View Full Version : Valkea sulka -novelli-
Endless II
7.1.2003, 12:54:23
-
*sanaton*
*huokaus*
vau...
Olen aivan liikuttunut novellin koskettavuudesta. Tämä on todella, todella kaunis novelli. Liikutuksen kyynel tulee silmästä.
Olet todella hyvä kirjoittaja. Upeat hahmot, vieläkin upeampi ympäristö. Ihanasti kuvailit ympäristöä ja Laefthen eleitä. Tämä hipoo jo jonkinlaista täydellisyyttä.
Sano vain kuinka paljon lakua tarvitsen minä kyllä hankin sinulle, jos sinusta lakun avulla pulppuaa näin hienoja tekstejä. ^^
.... :(
Kaunista... Tuo on taatusti parasta mitä olet kirjoittanut (niin, kun hätistät minut aina pois tietokoneeltasi kun haluat päästä kirjoittamaan).
Täynnä pieniä yksityis kohtia, dialogikin oli ok ja lopetusta 'paransi' se että satuin katsomaan ulos. Lunta sataa...
Kaunis on päivän sana.
Niin kuin -Rixu- jo sanoi, todella koskettava ja suorastaan aidon tuntuista tekstiä. Koko novellin ajan pystyn kuvittelemaan itseni tuon temppelin juurelle, portaille ja lopulta itse temppeliin.
Tunnelma on täydellinen.
Pienet yksityiskohdat ja joustava tarinan kulku sen tekevät, sanon minä. Kuvailusi ovat jälleen vahvoilla ja tunnut kehittyvät koko ajan lisää. Ties mitä sinusta vielä tulee...
Onnittelen loistavasta novelista. :)
Endless II
9.1.2003, 11:14:48
:shy: :shy: Oh dear, minä vain... Se oli hutastu juttu, puolessa tunnissa minä sen kirjotin, maanantaina, odottaessani että sisko tulis kaupasta, ja tois mulle lakritsia! Kaiken lisäksi ensimmäinen novelli minkä minä olen kirjoittanut omalla tietokoneellani! Mulla melkein hävettää! Ja jos minä olisin uhrannut siihen hiukan enemmän aikaa, niin siitä olis varmaan tullut parempi! Ja jostain kumman syystä, sen jälkeen en ole voinut kirjoittaa kymmen sormin järjestelmällä... Ei kiva... Tuo novelli... Minä en edes pidä siitä...
Mutta, jos se on teidän mieleen, niin ihan kiva.... kai.....
Ja.... :D lakritsi lahjoitukset ovat erittäin tervetulleita!! *Vitsi vitsi!!*
Kaunis novelli, kuvailet todella taitavasti. Yaoi ei tosin ole oikein minun heiniäni, mutta kyllähän sitä pienissä määrissä lukee^^;.
Novelli alkaa jännästi keskeltä, se on kuin jonkun kirjan viimeinen kappale. Novellissasi lukija pystyy matkustamaan tuonne temppeliin helposti, sillä osaat kirjoittaa todella hyvin.
Löysin kuitenkin todella paljon pilkkuvirheitä, en rupea niitä kaikkia tässä nyt huomauttelemaan, sillä huomaat ne varmaan itsekin, mutta:
"Lumiset vuoret hänen ympärilläänkin, tuntuivat olevan pientä, tähän mahtavaan rakennukseen verrattuna."
Tuohon lauseeseen ei kuuluisi yhtäkään pilkkua^^.
"Jopa kivusta, hän nautti. "
Ei liioin tuohonkaan.
"Altaan pinnasta jousi outo spiraali kohti kattoa."
Nousi? ^^
Eli jos nyt ei oteta typoja huomioon, jotka kyllä eivät lukemista pahemmin häirinneet, niin oikein taitavaa tekstiä.
K-chan
10.1.2003, 21:07:54
Tarinasi..se oli hyvin kaunis ja vuoristo oli käsin kosketeltava. olet tehnyt ansiokasta työtä kirjoittamalla tällaisen tarinan! Kerrassaan ihana ja minäkin toki vaadin sinua kirjoittamaan lisää!
*hymyilee pienesti* Sinä olet jo yksi parhaimmista kirjailijoista täällä, ainakin minun mittapuuni mukaan, so keep those stories coming..ja jos inspiraatiota kaipaat *hymy* Minäkin voin lahjoa sinua lakulla! :D
Miksi sen piti olla niin surullinen, miksi kaiken hyvän lopussa pitää olla aina..onneton loppu? *huokaus* Miksi he eivät voineet saada toisiaan? *mari* No..ovathan he ikuisesti yhdessä.
Endless II
14.1.2003, 12:19:48
Äshsss.... minulla on kuulemma joku pakko mielle työntää pilkkuja kaikkien sanojen eteen, tai niin opettaja ainakin sanoi... Kiva tietää, että piditte...