PDA

View Full Version : Soulfly

Mauler
6.6.2002, 22:28:25
Joo eli Soulfly kolmas tulossa ulos 25 tätä kuuta..tai ensi kuuta.
kuitenkin, sen verran tuota ennakko hypetystä että pari kappaletta löytyy shoutweb.comista. pitää sanoa että vähänkin soulfly ekasta levystä tykänneille on makeeta luvassa, kaikki se hirveä kakka mitä oli Primitivellä on poissa. aahh. ja vanha kunnon Max on taas vauhdissa.
vaikka ei ihan Sepultura tasolle ikinä tulekkaan enää pääsemään.

nyt vasta "löysin" Nailbombinkin...ooh mikä bändi.

Shai
15.6.2002, 10:41:15
Originally posted by Fantomas @ 06.6.2002 23:28
Joo eli Soulfly kolmas tulossa ulos 25 tätä kuuta..tai ensi kuuta.
kuitenkin, sen verran tuota ennakko hypetystä että pari kappaletta löytyy shoutweb.comista. pitää sanoa että vähänkin soulfly ekasta levystä tykänneille on makeeta luvassa, kaikki se hirveä kakka mitä oli Primitivellä on poissa. aahh. ja vanha kunnon Max on taas vauhdissa.
vaikka ei ihan Sepultura tasolle ikinä tulekkaan enää pääsemään.

nyt vasta "löysin" Nailbombinkin...ooh mikä bändi.
Joo, itekkin olen jo hakenut noita biisejä, mutta Audiogalaxyllä. Parempaa Shittiä kyllä on kun Primitiville.

7 uutta kappaletta multa löytyy ja parhaat on Enter Faith, Four Elements, Treee of pain ja Brasil, josta tämä viimoinen minusta paras. Ja tätä kuutahan se tulee, eli kesäkuuta muistaakseni.

Locke Cole
15.6.2002, 11:37:25
Hiukan olen kuunnellut Soulflyta kuunnellut biisit: Back to Primitive, Bleed,Pain, Backthefuckup enkä niin hirveästi tykännyt, mutta ihan kuunneltavaa musaa. Voisipa käydä lataamassa noita biisejä.

Mauler
16.6.2002, 1:00:14
nuo kaikki on just niitä huonoimpia kappaleita että silleen.

Downstroy
SeekNstrike
Umbabarauma
Eye For An Eye
No Hope = No Fear

tossa on helvetin kovia kappaleita. ja hyviä!!

skaven
16.6.2002, 13:59:03
Uusista kappaleista:
Brasil
Enter Faith
Four Elements

Vanhoista:
Suurimman osan

Kyllä minä sen uuden levyn ajattelin ostaa, kun se kauppoihin ilmestyy.

Shai
16.6.2002, 19:40:06
Originally posted by Fantomas @ 16.6.2002 02:00

Downstroy
SeekNstrike
Umbabarauma
Eye For An Eye
No Hope = No Fear

Siis minä sanoin uusien kappaleiden parhaat. Ja onhan tuo Seek 'n Strike hyvä. Mutta siis kaikki ekan levyn kappaleet ovat ihan huippuja (No Hope=No Fear ainankin)

Mauler
17.6.2002, 0:13:50
Originally posted by Ninja @ 16.6.2002 20:40

Originally posted by Fantomas @ 16.6.2002 02:00

Downstroy
SeekNstrike
Umbabarauma
Eye For An Eye
No Hope = No Fear

Siis minä sanoin uusien kappaleiden parhaat. Ja onhan tuo Seek 'n Strike hyvä. Mutta siis kaikki ekan levyn kappaleet ovat ihan huippuja (No Hope=No Fear ainankin)
mä tarkotinkin sille joka postitti oman postini jälkeen....*cough*

uusia kappaleita mulla on 13.
eli varmaan koko levy, mutta pakko se on ostaa. PAKKO!

Silver
17.6.2002, 8:23:13
Joskus Ninja lähetti yhden kappaleen, eikä paljoa tee mieli kuunnella lisää. Mutta ihan makuasia, joten jos tuommoinen kiinnostaa niin mikäs siinä :)

Shai
13.8.2002, 19:51:25
Noniin siis sehän on jo tullut mutta minä vasta näin myöhään sain sen hankittua. Ihan uskomaton levy. Kyllä siis Tuo yltää ihan ekan CD:n tasolle. Primitive kyllä on kaikkein huonoin noista kolmesta ja Locke Ainut noista sinun ottamista kappaleista Bleed oli ekalta albumilta jotenka suosittelen että otat niitä ekan levyn ja 3 levyn kappaleita lisään.

L.O.T.M eli Last of The Mohicans on kyllä kanssa aika absolute ruletus kappale minusta.

yksisiipi
14.8.2002, 9:36:31
Sepultura oli kyllä joskus Maxin aikoina hyvä. Soulfly on tosin mielestäni parempi kuin Sepultura Maxin lähdön jälkeen. En vaan nykyään kauheasti pidä tuon tyypin musiikista.
Kuka muistaa sen Soulflyn biisin, jossa on mukana iki-ihanan Limp Bizkitin iki-ihana kultakurkkuFred Durst? :D
*nu-metal sucks IMHO* ;D

FilthSkin
15.8.2002, 15:08:04
Mä vasta hiljattain rupesin kyseistä orkesteria diggailemaan...
Porukat ircissä kun suositteli.
Todella hyviä biisejä. First Commandment, ihana kipale.