PDA

View Full Version : Mitkä pelit jääneet kesken?

Granite
14.1.2003, 8:35:48
Luin tuossa toista topiccia, jossa kerrattiin pelit jotka on pelannut läpi. Olen aina pitänyt itseäni sellaisena pelaajana, joka pelaa pelit pääsääntöisesti aina läpi, eli en jätä kesken niitä. Syy tähän on jo pelkästään se, että haluan tietää mitä pelien lopussa tapahtuu.
Tarkemmin kun asiaa mietin, niin olenkin jättänyt paljon pelejä kesken vuosien varrella. Ihan hävettää. Tässä ne, mitkä muistan (perässä alusta ja syy miksi jätin ko.pelin kesken):
Metal Gear (NES) (Jumittuminen. Ovet ei auennut, en löytänyt avaimia, helvetin laaja alue missä pyörin mutta eteenpäin ei päässyt)
Mega Man (NES) (En muista tarkkaan, mutta ilmeisesti siinä tuli joku välipomo, johon ei auttanut mikään. Ei niin mikään.)
Half-Life (PC) (Loppupaskis. Ei suostunut ojentumaan.) OWNED!
Spider-Man (PSX) (Jättiläis-Mysterio. Ei suostunut ojentumaan)
Tiger-Heli (NES) (minusta tuntuu, että tuo peli pyöri looppina, eli alkoi alusta aina tietyn kohdan jälkeen, eli ilmeisesti sitä ei VOI pelata läpi.)
Soldier of Fortune (PC) (Peli kävi tylsäksi. Olihan rättipäiltä hauska irroittaa pää harteilta, mutta sisältöä oli liian vähän. Taisin pelata pelin ihan viimeiseen kenttään saakka, mutta sitten into loppui täysin.)
Alien vs. Predator (PC) (Tähän on syynä ihan tekniset ongelmat. Eli peli oli rupunen piraattiversio, joka kaatoi koko koneen aina kun kentän oli päässyt läpi ja seuraava alkoi, tai kun kuoli. Ei enää jaksanut käynnistää koko saastaa uudelleen jatkuvasti.)
Driver (PSX) (Viimeiseen tehtävään tyssäsi. Ei sitä voi päästä läpi.)
Resident Evil 2 (PC) (Clairella pelatessa jumituin joka yrityksellä melkein heti alkuun sinne Poliisitaloon. Ei mitään käsitystä miten jatkaa. Eikä enää kiinnostustakaan)

Onhan noita enemmänkin, lisäilen kun muistan niitä...

EDIT: Driver lisätty listalle 29.1.03
EDIT: RE2 lisätty 30.1.03
EDIT: Half-Life pyyhitty 6.11.03 (pelattu ajat sitten)

Otus
14.1.2003, 14:37:32
FF6 - alotin pelaamisen kesällä, ja kun oli sitten aika kerätä porukka takaisin kasaan maailmantuhoutumisen jälkeen, en löyänyt Lockea *lyö nyrkillä itseään päähän* niin lopetin pelaamisen, tai ainakin siinä on ollut piiitkä tauko. (hävettää kertoa tällaista FF-foorumilla.)

Necroth
14.1.2003, 14:48:43
Mä taas olen sellanen ihminen jolta jää vähän se sun tää kesken mut ne mitä tulee nyt äkkipäältä mieleen on:
FF VII (alotin, menin ekaan junaan, lopetin...se oli sitä aikaa ku en tajunnu FF:ejä)
Medievil 2 (jäin jumiin yhteen kohtaan, siinä se)
Devil may cry (en vaan oo jaksanu pelata ja nyt vähän aikaa sitten huomasin et tallennukset olikii hävinny)
No Vice cityy:kään en oo jaksanu enää pelata ja se onkii lainassa näköjään)
Siinä ne mitkä nyt muistan...

memo
14.1.2003, 15:16:24
No pari peliä esim. FF I-V on jääny kesken ja myös FF Adventure...
Sitten on tietenkin jotain pelejä jota ei vaan voi muistaa etc.

yksisiipi
14.1.2003, 17:55:40
Ihan kokonaan sille tielleen jääneitä pelejä on paljon, ainakin tällä hetkellä. Sitä en sitten tiedä jääkö ne lopullisesti kesken.
Snes-emutuksena olen jo pitkään tahkonnut FF5sta, mutta se ei oikein etene. Toki pelaan sitä aina silloin tällöin, vaikka on se kyllä jo vuoden ollut työn alla.
Toinen on sitten Tales of Phantasy, jota pelasin 5-10 tuntia muutama kuukausi sitten, ja sen jälkeen en ole koskenutkaan. Sama myös Resident Evil ykösessä. Monta kertaa olen sen aloittanut, mutta loppua en varmaan edes näe. Code Veronica on taas ollut pitemmänpuoleisella tauolla, mutta luulen, että saan sen jossain vaiheessa ihan loppuun.
Lisäksi on vielä iso kasa pelejä jotka ovat ihan vaan kesken ja työn alla. Ja moni niistä on ainakin kertaalleen pelattu.

Ultimate3
14.1.2003, 18:05:20
Hahaa:D teidän surukseni voin sanoa että minulla ei ole tällä hetkellä mitään peliä eli olen 100% läpipelaaja :D. Eipä siinä muuta.

Clawlynna
15.1.2003, 0:36:45
He he..taitaakin tulla pitkä lista. Ensinnäkin voisin mainita tuon Morrowind:in (PC), joka jäi kesken siitä syystä, että parinkymmenen minuutin pelaamisen jälkeen ruudunpäivitys nopeus tipahti viiteentoista eli latausajat kasvoivat sellaiseen 5-10 minuuttiin ja toinen syy on, että välillä hahmo tuppasi tippumaan lattian läpi tai esim. Blades:ien toisessa tehtävässä tarvittava maagien killan jäsen katosi jonnekkin.... :eh:

Ja sitten tuo SaGa frontier 2 (PSX), jäi joksikin aikaa kesken koska jatkuva ryhmän kehittely ei ole kovin innostavaa touhua..Throne of darkness:iakaan (PC) en ole pelannut koskaan läpi, koska viholliset alkoivat tuntua ylivoimaisilta, joten taisin jotenkin tumpeloida tuon hahmojen kehittämisen kanssa...

Ja voisin vielä mainita pari vanhempaa peliä, tuosta pitkästä listasta: Arcana, Dragon quest 6 ja Breath of fire 2 (SNES) ( en vain pääsee yli siitä soita-nämä-äänet-oikealla-hetkellä kohdasta) Siinä vaiheessa kun suu vääntyy irvistykseen ja alan manata pelintekijöitä ( ja itseäni) ymmärrän sentään lopettaa vaikka onkin harvinaisen ärsyttävää ajatella , että tässä on taas yksi peli, jonka loppua ei koskaan tule näkemään...

Ai niin...itselläkin jäi tuo Yksisiiven mainitsema Tales of Phantasy kesken...en ole vieläkään päässyt Daosta... :murjotus:

-Pystyisikö joku muuten selittämään, miksi tuo Dragon quest/warrior-sarja on jotenkin yliarvostettu tuolla Japanissa?

Tordragon
15.1.2003, 4:30:41
Hyvän laitoit, minulla on about 200+ peliä mitkä ovat jääneet kesken. Puhutaan sitten aikavälistä 1988-2003. Mutta jos kuitenkin yrittäisin laittaa tässä parin vuoden sisällä kesken jääneistä peleistä juttua.

Knights of Legend (PC): jäi kesken vaikeuden ja helvetin pitkien tehtävien takia. Peli ei todellakaan jäänyt negatiivisena ajatuksena takaraivoon, ei, vaan päin vastoin. Pelissä kyllä riitti pelattavaa ja ihan vain yleispätevää hahmojen kehitystä, ettei peliä tarvinnut mennä läpi.

Albion (PC): Jäi kesken, en tiedä miksi. Paljon kehuttu peli, mutta se vain jäi. Sen määrän jälkeen mitä minä olen pelejä pelannut niin vain harvan minä nykyään läpi pelaan aivan kokonaan. innostun kyllä pelistä kuin pelistä, mutta peli sitten saa kanssa olla sen arvoinen jos sen läpi jaksaa pelata. Riippuu myös pelistä, tämä Albion nyt vähän on tämmöinen. Ehkä joskus.

Heroes of Might and Magic -sarja (PC): Jep. Pelisarja on yksi parhaimmista, mutta kaikista eniten minä olen kiksejä saanut vain pelaamalla scenarioita, high score tietenkin mielessä. Kampanjaa aloitin pelaamaan kakkosessa, jäi kesken. Sama juttu kolmosessa, jäi hyvinkin kesken. Nelosessa en edes jaksanut aloittaa vaan siirryin heti pelaamaan scenarioita. Nämä pelit eivät minusta oikein toimi juonimielessä.

Fallout 2 (PC) sekä Jagged Alliance 2 (PC): Nämä ovat yhdistetty siksi, että niiden "kesken" jäämistä myös yhdistää sama tekijä. Eli molemmat ovat erittäin paljon uudelleenpelattavia, jälkimmäinen näistä paljon enemmän tosin, ja minun pelityylini on yleensä se, että aloitan uusia pelejä aivan tolkuttomasti. Nimen omaan juuri tällaisissa peleissä. En vain ikinä voi olla tyytyväinen luotuun hahmoon, aina pitää aloittaa puhtaalta pöydältä uusi. Perfektionismi. Sim City -sarjassa minulla on aina ollut sama ongelma: kaupunkia rakennetaan johonkin asti ja heti pitää ottaa uusi peli, koska uudelleen aloittaminen on vain aina niin .. kivaa *grins*

Joten: näissä kahdessa pelissä pelitunteja on takana aivan järkyttävä määrä, mutta pelejä ei silti ole saatu loppuun asti. Uudelleen aloittaminen on vain aina yhtä mukavaa. The Elder Scrolls -saagan pelit ovatkin paljon enemmän minua varten. Näissä juonta ei ole edes pakko seurata ja mikä parasta siihen ei tarvitse edes ottaa osaa. Toki juoni on näissä sen arvoinen, mutta silti. Tajusitte tai ette.

Alien Breed (Amiga): Tämä meinasi jäädä. Pelasin (oletetusti) viimeiseen kenttään ja se vain jäi sitten siihen koska tallennus oli kentän alusta ja siihen mahtui joku kämmi tahi vastaavaa. Mielenkiinto taisi lopahtaa jotenkin, en tiedä miksi kun peli niin hieno on.

Tjep. Varmaan nyt löytyisi muitakin, mutta nämä ainakin olivat tuoreessa muistissa. Ketjun aihe vain antaisi minulle syyn listata juuri nuo 200+ peliä, mitkä ovat jääneet kesken, mutta njää. Nämä kelpaavat. Tai näitä pelejä ainakin voin sanoa pelanneeni, en vain kokeilumielessä.

//edit: Granun pyydöstä alustat + listan päivitys.

Kreifi
15.1.2003, 6:20:50
Niin paljon on tullut pelattua, että en edes muista mitkä kaikki pelit ovat jääneet kesken. Nykyisin pelauksen alla olevista peleistä voin tehdä kuitenkin pienen listan.

X-COM: Terror From The Deep - Todella vaikea peli, enkä ole varma tulenko ikinä pääsemään läpi.

Grandia II - Yksi vaikea kohta johon kuolin kaksi kertaa, enkä jaksanut jatkaa. Kolmisen kuukautta myöhemmin menin sitten sen kohdan, mutta into kuitenkin lopahti. Pitäisi ehdottomasti mennä läpi.

Suikoden II - Jäi viimeiseen loppariin. Paha ja nolo homma. Aina ei vaan jaksa kehittää hahmoja.

Medal of Honor: Frontline - Tämä ei ole kyllä ollut kauaa kesken, mutta saas nyt nähdä.

GTA III - Into lopahti. Kai tämäkin pitäisi joskus mennä läpi.

En oikein tajua miten porukoilla on voinut Final Fantasyjä jäädä kesken. Itselläni on läpi pelaamatta I - VI (joista olen pelannut IV-VI), mutta noihinkin tulee pian korjausta, koska ostin joku aika sitten Anthologyn ja VI:n.

Yleensä menen kaikki ostamani pelit läpi, mutta viimeaikoina on bruukannut jäädä kesken. En oikein tiedä mistä se johtuu, mutta selvän kehityksen olen huomannut. Nooh, ehkäpä sitä jossain vaiheessa taas innostuu oikein kunnolla.

Granite
15.1.2003, 7:54:20
Pakko kommentoida teille:
Kreifi: GTA III:n loppumättö on harvinaisen v-mäinen. Melkein jätin sen itsekin kesken. Sain sen kyllä loppujen lopuksi väännettyä, mutta kannattaa varata paljon ylimääräisiä hermoja tuota loppuosuutta varten. :D
Tordragon: Nyt kiireen vilkkaa panostamaan Fallout 2:n läpipeluuseen. Jos olet useaan kertaan aloittanut pelin uudelleen, niin ehdottomasti kannattaa pelata ainakin kerran loppuun saakka. Fallout 2:n loppu on palkitseva ja tyylikäs. Siinä tulee myös melkoisia ylläreitä lopussa. Eikö muka yhtään kaivele, että mitä siinä lopussa tapahtuu? :wink:

Alkuperäinen tarkoitukseni tässä topicissa oli siis kertoa täällä sellaiset pelit, jotka ovat jääneet kesken ja joita ei aio enää syystä tai toisesta pelatakkaan läpi. Mutta nyt kun itsekin tarkemmin mietin, niin haluaisin ja ehkäpä vielä aionkin pelata Spider-Manin ja Half-Lifen läpi. Heti kun joku kertoo mistä löydän ne ydinkärjet joilla saan ne äpärät voitettua.

Crimson
15.1.2003, 9:23:41
Final Fantasy VI -
Olen saamassa Edgaria takaisin maailman tuhoutumisen jälkeen, mutta se "sulkavastus" siellä linnassa on liian vaikea miukulle. :/ Joten siihen se pelaaminen jäi. :/
Kingdom Hearts - En tiedä kannattaako tätä laittaa spoileriksi, mutta laitoin nyt vaanRiku/Ansem yhdistelmä on vaikea, sitä en pääse millään läpi. :/
Jotenka tuossa ne tällä hetkellä kesken jääneet pelit ovat...

Rachel
15.1.2003, 10:14:16
Joitakin pelejä on valitettavasti jäänyt kesken, mutta sehän tarkoittaa vain sitä että ne pelataan läpi sitten joskus myöhemmin. ;) Tottahan pelien kesken jättäminen aina hävettää, eikä sitä niin mielellään mainosta. Tässä kuitenkin ne pelit jotka muistan.

Mega Man 8. Sen pelasin melkein loppuun asti, mutta kun tuli aika voittaa kaikki pomot uudestaan, homma alkoi tuntua liian hankalalta. Aikani niitä vastaan taistelin ja sitten luovutin. Tämä täytyy kyllä joskus viedä loppuun.

SaGa Frontier 2:ssa jäin loppupomolle. En ollut kehittänyt hahmoja tarpeeksi ja viimeinen taistelu tuntui ylivoimaiselta. En tiedä olisinko jotenkin ihmeen kaupalla onnistunut selviämään niillä hahmoilla jos olisin yrittänyt vaikka kymmenen kertaa ja pelannut mahdollisimman viisaasti. Sitten kuitenkin vaihdoin sen pelin Grandiaan ja SaGa Frontier 2:sta en tule koskaan pelaamaan läpi. Oma vikani, ei se hahmojen kehittäminen niin kamalan vaikeaa olisi ollut.

R-Type on melkoisen haastava peli ja ainut kesken jätetty pelini jota en häpeä, vaan olen suorastaan ylpeä. Pelissä on kahdeksan kenttää ja sisukkaalla pelaamisella pääsin läpi neljä ensimmäistä. Se on varmasti parhaimpia pelisuorituksiani. :)

Joskus kauan sitten hankin Super Nintendolle Tiny Toon Adventuresin. Pääsin siinä toiseksi viimeiseen kenttään, mutta sitä en onnistunut millään pääsemään läpi. Siinä olisi kai pitänyt tajuta joku juttu, jotta olisi selvinnyt eteenpäin. No, peli on myyty pois aikoja sitten enkä enää muista siitä paljon mitään.

Chrono Trigger jäi minulta myös kesken, mutta syynä ei ollut pelin vaikeus vaan pelikone joka meni epäkuntoon. Lähetin SNESin Tampereelle korjattavaksi ja tietenkin se hävisi postissa. Myöhemmin myin CT:n ja muutamia muita harvinaisen hyviä pelejä pois kun ei ollut laitetta millä pelata. Hakkaan vieläkin päätäni seinään siitä hyvästä.

Muita pelejä ei tule tällä kertaa mieleen. Ja tuskin niitä kovin paljon enempää onkaan.

Granite
15.1.2003, 10:30:09
Yksi pyyntö:
Laittakaa pelien ohella myös pelialustat mukaan. Näin tiedetään, minkä koneen pelistä puhutaan. Itse en monista täällä puhutuista peleistä tiedä, millä alustalla ne ovat. Ja tämä myöskin siksi, että pelien käännökset eri alustoilla monesti poikkeavat toisistaan suuresti. Esim. Max Paynen kontrollit PS2:lla ovat kuulemma paljon tökerömmät kuin PC:llä, joten kesken jättämisen kynnys on varmasti suurempi, jos itse pelaamisesta ei meinaa tulla mitään. Samoin GTA III:n käännös PC:llä oli kuulemma kovin tahmainen ja jäänyt puolitiehen, mikä näkyi mm. kovaa ajaessa hitaana ruudun päivittymisenä. Ja tämä oli siis ihan koodaus- ja käännösvirhe, koneen teholla ei saanut paikattua ongelmaa.

Tordragon
15.1.2003, 11:31:27
Originally posted by Kreifi
X-COM: Terror From The Deep - Todella vaikea peli, enkä ole varma tulenko ikinä pääsemään läpi.

Tuosta pelistä löytyy kyllä helvetin korkea kynnys pelata läpi asti. Tai viimeistään Alien Colonyihin hyökkääminen saa ajatukset harhailemaan Quit Game -napille. Mutta: kerran olen tuon läpi pelannut ja siihen sai riittää. Ufo: Enemy Unknown oli kyllä sitten aivan toisin päin vaikeudessa. Pelin pelasi pariin tuntiin Superhumanilla läpi, mutta silti peli on niin hyvä, että mielellään otti aina alusta uudestaan. Kakkonen ei pidä mielenkiintoa kovin kaukaa ylhäällä vaikka peli periaatteessa on vain paranneltu ykkönen.

En tiedä pitäiskö puhua vaikeasta, vaikka peli kyllä todellakin on sitä, vaan enemmän ärsyttävästä/rasittavasta pelistä. Tiedätkö, jos kakkosessa oltaisiin unohdettu kaikki kahden kerroksen tehtävät (mm. Ship Route attack, Artifact Site, Alien Colony) niin jo olisi hyvä peli ollut. Ne tehtävät ovat nimittäin se kynnys minkä ylitse ei pääse mielenkiinto peliä kohtaan.

Originally posted by Graniitti
Fallout 2:n loppu on palkitseva ja tyylikäs. Siinä tulee myös melkoisia ylläreitä lopussa. Eikö muka yhtään kaivele, että mitä siinä lopussa tapahtuu?
Nyt kun otit asian puheeksi niin .. ei *grins* Pelasin siihen asti kun pitää lähteä sillä tietyllä botskilla tiettyyn paikkaan. Kynnys tuohon lopettamiseen oli todella pieni: en vain löytänyt jotain tiettyä osaa ja en jaksanut enää lähteä edes etsimään. Jotenkin minä vain olen saanut Fallout kakkosesta irti niin paljon ilman, että läpi olisin mennyt.

Myönnän toki, että tuollaisella pelimäärällä mitä olen ko. peliä pelannut (pätee myös Jagged 2:een) niin edes kerran voisi sen läpi mennä. Ja minulle on ikävä kyllä jo spoilattu se loppu mitä siinä tapahtuu, ainakin suunnilleen.

Supah
15.1.2003, 18:46:14
Warcraft III (PC)
Kiinnostus peliin loppui,en pitänyt.Muutama tehtävä pelattu.

Command & Conquer Renegade (PC)
Ajanpuute koulun takia pelaan läpi sitten joku viikonloppu tai loma kun on aikaa riittävästi.Luultavasti noin puolessa välissä peliä.

Megaman X3 (SNES)
Liian vaikea viimeinen vastus.

Fallout tactics (PC)
FFX:n oston takia pelin pelaaminen loppui.
Suht pitkällä mutten kummiskaan lopussa.

Grandia (PSX)
Myös FFX:n takia lopetin pelaamisen.
Peli aika alussa noin 6h takana.

Live A Live(SNES)
Liian vähän aikaa alkaa pelaamaan tätäkään.
Muutama tarina pelattu.

Final fantasy 8 (PSX)
Liian outo kohta en tiennyt minne pitäisi mennä ja silloin en vielä osannut netistä apua hakea jos en löytänyt oikeaan paikkaan.
Kolmos cd:n puoliväli suunnilleen.

EVO (SNES)
Vaikea kohta johon ei löydy ratkaisua edes netin avulla.
Pelin loppuvaihe.

Super Mario RPG (SNES)
Liian vaikea pomo sellaiset power rangersien näköiset ukkelit.
Luultavasti melkein pelin loppu.

Tuossa onkin kaikki jotka muistan.

The_Sipi
15.1.2003, 19:08:41
Resident Evil: Code Veronica X (Ei vois vähempää kiinnostaa, milloin menen sen läpi)

FF6 (joulun aikaan innostuin yhestä nettiroolipelistä vaihteeks toden teolla ja PS2 on jääny vähälle huomiolle, siksi en tätäkään vielä. Kaikki hahmot oon saanu jo takaisin, että aika lopussa ollaan)

Driver (the last mission, yrittäny ties kuinka monta tuntia, mut ei silti mee)

GT3 (pari vaikeinta pro-kisaa ajamatta ja enduranceja ja ralleja en mee, ennen kuin ne oon vetänyt. Myös noin 30 kultaa puuttuu lisensseistä ja arcadet ajamatta. Mutta täytyis taas ruveta vääntämään tota GT-rattia ja polkimia)

Z (kaksi viimeistä tehtävää vetämättä)

Goljatt
15.1.2003, 20:41:27
Ainakin topicci, joka koskee melkein kaikkia pelaajia...
Minulla on kesken:
Final Fantasy IX (psx) Jonka jälkeen kaikki FF:ät läpi...

Chrono Trigger (snes) 3:tta kertaa pelaamassa läpi ja pelaan loppuun, kun IX on läpi..

Zone Of The Enders (ps2) Olen varmaan pelannut sen puoliväliin asti, kunnes tuli joku toinen peli "tielle"

Chrono Cross (psx ISO) Tuonkin olen pelannut varmaan ihan melkein loppuun asti vain pitää voittaa loppu pahis...

War Craft III (pc) Pitäis mokomaa jatkaa, kun yllä olevat pelit on "koodattu" läpi...

Vodoun
16.1.2003, 16:32:11
-resident evil 4.. En yksinkertaisesti päässyt eteenpäin siitä lentokonekohdasta.. hatuttaa..
-FF 6:nen.. sain FFX:n.. se vähän jäi, mutta nyt sitä vois vaikka ruveta taas pelaamaan..
-Tomb raider 4, seivit hävis, enkä todellakaan jaksanut aloittaa alusta..

ps, haluaisiko joku mukava (?) henkilö kertoa, olisiko resiä ollut vielä paljonkin pelaamatta?
kohta on siis: Kun saadaan kone, ja lähdetään livohkaan sielä paikasta.. Mutta se maniac lähettää sen ison pahan valkoisen örvelön nitistämään. sitten pitäisi tiputtaa se sieltä koneesta..

RBelmont
16.1.2003, 17:42:41
C&C Tiberian Sun (PC)

Gdi:llä etenin jonnekkin hurri-maahan, jonka jälkeen motivaatio loppui. Nodeilla taas eräs tehtävä osoittautui niin sietämättömän vaikeaksi, että tekisi mieli kiljua. Ja näistä pelikerroista on jo vierähtänyt yli 2 vuotta.

Atlantis (PC)

Hiton vaikea+tylsä. Aikanaan pelin grafiikka innosti pelaamaan, mutta pulmat olivat kehittymättömille aivoilleni liian vaikeita. Ehkä vuonna 2040 voisi alkaa tätä pelaamaan (enkä ala).

Archux
17.1.2003, 16:12:51
No laitetaan tähän muutama:

AvP2 (PC) Kyllästyminen iski
MGS2 (PS2) Peli oli vain teknisesti hyvä suoritus.
FF8 (PSX) Jostain kumman syystä lopetin pelaamisen juuri ennen lopparia...ja sitten muistikorttini tyhjeni. Peli muutenkin hunoin "moderni" FF, joten ei kiinnostanut pelata uudestaan.
OFP (PC) Viimeinen tehtävä alkoi olla jo niin vaikea, ja lukuisten kuolemien jälkeen ei oiken einää huvittanut yrittää uudestaan.
Shadow Hearts (PS2) Positiivinen yllätys vaikka olikin teknisesti huono. Taas jotenkin iski loppukyllästyminen ja peli tyssäsi aivan lähellä loppua.

Voi olla että noita on vielä lisää, mutta nuo nyt tuevat lähinnä mieleen.

Mysticus
17.1.2003, 23:51:56
Pääsisin kaikkein helpoimmalla jos luettelisin ainoastaan ne pelit jotka olen pelannut läpi, sillä kesken jääneitä on enemmän kuin liikaa. ^^;;

Yleensä peli-intoni lopahtaa joko liian vaikeaan vastukseen tai yksinkertaisesti mielenkiinnon hiipumiseen. Final Fantasyjen yhteydessä tällaista ongelmaa ei onneksi ole ilmaantunut, mutta esimerkiksi voisin mainita vaikkapa Tomb Raider -sarjan, jonka osista en ole läpäissyt yhtäkään, vaikka kaikki pelit omistankin.

Eräs mainitsemisen arvoinen peli, jonka olen jättänyt kesken mutta aion kuitenkin jokin kaunis päivä läpäistä, on GTA III. Eräs tehtävä sai minut pahoinpitelemään pelikonettani, koska en onnistunut kaahailussani lukuisten yritystenkään jälkeen, joten loppujen lopuksi tyydyin vain aiheuttamaan yleistä kaaosta kaikkialla ja heivaamaan pelin vähäksi aikaa pois silmieni ulottuvilta.

Maximus
19.1.2003, 11:19:11
Originally posted by Tordragon

Fallout 2 (PC) sekä Jagged Alliance 2 (PC): [COLOR=E5E7F7]Nämä ovat yhdistetty siksi, että niiden "kesken" jäämistä myös yhdistää sama tekijä. Eli molemmat ovat erittäin paljon uudelleenpelattavia, jälkimmäinen näistä paljon enemmän tosin, ja minun pelityylini on yleensä se, että aloitan uusia pelejä aivan tolkuttomasti. Nimen omaan juuri tällaisissa peleissä. En vain ikinä voi olla tyytyväinen luotuun hahmoon, aina pitää aloittaa puhtaalta pöydältä uusi. Perfektionismi. Sim City -sarjassa minulla on aina ollut sama ongelma: kaupunkia rakennetaan johonkin asti ja heti pitää ottaa uusi peli, koska uudelleen aloittaminen on vain aina niin .. kivaa *grins*

Itsellänikin on pakkomielle aloittaa uusia pelejä. et arvaa kuinka monta kertaa Fallout 2:ssa ja Gta3:ssa olen pyyhkässyt uuden pelin vanhan saven päälle vahingossa.viimeksi tein näin vice cityssä. ohjain lensi seinään...

Chrono trigger(loppuvastukseen) ja FF4 ovat jäänet kesken, muita ei nyt tuu mieleen...

Von Wiensburgh
20.1.2003, 10:17:16
Minä jätän helposti pelejä kesken, ja sitten myöhemmin aloitan ne alusta.

Esimerkkeinä voisi sanoa vaikka
Metal Gear Solid 2: Sain jonkun uuden pelin, joka sitten vei mielenkiinnon pois, ja sittemmin olen aloittanut sen alusta...

Silent Hill 2: Kesä alkoi, eikä se ole peli, jota pelataan valoisassa huoneessa ... Niin se vain on ...

On niitä muitakin ... Esim Dark Cloud, jossa sitten taas loparit ovat niin hankalia, joita saa mättää oikeen kunnolla ... Eikä niitä saa hengiltä millään. Sitten teet yhen mokan, ja henki pois ja sitten pitää aloittaa alusta ... EI JAKSA :mad:

Oktobotti
23.1.2003, 7:02:40
Originally posted by Crimson

Kingdom Hearts - En tiedä kannattaako tätä laittaa spoileriksi, mutta laitoin nyt vaanRiku/Ansem yhdistelmä on vaikea, sitä en pääse millään läpi. :/

Saanen hieman avustaa sinua...

Mikäli leveleitä löytyy neljästäkymmenestä ylöspäin, niin tämän pirulaisen hoiteleminen ei pitäisi olla kovin vaikeaa. Aloituksessa, jossa Riku vain keskittyy mätkimään sinua kuonoon miekalla, helpoin ratkaisu on antaa miekkapojun iskeä ensin. Väistät tämän lyönnin ja Dodge Rollilla kuperkeikkaat (heh) hänen taakseen ja isket. Tällöin Riku ei ehdi mitenkään torjua hyökkäystäsi. Ensimmäisen palkin mentyä loppuun, Riku ottaa järemmän kaluston käyttöön, ja alkaa miekan heiluttelun lisäksi ammuskelemaan teikäläistä jonkinmoisilla sädekiekuroilla. Nämä on helppo väistää Glidellä. Hetkinä jolloin Riku ei ammuskele, toistat samaa Dodge Roll-kavaa. Toisen palkin mentyä Riku muuttaa muotoaan niin, ettet pysty aiheuttamaan hänelle damagea vähään aikaan, tämän ajan vietät ilmassa Glidellä, jolloin Rikukaan ei puolestaan saa sinuun vahinkoa. Rikun muututtua takaisin normaaliksi jatkat tutun kaavan toistamista.

Hups, itse asia meinasi unohtua. Keskenjääneitä ovat siis...

Commander Keen 3 (PC) Sain kaverilta lainaan, mutta kyllästyminen taisi iskeä viidennessä tasossa. Ihan mukavahan tuo peli oli, mutta koskaan ei jostain kumman syystä juurikaan huvittanut pelata. Ja huh, mikä vaikeusaste.

Megaman X3 (PSX) Vaikka muistelinkin pelanneeni tämän läpi, pääsin juuri toteamaan, että olin tahkonut itseni jonnekkin viimeisen loppuvastuksen tuntumaan, kun kaveri tuli hakemaan omiaan taikaisin. Lainapeli oli siis tämäkin.

// Muutin hieman viestin sisältöä, koska en nähtävästi käsittänyt pointtia viime kerralla.

Hunter
27.1.2003, 16:37:07
Wild Arms Viimeinen luolasto olisi edessä, mutta kun en muista mihin se ilmestyi enkä jaksa lentää ympäriinsä sitä etsien.

Final Fantasy IV-V IV melkein lopussa, V vasta alussa...

Blood Omen 2 Kunhan pelaan SFA.n läpi toisen kerran, Kainista tulee Nosgothin valtias :D

Shadow Hearts Sama kuin Archuxilla.

Devil May Cry Minä en vain jaksa pelata tätä tällä hetkellä...

Kingdom Hearts Tahdon löytää kaiken mahdollisen, olen vain laiska...

Star Ocean: The Second Story Kuinkahan monta vuotta minä olen yrittänyt mennä tämän läpi? Ja aina pelin loppupuoliskolla olen saanut päähäni aloittaa alusta.

Skies of Arcadia Tilttaa melkein aina kakkoslevyn alussa.

Härski
28.1.2003, 8:42:57
Ikävä kyllä muistan jättäneeni FFIV:n kesken joskus muinoin ja FFI:kin tais jäädä kesken. No niissä peleissä se 2D grafiikka ei vain silloin jostakin syystä innostanut pelaamaan.

Diamond
29.1.2003, 11:09:47
Mulla on kesken jäänyt vaan FFV kun en pääse x-deathiä läpi olen jättänyt sen kesken mutta sittenkun olen vetänyt FFIV läpi niin yritän vetää läpi sen 5:sen sitte. ja FFVI on jäänyt kesken kun oon jäänyt sinne floating continentiin. En jaksa pelata koko ajan, yleensä jätän FF pelaamatta läpi koska ei jaksa pelata sitä samaa kohtaa miljoonaa kertaa uudestaan. :huh:

Flamez
29.1.2003, 11:15:25
Jotain ensimmäisiä Final Fantasyja on jäänyt kesken ja sitten Grandia II. Kyllästyin siihen kolmannen kaupungin jälkeen koska se oli liian itseään toistava.
Muita pelejä en kyllä muista että olisin jättänyt kesken, ainakaan ny nopeasti :)

Leviathan
29.1.2003, 12:38:36
Dark Cloud: On kesken ja taitaa pysyäkkin kesken eräisenä vielä ainakin vähän aikaa tai sitten ikuisesti. Peli oli alussa oikein hyvä ja juonikin kohtalainen, mutta kun olen nyt aika lopussa alkoi tympäsemään jatkuva lähestulkoon samallaisten maiden läpäisy. Kaupungin rakentelu oli hauskaa puuhaa ja se pitikin minut pelissä mukana ainakin hetken, mutta peli vaan alkoi toistaa itseään liikaa ja jäi kesken.

Muita pelejä ei ole kesken, pyrin aina pelaamaan pelini loppuun asti.

Kosmetiikkamies
30.1.2003, 10:39:51
Mul kans pari keskenjäänyttä peliä:

RE2: Olin siel juna- platformil (Clairel, aluks pelannu Leonil läpi) ja yritin sitä jätti halinallea tappaa, sain sen raketinheittimen ja kuolin heti. En sitten seuraavil pelikerroil tajunnu et pitää vaan oottaa vähä aikaa ja sit se naikkonen heittää mulle sen raketinheittimen, vaan menin siihen kohtaan aina mihin se oli mulle sen heittimen viskannu sit tuli halinalle ja anto ISOOOON halin, pai pai Claire...

Spiderman (PSX): Pelattiin kaverin kans putkeen siihen jätti- Mysteerion luokke, eikä se tahtonu kuolla...

Editoin lissää ku muistan...
Edit: Menin viime vkl RE2:sen tietsikal läpi, aluks pelasin Clairel ja Leon anto halinallelle kyytiä, end of halinalles game...Enkä kuollu yhteensä ku n. 3 kertaa...

sketsie
1.2.2003, 21:14:47
1. Doom 64 (evvk)
2. Super Mario 64 (ei jaksanut enää pelata)
3. Need For Speed: Hot Pursuit 2 (Ei niitä mäklaareneita voi hallita :( )

Siinä mitä minä muistan. Lisään sitten lisää sitten kun muistan. :)

bigspin
3.2.2003, 18:24:32
Juu mulla on monia pelejä mitkä pitäis mennä läpi mutta kun ei kerkiä tai jaksa,.No, tässä on joitain mitkä pitäis mennä läpi:

Medal of Honor Allied Assault (PC) : Olen jo aika pitkällä ja innostua ei ole vielä loppunut.

GTA 3 (PC) : Vielä pari tehtävää niin peli on läpäisty.

Final Fantasy V (PSX) : Tässäkin pelissä olen aika lopussa mutta innostus on hieman loppunut uuden tietokoneen myötä.

Chrono Trigger (PC emulaattori) : Ihan alussa, pelaan aina joskus joka johtuu siitä kun on juuri niin paljon pelattavaa (Peli on kyllä huippu).

Lisään jos muistan muita pelejä mitkä on kesken.

Falco
5.2.2003, 13:29:19
Voi, Voi niitä on kuule aika hullun paljon:

1. Delta Force Land Warrior (Syy: Läpi on menty, mutta jouduin asentamaan sen uudelleen.)
2. Final Fantasy 7 (Syy: Ongelma, ei pääse save:i paikalle.)
3. Need For Speed V (Syy: Innostus on laantunut)
4. Codename: Outbrake (Syy: Paska peli)
5. Sims, Unleashed (Syy: Ihan pöllö peli, ei jaksa)
6. Colin Mcrae Rally I (Syy: Liian hankala)
7. Colin McRae Rally II (Syy: Jouduin asentamaan uudelleen)
8. Commandos II (Syy: Uudelleen Asennus)

Siinähän niitä olikin, plus vielä Znesin kaikki pelit... Niitä nyt ei ole paljoa mutta on niitäkin semmonen 10-15. :eh:

ixion
5.2.2003, 15:28:33
No ainakin FF5 mutta aion jatkaa sitä vielä joskus. Tiedän kyllä mihin siinä pitää mennä mutta en vain ole jaksanut pelata sitä. Ja Stuntman PS2 on niin älyttömän vaikea että en ole jaksanut pelata pitkään aikaan. Olen viimeisessä elokuvassa. Ja tietokoneella FF8 ei vain nyt oikein jaksa kiinnostaa.

Eliza Liv
17.2.2003, 13:51:50
Sony Playstation: Kula World. Kuka hullu sitä jaksaa pelata oksentamatta tilanteen kurjuudelle? Pahaa tekee jo puolessavälissä maalia...

Jubar
23.2.2003, 21:48:23
Ainakin Onimusha 2. Taistelusysteemi sukkaa ja pahasti. Ei pitäisi tehdä näitä heräteostoksia. Niin, ja Rayman 2, koska kaverini ystävällisesti hävitti tallennukseni.

Crow
23.2.2003, 21:52:35
Tällä alalla olen mestari. Melkein kaikki pelit jäävät aina kesken, tässä vähän listaa.

Final Fantasy 2
Final Fantasy 3
Final Fantasy 4
Final Fantasy 5
Final Fantasy Adventure
SaGa Frontier 2
Vagrant Story
Star Ocean: The Second Story
+huima määrä SNES:in RPG:itä
+muita. En muista nyt kaikkia.

Feamor
24.2.2003, 20:02:01
Nää on jääny kesken, eikä muita taidakkaan puuttua.

1. Medievil 2
2. Final Fantasy VI
3. Silent Hill 2
4. Toy Story 2 :D Huippu peli(ihan surkee)

Yuana
4.3.2003, 8:01:12
Metal Ger Solid: Mitäs tuosta nyt sanoisi. Hmm. Koska joku rikkoi kaverin pelin. Yhyy. Se olikin sitten sellainen tapaus. Puoleen väliin siinä kerkesin.

Final fantasy 4: Snes teki koneen kanssa sopimuksen ja teki tenät ja rupesi toimimattomaksi. Enpä minä siinä pitkällä kyllä ollutkaan.

Final fantasy 5: Sama syy kuin yllä. Puolessa välissä olin tässä. Tai no mistä minä sen tiedän kun kerta en ole pelannut sitä vielä läpi. Sitten ei enää huvittanut aloittaa uudestaa.

Grandia: Joku kadotti tallennukseni. Hmm. Kyllä ne iskän luona vielä tallessa oli. 2 CD:lle olin siinä kerennyt.

Siinä niitä nyt oli muutama.

YoYo~Yoda
5.3.2003, 11:51:18
Battletoads : se perhanan vesi kenttä sinne menee kaksikymmentä elämää että hurahtaa Prkl...

FFIV: enpäs saanu Spoondaggeria ... täytyisi aloittaa alusta ja kerätä vielä ne summonit!!!

Nyt työn alla on Tales of Phantasia mikä on BTW Snes suurimpia ropeja / Star Oceanin kanssa

Eliroaero
24.3.2003, 3:25:53
He he... jos mä listaisin tähän pelit jotka on ns. vaiheessa niin siitä tulisi "hieman" pitkä luettelo. Niitä on yksinkertaisesti liikaa.

DreamTide
31.3.2003, 19:07:19
Muutamia on kesken:

Wild Arms(jostain syystä vaan jäänyt vähemmälle. yli vuoteen en
ole pelannut tätä 50-60 tuntia pelattuna ja paljon jäljellä)

Legend Of Dragoon(neloscd:lla,130 h. tämän ostin että sain jotain pelattavaa ennen ff9:n ilmestymistä. jostain syystä jäi sivuun kun mieluummin etsin chocoboilla aarteita)

The Thing(tätä pelaan kaverin kanssa parhaillaan ma&ti-iltaisin)

Soul Reaver2(paha pettymys...olisi voinut olla tyylikkäämpi kun kerran PS2:lle tuli. pelaan kyllä läpi...Raziel ja Kain on hellyttäviä)

FF6(ostin loppukesästä ja kympin rinnalla tämä jostain(!)syystä jäi sivuosaan. joskus sitten)

Resident Evil:Nemesis(8 kerta menossa ja en enään oikein jaksa...nyt menee kyllä jo reilusti alle kahden tunnin läpi. Viimeksi oli muistaakseni 1h47min)

Ico(hieno ja hyvä peli...ei vaan nyt iske. pari tuntia pelattu)

Gta3(kaverilla lainassa, ei kiirettä jatkaa)

Front Mission III(tätäkin tuli tahkottua hulluna että meni mielenkiinto juoneen ja koko peliin. kunnioitus pelille ja jatkan taas kun mielenkiinto herää kunnolla)

Vagrant Story(toinen kierros ja tallennukset tuhoitui. mukava peli. tein kyllä älyttömiä aseita pajoissa...jatkoa tälle pelille ja heti! lopputaistelussa tuli hetkittäin mieleen jopa sephiroth! jos tätä voisi pelata kaksinpelinä niin wow!)

Nämä kaikki nyt oli ps one/PS2 pelejä. PC on mulla ihan jotain muuta varten kuin pelaamista.

Varmaan ainut selitys kun peli jää kesken on se että tulee hankittua niitä liikaa. Koska ei tämä lista ole huono...hyviä pelejä kuitenkin kaikki.

Lazuli
1.4.2003, 17:42:17
Minellä on aika monta kesken:

FFVIII (olen jumittunut tear's pointin robotti bossiin. :prkl:

FFX (pitää vain jaksaa pelata niin pääsen eteen päin) :)

Zelda: The ocarina of time (water temple) :prkl:

Kindom hearts (Agraba: mikä hitsin ihmeiden kammio) :cry:

Kyllä niitä vielä lisää on, mutta ei niin merkittäviä... Jos joku haluaa auttaa minua pääsemään eteen päin, niin laittakaa spoilerina, kiitos! :)

Lunete*Almasy
4.4.2003, 22:09:43
Tällä hetkellä kesken:

Tomb Raider. (Siellä on dinosauruksia. Hyi.)

Tomb Raider 3. (Jumissa.)

Tomb Raider: TLR. (Siellä on luurankoja. HYI.)

FF8. (Sielläkin on dinosauruksia. Heh hee. En vaan ole jaksanut vähään aikaan pelata sitä enkä mitään muutakaan...)

I feel ashamed. :)

auron_86
5.4.2003, 20:10:26
Tällä hetkellä kesken on:

Thief: The Dark project En koskaan päässyt viimeistä kenttää lapi, siinä on jotain mistä minä en pidän, ja jotain mitä minä en vain koskaan osaa.

Legend of Dragoon En ollut kehitellyt hahmoja tarpeeksi nelos cd:lle mennessä, ja vastukset on sen verran vaikeita ettei level uppaaminenkaan ole hauskaa. Pitäisi varmaan aloittaa uudestaan level uppaaminen, kun vain jaksaisi.

GTA3 Pelin pari viimeistä kenttää on silkkaa tuskaa. Pitäisi varmaan aloittaa uudestaan.

Elder Scrolls 3: Morrowind Koneen tehot ei vain riitä joihinkin kohtiin, ja lataustauot vie järjen.

JonVonRox
8.4.2003, 10:08:05
Jos ei ihan aikojen alusta saakka mainita, niin viimeisimmät kesken jääneet pelit pc:llä on Alone in the Dark (4) & Planet of the Apes sekä Evil Twin. Messiah ei edes suostunut toimimaan joten se on auki myös. Ps2:lla kesken jäi Shadow of Memories, Zone of the Enders ja pari ralli & formulapeliä jos määritteeksi otetaan mestaruuden voittaminen. Onhan noita floppeja tai alusta saakka vaikeaselkoisia ja "ei hiffaa missä mennään"-pelejä kertynyt =/

ceeb
8.4.2003, 14:26:56
Segan Shinobi jäänyt kesken. Tajuttoman vaikea ilman saveja juuri sen pituuden vuoksi.

Jatketaan samaa linjaa eli Sega. Dizzy, ensimmäisiä seikkailupuzzleja pelejä. Aivan ärsyttävän hankala. Yhtiä parhaimpia ehdottomasti.

Nintendo 8 bittisen Punch Out. Tietyn kaavan keksiminen vastustajiin ylipuolen välin alkaa olla jo liian haastavaa. Näppäryys ja reaktioaika ratkaisee. Näitä ei ilmeisesti minulta silloin löytynyt.

Toinen Nintendon peli jonka tähän hätään muistan, Castlevania. Koskaan en ole viimeiseenkään ruutuun päässyt tässä legendaarisessa pelissä.

Sama konsoli kyseessä. Contra. Paras Nintendon peli ikinä. Tyylikkäät musiikit. Erittäin haastava. Aloitat kahdella elämällä ja kun tarpeeksi olet tappanut vastuksia saat lisäelämiä. No ei tässä vielä mitään. Kun kuteja ja pommeja satelee joka suunnasta ja yksikin kosketus niin olet kuollut. 5:nteen maahan olen muistaakseni tässä päässyt ja niitä on varmasti vielä puolet vähintään lisää.

Konsolin vaihdos PS2:seen. FF X. Tätä olen juuri ja juuro 20minuuttia pelannt ja juuri tavannut Wakkan rannalla pelaamasta Blitzballia. Tämä sen takia kesken kun en satu omistamaan PS2:sta saati FFX:ää itse. Häpeän.

Ceassa
26.4.2003, 12:38:38
Aivan liian moni on jäänyt kesken.

NOLF 1: Tässä en päässyt edes paljon alkua pidemmälle, vaikka mielenkiintoa olisi riittänytkin. Aikaa ei riittänyt koulun takia pelaamiseen paljon ollenkaan, joten koko peli vaan unohtui. Voisi oikeastaan yrittää tässä kesän tullen jatkaa sitä, kun tuota luppoaikaakin on tiedossa ihan mukavasti.

Kaikki Tomb Raiderit: Niin. Yhtäkään en ole läpi päässyt. Siitä on jo parisen vuotta kun viimeksi niitä pelasin, ja yleensä luovutin siinä vaiheessa, kun vastaan tuli jokin ylitsepääsemätön vihollinen tai ongelma, jota en millään saanut ratkaistua.

Final Fantasy V: Tätä aloin pelaamaan joskus vuosi sitten koneellani, mutta sitten peli alkoi noin puolessa välissä seikkailua tökkimään, ja emulaattorikin alkoi sanomaan sopimustaan irti. Sittemmin olen hankkinut Anthologyn pleikkarille, mutta en ole millään jaksanut vielä aloittaa peliä uudestaan alusta.

GTA3: Tätä ei jaksanut kauaa juonen mukana pelata. Päättömänä rellestäminen on hauskempaa. :D

Lisääkin olisi, mutta en millään jaksa alkaa niitä luettelemaan, ikä ja terveys siinä menisi. Tuossa kuitenkin nuo tärkeimmät.

Yose
26.4.2003, 14:06:02
Aika moni:

Oni: Ei ole mitään ongelmia, mutta peli on harvinaisen tylsä. (ps2)

FF8: Oli kaverilta lainassa, ja piti antaa takas. Jäin nelos cd:eelle.(ps)

Mario64: En oo vaan jaksanu pelata. Tylsä. (n64)

Retro Force: Aika tylsä, enkä mä ole hyvä tommosissa peleissä. (ps)

WWF Attitude: Tylsääkin tylsempi.(ps)

Oddworld abe's exodus: Melkein läpi vedetty, mutta into lopahti.(ps)

LizzieFox
8.5.2003, 8:20:16
Minä en jaksa pelata yleensä pelejä aina heti loppuun asti vain pelailen välistä muitakin pelejä.

Olen aloittabnut Ape Escape-pelin joskus 2 vuotta sitten ja en vieläkään ole pelannut peliä läpi.

FinalFantasy kasiakaan en ole läpi pelännut. Olen vasta ensimmäisellä levyllä ja senkin pelaamisen aloitin viime kesänä.

FF kutosen kanssa on myös vähän ongelmia kun en pääse yhtä kohtaa läpi en sitä jaksa pelatakkaan. Koska en pidä niistä niistä pikku taisteluista mutta ilman niitä en voi päästä sitä kohtaa läpi. En ole tarpeeksi voimakas vielä..

//typ0t ruuls

Eltsi
8.5.2003, 9:25:20
.

StrongBad
21.5.2003, 19:24:48
Originally posted by Supah

Super Mario RPG (SNES)
Liian vaikea pomo sellaiset power rangersien näköiset ukkelit.
Luultavasti melkein pelin loppu.

Tuossa onkin kaikki jotka muistan.

Joo mäkin olin tossa kohdassa jumissa. Niitä peliä on monia mutta sanon pari:

XBOX pelit

Jet Set Radio Future=vähän liian outo mun makuuni...

PSX pelit

Time Crisis=tää oli niin P***A peli että voi ei..
Skullmonkeys=outo peli jota ei viittinyt pelata
GTA=heh ei vaan jaksanu

ja sitten vielä SNES pelit...

Super Mario RPG=katso ylös
Yogi Bear=ööh?aika hassu nalle...
Seiken Densetsu3=kääks kuolin aina yhteen bossiin mikä on tosiasiassa helppo..

PS:hahhaa muitakin pelejä olis mutta en viitti venyttää tätä viestiä hehtaarien pituiseksi :D

Ken_Masters
22.5.2003, 12:49:58
Apua niitä on ihan liikaa, jos lasketaan kaikki konsolini, mutta otetaanpaspari esimerkkiä:
Psx:öögh, nyt ei tule mitään mieleen,mutta kaikki pelit mitä en ole vaihtanut/myynyt olen pelannut läpi (42 peliä, ei piraatteja yksikään! :D )

N64: Prefect Dark (huisin vaikeat vaikeusasteet!)

Gbc/Gb:Turtles III The Radical Rescue

Xbox:Tällä hetkellä Raw (En pelannut kaikilla hahmoilla)

Dezibeli
24.5.2003, 19:26:16
Mullakin unohtuu aina ne jotkut pelit jonnekkin laatikon pohjalle eri syistä. Tässä pelejä, jotka ovat mun pelilaatikon pohjalla mädäntyneet:

- Resident Evil 2, B -versio ( Olin yksin kotona ja pelasin sitä B versiota (josta en ollut tiennyt mitään, ennen kuin kaverini kysyi, olinko jo pelannut B version läpi), ja sit tuli yksi vähän pelottava kohta ja juuri samalla yläkerrasta kuului kolahdus ja pelästyin sitä sen verran, että lopetin pelin enkä ole siihen sen jälkeen koskenutkaan. :eek: )
- Tomb Raider (Olin tehnyt yhden aika vaikean tason läpi, mutta olin unohtanut avata erään oven, jonka takia, en seuraavalla tasolla kesken tason päässytkään etenemään. Se oli todella ärsyttävää, varsinkin ku edellinen taso ei ollut mikään erityisen mukava :prkl: )
- Tomb Raider III (hmm... ai niin! Jäin sellaiseen ärsyttävään kohtaan, jonka kyllä pääsee läpi, mutta en jotenkin vain jaksanut sitä yrittää.)
- Command & Conquer, tietokoneelle. ( Meillä oli silloin vanha tietokone, joka alkoi eräässä kohdassa aina seota, joten sitä ei voinut pelata. Ja nyt tällä uudella tietokoneella se ei toimi, koska se on kopio. Hmph!)
- Silent Hill (Tämä mua harmittaa kaikista eniten! Sillä pelasin vain demo versiota ja sillä tyypillä, jolla olisi ollut se koko versio, se hukkasi sen pelin. Ja Silent Hill vaikutti siinä demossa tosi jännältä! En siis koskaan voi pelata sitä läpi, koska mistään ei enään löydy Silent Hill:iä. *nyyh*)

Niin, noi kaikki pelit on pleikalle, paitsi C&C.

Mulla on nähtävästi iso urakka täksi vuodeksi, täytyisi saada noi kaikki pelit pelattua läpi!

pehmo
26.5.2003, 17:07:10
Alotetaan legendasta eli Final fantasy on jäänyt kesken, mutta aion ottaa sen kesän ajaksi tavoitteeksi ja pelata sen kunnolla läpi.
Sitten on tietysti maailman huonoin peli koudelka, Resident evilin ja FF8:in sekoitus, ihan hirveä ja vielä 4 cd:tä.
FF5 jäi kesken kun en voittanut X-Deahtiä toisessa maailmass, mutta joku päivävielä kaivan senkin esille ja pelaan kunnialla läpi.
Auto peleistä en pidä, jotenka ne kaikki.
GTA kaikkia olen pelannutut(paitsi III) kaikki jääneet kesken, vaikka pidän pelistä siinä tulee aina ylivaikea tehtävä ja siihen se into sitten lopahtaa.
FF4 jabuoncer lopetin viimiseen viholliseen, sen ylivoimaisuuden takia.
Ja lista jatkuu ja häpeän suurinta osaa..

Gakuto-seme
27.5.2003, 8:49:32
Abe's Odyssee on jäänyt kesken. Mailman turhin peli, joten en sitten jaksanut pelata. Muuta ei nyt oikeen tuu mieleen...

welho
27.5.2003, 9:14:43
Ei ole oikeastaan mikään peli jäänyt kesken. Jos jokin jää niin muutaman kuukauden päästä taas innostus nousee ja pelaan pelin lävitse.

Clacier
25.6.2003, 8:29:56
~Harry Potter ja Viisasten kivi [ps.] Aivan järkyttävän turha ostos. Tämä tuli hankittua Potter-villityksen ollessa pahimmillaan parisen vuotta sitten. Äijät näyttivät kaikki naurettavilta ja ääninäyttely oli surkeaa. Lisäksi pelissä ei saanut valita kieleksi englantia, vaan vaihtoehtoina olivat ruotsi, suomi ja norja. Voi että... -.- Peli oli myös naurettavan helppo lukuun ottamatta yhtä paikkaa jota en koskaan päässyt. Sitä ei kylläkään ollut edes pakko päästä viimeiselle vastukselle päästäkseen joten jätin sen menemättä. Pääsin kyllä viimeisen vastuksen läpi ja myin pelin heti sen jälkeen, mutta en kuitenkaan päässyt peliä täydellisesti kertaakaan läpi. En etsinyt kaikkia aarteita enkä esineitä, joita ilman peliä ei voinut pelata kunnolla läpi.

~Wipeout 2097 [ps.] En olisi ehkä muuten ostanut koko peliä ellen olisi pitänyt jotenkuten sen demosta, ja lisäksi halusin päästä muutamista muista peleistä eroon. Liikkeessä ei ollut muita kelvollisia pelejä kuin tämä Wipeout joten vaihdoin muut käytetyt ja huonokuntoiset kolme peliäni tähän, joka oli ihan uusi. Pelatessani tätä huomasin sitten että ajopelit eivät todellakaan ole minua varten. Vaikka en ole koskaan pitänyt mistään peleistä missä pitää ajaa rataa pitkin autoilla tai millä hyvänsä, niin Wipeout oli aina ollut sellainen mitä olin tykännyt pelata -demolla siis. Pari kenttää jaksoin kokoversiota pelata, mutta into lopahti heti alkuunsa. Jokainen jakso oli totta kai samanlainen: ohjaa raketti kentän läpi ja tule ensimmäisenä maaliin. Ehm.

Illuusia
26.6.2003, 11:50:16
Tomb Raider, Tomb Raider 2, Tomb Raider 4

Hei, tosissaan, mistä ihmeen syystä minun tiedostoni aina poistuvat ihan itsestään tai joku poistaa koko pelin kun minä olen melkein viimeisessä kentässä? Ja tästä seuraa pahanlaatuinen puutumus koko peliä kohtaan, jolloin jätän sen rauhaan suosiolla, ainakin puoleksi vuodeksi.

The Fifth Element

Kamalan vaikea peli. Pelasin pari minuuttia ensimmäistä kenttää, ja kyllästyin totaalisesti. Se siitä.

Niera Kuuranpoika
27.6.2003, 0:43:34
Kingdom Hearts
Kuulen jo lynkkausjoukon huudot ovellani...
mutta en yksinkertaisesti jaksanut pelata tätä peliä pitemmälle, lähinnä sen kirotun kameran takia. Sinänsä pieni asia, mutta onnistui kuitenkin pilaamaan peli-iloni varsinkin pomotaisteluissa. Onhan se hyvä että pelissä on haastetta, mutta kun sen vihollisen edes näkisi... tarkoitus olisi kyllä joskus pelata tuokin peli läpi, mutta vain niiden Final Fantasy-hahmojen takia. Muuten olisin jo myynyt tuon pelin pois hyllystäni pölyttymästä.

Kairi
27.6.2003, 2:23:29
Minulla on ff1, ff2, ff4, ff5, ff6 kesken. En jaksannut pelata niitä, koska sain netin mun huoneeseen ja mielestäni netissä käyminen on paljon kiinostavampaa kuin pelien pelaaminen. Kyllä minä vielä josku pelaan ne läpi. Ehkä silloin ku tietokoneelle tulee viirus tai se meni rikki :D .
On minulla muitakin pelejä jäänyt kesken esim. Pandemonium, Rayman ja Harry Potter ja viisasten kivi. Noita pelejä en ehkä enään pelaa. Ne saa jäädä siihen kaappiin, niin kauan kunnes ne hajoavat (pitää ehkä oottaa muutaman sataa vuotta)

Lloope
27.6.2003, 10:53:51
Itselläni on jonkin verran pelejä joita en ole mennyt läpi. NES:llä en varmaan mennyt kuin pari peliä läpi (ehkä johtuu siitä, etten alle koulu-ikäisenä oikein osanutkaan pelata niitä läpi) ja PC:lläkin muutama, mutta listaampa tässä nyt vain ps2 pelit:

Tenchu: wrath of heaven
THe getaway
Jak & Daxter (olen loppuvastuksessa menossa :D )
Crazy taxi (jos tätä nyt edes voi mennä läpi, vielä pari crazy box haastetta on menemättä)
Tony Hawk's pro skater 4
Pro evolution soccer 2 (master leaguen olen mennyt, mutta european cup:ia yms. en ole edes paljon pelannu)
Gran Turismo 3: A-spec

Ja vaikken ole pelannut peliä läpi, niin ei se välttämättä tarkota etten olisi pitänyt pelistä, esim. gt3:ssakin pelasin lähes läpi (no ei ihan, ehkä puolet viimisestä sarjasta voittamatta) ja sitten alotin uudestaan, kun puuduin ärsyttävän pitkiin kisoihin ja en oo uudestaan jaksanut mennä niin pitkästi. En vain jaksanut ajaa niin pitkiä kisoja, mutta kyllä gt3 on silti mielestäni ps2:n parhaitten pelien TOP5-listalla.

Noista ainoat pelit mistä en tykännyt yhtään oli the getaway, senkin sain ilmaiseksi pelaaja -lehden kirjoituspalstalta palkinnoksi, kuten tenchunkin, mikä oli huomattavasti parempi.

Ferithem
27.6.2003, 16:34:15
Minulla on niin vähän pelejä (laatu korvaa määrän), etten ole oikein ehtinyt jättää mitään kesken, mutta...

- Tomb Raider Chronicles (PSX) En päässyt Roomasta (vai oliko se Venetsia?) eteenpäin, tyhmä kun olen.
Ja samaten voin luetella kaikki muutkin Tomb Raiderit. En yksinkertaisesti osaa hyppiä ja ammuskella yht'aikaa, enkä varsinkaan hypätä tarpeeksi pitkälle *pläts*
- FFV jäi tavallaan kesken, sillä aloitin sitä ja pelasin muutaman minuutin, ilmeisesti sinne merirosvolaivalle asti. Muistikortissa ei ollut tilaa, joten jätin pelin pölyttymään nurkkaan. Vaikka kortissa onkin nyt jo paikkoja vapaina, en silti jaksa aloittaa uudestaan.

Torama
2.7.2003, 18:48:04
Minulla on ihan liika pelejä kesken...en edes viitsisi ajatella X(
Mutta muutama nyt mainitsettavin...

Final Fantasy 4, 5, 6 (kutonen ja nelonen on jo ihan lopussa, mutta kun ei jaksaisi treenata hahmoja lopputappelua varten...)

Black & White

Hitman: Codename 47(damn clones >.<)

Nine

Tomb Raider
Lesseee...no noi nyt ainakin.

Roleplayer
2.7.2003, 18:51:53
no pelejä on muutama en kyllä musita ivan jokaista. Tässä pari mitä muistan:
-Theme hospital(Tuo legendaarinen peli jäi melkein viimeiseen kenttään jumiin)
-Final Fantasy 5 tässä taisin jäädä jumiin johonkin pelin loppuun ja en sitä sitten ole jaksanut loppuun pelata.
.Apocalypse (Huoh mikä p*ska peli)
-Die hard II(Heheheh)
-Parasite Eve(Oikeastaan olen pelannut pelin läpi mutta siinä on niin vaikeita jotkut kohdat että pistin tänne)

make
7.10.2003, 18:03:12
Gran Turismot 1 & 2 on jääny ainaki keske vaikka omistan kummanki. Sit Destruction Derby 2 ja senki omistan. FF VII ja on niitä paljo muitaki jotka on keske mut en muista muita.

7th heaven
8.10.2003, 16:58:02
FF6 on pahemman kerran kesken. Aloitin sen pelaamisen 1,5vuotta sitten. Samana päivänä jolloin se tuli kauppoihinkin. Kyllä sitä jaksoi pelata juonen takia, mutta pelaaminen tyssää heti, kun tulee joku kohta jossa pitäis alkaa ettii jotai =)
Kingdom heartsin kanssa ei jaksanu pelata paljoa, koska se disney aihe pilas täysin hyvän pelin. Pidin kylläkin siitä Soran, kairin ja rikkun storystä ja luonnollisesti FF-hahmot toivat Pelkkää positiivista tunnetta :)
Wild arms 3 tökkii tälläkin hetkellä, koska se story ei vaan jaksa kiinnostaa. Battle-systemiä lukuunottamatta

ManijaiNinja
13.10.2003, 7:18:18
Mulla on jäänyt kesken FF8 kun jumittui... sitten Alone in the Dark: the new nightmare..

Meya
13.10.2003, 10:31:50
Eihän pelejä koskaan jätetä kesken! :bored:
Eihän siinä nyt ole mitään järkeä...haasteita pitää elämässä olla!

Moonstone
14.10.2003, 1:41:57
Shadowrun (SNES) - Peli jonka haluaisin pelata läpi. Pelaaminen loppui aikoinaan kun konsoli hajosi. Ehdottomasti haluaisin päästä pelaamaan tätä.
Grandia (PSX) - Jäi vain kesken. Ehkä liian monta tylsää luolastoa jotka oli pakko vaeltaa läpi. Tylsistyminen vain iski.
Medal Of Honor Frontline (PS2) - Ei vain lopulta iskenyt. Ehkä ratkaisen vielä joskus.
Red Alert 2 (PC) - Liian yksinkertaista "strategiaa" :wink: minulle. Eihän sitä jaksanut loppuun asti.
Grand Theft Auto (PSX) - Viimeistä kaupunkia vaille. Vaikeutta tuntui olevan sen verran että jäi siihen. Varsinkin se että hommaa ei saanut tallennettua kesken "kentän" söi miestä.

Tähän hätään ei muita tulekaan mieleen. Yleensä kun pyrin ratkaisemaan pelit.

The_Sipi
14.10.2003, 11:28:27
Originally posted by The_Sipi
Resident Evil: Code Veronica X (Ei vois vähempää kiinnostaa, milloin menen sen läpi)

FF6 (joulun aikaan innostuin yhestä nettiroolipelistä vaihteeks toden teolla ja PS2 on jääny vähälle huomiolle, siksi en tätäkään vielä. Kaikki hahmot oon saanu jo takaisin, että aika lopussa ollaan)

Driver (the last mission, yrittäny ties kuinka monta tuntia, mut ei silti mee)

GT3 (pari vaikeinta pro-kisaa ajamatta ja enduranceja ja ralleja en mee, ennen kuin ne oon vetänyt. Myös noin 30 kultaa puuttuu lisensseistä ja arcadet ajamatta. Mutta täytyis taas ruveta vääntämään tota GT-rattia ja polkimia)

Z (kaksi viimeistä tehtävää vetämättä)

No niin, nyt pieni päivitys. REssan menin kuukaus sitten läpi (ja olin ihan lopussa)... FF6 menin läpi aikoja sitten. Driverin menin eilen :D , GT3:n on niin ja näin oonko menny läpi kun ainoastaan kullat lisensseistä puuttuu (kultapokaaleja on kyllä eniten). Z jäi kesken, enkä sitä loppuun vedäkään ja ainoo peli mikä nyt on kesken on Commandos2

cRaZy Al BhEd
14.10.2003, 15:46:07
Kesken on jääny aika vähän, koska oon ite omistanu pleikkarin vasta aika vähän aikaa(noin vuosi?), eikä oo tullu pelattua vielä paljo mitää. Kenskenjääneitä on oikeestaan vain Dark Alliance, joka on Baldur's gaten seuralaisia. Surkee ja lyhyt, ytimekkäästi sanottuna. Grafiikka on hienoa, mutta näkäkulma on niin kaukainen, etteipä se näy muuta kuin veden liikkeissä, jos pelihahmo kahlailee.
Kaverilla/serkuilla pelatessa kesken on jääny kaikki kolme PS1:n Spyroa sekä PS2:n huonompi versio.

Nitromethane
15.10.2003, 15:15:00
FF 6:sen hankin kesällä ja sitä pelailin pari päivää mutta siihen se toistaiseksi onkin jäänyt...

Orion666
20.10.2003, 18:29:29
Meikäläisellä on jäänyt kesken ainaki ff7, pääsin siinä viimeisimpään vastukseen (en nyt muista oliko ihan viimenen...) mutta koska mulla oli niin huono tasoiset hahmot, en päässy läpi ja siihe se sitte jäi, ei oo jaksanu yrittää uudestaan.

Sama homma on myös Dark Cloudissa, en pääse vipaa vastusta läpi. Mä pääsen sen käsi jutun, mutta sitte en ymmärrä mitä siinä pitää tehdä.

Kingdom Heartsin oon menny läpi, mutta en täydellisesti, pitäis löytää dalmatialaiset.

The Mynthon Fighter
20.10.2003, 20:17:45
Minäkin yleensä pelaan aina pelit läpi jotka aloitan mutta yleensä pelaa noin kahta peliä samaan aikaan. Tällä hetkellä minulla on Final Fantasy 4 ja Kingdom Hearts kesken. Pelaan ne kyllä läpi.

Vegeta7
21.10.2003, 23:03:22
Minulla on kesken FF 1 & 2 ei ole nyt jaksanut pelata niitä grafiikan vuoksi.. pelaan ne kyllä läpi lähiaikoina kunhan kerkiän.

Jozzu
22.10.2003, 9:15:02
Mull on jäänyt kesken ainakin The Getaway , koska yksi tehtävä oli vaikea... aina mun ukkeli kuoli...
Kerran jäi myös Resident Evil 2, ku se jankkasi aina samassa kohassa ja se alkoi pelottamaan kun yksin sitä viel pelasin... :D
Colony Wars 1 on myös jäännyt kesken, koska se oli niin tylsä.
Sit joskus lainassa ollut Ape Ecape 1 on jäänyt myös kesken, koska se alkoi tuntumaan jo puulta.

MPT
23.10.2003, 20:23:07
Tällä hetkellä tulee vain muutama mieleen.
Tunnel B1 (Playstation)
KO peliä ei jaksanut kauan tahkota. Jotenkin meni vaan maku peliin.

Darruel
23.10.2003, 21:47:27
Keskenjääneitä pelejä minulla on Kingdom Hearts, SOCOM: US Navy SEALs, Tony Hawk's Pro Skater 4 ja Legend of Dragoon. Kaikki muut ovat PS2:lle paitsi tuo viimeinen. Se on PSX-peli.

Melkor
24.10.2003, 14:12:28
Näin äkikseltään mieleeni tulee vain kaksi peliä: Final Fantasy 5 ja Legend of Dragoon. Kumpikin peli loppui johonkin ärsyttävään kohtaan, josta en päässyt etenemään. FF 5:sen voisin ehkäpä alottaa alusta, mutta Legend of Dragooniin en enää koske (loppujen lopuksi aika tylsä peli).

arkkienkeli
26.10.2003, 14:32:17
Jet Force Gemini (N64): En löytänyt enää löytänyt osia yhteen alukseen ja siihen se sitten jäikin.

Zelda: Link To The Past (GBA): Jumituin yhteen linnaan, enkä ole jaksanut hirveästi sitten pelata. Kyl mä sen vielä joskus pelaan läpi.

FF VII (PC): Olin menossa Sephirothia (..menikö oikein?) vastaan taistelemaan kun kone jumittu. Sen jälkeen en vähään aikaan jaksanut pelata, kunnes kone vaihtu ja tallennukset katosi. En jaksanut aloittaa alusta.

Bodom
27.10.2003, 21:25:49
Ainakin nyt tulee mieleen:

- Disciples II
- Age Of Mythology
- Cannon Fodder
- Desperados
- Commandos 2
- Mechwarrior 2
- Alien vs. Predator
- Monkey 4
- Republic the Revelation

osa siksi, että olivat liian vaikeita. Osassa loppu kiinnostus kesken. Osa taas meni, kun piti vaihtaa käyttis...

Lifa
30.10.2003, 18:33:28
Minulla on jäänyt kesken ff10 ja Kingdom Hearts.
Kummatkin siinä kohdassa, missä pitää kehittää hahmoja loppu taistelua varten.

Juripa
31.10.2003, 13:55:34
Super Mario 64
- Viimeisimmät tähdet puuttuvat. N64:n ohjiameni "tatti" löystyi, enkä voi jatkaa peliä :(

Tomb Raider 2 Golden Mask
- Tomb Raider 2:n lisäosa. Kone pamahti ja koko peli meni sen mukana. Kesken jäi, ja pahasti.

Alone In The Dark - New Nightmare
- Ei voi typerämpää peliä ollakkaan. Ei vain jotenkaa jaksa kiinnostaa.

Diablo 1
- Peli tyssäsi jo heti alkuun sinne kirkkoon. En voita sitä isoa pahuksen luurankoa millään. Enpä ole tuon jälkeen jaksanut pelata sitä.

Kirishin
1.11.2003, 16:24:01
Mulla on jäänyt kesken nämä:
-FFviii (Pleikkari)
Pääsin sitä tokaan levyyn asti, mutta pidin tosi pitkän tauon ja sitten kun jatkoin niin en muistanut miksi olin Opel-järven rannalla.
-FFvii (Pleikkari)
Nyt pelaan FF9:iä jota ennen pelasin tätä, mutta yksi peli kerrallaan.
-Starcraft jokin (PC)
Pelasin sitä joskus vuonna nakki, jotta hyvä että edes muistan mistä pelistä oli kyse
-Diablo II: Lord of Destruction (PC)
Ei vain enää kiinnostanut kun en saanut pelata vanhalla hahmollani, jonka kanssa tuli tehtyä kaikkea kivaa... :( Kunnia nekromaani Dalamarille! Sen parempaa äijää ei ollut. Enkä jaksa.
-Black&White (PC)
En saanut sitä apinaa kasvamaan ja se oli maailman stressaavin peli! :fuckya: :mad:
-Pokemon Yellow (Gameboy)
Ei vain jaksanut kiinnostaa gameboylla pelaaminen.
-Heroes of Might and Magic 3 (PC)
En pystynyt pelata edes helpoimmalla vaikeusasteella.

Jubei
5.11.2003, 9:54:51
Keskenjääneitä pelejäkö. Hmm tuossa muutama + selitykset:

1. FFV. Halusin pelata pelin läpi vain kerran ja kehittää kaikki äijät 99 tasolle. Se vain oli niin mahtipuuduttavan cyberhidasta että se homma tyssäsi siihen.

2. Pretorians Tuossa olen mennyt ekan kentän, ja tarkoitus olisi mennä se jossain vaiheessa läpi.

3. Homeworld 2. Mahtava peli joka olisi myöslin tarkoitus mennä jossain vaiheessa läpi.

Muuta ei juuri nyt muistu mieleen.

jemina
10.11.2003, 16:26:02
Here you are...

Grandia
FFI
FFII
FFIV
FFV
FFVI
FFVII
Herdy Gerdy

Onhan niit varmaan muitakin... :huh:

Little Chocobo
16.11.2003, 15:53:28
FFX (ei oikein oo jaksanu vaan... en edes muista missä olin xD Lopussa kai kuiteski..) ja Sly Raccoon ( ei jaksa mennä loppukenttiä!)

Natsenatu
16.11.2003, 16:03:44
No niitähän riittä vaikka muille jakaa,etten paremmin sanoisi.
Resident Evil 3 jäi sikseen kun piti saada joku vaunu toimimaan.
Joko se on yleisesti paha kohta tai sitten itse olen vaan niin tyhmä ja huono pelaaja :huh: ,joka tapauksessa...
FF4:jäkin on jäänyt väliin,sinne Land of Summonsiin (kauheen noloa paljastaa tälläistäkin FFfinin foorumeilla!),kai johtu siitä että olen yleensäkin aika laiska kehittämään hahmoja.

Sitten on GTA 2:nen. No olen pelannut sen läpi kolme kertaa,tosin koodien varassa. Nyt kun koodit on hukassa ja en ite niitä muista,niin oon yrittänyt monen monituista kertaa päässä sitä puhtaasti ja rehellisesti läpi. Pääsinkin kakkoskenttään,mutta yhteen tehtävään se sitten tyssäs...ja nykyään pelaankin vain Vice Cityä plus tietty Final Fantasyt :wink:

mogvisti
4.4.2004, 19:56:16
Voisin tässä ylpeänä mainitä että ei oo jääny yhtään peliä kesken.
Pelejä on kyllä vielä puolessa välissä menossa, mutta pelaan ne läpi heti kun vain aika antaa periksi.

En jätä yleensä pelejä kesken ja olen siitä ylpeä =) .

Necrofobia
4.4.2004, 21:32:58
Ei minulla ainakaan pahemmin pelit jää kesken. Yleensä aina pelaan pelin loppuun jos se on hyvä. Nyt on ainakin Final Fantasy Tactics Advance ja Romancing SaGa 3 on kesken.

Celeb
5.4.2004, 5:59:12
Legend of Zelda: The Wind Waker (GC) (En pääse yhtä kohtaa läpi, ja siihen se on jumiin jäänyt.)
Final Fantasy VIII (PS1) (Perkule kun FFX-2:n piti ilmestyä niin nopeasti.)
Final Fantasy VI (PS1) (No joo..)
Final Fantasy V (PS1) (Kerran koskin jopa pelilevyyn.)
Final Fantasy IV (PS1) (Tähänkin olen kerran koskenut.)
Final Fantasy X-2 (PS2) (Tässäkin ollaan jumissa, mutta pelailen side questejä.)

Locke88
5.4.2004, 14:15:07
Ei mullakaan yleensä pelit jää kesken ja pääsen kyllä ne läpitte mutta en kaikkia.Kuten Battle Toadeissa en pärjää alkuunkaan.

Cele
5.4.2004, 17:22:58
Hmm, ei miullakaan jää yleensä pelit kesken, mutta kyllä sitä aina jotain löytyy.
Nyt äkkiä muistellen, keksen ovat jääneet FFVI ja MOHAA Breaktrough.
Tosin useita PS1 pelejä on jäänyt kesken, siis jotain tasohyppelyjä tms.. I don't like.^^

Bananasplit
5.4.2004, 17:51:32
Minä olen sellainen pakkopelaaja, että peli on pakko pelata loppuun (jopa kökkö Harry Potter ja Salaisuuksien kammio, jota en alunperinkään halunnut, jonka ääninäyttelyä en kestä, ja jonka lataustaukojen aikana ehtii käydä lenkillä) mutta kuitenkin on päässyt käymään sillä tavalla, että peli nimeltä The Mummy Returns (taas peli, jota en pyytänyt) jäi kesken kun olin todennut olevani umpikujassa arkeologien puolella ja huomattuani muumion puolella, että ihmisillä oli pinkit sielut (tätä aikani naureskelin ja sitten kyllästyin siihenkin, melkein vuoden jo ollut pölyttymässä tuolla, pitäisi kai myydä poies)

CyberMan
5.4.2004, 19:12:56
Minulla ei ainakaan pelit jää kesken mutta pikkusysterillä kyllä. ;D Ja se on täysin minun vikani, yleensä kun systeri ostaa pelin pelaan sen sitä ennen läpi, sitten heti sen jälkeen ostan uuden pelin, systeri haluu pelata uutta ja sillä jää kesken. Lasken ylös ne jotka siltä on jääny kesken.
FFX(Mun peli)
FFX-2(Mun peli)
Baldurs Gate 1 ja 2(Sen pelejä)
Dark Chronicle(Sen peli)
MOH: RisingSun(Mun peli)
Tuossahan riittää pelaamista :cool: .

Edit: Ups. Luulin että olin pelannut kaikki läpi enpäs ollut, Nintendo 64:ssä en ole pärjännyt SuperMannia läpi, pidin pelistä noin 5vuotta siten.

Candice
6.4.2004, 11:17:15
FFVII - Minä ostin tämän, innostuin pelasin itseni hurjalla nopeudella kolmannelle levylle ja tietysti jätin hahmojeni kehityksen ja kaikki sivutehtävät... Yrittäkää itse mennä kurmuuttamaan Sepiä 50-levelisillä äijillä. Meni maku koko hommasta ja nyt edessä pitkä paussi.

FFIX - viimeisellä levyllä, mutta kun ne idiootit eivät kehity, eivät millään. Sitä paitsi ysi on mielestäni turhin ff niistä kaikista, joita olen pelaillut.

Kingdom Hearts - Jumitin pitkään ihmemaassa, mutta viime viikolla otin itseäni niskasta kiinni ja jatkoin siitä missä olin. Päädyin lyömään kissaa päähän ja nyt olen taas jumissa eikä voisi vähempää kiinnostaa taas koko idioottipeli (kun minua ärsytetään niin minä ärsyynnyn, tuo peli ärsyttää).

SDNKorento
6.4.2004, 12:31:18
BG2: homma pysähtyi bugiin, ja vaikka onnistuin lopuksi ohittamaan ötökän, niin mielenkiinto oli laskenut melko alas. Sääli sinänsä, sillä peli on yksi PC:n parhammista ropeista.

SoM2: kesken on, mutta toisin kuin BG2, innostusta riittää peliin ja etenen lähestulkoon viikottain (!).

Näiden lisäksi on paljonkin pelejä, jotka on kesken. Syynä lienee laiskuuteni tai huonouteni.

Soul Reaver
6.4.2004, 14:39:07
Duoda doin, ainakin Manhunt on jäänyt kesken Mouth of Madness- kenttään. Kyllä se peli vaan kaikesta huolimatta vaatii rutosti harmaita aivosoluja, prkl. Ja hardcore- vaikeusasteella edes hoodseja ei saa millään hengiltä.
Jaaaa... no, Gran Turismo 2:sta ei varsinaisesti voi pelata "läpi", mutta prosenttimäärä lojuu vasta tuolla 35%:n hujakoilla, joten tekemistä vielä on. Viininpunaista, 1000- heppaista Suzuki Escudo Pikes Peakiakaan (suosikkiautoni :D ) ei kaikkiin kilpailuihin kelpuuteta, joten pitää vähän lisää kaaroja ostaa ja sitten vielä vähän säätää. Mutta ei jaksa, indolentti on indolentti.
Jahas, siinä ne olivatkin.
//:

Kun sitten lisätään mukaan vielä valtava ripaus toistoa, niin pakkopulla alkaa olla valmis.
Olen kyllä tuosta toistosta samaa mieltä, että Manhuntin kentät ovat sen luokan toistoa toisensa perään, notta alta pois.

Gabriel
6.4.2004, 15:03:55
Manhunt on jäänyt kesken yksinkertaisesti siksi, koska se on aivan sikatylsä. Olisinkohan jäänyt viidenteen kenttään, nimeä en muista. Muutenkin ne kentät ovat aivan kauhistuttavan kornisti nimettyjä, ja vihollisetkin lähinnä naurettavan näköisiä. Kun sitten lisätään mukaan vielä valtava ripaus toistoa, niin pakkopulla alkaa olla valmis. Pari ensimmäistä kertaa Manhunt oli ihan hauskaa ja sitä jopa pelasi mielellään, mutta sitten se alkoi tosissaan puuduttamaan.

Ja tuskinpa sitä koskaan läpi pelaan, varsinkin nyt kun olen myynyt sen pois.

FFIX - viimeisellä levyllä, mutta kun ne idiootit eivät kehity, eivät millään. Sitä paitsi ysi on mielestäni turhin ff niistä kaikista, joita olen pelaillut.
Ysissä sentään oli vielä kunnon fantasiaa, eikä se ollut pelkkää teinisankarisaippuaoopperaa kuten nämä uusimmat tuntuvat olevan. =)

Daiki
6.4.2004, 19:09:09
Tota noin... Oikeastaan olen mennyt jokaisen pelini läpi [no en aivan kunniakkaasti, eli en 100%:ti]

FFVIII: [PSX] Joo, Ultimecian linna on niin kökkö että, on jäänyt hyllyyn pölyyntymään. Ei sitäkään jaksa enää tahkota sen enempää...

Half-Life: [Pc] Tätä en oikeastaan pelaa edes... Velikin on mennyt jo parikymmentä kertaa sen läpi, sen verran helppo se sille on [nyt ainakin pelaa Counter-Strikeä joka ikinen päivä, netissä siis]

Roakel
6.4.2004, 19:39:38
Sanottakoon näin että 80% omistamistani peleistä on jäänyt vetäämättä läpi korkean vaikeustason tai muuten vain tylsän kokonaisuuden takia, niitä on oikeasti ihan liikaa.

Final Fantasy Origins - 'Ihan hyviä' kummatkin FF:t, mutta näitä vanhoja ei ole kutosen jälkeen jaksanut pelata yhtään yhtä suurella mielenkiinnolla.

Final Fantasy Anthology - Pari kertaa on tullut neljättä FF:ää pelattua ja kerran olen vitoseen koskenut, tämä kertonee varmasti sen millä tavalla näihin peleihin suhtaudun.

Final Fantasy VI - Ok, vaikka sanoinkin että tämä onkin näistä 2D FF:stä laadukkain, niin tässäkin pelissä katosi mielenkiinto pelin loppupuolella joka on muuten todella tylsä.

Final Fantasy Crystal Chronicles - Lupaavalta näytti pelin alkuvaiheilla, mutta ei sitä samaa jaksa katsoa koko aikaa. Tarkemmat mielipiteeni tästä pelistä voitte lukea Nintendo-alueen FF:CC ketjusta jossa varmasti tämänkin pelin läpipelaamattomuuteen löytyy syy.

vegeta
11.4.2004, 16:58:12
Tällä hetkellä on kesken kaksi peliä The Thing, se ei nyt oikein innosta pelaamaan kun on niin jotenkin...huono :P. Sitten FF 9 ei siis vaan jaksa pelata sitä oon kyllä aika paskassa paikassakin siinä.

Maw
18.4.2004, 17:46:53
mitä nyt muistan (lukeekohan tätä ees kukaan, seiska sivun häntäpäässä =/ )

Suikoden
FFV
FFVII
Jade Cocoon 2
Silent Hill 3(melkein hyppäsin kattoon)
Tiger Woods 2003
E-Swat
BOF III yhessä vaiheessa, mutta on vedetty läpi!
GEX

Ruhve
18.4.2004, 21:13:26
Minulla ei taida olla tällä hetkellä kuin SOCOM: U.S. Navy SEALs kesken. Ostin tuon ja taisin 5 tehtävää mennä läpi. Sitten vain jumituin joksikin aikaa kuudenteen tehtävään ja en ole sen jälkeen pelannut sitä.
Minusta aika tylsä peli, mutta kai se on läpi jossain vaiheessa pelattava, kunhan vain se innostus löytyy uudestaan.

josu
18.4.2004, 22:26:32
Mistäs aloittaisin... En jaksa todellakaan luetella ihan kaikkia kesken jääneitä pelejä, mutta tässä nyt muutama.

FF VII
Tässäkin pääsin jonnekin 2 cd:n alkuun, kun levy teki tenät. Levy oli kaverilta lainassa, joten peli tyssäsi siihen.

FF VIII
Olin aivan kolmannen cd:n lopussa, kun koneesta meni kovalevy ja tallennus sen mukana. Ei ole vielä löytynyt aikaa/intoa aloittaa alusta. Kesälomalla ehkä sitten...

Jak II sekä Beyond Good & Evil
Molemmat kaverilta lainassa, pitäisi pelata läpi että saisi palautettua... :eh:

Dark Chronicle
Juu, viimeisessä paikassa olen menossa, pölyttynyt yli puoli vuotta tuossa hyllyssä...

Siinä oli muutama niistä peleistä, mitä satuin nyt muistamaan. Oikeasti niitä on ihan tuhottomasti, tuskin edes tulee pelattua kaikkia niitä läpi. Saa nyt nähdä...

SupraZ
19.4.2004, 6:04:33
No HuhHuh. Näitähän löytyy. Pelattavaa kun löytyy niin tuhottomasti. Listataan tähän nyt joitain.

Tomb Raider
Driver
Driver 2
Final Fantasy 8
Final Fantasy 7
Final Fantasy 6
Nuo nyt vaan ovat kesken. Jokin vaikea kohta jota ei jaksanut pelata tai sitten en ole vain viitsinyt.
Ja sitten on vielä joitain urheilupelejä joita ei voi läpi mennä.

Tangentti
15.3.2005, 19:11:06
Hmm...Ainakin Metroid:Zero Mission on jäänyt kesken kun menin paikkaan josta en enää päässytkään pois.Edessäni oli minuun selinpäin sellainen voimia antava patsas mutten päässyt sen toiselle puolelle ja sekös ärsytti minua ja jätin pelin sikseen mutta pitää joskus aloittaa alusta se.
Myös Resident Evil 3 on kesken vaikken ole aloittanutkaan mutta kun kerran aloitin ja sitten kuolin nemesikseen poliisiaseman edustalla enkä ollut tallettanut kertaakaan enkä jaksanut pelata sitten enää.Oon joskus kaverin tykönä pelannut sitä mutta nyt omistan itse sen.

Tuulisti
15.3.2005, 20:25:13
Merkittävin kesken jäänyt peli lienee GameCuben versio Skies of Arcadia... Aika pitkään jaksoin, mutta olen ehdottomasti sitä mieltä, että SoA on Dreamcast - fanipoikien köyhä FFVII - kopio muutamalla herkullisella yksityiskohdalla ja hahmoilla, jotka heti perään aiheuttavat oksennusrefleksiä. Tappelen tästä aiheesta ihan koska vaan, kenen kanssa vaan. :P

Yleensä kyllä hoidan pelit loppuun, pelit vaan eivät hoida omaa osaansa. Mikään ei ärsytä niin paljon kuin lupaavasti alkava peli, joka loppuu kuin seinään.

adenipoo
15.3.2005, 20:25:32
no ei mulla ole kuin kesken jäänyt peli vain tämä dragon warriors vii siinä en pääse eteenpäin, kun ekan saaren olen käynyt läpi mutta seuraavaan saareen en pääse. en tiedä yhtään keinoo sinne päästäkseni, mut ei se niin tärkeetä kyllä ole enää.

Sir Edmund
23.3.2005, 14:49:00
Alundra 2 (PS): Jäin jumiin johonkin peltivalaan vatsaan ja kiertelin aina vain samoissa paikoissa pari tuntia. Lopulta meni hermot ja pelisai jäädä kesken.

Medievli 2 (PS): Ei läheskään niin hyvä kuin ensimmäinen peli ja tuli sitä varmaan johonkin puoleenväliin asti pelattua.

Jedi power battles (PS): Kolme kenttää kymmenestä pelasin ja totesin, että on aivan surkea peli.

Spyro (PS): Pelissä oli joku vika, kun oli piraatti ja yksi ovi ei auennut vaikka olin kaikki timantit ja lohikäärmeet kerännyt.

Heroes chronicles: Final chapters: Fortress-tehtävät jäivät kesken, kun samaa kenttää yritin melkein kymmenen kertaa ja ei mennyt edes helpommalla vaikeusasteella läpi.

Baldurs gate (PC): Tässä meni hermot toiseksi viimeisessä chapterissa, kun ei ollut mitään tietoa, mitä seuraavaksi pitäisi tehdä. Sitä ennen olin pitänyt jo parin kuukauden tauon, kun joku salamurhaaja oli minut myrkyttänyt ja kuolisin kolmen päivän sisään. Olin mennyt tappamaan kaverin, joka selitti jotain vastamyrkystä. Oraakkeliltakin kysyin vahingossa väärän kysymyksen ja en ollut lukenut, että voin kysyä seuraavana päivänä uudestaan. Tulos: tallennus, jossa puoli tuntia aikaa etsiä vastamyrkky. Olin katsonut pelin ajasta että kuolen kello 14 ja vastamyrkyn sain lopulta kello 13. Meni todella tiukoille ja koskaan en ole näin intensiivistä pelikokemusta kokenut.

WonderAndy
24.3.2005, 7:41:24
Minulta jäi kesken Megaman Battle Netrowk 3. Ehdin pelata sinne viimeiselle saarelle, mutta sitten aloin häviämään, enkä enää pärjännyt. Kiinnostus lopahti tasan siihen.

Gabriel
24.3.2005, 8:26:55
MGS3. :D Alan olla jo ihan lopussa (tarkalleen siinä vaiheessa, jossa asetetaan C3-pommeja Shagohodin huoneen polttoainesäiliöihin), mutta jotenkin olen alkanut pelata samalla myös Morrowindia, ja se on vienyt kaiken peliajan.

Mutta ehtiihän tässä vielä. Ollaan sentään nuoria ja kaikkea.

huru-ukko
24.3.2005, 11:42:04
Minulla jäi antiikkinen peli 007 Rasing kesken, kun en enää oo agentilla päässyt tokaa rataa läpi, ja olin kokeillut sitä monta viikkoa, kunnes jätin pelaamatta eteenpäin, nekä ole vieläkään pelannut sitä.

Grove
24.3.2005, 12:15:31
SOCOM II U.S Navy SEALs, vihaan vihaan vihaan. Jätin kesken kun pääsin muistaakseni 3 kenttään ihan vain siksi, että se meni mielestäni 100% mahdottomaksi. 2 kenttäkin meni vain huutaen ja kiroten läpi, joten jätin pelin pölyttymään kun en sitä viitsinyt alkaa myymäänkään.

Enkä myöskään koskaan viitsi alkaa jatkamaan peliä, koska en koskaan jaksa alkaa laittamaan solmuisia headsettejä paikoilleen.

Sini-san
24.3.2005, 16:11:22
Vaikka mitkä!!! Yleensäkin FF alkuteokset (I-VI) Sekä moni muu!!

No nyt olen aloittanut final fantasy Seiskaa pelaamaan (kun tätäkään en ole pelannut läpi...) HEI MUUTEN!! EN OLE PELANNUT YHTÄÄN FF LÄPI!! Voi oon mä eri epeli =/ Pitääpä alkaa pelaamaan oikein urakalla!! varsinkin Final fantaseitä.

Jokin aika sitten pelasin FF seiskaa kolmos levylle asti, mutta olin lopettanut pelaamisen vähäks ajaks ja sitte joku on menny ja muistikortille tilaa tarvitsessaan poistanut savetuksen

Victim
7.4.2005, 16:58:27
Pelejä on jonkin verran jäänyt kesken senkin takia että tulee jokin ärsyttävä kohta tai ei jaksa muuten vaan pelata sitä peliä enää. No kesken jääneitä peleja ovat, esim. FFIX, no siinä on omat syynsä etenkin jos yrittää pelata sitä japanilaisella versiolla(voin sanoa ei kannata edes yrittää), joitain medal of honoreita on joskus muinoin jäänyt kesken. Sitten on vielä FFVIII on jäänyt aika useasti kesken, just noiden typerien kohtien takia. Mutta nyt olen läpäissyt sen jo kuusi kertaa.

Tangentti
7.4.2005, 17:14:52
Front mission jäi kesken ja se sapetti minua suuresti.Olin mennyt monta vaikeaa tehtävää läpitte ja hankkinut kaikki hahmot jotka siihen mennessä voi saada ja jotkut vielä oli kovien tuskien takana.Sitten vain pelasin muita peliä ja hieman unohdin tämän ja jäi hahmot pahasti upgradeematta ja olin jo pitkään pitänyt pitkiä taukoja tästä joten päätin että lopetan ja aloitan joskus toiste alusta.Harmi vaan että jäi kesken ja puhuin muuten Snes-Fron Missionista.

Dimish
7.4.2005, 19:02:52
no kesken jääneitä pelejä on hyvin paljon, mutta tässä pari, tai vähintään 1
The Legend Of Zelda Wind Waker
pelasin peliä vähän, suurin piirtein ekan vastuksen läpi pääsin. Sitten ostin muita paljon parempia pelejä ja lopetin koko roskan pelaamisen. Vaikka pienen lainen Zelda fani olenkin, tämä peli ei ollut niitä zelda pelien parhaimmistoa. Pidin paljon enemmän Link to the pastista. siin pelissä on sitä jotakin. En suosittele pelaamaan niin paljoa, hermot kärsivät =)

The Guardian
14.4.2005, 7:02:57
Itseltäni on monikin peli jäänyt kesken,monesta eri syystä...
the legend of zelda:minish cap...(viimeinen vastustaja...jos kuolet joutuu menee tyyliin 3 "pomoo"vastaa ennenkuin pääsee koittaa uudelleen....menee hermot)
worms 3d...(mission missä pitää tunkee miinoja tietokoneeseen...argh)
advance wars(vika mission...)
super mario bros 3.(ei tallennusmahdollisuutta...)
ja sitten legacy of kain:soul reaver... :saarna: eka kohtaaminen kainin kanssa...ei käsitä mitä pitää tehdä...
no siinähän niitä oli et silleen....

Weirdo
22.4.2005, 22:10:14
Juu, näitähän on tullut viimeisen parin vuoden aikana jatkuvalla syötöllä, onneksi käyrä on viime aikoina kääntynyt selvästi nousjohteiseksi.

Dark Chronicle - Köyhän miehen Zelda ja FF höystettynä kliseisyydellä - Ei hirveän innostavaa pelattavaa. Kaikinpuolin ihan kohtuullinen B-tason seikkailu, joka ei ollut missään suhteessa huono tai hyvä. Tasaisuus on valttia Dark Chroniclesissa, tarkemmin sanoen tasainen mitättömyys.

Paper Mario (GC) - Todella upea, Mario-henkinen eka Chpateri jäi positiivisesti mieleen, toinen toisti jo itseään ja siinä kierretteiin samoja paikkoja uudelleen ja uudellaan, juuri kuten O-rosvo sanoi eli yhden vaivaisen vivun takia. Kolmas olikin jo tajuttoman tylsä roolipelin taisteluosuus ja neljännen kohdalla luovutin. Hyvinhän tuolla tuli todistettua, että peli joka sisältää lähes pelkkää vuoropohjaistataistelua, on tylsä vaikka kuinka olisikin Mario, tekohauska läppä ei paljoa silloin pelasta.

Tales of Symphonia - yhtä tekohauska kuin PM, tosin selvästi parempi taistelusysteemi, mutta tarina oli täyttä roskaa ja tunnelma vedettiin vessnpöntöstä alas jo kehitysvaiheessa, eikä Sakuraban puolihutaistu musiikkikaan paljoa innostanut. Yli sata tyhjänpäiväistä piisiä, joista jäi sellainen tunne ettei Sakurabaa edes kiinnostanut pelin sävellys, kunhan jotain tauhkaa yhden pelin verran kyhäsi.

Legend of Dragoon - Paska mikä Paska. Koittakaa itse, ei tarvitse ihmetellä miksi jäi kesken.

Final Fantasy V - Lähes sama kuin Dragooniin, paitsi täysin paskasta pelistä ei välttämättä ole kysymys.

Star Fox Adventures - Ohjaa Foxia tikulla ja paina silloin tällöin A- ja B-nappeja, älä ajattele yhtään, siitä ei ole mitään hyötyä = läpäise peli. Onnistuipa Rare tekemään yksipuolisuudesta taidetta, ei voi kuin onnitella sen johdosta.

The Legend of Zelda - hauskaa aikansa ja tuttua Nintendon vetovoimaa kyllä löytyy, mutta peli on nykystandardeilla liian itseääntoistava ja aina luolaston selvittettyä odottaa samanlainen kyhäelmä jossain muualla päin Hyrulea, ja ainoa muuttuva asia on vaikeustaso, joka luonnollisesti nousee Linkin Energian kasvaessa. Itse jäin Kuudenteen luolastoon/temppeliin, jossa kyllästyin pelleilemään haamujen kanssa ja siinä se tallennus on ollut jo kuukausia. Ei vaan jaksa, liian puuduttavaa.

Vandal Hearts II - Tyhmä tekoäly, tyhmä tarina, tyhmät hahmot. Kumpikin, haaste ja juonen mielenkiintoisuus oli nollissa, joka on aika paha niskalenkki pelille, joka noihin kahteen asiaan nojaa. Yllättävän pitkään jaksoin pelata, taisi mennä reilusti päälle 20 tunnin. Vandal Hearts II on muuten hyvä tapa testata oman itsesuojeluvaiston toimivuutta - kuinka kauan kestät sitä? Kohtuu pohjat laitoin, mielestäni.

F-Zero GX - ihan hyvä peli, jota ei kuitenkaan jaksa pelata liian korkean vaikeustason takia, joka on säädetty sopivaksi joillekkin HC-pelaajille - onko sellaisiakin vielä jäljellä? Jää mielestäni kauaksi F-Zero X:n tasosta, eikä oikein innosta repiä silmiä päästä muutaman lisäradan takia, kun ne tuskin sitä paljon paremmaksi pelastaisivat (AX cup avaamatta).

Baldur's Gate - kovalevy päätti jäädä eläkkeellä, eikä Durlag's Towerissa ollutta tallennusta pystynyt pelastamaan. Voisi pelata uusiksin, mutta se vaatisi kunnolla aikaa kun parissa tunnista pääse nippa nappa alkuun. Hieman liian mättöpainotteinen, joten taidan keskittyä kakkoseen läpäisyyn ennemmin.

Planescape: Torment helvetin hieno peli, joka on samalla varmasti maailman vaativin. Keskittyy keskusteluun ja tutkimiseen, joka on tehty älyttömän yksityiskohtaisesti ja samalla valitettavan aikaavieväksi. Jos vaan olisi 24/7 aikaa.

Amira
23.4.2005, 8:39:45
Minultakin jää aina vaikka mitä kesken, mutta yleensä vaikka vastus olisi kuinka paha jaksan jääräpäisenä mättöä sitä kunnes joku tulee käskemään, että nyt riitti pois TV:n äärestä.

Ja listaa pukkaa;

Final Fantasy VI [PS]
Tämä oli jotenkin näiden 7,8 ja 9:n jälkeen mauton. Se oli niin Gameboy mäinen ja olisin kyllä halunnut pelata läpi, mutta aivan koko ajan jumituin johonkin kohtaan. En vain saanut sitä peli tuntumaa ja olin koko ajan ihan pihalla, että mitä nyt tapahtuu?

.Hack Part 1; Infection. [PS2]
Peli toistaa itseään liikaa, koko ajan niitä samoja tylsiä tasoja joissa joutuu juosta eteenpäin. Etsi luola ja mene kolme kerrosta alemmas ja löydä aarre ja pääpahis. Ja koko ajan sama toistuu vaikka miten hahmot selittävät innoissaan, että "nyt löytyi jotain uutta!" Peli into ei vain jaksa riittää vaikka kovasti tahtoisin päästä läpi. Yritän tässä sitten vielä joskus, kun saan itseni edes harkitsemaan sen kaivamista kamojeni joukosta.

Breath of Fire; Dragon Quarter [PS2]
Tästä oikeastaan tykkään kovasti, mutta olen nyt aika pitkällä pelissä ja siinä tulee sitten sellainen kiva vastus, jossa ensin on monta sotilas ukkoa ja sen jälkeen vielä joku robotin hirviö joka laittelee niitä sähköhommeleita pitkin maata. En voita ellen käytä Ryun lohikäärme muotoa, mutta jos käytän mittari täyttyy ja Game Over. Todella ärsyttävää, olin niin sen pelin lumoissa ensin.

Drakengard [PS2]
Todella upea ja kiva peli, mutta maat ovat niin vaikeita ja pitkiä, että tarvitsen rauhoittavia ennenkuin kärsivällisyyttä on niin paljon, että jaksan hakata muutaman tuhannen ukon ja vielä löytää sieltä johonkin ja sitten taas muutama sata ukko. Juoni on kyllä niin mahtava, että vain jo sen takia aion vielä päästä tämän hemmetin pelin läpi!!

Star Ocean; Till The End of Time [PS2]
Ihana ja upea peli tämäkin, mutta olen koko ajan jumittumassa johonki kohtaan ja rehellisesti sanoen en enää jaksa etsiä turhaa asioita joita en kuitenkaan löydä kuin vasta parin tunnin etsimisen jälkeen. Siis ei, FF:ssä vielä kestin tuon, mutta nyt alkaa mennä yli hilseen. Tämän pelaaminen kuitenkin alkoi minulla taas vähän aikaa sitten ja ajatelkaa, löysin jopa eteenpäin. No tästä on hyvä jatkaa kunnes saan muuta valittamisen aihetta.

ICO [PS2]
Koko paikka on käytössäni, mutta en tiedä mihin mennä. Juoksen aivan turhaan alusta loppuun ja toisin päin löytämättä mitään. Luulen, että olen päässyt pelissä n. puoleen väliin tai vähän pidemmälle.

Jak and Daxter [PS2]
Jaksoin pelata kai loppuvastukseen saakka, mutta sieltä sitten pitäisi lähteä etsimään vielä lisää niitä "palloja", että pääsee eteenpäin niin minun pelaaminen sitten loppui vain siihen. En muutenkaan jotenkin pidä siitä pelistä yhtään.

Ratcher & Clank [PS2]
Tämä on ihan hauska, mutta sitten se jotenkin vain jäi. Varmaan taas siihen, että minulla oli niin paljon muita pelejä joita tahdoin pelata niin tämä sitten jäi niiden alle.

HeavyLord
23.4.2005, 8:47:46
Tjaa-a, kesken on jääneet ainakin nämä:
Vagrant Story (PlayStation) Hyvä peli, mut ei jaksanu pelata läpi
Magaman 7 (Snes) Loppupomo oli mahdoton
Final Fantasy VIII (PlayStation) tää hävettää, en jaksanu pelata läpi...Mut joku päivä minä vielä jatkan ja pelaan sen läpi!

On niitä enemmänkin, mutta tuossa ekana mieleen tulevat!

Pari lisäystä:

Advance Wars 2: Black Hole Rising (GBA) Loistava peli, paras GBA peli ikinä mutta viimeinen tehtävä oli suoraan sanottuna perseestä... (Mutta Advance Wars ykkönen on pelattu helpolla tyylillä läpi :D Advance Campaign oli kyllä vähän liikaa)

E.V.O - Search For Eden (Snes) rasittavan ärsyttävä peli, miks mie ikinä ees aloitin koko pelin?

Lufia (Snes) Tein pahan virheen, pelasin ensin kakkosen läpi ja olin täysin sen lumoissa. Tästä johtuen ykkönen oli pettymys enkä jaksanut pelata kovin pitkään

Burnout 3: Takedown (PlayStation 2) nyyh, loistava autopeli (ainut autopeli josta pidän, kaikkia muita inhoan :D) mutta pari jäljellä olevaa kisaa on liian kova pähkinä purtavaksi amatööri kuskille :D (4% puuttuu, sitten on peli läpi!)

*Want to taste my knife?*

Dime
25.4.2005, 19:30:51
FF VIII Ensimmäinen FF. Se kertoo jo paljon. Pelasin ainakin kolme kertaa
sinne ragnarokiin avaruuteen sitten noin puolen vuoden kuluttua ounasin sen. Vahingossa

Resident Evil 1 Jumitin sinne viemäreihin, kun en tietty ymmärtänyt
avata niitä Doom Bookeja, ja ottaa sitä medalia ulos sieltä, ja asettaa siihen suihkulähteeseen. Tähänkin ratkaisu tuli noin 2v kuluttua kun taas sattui uusi vahinko :)

MDK 2 Tässä en sillä tiedemies ressulla päässyt enää sieltä putkistosta eteenpäin :(

Pain Killer Lucifer ei ota osumaa, ei sitten millään.

Davidson
25.5.2005, 1:07:29
Pelien jääminen kesken on niin ominaista minulle. :eh: Noh, tässä tulee tilannekatsaus nykytilanteesta:

Final Fantasy IV:
Evil Wall on juuri lyöty, mutta aika & motivaatio ei ole riittänyt pelin jatkamiseen.

Final Fantasy VI:
Pelin loppupuolella ollaan. Nähtävästi minun pitäisi lähteä seuraavaksi erääseen torniin, jonka nimeä en nyt juuri muista. Pari puuttuvaa Esperiä pitäisi myös vielä hommata.

Final Fantasy VII:

Pleikka: 3 CD menossa. Chocobo racessa yritän hankkia kaikkia hyviä palkintoja, joita en vielä omista. Mutta kun omat perkeleen chocot on vaan niin hitaita! :prkl:

Tietokone: 1 CD menossa. Wutain questit on juuri vedetty ja seikkailu odottaisi (ja taitaapa jäädä odottamaan ikuisesti, nykykoneella tuosta savetuksesta jatkaminen ei onnistu :eh: ).

Final Fantasy VIII:

Tietokone: 2 CD menossa. Olen jossakin kyseisen levyn keskivaiheilla menossa, en nyt tähän hätään muista tarkalleen missä.

Kingdom Hearts:
Hollow Bastionissa jumissa eräässä loparissa, jonka nimeä on nyt sano, koska en osaa tehdä sitä valkoista sensurointijutskaa.( =) ) Porukka saattaa nauraa pelitaidoilleni, kun jään jumiin tässä monien mielestä niin helpossa pelissä, mutta puolustuksekseni voin sanoa kuitenkin, että en ole tällaisten action-RPG -pelien mikään suurin fani, ja tämän vuoksi myös varsin kokematon niissä.

GTA 3:
Aivan alkupuolella, ajanpuute on siirtänyt tämänkin pelin läpipelaamista kauas tulevaisuuteen.

Lalaith
25.5.2005, 9:06:20
En voi sietää että minulta jää joku peli kesken, sama homma on leffojen kanssa. Senpä takia on tullut katsottua kasa huonoja leffoja, mutta juuh :shy: vaikka se ei ole kivaa, niin on minulla jokunen peli vuosien varrella jäänyt kesken.

Ihan kyllä hävettää myöntää, mutta minulla jäi Star Ocean, Till The End of Time (PS2) kesken kun se oli kaverilta lainassa ja hän sitten haki sen pois (en kyllä hirveästi sitä loppupäässä pelannut, kun yhtäkkiä äijäni alkoivat liikkua hidastetusti, nekä saanut sitä millään pois :prkl: yritin ihan kaikki, ei ollut kiinni aseista eikä mistään, ne vaan hidastu, se oli ihan sairaan ärsyttävää :P )

Sitten jäi tuo Legend of Dragoon, mutta se olikin ihan huono. En tiedä olisiko se ollut parempi jos en olisi aikaisemmin pelannut FF pelejä, sillä niihin verrattuna se oli ihan paska :P kun kerran saa maistaa suklaata, niin ei enää porkkana kelpaa ;D

Sitten viimesenä tuo GTA San Andreas, siinä on ihan loppu menemäti, ja aion kyllä sen joskus mennä loppuun, mutta nyt vielä se on kesken.

Vanavilya
26.5.2005, 2:34:44
Muutama peli on jäänyt kesken tai on kesken..

Final fantasy VIII(PS), yksinkertaisesti siitä syystä, että en pääse alkua pidemmälle. Tarina ei innosta yhtään jatkamaan pelaamista, enkä vain etene. En ole edes puolta tuntia tainut sitä peliä pelata. Enkä taida koskaan tulla pelaamaan. Turha ostos minulta.

Final Fantasy X-2(PS2), Todii.. Ne typerääkin typerämmät chocobot. Minä en löydä mistään, lv.5 asti varttuvia yksilöitä. Ja kun yritän pyydystää ne juoksee aina karkuun. Se siitä.Enkä voi pelata sitä läpi, jos en saa ekalla kerralla 100%. Joten olen pahasti jumissa, kun minun hermot ei kestä sitä jatkuvaa chocobon metsästystä. Arg. Mutta vielä joku päivä minun menen sen läpi.

Empire Earth(PC), kuka tämän keksi? Olin innostunut siitä, kun sen ostin. Kun päästiin vihdoin ja viimein kaupasta kotiin. Avasin paketin valmiina asentamaan pelin koneelle ja.. Siellä ei ollut levyä. :eh: Eipä siinä mitään, kun se kauppakin oli sitten 160km päässä. Piti vain odotella, että joku lähtisi käymään siellä. Viikko meni odotellessa.
Uusi yritys, levy koneessa, tuttu hurina alkoi, peli asentui, käynnistys, ensimmäinen scenario ja.. Musta ruutu lävähtää eteen. Näytönohjain ei tue peliä sittenkään vaikka olisi pitänyt. Sitä sitten kokeiltiin muissakin koneissa, joissa se toimi. Ei vain suostunut toimimaan meidän koneella. Niin se peli sitten hautautui laatikon pohjalle.
Ja nyt kun se vihdoin toimisi, ei huvita enää. Se on tyhmä peli. Homehtumaan jäi sekin ostos.

Toisin sanoen minun aikani ja rahani tuhlausta. Ainakin nuo kaksi peliä.

Shagrat
26.5.2005, 9:16:47
Final Fantasy VIII jäi ainakin minulta kesken. Melkein loppuun asti pelasin, itseasiassa sinne Ultimecian linnaan, mutta tylsistyin niihin taisteluihin, joten peli jäi kesken.

Lord JF
26.5.2005, 12:00:53
Kesken on tällä hetkellä FFVIII ja VI pleikkarilla tosin aion piakkoin nämä pelit hoitaa loppuun. Niin V on kanssa kesken, mutta saa nähdä milloin sitä jaksan taas ruveta pelaamaan. Myös FF Mystic Quest on emulaattorilla kesken, kun en vain ole jaksanut sitä pelata. Niin ja Red Alertin ja Comman&Conguerin pleikkaversiot ovat kanssa kesken, kun ei niitä ole pleikkarilla niin mukava pelata.
Pleikka 2:lla on kesken Medal of Honor: Rising Sun. Menin jossakin tehtävässä sekaisin siitä mihin pitää mennnä enkä ole jaksanut enää yrittää ettiä reittiä.
Morrowind on minulla kesken PC:llä kun en siitä tajua hölkäsen pöläystä.

Niin ja lopuksi mainittakoon Snake Rattle n Roll Sega Megadrivella. Sitä nyt en ainakaan vedä loppuun kun Segakin meni ja hajosi.

Nyarlathotep
26.5.2005, 12:38:25
Final Fantasy VII: Tunnustan. En ole päässyt Northern Craterissa Sephirothia läpi. Yritin kyllä yhdesti, mutta kuolin kerran ja sen jälkeen en ole edes koskenut koko peliin. Hahmoni ovat huonot, enkä ole vetänyt peliä perfektionisti-periaatteella. Se siitä, joskus pitää kyllä yrittää uudestaan.

Final Fantasy IV: Peli on aivan helskatin vaikea. Olen siinä viimeisessä luolastossa, jossa on paljon vapaaehtoisia bosseja ja itse pääpahis. Kuolin kerran Lunasauruksiin, koska taktiikkani oli ihan huono. Game Over masentaa aina ja peli on edelleen läpi vetämättä. Samaa voi sanoa myös Final Fantasy V:stä. Siinäkin olen jumiutunut toiseen maailmaan.

Sacred: Roolipeli, jonka alku on hyvinkin helppoa, mutta loppua kohden peli käy ihan pirun vaikeaksi. Pelissä on tehtäviä ja yksi tehtävä on nimeltään Camp of the Undead. Vaikka minulla olisi satoja Healing Potioneja, niin ei auta. Koska epäkuolleet hyökkäävät kymmenien massoina ja apuna niillä on vielä lohikäärme, jonka henkäisy vie kolme neljäsosaa energioistani. Olisihan sitä voinut vielä jatkaa, mutta kun kone formatoitii, niin kaikki tallennukset hävisivät.

The Sims 2: Peli ei edes iskenyt minuun. Sain sen joululahjaksi ja olen pelannut sitä noin pari tuntia. Huono, kauttaaltaan. Eihän tuollaista sontaa edes voi pelata. Peli on aivan liian monimutkainen ja rahaa ei saa helposti. Hahmot eivät edes tottele käskyjä. Vaikka käskenkin ne nukkumaan, niin ne eivät mene. Mitä sitten kun ei ole sänkyjä. Ainoastaan pikkuveli menee tarpeeksi aikaisin nukkumaan ja kerkeää koulubussiin. Muut valvovat neljään ja kuseskelevat housuun. Poika erotetaan koulusta ja isä saa potkut töistä. Ei peli minun mieleeni, joten se on jäänyt kesken.

Critis
28.5.2005, 23:25:13
Final Fantasy IX: Necroniin olen jumittunut enkä ole mitenkään saanut tapettua sitä joten FFIX on jäänyt kesken ja leveleitä en ole jaksanut hankkia lisää koska se on niin puuduttavaa hommaa. Voisin vaikka sanoa että Necron on tähän astisista FF loppareista vaikein jopa Neo Exdeathista vaikeampi siis omasta mielestäni.

Gizamaluke
28.5.2005, 23:47:07
Aagh, näitä on kammottavan paljon:

Final Fantasy. Muistaakseni jäin jumiin Terra Cavernille. Voisin jatkaa, mutta aika ja mielenkiinto ei nyt riitä jatkamiseen.
Final Fantasy II. Pelasin alkua jonkin verran, sitten jäi. Sama kuin ykkösen kanssa, aika ja mielenkiinto ei juuri nyt riitä.
Final Fantasy IV. Hahmoni ovat niin toivottoman surkeita, etteivät pärjää viimeisessä paikassa lainkaan, Bahamutista ja Odinista puhumattakaan. Tämä pn tosin pelattu melko pitkälle.
Final Fantasy V. Sand Wormissa jumissa, ja mistäköhän niitä Water Scrolleja taas saikaan...?
Final Fantasy VI. Viimeksi kun pelasin, olin menossa sisälle Kefkan torniin. Kaikki muut sivutehtävät oli suoritettu, vain Kefkan torni (+siellä olevat kaksi lohikäärmettä) puuttuu.
La Pucelle Tactics. Chapter 4 menossa, minä aion voittaa sen ison valaan. Leveluppaus käynnissä.
Grandia II. Voi kun pääsi Raul Hills Special Stagen elävänä läpi, mutta Devilit tappavat joka kerta... Tämän jälkeen ei enää paljoa pelattavana.
Phantom Brave. En pidä taistelusysteemistä, siksi olen vasta Chapter 1:ssä. Ei oikein inspiroi.
Crash: Twinsanity. Sormet ei taivu tarpeeksi eikä elämät riitä alkuunsakaan. Ei vaan jaksa.
Jak II: Renegade. En minä osaa tätä pelata.
Onimusha II. Hahmon liikuttelu on niin luotaantyöntävän ankeaa, ettei jaksa pelata.

+ paljon muita pelejä, joita en viitsinyt listata.

Sir Edmund
29.5.2005, 7:35:05
Taas olen jäänyt jumiin epätoivoisissa pelaamisyrityksissäni.

Secret of the Monkey Island (PC): Pääsin toiseen chapteriin ja jäin armottoman tyhmästi jumiin laivalleni, sillä en tajunnut, että siitä maston vierestä pääsee ruumaan ja luulin laivan koostuvan vain kolmesta alueesta. Tällaiset mokat ovat minulle todella yleisiä.

Icewind Dale II (PC): Kuuden velhon joukkio oli juuri päässyt vauhtiin ja kaikki tuntui niin helpolta, kunnes törmäsin ensimmäiseen crystal golemiin. En ole vielä millään taialla saanut vahinkoa läpi ja epätoivo sekä hermostuminen iskevät.

Gran Turismo 3 (PS2): Sain vähän yli 30 prosenttia pelistä läpäistyä ja sen jälkeen ei vain jaksanut enää yhtään enempää.

Vagrant Story (PS): Loistava roolipeli Squarelta, joka sitten minun kohdallani kaatui infernaalisen pitkästyttäviin pomotaisteluihin, jotka kestivät aivan liian kauan. Muuten yksi parhaista peleistä, mutta taisteleminen oli suurena kompastuskivenä koko pelin ajan.

Gimmo84
2.6.2005, 19:03:45
Final Fantasy VI: oon jo ihan lopussa,enää ois kefkan linna, mut ei jaksa enää..
Final Fantasy IX: muutama cd naarmuuntui kelvottomaksi, niin siihe se peli sit tyssäs..
Gran Turismo2: ei jaksanu pelata loppuun asti, ihan paska peli...
-------------------------------------------------------------------------
siinä ne tais olla, kaikki muut (varmaanki toista sataa peliä) oon pelannu maltilla läpi :) :) :) :)

Lestat
2.6.2005, 20:04:34
FF4 ja 5 jäivät kesken kun kone sattui tilttaamaan, ja kaikki tiodostot hävisivät. harmitti sinänsä, koska olin molemmissa aika lopussa. myös ff7 jäi kesken. Cd:ssä oli naarmuja, ja kone oli tosi vanha joten se ei oikein jaksanut pyörittää peliä :eh: . sit star ocean til end of time jäi kesken, koska minulla oli pieni rahapula, joten jouduin myymään pleikkarini pois( mutta nyt omistan taas. ostin yheltä kaveriltani vanhan :shy: )

Highwind
17.6.2005, 1:00:01
En ymmärrä miten tämän ketjun aloittaja on voinut jäädä Resident Evil 2-ssa jumiin poliisiasemalle. Siellä on kyllä aika vaikeita tehtäviä mutta vähän ku vaivaa päätää nii kyl ratkasu tulee. Metal Gear 1 ekan vastuksen jälkeen onkin aika vaikee päästää eteenpäin, kaikki jotka ovat tämän pelin pelanneet tietävät kyllä mitä tarkoitan.
No, tässä pari peliä missä olen itse jäänyt jumiin....

Driver: Se on yks peli missä oon jääny jumiin enkä oo koskaan enää yrittäny jatkaa. Joku tehtävä alkaa heti siitä et pollarit roikkuu perässä eikä pakoon päässy. No, en koskaan eritysemmin Driverista oo välittänytkään nii en jaksanu yrittää päästä läpi
QuackShot starring donlad duck: Erittäin hauska sega peli jossa kuitenkin muutaman tunnin kuluttua pääsee johonkin palatsiin etsimään jotain vastusta jolla o joku tavara mikä pitäis saada. Ja palatsissa o jtn 20000 ovea ja käytävää ja kerrosta nii e koskaa löytäny oikeeseen paikkaan.
Final Fantasy X-2: Tässä pelissä ei tullut mtn ylitsepääsemätöntä estettä. Itse päätin vain lopettaa sen pelaamisen, koska se on kirjaimelliesti surkein FF osa.

Fera
17.6.2005, 10:42:09
Tomb Raider lll
Totta kaihan minä jumitin heti sinne viidakkoon. Pääsin toiselle vaiheelle mutta sitten jumitin ja into lopahti siihen. Muutenkin siellä rämeikössä rynniminen ja ansoihin tippuminen alkoi pikkuhiljaa kyllästyttää. Lisäksi hyppäsin ilmaan kun suurikokoinen käärme kohottautui maasta. Minä kun inhoan niitä niin pirusti.

Tomb Raider: The Last Revelation
Pääsin jo aika pitkälle mutta sitten yks kaks niin iki-ihana muistikortti otti ja pyyhkäisi kaikki ykkösen tallennukset ties minne huitsin nevadaan ja en enää jaksanut tahkota niitä alkutasoja läpi, varsinkin harjoitteluosio nuorella Laralla oli turhauttavaa. Ehkä vielä joskus minä kuitenkin jaksan tarttua itseäni niskasta kiinni ja aloittaa alusta.

Black Abyss
17.6.2005, 11:43:51
Jak & daxter 2
On niin kamala peli,jotkut tehtävät on niin kamalia että huhahei, esim.hae lippu
talon katolta,joka hajoaa sen jälkeen.
Ja sitten mennään perinteisesti saman tyypin luo koko ajan,pelin aikana tulee muitakin jotka ei tee muuta kuin antavat tehtäviä,aina samaa tee-puhu meininkiä.
Disagea
Tämä on kyllä mahti-peli ja aijjon pelata sitä vielä ja mennä läpi,mutta kun
lopussa tulee 400levellisii heppuja ja kun omat tyypit on vain 140levellisii
Täytyy vain "kouluttaa".

On muuten pakko mainita looney tunes-peli super nindendolle,
jota kamalempaa ette ole nähneet,peli on helppo ja lyhyitä kenttiä on vain 6.
en vain jaksanut pelaa läpi kaikilla vaikeus tasoilla,varsinkin kun helppo-tasolla
ei tullut edes bosseja.

Jijoo
18.6.2005, 10:46:39
Rayman 3: Hoodlum Havoc

En oikein pitänyt tästä pelistä. Aikani pelasin, kunnes tuli ilmeisesti viimeinen pomotappelu. Ensimmäinen muoto meni läpi ja luulin tappaneeni sen, mutta eiköhän se örkki vain muuttanut muotoaan. Yritin muutaman kerran ja aina hävisin.
Myöhemmin aloitin pelin alusta ja jumituin taas siihen samaan kohtaan. Siihen jäi se peli.

pensu
18.6.2005, 11:37:34
Minultapa on jäänyt kesken ainakin

Unlimited Saga: Peli näytti kaupassa niin kiinnostavalta että. Ostinpa sen sitten, ja pelailin sitä sitten jonkin aikaa. Huomasin, että pelissä ei muuta tehtykään kuin liikuttiin "kartalla" ja taisteltiin hirviöitä vastaan. Välillä näytettiin joku välikohtaus jossain. "Liikkuminen" oli kuin pelinappuloilla äheltämistä. Painettiin kohtaa, johon haluttiin tyyppi liikuttaa, ja se jopa siirtyi siihen kuin shakkinappula. Ajattelin, että kyllä tämä kohta lähtee käyntiin, mutta ei. Lopetin sitten pelin kesken, kun ainut hyvä asia olivat nämä taistelut.

Final Fantasy 6: Sitä pelasin, eikä mitään ongelmiakaan tullut. Sain vaan yhtäkkiä päähäni alkaa pelaamaan Final Fantasy 8:a, ja niin jäi kutonen kesken. Ja kun minun oli tarkoitus jatkaa sitä, olinkin unohtanut juonen, ja olin ihan pihalla koko tarinasta. Enkä sitten jaksanut aloittaa uutta peliä.

Final Fantasy 1: Tässä jumituin johonkin ihme kohtaan, missä piti löytää joku paikka, mutta paikkaan tarvittiin avain, jota minulla ei ollut.. tai jotain.

Final Fantasy 2: Aaagh!! Tässä on täysin sama juttu kuin Unlimited Sagassa! Jätin kesken, koska en jaksanut enää. Peli oli pelkkää sokkeloa, jossa piti tapella kaikennäköisiä örvelöitä vastaan. Aina kun oli selviytynyt yhdestä, joku pelin hahmoista keksi tekosyyn mennä toiseen.

Sininenkissa
18.6.2005, 12:20:37
Minulta löytyy kesken eräisenä aika monta peliä, kun joitakin ei ole jaksanut edes aloittaa.
Mutta tällä hetkellä kesken on ainakin Disneyn Dinosaurus-peli. Ihan mukavaa ajan vietettä oli loppupääkkiin asti, kun sitten se olikin liian "vaikea". *hikipisara* Se ei suostu menemään sinne rotkoon vaikka kuinka yrittäisi, joten en jaksanut ja lopetin pelaamisen. Siellä se homehtuu nyt hyllyssä, voisi joskus taas kokeilla.
Pleikkari 1 peli siis on sitten jos jota kuta kiinnostaa.

Astril
18.6.2005, 13:58:59
Oi, niitä on monta, liian monta.

Jottei nyt mene ihan spammiksi, mainitaan muutama.

Final Fantasy X: Olen päässyt koko pelin viimeiseen vastustajaan,
ja hävinnyt sille niin monta kertaa, että on mennyt into pelata koko peliä.

Crash Bandicoot; Warth of Cortex: Olen päässyt aika pitkälle, mutta kohtaa en muista,
oli sellainen parin illan innostus.

Crash Bandicoot; III: En musta kohtaa mutta kesken on kuitenkin.

Nyt ei muistu mieleen muita, edittaan jos muistan.

Zenes
18.6.2005, 19:25:50
Eipä niitä kovin montaa ole. Yksi joka nyt mieleeni tulee on.

Far Cry:
Kyllästyin vain. Aina tulee vain niitä mitä lie geenihirviöitä 100 ja kaikki pitäisi lahdata. Alkoi kyllästyttää. Alku oli erittäin hyvä, kun vastassa oli näitä sotilaita, mutta sitten tuli nämä geenihirviöt. Me don't like.

Toinenkin tulee vielä. Nimittäin HL2.
Aika sama kuin edeltävässä. Rupesi vain lahtaaminen kyllästyttää.

/edit: Vielä yksi tuli mieleen. Nimittäin Driver. Tässä pääsin ihan helposti viimeiseen kenttään asti. Sitten auts. Aivan sairaan vaikea viimeinen kenttä. About 80 kertaa tuli ehkä yritettyä. Kerran pääsin n. 40 metrin päähän maalista, mutta sitten tuli niskaan poliisi ja auto hajosi. Alkoi hiukan kyrsiä ja kyllästyin koko kenttään.

Chaos
18.6.2005, 22:26:52
Oi, niitä on monta, liian monta.

Jottei nyt mene ihan spammiksi, mainitaan muutama.

Final Fantasy X: Olen päässyt koko pelin viimeiseen vastustajaan,
ja hävinnyt sille niin monta kertaa, että on mennyt into pelata koko peliä.

Crash Bandicoot; Warth of Cortex: Olen päässyt aika pitkälle, mutta kohtaa en muista,
oli sellainen parin illan innostus.

Crash Bandicoot; III: En musta kohtaa mutta kesken on kuitenkin.

Nyt ei muistu mieleen muita, edittaan jos muistan.

Jaa a kokeileppas tappaa FFX viiminen bossi tälläin ( kaveri kerto koulussa )

Käytä vastustajaan Zombie taika ja heitä siihen phoenix down.

Olen pelannu Crash Bandicoot 3. Pelin niin monta kertaa läpi ja omasta mielestäni pelissä ei ole mitään kesken :P

Noh asiaan kumminkin ja liittyen yhteen suosikki peliini mutta silti tähän olisi vielä voinut tehdä yhden lisä-osan/pistää samaan peliin.

Warcraft 3 The Frozen Throne: Pelin läpäistyäsi kun Arthaksesta tulee Lich King tulee olo, että se jää hiukan kesken.... Olisi kiva saada seurata vielä miten maailmassa menee sen jälkeen tuhoaako Scourge maailman vai pitävätkö hyvät rodut vielä yhtä ja lyövät pahat voimat.

Vekkuli
18.6.2005, 22:40:04
FFVII

En vain jaksanut. Grafiikka alkoi ottamaan niin pahsti pattiin, ettette uskokaan. Myös juoni oli mielestäni aika heikko (vaikka tiedänkin kuuluvani selkeään vähemmistöön). VII vain oli vähän kökkö. Ei jaksanut.

FFVIII

Pelasin neloslevylle asti, mutta hahmot olivat liian huonoja. En pärjännyt Adelille mitenkään, ja siellä paikassa (mikä se nyt oli?) oli vihuja lvl 1 ja 2, joten niistä ei paljoa exp:tä irronnut. Pari viikkoa sitten ajattelin yrittää vuoden tauon jälkeen, mutta olin poistanut tallennuksen. Kivat!

FFIX

Olisin pelannut, mutta kun oli lainalevy siskoni kihlatulta. Hän oli pelannut pelin noin kymmenen kertaa läpi, joten arvata sattaa toimiiko se. Nyt kun olen Turussa (haluu pois!) voin etsiä joistain pelikaupoista, jos jossain sattuisi olemaan.

Minulla ei edelleenkään ole pelejä paljon nimeksikään, joten siinä ne taisivat olla.

Adray
20.6.2005, 19:26:45
Star Ocean: Till the End of Time on jäänyt kesken, en vain kestä sitä helvetin juoksemista edestakaisin ja joka oven avaamista ja jokaiselle puhumista. 99% prosenttia pelitunneista kuluu turhauttavassa ja turhassa juoksentelussa. Peli ei anna yleensä mitään vihjettä mihin pitäisi mennä. Voi veikkonen, tulee ihan Final Fantasy mieleen. :) Voi niitä muistoja.

Daretec.Z
22.6.2005, 19:54:55
ööh...ennen tykkäsin pelata ps1 medievil2 peliä.pelin pelaaminen losahti siihen kun:pelailin usein peliä, sitten ekan vastuksen jälkeen siinä tuli eräs tyhmä kenttä jossa joku haamu hiippaili eestaas herättämällä zombeja :mad: .koko ajan kun tapoin zombin :evilgrin: se äijä herätti sen uudestaan henkiin :saarna: .sitten se kummitus ois jotenkin pitäny tappaa mutta ku sen läpi meni miekat summuut eikä osunu alkuunkaan :cry: .yritin sitä kenttää pelata 4 vuotta mutta en päässy läpi enkä tienny mitä siinä pitäs tehhä.sen jälkeen en oo pelannu peliä kahteen vuoteen. :P

Omenarosvo
24.6.2005, 21:47:00
Kesken jääneitä pelejä on paljon, koska ainahan jotain kokeilee ja päättää että ei oo hyvä peli - en pelaa.

Ostin vuosi sitten Batman: Vengeancen, koska... no niin.. arvatkaa. Olin aivan täpinöissäni että nyt on vihdoin batmanpelihihuhihuhihu hihu. Ihan pätevistä arvosteluista huolimatta pelimaailma tuntui muoviselta ja tuntuma oli huono. Toisin sanoen peli oli paska :cry: ÄRRRRRRRRRRRR!!! :mad: Jäi kesken kun en jaksanut vaikka miten fanittaisin. Vaihdoin Billy Hatcheriin, joka jäi myös kesken sillä en missään vaiheessa tajunnut pelin suurta ideaa. Kenttiä meni läpi ja uusia tehtäviä tuli vastaan mutta mikään ei tuntunut miltään. Siispä menin ja vaihdoin vielä kerran Mario Party neloseen. Sitä ei kai oikein voi jättää kesken, mutta paska sekin oli ja vaihdoin pois Resident Evil 4:ään.

Se ei uponnut suohon vaan pysyi pinnalla. Läpikin meni.

Fumi
24.6.2005, 23:48:24
Minulta on jäänyt kesken .hack//QUARANTINE, sillä hahmot olivat surkeilla leveleillä enkä muutenkaan tajunnut koko paskaa siis peliä.
Olisi pitänyt hankkia se eka osa, mutta tietenkään sitä ei ollut saatavilla silloin.
Peli vaikutti minulle oudolta, joten jätin kesken enkä varmaan pelaakkaan sitä enää...Joku voi ostaa sen minulta!

Atmosphere
25.6.2005, 4:47:45
Ainakin:

FF IX: Oikeastaan voisi sanoa että olen pelannut tämän loppuun, mutta aina pleikkari tilttasi viimeisessä näytössä Necronin pieksämisen jälkeen. Ja nyt ei mokoma 4CD:kään toimi enää. :cry:

FFX: Tämä peli varastettiin mökiltämme ennen kuin olin ehtinyt pelata sen loppuun. 200 tuntia koulutusta ja sitten joku menee ja varastaa sen. Muistaakseni pelattu siihen asti että voisin tappaa Sinin parilla vaivaisella iskulla ja Penance on vielä hakkaamatta.

FFX-2: Loppui yksinkertaisesti voimat. Sitäpaitsi peli oli lainassa kummieni serkun siskonpojalta, enkä olisi millään kerennyt mennä siitä 50%:kaan lävitse ennen kuin se olisi pitänyt palauttaa.

Muutama muukin taitaa löytyä, mutta en enää muista.