PDA

View Full Version : Firevision

yksisiipi
16.1.2003, 13:44:04
Kuulin muistaakseni Band-X:ssä Firevisionin kappaleen "Stars" ja jostain ihan ihme syystä minä tykästyin siihen kipaleeseen muutaan viikon viiveellä. Vaikka tyyli on muuten sellaista, jota en kuuntelisi langattomilla kuulokkeillakaan, se jotenkin vain kuulostaa paremmalta kuin muut samantyyppiset minun korvaani. Lauluääni on hyvä (tuo mieleen ehkä brittipopin) ja melodia on kaunis. Ja järkyin tieto jälkeenpäin oli, että Firevision on suomalainen. Tuolla materiaalillahan voisi pärjätä ulkomailla.

Muita biisejä en sitten olekaan kuullut, että minkähänlaista se voisi olla? Vai onko kyseessä taas yhden hitin bändi? Tekisi mieleni tietää, että uskallanko koko levyä joskus hankkia, vai tyydynkö vain sinkkulohkaisuun.

mindless
16.1.2003, 14:58:24
juu kuulin sen myös band-x:ssä...
Ja mun mielestä se oli kans hyvä...
Eka se oli vaan Hyvä, mut nyt siitä on tullut niinkun ihan he*vetin hyvä.
Mun mielipide.
Juu tosiaankin siellä Firevisionin sivuilla [en muista valitettavasti osoitetta] saa kuunneltua vähän niitä muita biisejä.
Ja niiltä on mun käsittääkseni tulossa levy ainakin nyt tämän vuoden puolella...
Mutta se Stars on kyllä kaunis laulu tuollaseksi musiikiksi... :)

Usagi
16.1.2003, 15:21:19
Yleensä tuollainen discomusiikki ei kiinnosta, mutta jostakin syystä pidän siitä Stars-kappaleesta. Tykästyin biisiin niin paljon, että latasin sen koneelle. Hiukan vaan epäilyttää, että muut biisit eivät olekaan niin hyviä, mutta totta kai ostaisin levynkin, jos olisivat. Kuulostaa mukavasti 80-lukulaiselta.

Bändin nettisivut löytyvät täältä (http://www.firevision.nu/).

sketsie
18.1.2003, 17:45:40
Mäkin olen kuulut sen biisin bänd-X:ässä. Mä en tykännyt siitä yhtään. Se on just sellanen poikabändi joka ei tee omia biisejä vaan ostaa ne joltain(en ole varma). Noita Firevisionin tapaisia bändejä on kyllä aivan liika. Joka tapauksessa taas yksi trendi bändi on syntynyt. Eli tässäpä minun mielipiteeni. :)

Niera Kuuranpoika
18.1.2003, 22:08:38
Tuon Stars-biisin olen kuullut ja hyvältä kuulostaa. Itseasiassa kuullessani tuon ensimmäisen kerran olin aivan varma että kyseessä on joku 80-luvun biisi, aivan sellaiselta se kuulosti, ja minäkin yllätyin kuullessani että kyseessä on suomalainen porukka. Muuten en osaa Firevisionista paljonkaan sanoa kun en muita kipaleita ole kuullut, mutta Stars on hyvä.

Type-R
18.1.2003, 22:24:32
Hyvältä Firevision todellakin kuulostaa. Stars on hyvä kappale ja sen melodia kuulostaa tutulta se on ehkä lainattu jostain muusta biisistä, mutta varmasti tämä on parempi versio... Muita biisejä joita tiedän ja jotka ovat koneellani ovat Music Lover ja The Game You Play. Molemmat erittäin hyviä.

Niera Kuuranpoika
18.1.2003, 22:26:16
Tuon Stars-biisin olen kuullut ja hyvältä kuulostaa. Itseasiassa kuullessani tuon ensimmäisen kerran olin aivan varma että kyseessä on joku 80-luvun biisi, aivan sellaiselta se kuulosti, ja minäkin yllätyin kuullessani että kyseessä on suomalainen porukka. Muuten en osaa Firevisionista paljonkaan sanoa kun en muita kipaleita ole kuullut, mutta Stars on hyvä.

EDIT:// Ohhoh, mistäs tällainen tuplapostaus on päässyt syntymään? Käsittääkseni painoin nappia vain kerran... no, modet poistakoon tämän.

Nefisa
19.1.2003, 11:19:32
Tuon Stars kappaleen kuulin ensi kertaa tuossa bänd-X ohjelmassa.Ensin vähän että mikäs tää on että jaksaako kuunnella.Sitten kun oli sitä tullut vähän aikaa niin sitten se olikin jo aivan ihuna kappale.

Sitä oli istten pakko kuunnella uuudestaan kun netistä löysin sen ja tallensin tietokoneelle.Eli hyvä bändi tuo kyllä on pakko sanoa! :D

skaven
5.2.2003, 16:15:20
Itse en tuosta biisistä oikein välittänyt. Johtuen tietysti siitä, etten tuontyylistä kuuntele. Mutta, tuommoiseksi ihan OK.
Jatkuva "I can see the stars of the future" sanan jankkaaminen ei innostanut. Toki monen muunkin artistin/bändin kappaleissa kuulee sitä hokemista.

Kyllä tätä varmaan monet kuuntelee, eikä minun pitäisi tämmöistä arvostella.