D
Cubesta maksoin yli 150e muistaakseni mitä se metroid pack.

isoSILLI
16.4.2004, 15:54:12
Joo kyllähän minulta GC löytyy, tuli ostettua joulun jälkeen, eikä ole tullut kaduttua, olihan se sen verran halpa, vain kaksinkertainen summa verrattuna muistikorttiin. =P
Nojoo, eli siis paljoa pelejä ei vielä ole, vain siis tämä Zelda -pakkaus sekä FF:CC, jonka takia lähinnä konsolin hankinkin.
GC on mielenkiintoinen laite, muotoilu on onnistunut ja sisältökin toimii.
Offtopic: IBM:n Power PC prosessori on ollut toimiva ja tästä syystä myös Sony ja Microsoft aikovat vaihtaa näihin Macintosheistakin tuttuihin tuotteisiin.
MS:n osalta tämä Mac matkiminen nyt mitään uutta ole, mutta Sony yllätti sinänsä.
Nojoo, hieno vehje ja todellakin omistamisen arvoinen, iso kiitos Nintendolle.

The Legend of Zelda Wind Wakerinkin aion hankkia, kunhan hieman hinta alenisi.

Braska
16.4.2004, 18:44:05
En ole vielä. Harkinnassa on kylläkin, kun on niin halpa. Siinä on muutama ihan kokeilun arvoinen peli: Metroid Prime, Super Smash Bros. Melee, Mario Cart - Double Pack, Super Mario Sunshine, Final Fantasy Crystal Chronicles, Star Fox Adentures, (En ole oikein varma onko sitten Star Fox niin hyvä, mutta voisihan sitä kokeilla.) Mario Partyt ja olihan niitä varmaan enemmänkin.

Ja minulla onkin lompsassa juuri tarpeeksi rahaa. :D No en varmaan ihan heti osta. Se on harkinnassa. GameCubessa on hyvä kun aika moni on laadukkaita pelejä, kun taas PS2 tulee paljon pelejä, mutta todella moni on aika huono. Tietysti PS2:selle tulee Final Fantasyt. Se on hyvä juttu. :D
Originally posted by David. A. Mage:
Pleikkarille tulee suurin osa peleistä. Hyvistä unohtui. Pelejä tuppaa koko ajan hirveätä vauhtia ja helmiäkin joukosta löytyy, vaikka voin taasen niitä lukuunottamatta kyseenalaistamaan muun pelitarjonnan. Kuutiolle tulee paljon hyviä pelejä ainakin minun käsitykseni mukaan -ja mikä tärkeintä- Kuutiolle tulee paljon omaperäisiä pelejä. Omaperäiset pelit erottuu harmaan massan joukosta huomattavasti piristävämmin kuin harmaan massan ylihypetetyt pelit, jotka osoittautuvat pahimmillaan ruskeaksi massaksi... Dih!

Täysin minun ajatukseni.

mogvisti
22.4.2004, 16:28:10
En omistä kuutiota, mutta sen voisi hommata koska sille on tulossa ( Tullut :huh: ) eräs erittäin hyvä peli ( Metal Gear Soid: Twin Snakes ). Ja eipähän tuo hintakaan ole aivan mahdoton, mutta toisaalta on nyt rahat melko tiukassa.

Jos nyt sattuis saaman kesätöitä ja niistä tarpeeksi valuuttaa, niin GameCuben osto voisi olla ajankohtainen.

Jaakkima
26.4.2004, 20:18:14
Kyllä on kuutio ja tulee olemaan aika pitkään. Omistan myös FF CC:n, mutta toine GBA on saamatta kaksinpelin aikaan saamiseksi.

Itse asiassa suosittelen GC:n ostamista kaikkille jotka on kiinnostuneita kuutiosta ja FF CC:stä. Jossain sivulla lorviessani kuulin että joku oli jättänyt kuution ostamatta "oudon" ohjaimen takia, mutta mielestäni se on itse asiassa harvianisen hyvä useimpiin peleihin joihin ei esim. pleikkarin ohjain käy ollenkaan niin hyvin(tämänkin tietää jos omistaa kummankin jonkun aikaa).

Eliroaero
12.5.2004, 15:03:54
Jossain sivulla lorviessani kuulin että joku oli jättänyt kuution ostamatta "oudon" ohjaimen takia.).

On joillakin tosi kummia kummia syitä. :huh:

No se on hänen menetyksensä.

Samaa mieltä ohjaimen kanssa. Yksinkertaisesti loistava ja istuu käteen todella hyvin. Analogitikut päihittävät PS:n vastaavat helposti.

Sanctio
24.7.2004, 22:02:33
Löytyy!

Minusta kuutio on Paaaaaljon parempi kuin joku ps2 tai Xboxi. Ihmetyttää, että miksi ihmeessä porukka tuntuu karttavan sitä? Sillehän on ainakin minusta todella hyviä pelejä, joita ei ole tullut muille. En ole missään nähnyt yhtä hyvää tappelu peliä kuin Soulgalibur2 tai Super smash bros meelee!
En ole missään pelannut yhtä hyvää yksinpeliä kuin Metroid Prime. ( ja kakkosta vaan odotellaan! Ai että näyttää nannalta!)
Niinkuin tuossa jo Jaakkima sanoi, Enpä ole minäkään nähnyt parempaa kapulaa kuin gameguben ohjain. Ja pienen koon ansiosta, Kuutiota voi raahata paikasta toiseen ilman vaivaa, toisin kuin Xboxia. Mutta kyllä minusta muutkin konsolit ovat hyviä. Kavereilla löytyy sekä ps2 että Xbox, jotka ovat myös todella hyviä, mutta kyllä silti gamegube vetää pidemmän korren!

Daiki
24.7.2004, 22:13:58
Ei löydy, vielä.

Eli hankinnassa on ja tuossa seuraavan vuoden kesällä pitäisi hankkia omilla rahoilla. Hankimisen syyt ovat siinä että itse kone on sopivan kokoinen. Ohjain on ehkä minulle hieman sekavahko [johtuen siitä että Ps2 ohjain on "yksinkertaisempi"]. GC olen pelannut kaverilla ja silläkin yleensä Mario Karttia [vai miten kirjoitettiinkaan]. Zelda Wind Wakeriakin on tullut kokeiltua.
GC pelit ovat minusta hieman omaperäisimpiä kuin esim. Ps2:n tai XBoxin.
Hankinnassa on sitten Zelda ja... No katsotaan sitten vuoden päästä, jos on sattunut tulemaan joitain muita "helmiä".

Auroch
24.7.2004, 22:26:37
Kyllähän kuutio täältäkin löytyy enkä ostostani kadu. Hyviä pelejä löytyy mutta se vaan harmittaa et kaikki uudet Final fantasyt tulee ps2:selle :(

Kreifi
25.7.2004, 0:41:55
Minullakin on! Pelejä ei kylläkään ole. Jotakin pelejä varmaan pitäisi joskus ostaa, mutta kun ei ole aavistustakaan pelitarjonansta, eikä yhtään oikeasti kiinnostavaa titteliä ole sattunut eteen. En minä muuten kyseistä pelikonsolia olisi ostanut, ellen sitä niin pirun halvalla olisi saanut. Tuossa se nyt kuitenkin muovipussissa makaa. :P

PS: Voisin siivota tämän ketjun.

Grove
25.7.2004, 13:25:14
Eipä ei...

Ei löydy vielä Kuutiota tästä talosta, mutta olen ajatellut hankkia sen tässä lähiaikoina, koska nyt tällä hetkellähän se on aika halpa. Syinä hankkimiseen on tietenkin se, että sille on tosi hyviä pelejä ja uskon, että tulevaisuudessa suuri osa kuuluisista peleistä tullaan julkaisemaan GameCubelle, onhan se sentään Nintendo!

Crimson
7.8.2004, 2:28:35
Löytyy, löytyy. <3
Vain koska isäni myi N64'semme kirpparilla [minä siinä meinasin henkeni heittää. Menetin palan elämääni. ;_;] ja sen mukana meni Zeldat. >____<;;;
Jotenka ostimme sitten Zelda bundlen vai miksikä siinä luki. Mutta kuitenkin... Siinä sain toisen N64'sen peleistäni takaisin~ Ja Majora's Maskin jonkin special cd'n kautta jonka serkultani sain ostettua kun ei ole mikään Zelda-fanittaja.
Ja toki muitakin hyviä pelejä löytyy.

Olen todella tyytyväinen kuutioon ja voin olla varma että se on paras ystäväni kauan aikaa. :>

Shai
7.8.2004, 18:58:46
Jep ostin sen halvalla 50 euroa ja se oli zelda bundle + 251 paikkane muistikortti.

En omista pelejä muita kun ton ja sitä en pahemmi oo jaksanu mut lainasin kaverilta RE Zeron. Se on kyllä ihq

Zarin
25.8.2004, 11:49:10
Hankittiin tuossa kesällä se Pokémon Colosseum Mega Pak ja kannattava ostos on ollut, Colosseum on tällä hetkellä ainoa peli mutta ainakin Starfox Adventuresia, Sonic Mega Collectionia tahi vaikka Metroid Primeä olen aikonut tässä joskus hankkia