View Full Version : piirros
Cyber_Ninja
5.6.2002, 18:39:02
tämä piirros on piirretty alkuvuodesta kuviksentunnilla. jälki on sotkuista eikä toi ole mitään parhaimmistoani, mutta tällä hetkellä en voi teille tarjota muuta... kuviksennumeroni on 10... ja tässä (http://www.angelfire.com/anime3/sefie/priest.jpg) se on....
(kiitokset sefielle, joka laski piirrokseni nettiin :)
Jos ei toimi, niin kopioi osoite ( http://www.angelfire.com/anime3/sefie/priest.jpg ) osoiteriville.. Siten pitäisi toimia.. - David.A.Mage
Edited by David.A.Mage on 05.6.2002 19:51
Juh, ihan kivahan tuo on, vaikka en ihan tuon tyyppistä kuvaa odottanut, odotin enemmän animemaista kuvaa, mutta kyllähän tuokin on ihan hieno, vikoja ei erityisemmin löydy, lukuun ottamatta hartioita ja käsiä, niissä ei kaikki kolahda paikalleen :/ 8½
Edited by vivi89 on 05.6.2002 20:00
//edit: nyt näkyy!Muistuttaa hieman Max Paynea, tai GTA3:n päähenkilöä, tai sitten minä olen hullu. Se on hieno, viivat hyviä, ja piirrosjälki ei ole suttuinen. Myöskin, ukson vaatetus on hyvin keksitty, ne ovat hienot! Sen oikea käsi tosin on hieman lyhyt, mutta ei se mitään, Kokonaisuus on oikein hyvä! :)
Edited by ilezki on 05.6.2002 20:38
Cyber_Ninja
5.6.2002, 18:49:16
Originally posted by ilezki @ 05.6.2002 19:42
ööh..se on pelkkä "hosted by Angelfire"-kuva... Sitä on paha käydä arvostelemaan. Edittaan arvosteluni sitten kun kuva näkyy, ellei joku ole poistanut viestiäni sitä ennen...
humm, kyllä se mulla näkyy...? kun en minä sitä pysty (kai?) lähettämään, sefie sen on nettiinkin junaillut... :( olen tumpelo näissä jutuissa. no ei voi mit. :/
FantasyManIX
5.6.2002, 19:02:57
Aika tyylikäs kuvahan tuo on.Tosiaan tuo toinen käsi on vähän lyhyempi,mutta ei mitään.Minusta jälki ei ole suttuinen.Kyllä tuo hiukan vaikuttaa jonkun Max Paynen tai GTA:n päähenkilöltä.
Mä en tota kuvaa edes näe,siinä on ainoastaan angel firen logo.
Lukisit vaihteeksi kommenttini tuossa, niin tietäisit miten menetellä! Vai pitääkö minun tavata tuo kirjain kerrallaan? - David
Nyt kuva näkyy,kuva on kyllä ihan hieno vaikka olisi anime kuva ollut parempi.Antaisin kuvalle arvosanaksi 8
Edited by Roakel on 06.6.2002 15:08
Rajat on tehty hyvin selvästi. Kädet vain näyttäisivät mielestäni olevan liian lyhyet. Vaatteet on ihan kivasti tehty ja keksitty. Toinen silmä on hieman erikoisen näköinen ja tyyppi näyttäisi olevan aika tönkkö. Jumissa, tai jotain. ><
Mutta juu. Ihan kiva. Värittääkkin sen voisi. :)
Tuohan on kyllä ihan hieno :D
Ainut juttu mikä pistää silmään on toi äijän jäykkyys..
Se vaan jotenkin näyttää kauhean jäykkikseltä..
Arvosana olis sellanen 8½ - 9..
Cyber_Ninja
6.6.2002, 12:31:22
meinasin mainitakkin tuon käden. se vaikuttaa hiukan puupölkyltä... ei todellakaan ole parhaimmistoani...
silmä on tarkoituksella outo, hahmo on Cyborgi tjsp...
voisin selittää, että jäykkyys johtuu siitä että hahmo seisoo asennossa.. se on tietynlainen sotilas... ja tyyppi on juuri laukaissut aseensa, sellainen saa jäykäksi, mutta enpä al selittämään, pieleen on äijä mennyt... :D
pistäisin tänne itse piirtämäni omakuvan, mutta kun se ei ole netissä, ja on liian iso palstalle pistettäväksi... jelp? :(
Aika hyvä, suorana olevan käden pitäisi kyllä suhteutettuna olla pidempi ja hartioista toinen on nyt ns. "keno" toiseenverrattuna... Hassua kun vian toisessa on toppaus :P
Cyber_Ninja
6.6.2002, 19:38:22
Originally posted by Noirre @ 06.6.2002 16:20
Aika hyvä, suorana olevan käden pitäisi kyllä suhteutettuna olla pidempi ja hartioista toinen on nyt ns. "keno" toiseenverrattuna... Hassua kun vian toisessa on toppaus :P
siinä toisessa hartias on se juttu (miksi lie sitä sanovat) niin se näyttää isommalta siksi. =)
bigspin
6.6.2002, 20:53:48
ihan hieno tuo on :) näyttää vähän niinkuin joltain sotilaalta/agentilta.arvosanaksi antaisin jotai 8.
Onhan se hieno, lukuunottamatta vasenta kättä, joka on vähän... tukki :) Väri pinnassa saattaisi pirstää sitä, mutta lyijykynätyöksi tuo on harvinaisen onnistunut, oikea käsi on onnistunut hvin, mittasuhteet ovat vasenta kättä lukuunottamatta hyvät.
/tapettu typå
Edited by Moppi on 11.6.2002 21:33
Crimson
22.6.2002, 19:10:07
Kuva on hieno, mutta oikee käsi häiritsee tosi paljon mua, koska se on jotenkin... Öh.. Outo...! Ja ne kädet on eripituisetkin...! Muuten hyvä...
8-
Kiva kuva jåå. Tuo toinen käsi vähän jäykältä näyttää, muuta tuon ukkelin takki on kyllä hienosti tehty. Tuima ilme. ^_~
Number 8½ or 8
Hieno kuva! Tosin tuo vasen käsi on niinkuin joku puunpölkky. Missä nivelet? Tosiaan tuo näyttää GTA3:n päähahmolta 10 vuotta vanhempana =D :boing:
Noh...hieno jos saan sanoa.. omasta mielestäni..jotain jää puuttumaan, mutta en tiedä oikein mitä.. noh, kuitenkin olet parempi piirtäjä kuin minä ja se on hyvä!
:rispekti: iä änt "Guuuud Lak for Juu!"