View Full Version : Mikä Final Fantasy Hahmo olisit?
Croppola
20.2.2002, 17:13:48
Siis jos olisit Final Fantasy hahmo, kuka olisit?(FFIV-FFX)
Oma näkemykseni itsestäni olisi Zidane.
Hmmm... tänne on muutkin laittunut pientä kuvausta joten... kai Zidane kuvaa itseäni parhaiten sillä sille ystävät ovat erittäin tärkeitä kuten auttaminenkin (ja naisten isku koko ajan päällä)
Entä sinä? :huh:
EDIT: Nyt on rajotukset sitten poissa...
Edited by Croppola on 28.3.2002 18:00
David A. Mage
20.2.2002, 17:47:06
Sephiroth! :D Tai sitten Vincent. Ja sitten jos ei FFVII:stä saisi ottaa, niin ehkäpä FFVIII:n Laguna.
Yhdistävä tekijä: pitkät hiukset...?
Narbeleth
21.2.2002, 9:01:44
FF7: Vincent (juu tiedetään tiedetään, soon mies...)
FF8: Quisty
FF9: Tämä onkin vaikea... Kujalla on kyllä asennetta :D
FF10: Tästä en kyllä tiedä vielä juuri mitään mutta kaikkien testien mukaan Lulu
Ja jos noista joku pitäisi valita, niin Lulu se varmaan olisi.
Mikoto
21.2.2002, 11:03:37
Ainakin haluaisin olla Garnet, koska se on Zidanen kanssa. Nimimerkkini mukaan olisin Mikoto. En kyllä ainakaan näytä tippaakaan Mikotolta. Enkä osaa sanoa, kenen luonne täsmää eniten omani kanssa, mutta muistaakseni joku testi sanoi minun olevan Tifa. Enpä tiiä, koska en ikinä ikinä IKINÄ laittaisi päälleni Tifan vaatteita, enkä pidä Cloudista mitenkään erityisesti, tai mitään muutakaan...
Sapphire
21.2.2002, 15:57:36
Minä tahtoisin olla Tifa!
Tai sitten Selphie tai Raine tai Fujin tai Seifer tai Freija tai Beatrix
tai.... tai..... Kuja :lovetus:
Niin ihmeelliseltä kuin se kuulostaakin, en ole koskaan oikein osannut samaistua roolipelihahmoihin. Joidenkin muiden pelityyppien hahmoihin olen kyllä samaistunut, mutta RPG-peleistä vain yhteen, enkä siihenkään niin paljon kuin pariin Capcomin tyttöön. Tämä roolipelihahmo on Tifa. Suurin syy samaistumiseen löytyy useimmiten ulkonäöstä (= en osaa samaistua hahmoon ellei sillä ole ruskeat hiukset). Tifallahan on pitkät oikeanväriset hiukset, hän harrastaa itsepuolustusta ja on luonteltaakin mukava. Ei siihen sen enempää tarvita.
Varmaan todella vaikea arvata... No Tifa tietty tai sitten ehkä Aeris. hmmh...
Karppi
24.2.2002, 20:15:14
*takoo päätä seinään*
Juu eli sama löytyy sieltä toisaalta...
Eli olisin Cid Highwind. :D
Nick voi johtaa harhaan, Eiko on lempihahmo mutta itse olen... eniten Zidane.
Jos saisin päättää kuka olisin, olisin... (pitkä miettiminen) ehkäpä Vivi. Mikäpä mahtavampaa kuin taikominen...
Vivi voi myös kuvata mun toista puolta, täysin tunteiden varassa elämistä.
Mä ainakin olisin Sephirot. Se on yksin kertasesti niin kylmä ja kova (ei sovi muhun) ja muutenki niin äly siisti! ;D
Tee hee hee, mä olisin Selphie!! Okei, mä olen about päätä pitempi alk.per. mikä vähentää sellaista ylesitä söpöyttä, mutta pompin ja hihkun ainakin yhtä paljon!! *pomppii menemään*
Ou jea, K-Chan, signusi, olehyvä. *kumarrus*
orimos
25.2.2002, 23:22:13
Minä olisin varmaan Cait Sith. Tai sitten en. :D
Joten olisin sitten varmaan cloud.
Nanaki tai Sephiroth. (Jos tehdään sääntörikko ja vaihdetaan peliä, niin Locke tai Cyan)
Theemu
27.2.2002, 20:03:41
Oikeastaan kuka tahansa, jos saisin teemabiisini soimaan ajatuksen välityksellä aina kun minulle tapahtuu jotain "tärkeää".
Mutta jos väkisin pitäisi valita niin en valitse.
Khazar
27.2.2002, 20:21:39
Hmm... tuo on vaikea... varmaankin Vivi, hieman ujo, kömpelö, eikä luota itseensä [tiedän, tiedän, minulla on alemmuus kompleksi], mutta jos Selphie olisi poika, voisin myös olla sekin, sillä olen yleensäkkin hyvällä päällä, ja minua on vaikea masentaa, mutta sitten... joku pahis... kieroileva ja... ja... moraaliton [?!]... Kuja?! *aargh... sekoaa tänään*
Aww, ei näin vaikeita, ei mitään rajotuksia...!
No, kysymys tietty kuuluu että luonteen jai ulkonäön perusteella? Itsestään on niin vaikea sanoa... Mutta Lumiere ois kyllä niin selkeä brunetti versio Quistiksestä ettei oo ennen nähty :D Mä oisin luonteeltani yleensä ehkä Selphien, mutta tuota ja tuota... Mä näyttäsin eniten ehkä... Ehkä... No kun se riippuu niin pirusti meikistä! Mä saisin itsestäni luultavasti ffx Lulun näkösen, mutta tässä roolipeli maailmassa oo tullu ketään mun kaksoisolentoo vastaan... Taas yks niitä joita Lumieren pitää kommentoida... :huh:
Tiituli
7.3.2002, 15:44:58
Varmaan olisin Irvine....Irvinessä on tyyliä ja sen iskuyritykset on naurettavia.... Mutta siinä miehessä on sitä jotakin mitä haluisin itsessäni olevan (olisikohan ehkä pitkä tukka....?? ;D ;D )Luonne myös vastaa hiukan omaani...
Edited by Tiituli on 07.3.2002 16:45
Hmm... pitääkin miettiä oikein hartaasti. Sephiroth olisi ihan asiallinen, mutta en nyt haluaisi kuitenkaan muuttaa sukupuolta. En myöskään halua olla mikään tyypillinen avuton nainen joten käännyn tuon Lulun puoleen. Mutta FFX ei kai saanut valita ketään. Ai, niin olisin Ultimecia :D
edit:/typo
Edited by -Rixu- on 08.3.2002 14:20
Jos haluaisin vaihtaa sukupuoltani, pomppaisin varmaan Auronin saappaisiin.... :D
Jos taas pysyisin omassa sukupuolessani niin.... no... ehkä Beatrix... tai Yuffie.... tai Aeris.... tai Celes... en taida oikein osata päättää..... :huh:
Miksi rajoitus? *alistuu lopulta*
Ehkä sittenkin Squall......
isoSILLI
21.3.2002, 19:50:44
Hähää!!!
Hmm.. mikäköhän, varmaan ward tai sit cid(FFVII)
Näihin on aina niin vaikea vastata, ja joskun mietin, miksi edes vaivaudun...
Mutta takaisin asiaan:
FFVii:sta olisi ehkä...Tifa. Aerista minusta ei saa tekemälläkään (taitaa olla tahdon puute..)
Viii:sta taas olisi hauskaa olla avoin kuin Rinoa ja ns. voimakas (sanan puute) kuin Quisty...
ysiä en jaksa ajatella kun puolet hahmoista eivät ole edes ihmisiä...
psaijai
21.3.2002, 22:09:17
Todennäköisesti Zell tai Squall. Syytä en osaa sanoo. Ne on vaan hyviä tyyppejä.
Hmm...Vincent ois varmaan aika kiva olla tai sitten Cloud myös on aika persoonallinen hahmo. :)
Kekezzinen
23.3.2002, 16:26:14
Originally posted by esper @ 21.3.2002 19:52
Olisin varmaakin Sgual
Se on Squall ei Sgual. :D
Itse haluaisin olla ehdottomasti Vincent!Siinä aijässä on tyyliä ja taitoa aseiden käytössä.Myös Vincentin limitti on siisti ku se muuntautuu vaikka minkälaiseks Åkeks.
:D
Vodoun
23.3.2002, 21:50:42
mä oisin Freyan ja Steinerin yhdistelmä! :D
mä oon semmonen kun Freya, mutta toisaalta taas tavan säheltäjä.. mut jos yks pitäis sanoa niin Freya..
Jaah joku näistä mä haluasin olla Zell (luonteeltani samantapainen) ehkä se tai Cloud no ei kyllä se on Sephiroth se se on
Cloud. Oon hulluna hemmetin isoihin miekkoihin! Lapsena (erittäin nuorena) tein ekan pofferini... :D Se oli semmonen 2-2.5 metrinen kahden käden miekka. Voin joskus lähettää kuvan.
Valinta on selvä, Ilmalaivaileva Pelimies Setzer, FFVI.
Muita suosikkeja(ja mistä pelistä): Edward(4), Kain(4), Faris(5), Edgar(6), Gogo(6), Kefka(6), Irvine(8) ja Quina(9)
Final Fantasy VI:n kaikki hahmot ovat niin syviä että on vaikea valita suosikkiaan kun kaikkia rakastaa omalla tavallaan =)
-kiva
Sepphiro
6.4.2002, 13:12:03
Ehkä Irvine... Joo, Irvine... :) Luonteeltani enemmän kyllä Squallia... Tai sitten Cloudia....
Mietin vielä ja tajusin olevani Irvinen ja Squallin sekoitus! :D Mutta siitä luonteesta... Sephiroth... Hieman Selphietä (yeah, i know she is girl...!!!!)... Huono yhdistelmä, mutta sellainen min olen...
Likoista ehkä olisin.. Beatrix... Njuu...
Muista kait sitten Chocobo....^-^ Niin taas...
Vihollisista kaikkien suosima Malboro!!! :D
Jos oikein kovasti mieleni sopukoita analysoin, niin huomaan seuraavaan: Muistutan Vincentiä. Kyllä, juuri sellainen minä olen.
Täytyy sanoo et olisin kyl varmaan Sepe :D
Pahiksissa on aina se oma kiehtovuus..no joo..mut kummiski
Sepe olisin, onhan sillä Masamune!
Mut se kyl vähä harmittaa ko saisin sit lopus turpaani :( ,
mut ehkä mä muuttaisin sen kohdan ittelleni sopivaks :D
Edited by Kaiser on 03.5.2002 10:07
Jos olisin FF-hahmo... hmm... Olen kyllä pariin otteeseen jopa yrittänyt kehittää itsestäni FF-hahmoa... ja molemmat tulokset ovat viitanneet eniten FFVI:n Gauhun... ehkäpä vain olen sellainen erakkotyyppi :D Toisaalta taas pitäisin luonnettani lähellä FFIX:n Viviin... Ei varsinaisesti kyllä arka, tykkään esiintyä, joten ehkä Zidane... tai Kuja koska avatarini on se... tai sitt...
PERHANA! LIIKAA VAIHTOEHTOJA!!!
Okei. En ole pelannut FVII:tä mutta sanon Vincent. Se on letkeä ja niin mäkin. :)
- Harza -
Roleplayer
26.5.2002, 19:35:01
ehdottomasti Zidane koska se kuvaa minua itseäni...kaverit ovat sille tärkeitä ja muutenki en osaa nyt selittää... :ooh:
Niera Kuuranpoika
28.5.2002, 20:06:22
Hmm...varmaankin Laguna, hyväntahtoinen, ja rakkaimmistaan huolta pitävä, silti usein säheltävä ;D Tai sitten Cid Highwind, vaikken kyllä polta. Joskus tulee kiroiltua samaan malliin.
Swordman
5.6.2002, 23:22:36
Minun valintani olisi Cloud, sillä jätkällä maailman hienoin fleda(hiukset).Oikeuden ja hyvyyden puolustaja. :) Cloud on number 1.
Roakel
11.6.2002, 13:41:42
Olisin irwine,pidän sen tyylistä ja pukeutumisesta.
Seyana
11.6.2002, 14:43:47
Rikku,Aeris,Selphie tai Eiko.Tosin en osaa käsitellä mitään mekaanisia laitteita, mutta luonne on kyllä samanlainen kun Rikkulla.
Haluaisin olla Beatrix,vahva ja kauniskin, vaikkakaan miesmaku ei ihan osu yksiin.
Angel Eiko
11.6.2002, 14:45:55
Tota final fantasy seiskaasta ehkä Aeris, koska se on niin kiltti ja ymmärtäväinen kaikkia kohataan. Kasista olisin Rinoaa lähinnä melkein samoista perusteista... Ja ysi... tota joo, kyllä se on se EIKO! Suprise! =D
Yay. Jos mie saisin olla joku FF hahmo mie olisin Sephiroth. Se on ihan ykkönen kun se on niin sekopää. I am God.
Leviathan
25.6.2002, 20:32:10
Eniten muistutan luonteeltani Zidanea, ulkonäöltä Rinoaa mutta haluaisin miellummin kyl ol zidane:D
EDIT: Siis nykyään muistutan eniten Beatrixia.....
Luonteeltani eniten Seiferiä ja Cyania
Näytän Quistisiltä ja Farikselta
Ainakin testien mukaan:D
Tommistus
30.6.2002, 18:53:26
Mä oon mielestäni Amarant ja perustelu on yksinkertainen. Minulla pätee iskulause "Hiiteen muut, minä olen paras" ja "Yksin hyvä tulee", sekä mulla on AIDOT punaiset hiukset. Tai ainakin oli... Nyyh...
bigspin
1.7.2002, 10:26:31
ff 7:Cloud tai Cid:ne vain ovat mahtavia tyyppejä=)
ff 8:Squall ja Laguna:) :kummatkin ovat aika samantapasia kuin minä
ff 9:Zidane=):en tiiä miks.se on vain kans tollanen loisto heppu:D
Olen armoton häslääjä, joten Zell, Steiner, Sabin ja muut vastaavanlaiset tulivat ensimmäisenä mieleen... Mutta kyllä minä kuitenkin se Yuna haluaisin olla. Jaa miksikö? *latailee koneelleen Tiduksen kuvia ja myhäilee tyytyväisenä* :D
auron_86
6.7.2002, 9:51:00
Kuten signusta näkyy niin Auron, mut Tidus, Zidane ja Cloudkin olis hyviä vaihtoehtoja.
Yuna! Minä olisin ehdottomasti Yuna.
..no luonteeltani en ehkä ole yhtään niinkuin Yuna. Enkä minä nyt niin kamalasti edes näytä Yunalta. Mutta kun olisi niin hienoa olla Summoner! Saisi kutsua niitä kaikkia Aeoneja. Ja sitten osaisi taikoa. Ja jos olisin Yuna, niin olisin varmaankin FFX maailmassa, joten pääsisin näkemään Blitzballia livenä!
Ja mikä kaikkein parasta... Min saisin aina olla Tiduksen lähellä! :lovetus:
Stilzkin
6.7.2002, 11:19:02
Olisin ehkä Setzer... Uhkapeluri kun olen...:D
Tai sitten Zell tai Wakka... Eniten näytän heiltä!!!=)
Neruru
24.7.2002, 21:22:14
Gogo, Shadow, Vincent, Nanaki...Luonne ei kyllä ihan täsmää, mutta ei voi mitn. Naishahmoihin en osaa samaistua...epäilyttävää. Paitsi Faris, se on hyvä.
Hotaru
24.7.2002, 21:48:08
Haluaisin olla Beatrix, Tifa tai Lulu, vaikkakin he ovat kovinkin luonteiltaan toisistaan poikkeavia hahmoja, eikä niistä kukaan varsinaisesti minua muistuta...
RED XIII
26.7.2002, 11:34:51
Red XIII,Squall,Zidane,Blank,Tidus(Blitzball)
Ei noista osaa sanoa...
Michelle
26.7.2002, 11:46:00
Ööööh..... Amarant. Siltä lähtee välillä pirun hyvää kommenttia, ja se vihaa eikoa, kuten myös.....
Annoying brat...
TidusWeb
29.7.2002, 14:04:32
ehdättomasti Bartz...
ku se on vähä sellane idiootti joka tekee
kaiken ennenku ajattelee :D eli niiku mä.
tokana tulis zidane
*Miettii ja pohtii* Minen tiedä. Tuolla ei oikein ole samanlaista persoonaa kuin minä - omasta mielestäni ainakaan. Kenties - tai sitten ei - olisin eniten Rekku - ääh, siis Rikku :D
Crimsonii! Sanohan sinä kuka minä olisin sinun mielestäsi Finuskien hahmoista? ^-^
Testin mukaan oisin Lulu joka oisi ihan kiva koska Lulu on niin viisas ,mutta enemmän haluisin olla Auron tai Cloud
Tähän ei ole lainkaan vaikea vastata. Tietenkin olisin Sephiroth(vaikkakin olen jo nykyään aivan yhtä cool, ja komea).
Mitä muuta elämältä voisi sitten enää toivoakkaan. *huokaa, ja elelee jossain omassa pienessä maailmassaan Sepinä*
Hmmm... Niinkuin jonkin testin mukaan jo olinkin IX:n hahmoista luonteeltani eniten Zidane, niin voisinpa minä sitten se olla ihan mielellään muutenkin... :D Niin... tai Vivi - Sen ikäseks aika pirun älykäs. Ja olishan se hauska kun vois jotain himo taikoja tehä... :D
Kasista taas on todella hankala sanoa, nimittäin vaikka hahmot onkin hyviä ja näin, mutta se ite maailma ei ole lainkaan sellainen jossa ite haluisin asua...
Mog :D voisin käydä hyvin henkeviä keskusteluja jos olisin mog
Mog:Kupo!
Vastaantulija: mitä? kupo?
Mog:KUPO!
vastaantulija:mitä sä ny yrität selittää puhua suomea prkl!
Mog:Kupo!
Vastaantulija:ei tässä oo mitään järkee mä lähen pois!
Mog:k..k..Kupo! :(
noh, tässä pari esimerkkiä :
FFVII: Aeris (son vain niin..hyvä)
ja
FFX: Yuna (,of koors)
että sellasita sitten..olisihan niitä muitakin,
mutta en halua piinata teitä kaikkia suurella luettelolla..
Neruru
15.8.2002, 20:32:22
Jaa, no Kain(4), Faris(5), Gogo(6), Vincent(7), tai Freya(9)
Yhtä en osaa päättää...
Torspa
20.8.2002, 20:51:17
Minä oisin kyllä Zidane.I'm a real thief :D .No en kyl oikeesti.
Ja sama juttu ku Croppolalla(naisten isku :D )
Vincent, mutta tosi asia on, että kaikkein mieluiten olisin Justin Grandiasta, ehkäpä ne jotka ovat pelanneet sitä ymmärtävät kyllä..
Cearulea
25.8.2002, 22:18:34
Quistis tai Beatrix. Ne on järkeviä ja cooleja...
Pakko vastata uudestaan, kun vanha vastaus oli niin tyhmä.
Olisin Vincent tai Shadow. Olen nimittäin aika samanlainen; yksinäinen (omasta tahdostani), mutta kuitenkin hyvis. Ja minulla nyt on sentään jotain tunteita olemassa, toisin kuin Shadow'lla, mutta muuten se ja Vincent olisin mieluiten.
Seyana
26.8.2002, 10:08:03
Olen muistaakseni vastannut tähän jotakin tyhmää, joten vastataampa nyt kunnolla.
Olisin varmaan Aeris. Osaan käyttäytyä todella lapsellisesti, mutta olen silti tälläinen yliempaattinen.
Toinen vaihtoehto olisi Eiko. Komentelen muita joskus liikaakin..
Jaa-a, luonteeltani olen kyllä Squallin tapainen yksinäinen susi, tosin en nyt sentään ihan niin seuraa kaipaamaton tyyppi ole vaikka yksin viihdynkin. No, minähän olen tyttö joten kaipa minä ennemmin olisin joko Yuna tai Rinoa.
Luonteeltani olen eräänlainen cocktail... minussa on Selphietä ja Yuffieta sopivassa suhteessa noin 80%, mutta tietyissä tilanteissa sisältäni putkahtaa pieni Quistis, jonka osuus luonteestani on sellaiset 5%. Minusta löytyy myös ripaus Farista (minuakin luultiin jossain vaiheessa käytökseni ja pukeutumiseni takia pojaksi...) ja myöskin pahoina päivinä Ultimeciaa. (Kurse all Seeds...) Näitä kahta viimeksi mainittua sitten löytyykin yhteensä 5% luonteestani. No entäs sitten se viimeinen 10%? Sen osuuden on kahminut itselleen vanha kunnon Rydia. :)
Ulkomuotoni onkin sitten toinen juttu: minulla on Quinan vartalo ja kasvoni ovat kloonattu miltei kokonaan Yunalta. (Ihan totta, olen aivan saman näköinen jos poskia pienennetään...) :confused:
Minä kyllä olisin FF VI:sta Shadow - persoona osuu miltei yksi yhteen.
Jos muista Finaleista pitäisi valita niin...
FF VII - Vincent
FF VIII - Squall
FF IX - Amarant
Oktobotti
4.9.2002, 18:51:13
Minkään FF-peleissä esiintyneen hahmon elämä ei oikein tunnu meikäläiselle sopivalta ja melkein puolet heittävät henkensäkin, joten vaihtoehtoja ei oikein jää. Mieluiten olisin jokin mahdollinen summon-olento, jolloinka minulla ei olisi pienintäkään vaara saada minkäänlaisia vammoja.
Jeh, oikein urheaa.
Olisin ehdottomasti joko Nanaki Tai Kimahri, noihin kahteen olen ihan tajuttomasti mieltynyt, ja nanakissa on samaa luonnenpiirrettä kuin minussakin...tai jos joku vihollinen/mörkö/öttömöttö/whatever olisin, niin Behemoth
nursetwiggy
5.9.2002, 14:13:46
vii;n vincent, ja turha tulla kertomaan että son mies. pirun hieno viitta, metallinen koura ja kaikkea kivaa. ja nukkuu vielä arkussa. loistavaa? kyllä.
muttasiis. luonteelta ehkä eniten lulua muistutan. kai. ulkonäkö onkin pahempi juttu. pitkähiuksinen yuffie? :D
No minä olisin joko Yuffie, Selphie, Beatrix, tai sit RIKKU. Kaikki on yhtä villejä. (Paitsi tietysti Beatrix). :D Mut Rikku on kumminkin mun suosikki. Sillä on ihana kampaus ja erikoiset vaatteet. Kokoajan menossa.
Olisin Quistis tai Beatrix. Vanhempana voisin ryhtyä Sephirothiksi.
Mä näytän varmaan eniten Quistikseltä, mut luonteelt olisin varmaan enemmän niinku Selphie tai Rikku, ku oon tämmönen positiivinen, energinen, höpsö ihminen :D
From Finland
29.9.2002, 19:36:59
Kefka tietenkin...
olen aina halunnut hallita maailmaa :D
Tietenkin FF VII:n Cid :D
Jos pitäs olla joku muu, niin vaikka FF VI:n Locke ;D
SEPI ehdottomasti tai Vincent... :)
Yunski
4.10.2002, 17:15:32
FF7: Mä olisin varmaan Aeris
FF8: Olisin varmaan Rinoa
FF9: Varmaan Garnet
FF10: Rikku (testin mukaan)
Hmm...minä olisin selvästi FF8:n Raine, koska hän on yhtä rauhallinen ja kiltti kuten minä,mutta minulla ei ole poikaa,ei tytärtä,eikä miestä*huoks*eli...muistutan eniten Rainea :D
Belgarath89
8.10.2002, 13:28:00
The old and wise Belgarath says:
Olisin VIVI ja taikoisin opettajan kanarianlinnuksi ja avaisisin ikkunan ;D
Redmage
15.10.2002, 15:59:55
Jos sukupuolella ei ole väliä niin lähimpänä omaa kuvaani on ehdottomasti Squall.... Hänellä on aivan samanlainen luonne ja hän puhuu lähes yhtä vähän asioistaa kuin minä, eikä häntä pahemmin kiinnosta muiden ongelmat: Pitäkööt asiansa vain omana tietonaan, ei minua kiinnosta eikä minun asiani kuulu kenellekkään muulle kuin vain minulle.
Ainakun pelaan FF VIII, minusta tuntuu kuin olisin itse pelin sisällä, sillä Sguallin lähes jokainen vastaus joihinkin asioihin on lähes sama mitä itse olisin vastannut... =)
Crimson
20.10.2002, 10:14:58
Originally posted by Viv
*Miettii ja pohtii* Minen tiedä. Tuolla ei oikein ole samanlaista persoonaa kuin minä - omasta mielestäni ainakaan. Kenties - tai sitten ei - olisin eniten Rekku - ääh, siis Rikku :D
Crimsonii! Sanohan sinä kuka minä olisin sinun mielestäsi Finuskien hahmoista? ^-^
Rikku. :3
Muistaakseni olen jo tähän postaillut, muttakun katsoin ketjun läpi, ei näkynyt merkkiäkään omasta postistani...
Olen Selphie varmaankin eniten, mutta Selphie pitää lapsista, joten nou vei!
Hmmm... Katsotaas... En nyt oikein tiedä, mutta se tiedän, että jotain Selphiemäistä minusta löytyy. Ulkonäöltäni muistutan eniten... En ketään... -_- Ok, ehkä jotain vihollista; Malboro! >: D
Editoin kun löydän sopivan hahmon kuvaamaan minua...
Isthan
20.10.2002, 13:59:38
Mielenkiintoinen asia, sinänsä. Testien mukaan olisin aina Auron, mutta se ei nyt taida olla aivan juuri minä. Olen kyllä kaveriporukassa eniten se henkilö, jolle huolet kerrotaan ja toimin ikäänkuin terapeuttina heidän ongelmiensa kanssa. Mutta silti, lähimmäs minua osuisi FFX:n Lulu. Ei tosiaankaan ulkonäön perusteella (olen blondi, en käytä koskaan hameita, etc...) mutta enemminkin luonten mukaan. Olen yleensä aika törkeä joillekkin ihmisille ja saatan vaikuttaa välinpitämättömältä, mutta yritän silti auttaa kavereitani. Olen myös aika kylmä ihminen, sanotaanko, ja ainut sellainen kaveripiirissäni.
Muista Finaleista olisin kai FFVIII:n Quistis ja FFIX:stä ehkä Garnet. En tiedä miksi, ei se mitenkään lähelle minua osu, mutta testien mukaan kuitenkin.
Lulu. Luonteeltamme emme ehkä ole täysin identtisiä, mutta minullakin on oma "miesorja", jolle voi ilkeillä koko ajan tietäen, ettei hän uskalla sanoa takaisin (Lulu -> Wakka) Jos pelkkä luonne otettaisiin, olisin Quina. Taipumusta tuohon mässäilyyn löytyy. Ulkonäöltäni olen ehkä Selphien ja Vivin sekoitus.
Eniten kuitenkin Lulu, sillä olen ilkeä ja on tyrkyksikin haukuttu... :)
Whinea Fartillyksi en sitten leimaudu en millään. Yök!
Mysticus
16.11.2002, 17:53:24
Jos nyt heivataan sukupuolet metsään, niin silloin olisin ehdottomasti Squall, testitkin sen todistavat. Final Fantasyiden hahmoista tunnen samaistuvani eniten häneen, tosin itse olen kylläkin puheliaampi yksilö kuin hän. Mutta ajatusmaailmamme ja luonteemme ovat täysin toistensa kaltaisia, viihdyn yleensä yksikseni ja tunnen oloni vaivautuneeksi, jos ystäväni yrittävät saada minua avautumaan heille, sillä tahdon pitää ajatukseni omana tietonani enkä ala vuodattamaan murheitani muille.
Ultimate atakki
16.11.2002, 18:19:48
Seifer. Se vaan jotenkin iski samalla tavalla kuin Seiferin Demon Slice vai mikä olikaan. Minulla on aika samallainen hius tyylikin kuin Seiferillä.
Ultimate3
16.11.2002, 18:31:40
Luonteeni puolesta olisin vahvasti zell. Muutenkin pidän hänestä. No Cloud ja Irvine on hyviä vaihtoehtoja... silloin ei ainakaan olis naisista pulaa :D
Necroth
17.11.2002, 17:15:20
Squall tai Tidus...
:huh: Ehkä enemmän Squall koska olen välillä vähän hämärä ja vetäytynyt ja muutenkiin Squall on lempi hahmoni, joten vastaan Squall!
Strider
19.11.2002, 23:14:31
Luonteenlaatuni perusteella olisin Squall. Hiljainen, omissa maailmoissaan liikuva henkilö, johon juuri kenenkään ei tarvitsisi kiinnittää huomiota. Hiustyylikin muistuttaa melkolailla omaani.
Kakkoseksi nousee ehkäpä Zell. Tarpeen tullen nyrkit toimii mun parhaimpana aseena. :D
Goljatt
28.11.2002, 16:15:35
Olisi varmaa mieluite Sephiroth! Se on nii makee näköne ja sen hiukset on kans siisti näköset!
Tai sitte Squall se on kans siisti näköne.....
Candice
28.11.2002, 18:31:05
Quistis? Lulu? Quistis? Lulu?
Äärgh... voi tätä päätöksentekoa, kumpi minä olen? Kumpiih?
Minä olen osittain synkkä, haudon asioita ihan omassa rauhassani, otan liikaa vastuuta muista, murehdin menneitä, ihastun jatkuvasti, mutta kiellän sen itseltäni. Lisäksi minun lempinimeni on yli 18 vuotta ollut Lulu :P
Kumpi? Siis henkisesti... fyysisesti minusta saa tuollaisen vain useamman leikkauksen ja laihdutuskuurin jälkeen.
Sanokaa nyt joku mielipiteenne. Tai no ette te voi sanoa koska irkissä minä olen sellainen Selphie-Rikku-monsteri (hyiii). Tuolla siis viittasin sosiaaliseen luonteeseen ja höpötykseen.
olisin Seifer, Squall taikka Sephiroth.
seiferin tyylistä pidin mut Squallissa oli vaan sitä jotain
ja sephiroth:tissa siisti takki, letti ja miekka.
kyl mää olisin seifer koska mul on vähän sellainen luonne ja kampaus. =)
oma näkemykseni olisi Squall kasista.....hänellä on mustat vaatteet...kaksi vyötä ja siistit hiukset!!! ja muutenkin hän on tosi cool hahmo.
Yhtäläisyys: mustat vaatteet ja hienot vyöt!
Ei muut hahmot oikeen sovi minulle/kuvaa minua mitenkään.
Kippe
10.12.2002, 23:58:04
"hyviksistä": Nanaki, luonne osuu täysin yksi yhteen.
"pahiksista": Kefka, se puhdas hulluus ja pahuus on jotenkin niin... kiehtovaa
zerox
11.12.2002, 17:46:31
Jos nyt pojan saan valita niin Squall. Ainakin luonteeni puolesta. Sen jonkun testin mukaan, jonka tein joskus vuonna kivi ja keppi, olisin Ellone. Muuten en siitä nyt sitten tiedä.
FF10:stä olisin kaiketi Lulu. Ehkä jotenkin myös minun tyyliseni, sellainen viileä... miten sen nyt sitten tietysti ottaa. Muuten en tiedä.
Liquid
15.12.2002, 16:48:33
Olisin joko Squall tai Seifer?
Ehkä kuitenkin enemmän Squall, ainakin luonteen mukaan.
Ja x:stä olisin varmaan Auron (olen aina halunnut olla legenda).
R'lyeh
15.12.2002, 17:57:30
Sephiroth tietenkin *big grin*. Olisi ihan mielenkiintoista testata miehenä olemista jonkin aikaa, ja kukapa nyt olisikaan yhtä komea ja muutenkin niin tyylikäs kuin Sephy. Muutenkin toisinaan muistutan jollain kieroutuneella tavalla Sephirothia...
Hihhei! En minä tiijä... Haluaisin olla Tifa, mutta kai se menee jonnekin Selphie/Rikku linjalle... :eh: (Ei mulla niitä mitään vastaan oo, mutta joskus tekis mieli teipata oma suu umpeen ja sitoa jalat, kun on liikaa ylimääräistä energiaa.)
Mayatar
24.12.2002, 11:54:06
Lulu tai Aeris
Lulu näyttää upealta. Vaatetus on omaperäinen ja kampaus vamppi. Luonteeltaan sulkeutunut, mystillinen ja kylmähkö. Hahmosta sää älykkään kuvan, jota eivät epäolennaisuudet hetkauta. Lisäksi Luluun sopii maagius sunnattoman hyvin. Lisäksi tämä kaunis vamppineito omistaa myös maailman suloisimman lemmikin.
Aeris on ihastuttava. Koko paikka on vaarassa tuhoutua ja tämä tyttönen vain pitää kauneutta yllä kukkatarhassaan. Hahmosta saa lapsellisen suloisen kuvan. Aeris varmaankin pitää hassua ääntä kävellessää ja laulelee hauskoja lauluja samalla. Kauneudenpalvojaa hänestä myös löytyy varmasti. Kuitenkin viattomuudesta löytyy myös terävää älyä. Osaahan tuo tyttönen taikoakkin niin hienosti että.. Ja niihin silmiin uppoaa kuka tahansa.
Darruel
5.1.2003, 22:23:16
Zell on siisti tyyppi. Juuri sellainen ilopilleri kuin minä. Vaatetuskin on upea. Kesäisin itselläni on melko samanlaiset. Tatska on nyt ehkä vähän miinusta, sillä minun naamaani ei tuollainen sopisi. Hiustyyli on kyllä plussaa, vaikken itse samannäköinen olekaan. ;D
Kakkosena olisi ehkäpä Tidus. Edelleen tuo shortsityyli. Tosin omat farkkushortsini ovat ehkä vähän enemmän tyyliä Zell. En ole nyt tästä hahmosta niinkään varma, mutta Zell on ehdoton ykkönen!
Selphie luulisin olevani. Se on sellainen ylipirteä pakkaus ja höpsöttää ja muutenkin häröilee joka paikassa koko ajan "hihihi I like trains". Tuntuu tulevan toimeen monien kanssa hyvin ja näinpoispäin. Ja miespuolisena olisin ehkä Zell. Zell toisaalta on tällainen "naistenmies" jota minä en ole, mutta muuten sopisi kyllä.
Vinyacarkaiel
6.1.2003, 17:38:07
Lähinnä omaa persoonallisuuttani olisi varmaan...
SELPHIE!! ^______^
(eiköhän tuo hymiö kerro kaiken.)
Mutta jos saisi PÄÄTTÄÄ kuka olisi... Hmm... Olisin... varmaan... Kuja! Olisin nätimpi kuin nyt. ^_^;;
Minä olisin joko Squall tai Zell. Squallia muistutan siinä suhteessa, että uppoudun usein omiin maailmoihini enkä jaa sitä muiden kanssa. Zell, koska hän on henkilö joka ei tunteitaan pidättele (Etenkään jos Seifer haukkuu häntä kanaksi) enkä usein minäkään. Tai no riippuu tunteista. Mutta joku kasin hahmoista kuitenkin, koska sinne haluasi hypätä mukaan. :yay:
Amaterasu
1.2.2003, 10:00:13
Yuna tai Lulu.
Lulu on rauhallinen vaikka mikä olisi.Tahtoisin itse olla samanlainen kuin Lulu.
Yuna on todella vahva persoona.Niinkuin pelissä Ronsotkin sanoivat.
rei-kan-tan-tei
16.2.2003, 13:31:25
Cait Sith "eläimistä" (varmaan arvasi tuosta avatarista) - FFVII
Yuffie naispuolisista - FFVII
ja Cefka miespuolisista - FFVI
^_^
Oglop tietenkin. Yhteisiä piirteitä löytyy ainakin tämä ulkonäkö.
Galleriaankin jos kuvani laittaisin, niin tappaisin varmaan puolet Suomen kansasta. Joko nauruun tai sitten näkösaasteeseen. Eli, tulette vielä kaikki kuolemaan tähän.
Tai sitten, FFIX ja Adelbert Steiner (noinkohan se meni). Luonteeltaan melko samanlainen kuin minä, eli itsepäinen.
Mä haluaisin (VII) olla Tifa,osaisikin hutkia sillä tavalla ja
VIII ehottomasti Selphie ja IX ehkä Eiko kun se on sellaenen
pieni ja pirteä(muistutan vähän itekkin sitä luonteeltani)..siis
VII:Tifa
VIII:Selphie
IX:Eiko
Von Wiensburgh
25.3.2003, 12:11:45
Olisin ilman muuta Squall. Jotenkin se on ollut helpoin samaistumisen kohde. En tiedä minkä takia tunnen näin, mutta siinä on jotain, mihin pystyn hyvin samaistumaan. Se saattaa olla se, kun pitää yrittää selvitä kaikesta yksin paljastamatta itsestään juuri mitään, ja samalla kyseenalaistamaan kaikki mahdollinen ja ja ja ja kaikki ...
TheGrott
26.3.2003, 19:23:35
Cloud, Cloud'han se Cloud on mun mielestä koko FF -sarjan paras hahmo, sehän kuuluu myös FF VII:hin ja se on sarjan toiseksi paras peli. FF X on paras mutta se on kokonaisuutena paras, tottakai
YoYo~Yoda
28.3.2003, 11:52:25
Caith Sith~"tuhma lelu" minulla kyllä on oikeastaan vaikea samaistua kehenkään ... minua ehkä muistuttaa Rude (siis se kaljupäinen Turk) jep se minä voisin olla koska hän ei puhu paljon. Se on aika paljon minun laiseni
Clawlynna
3.4.2003, 1:31:18
No... Vivi ehdottomasti, koska se muistuttaa itseäni paljonkin..siis luonteensa puolesta ja tuntuu olevan aika kömpelökin.
Ja sitten kuka tahansa Turkseista (jos sukupuolella ei ole väliä)Niillä on jotenkin mielenkiintoinen työ ja tyylikäs tummansininen puku.
En oikein osaa selittää, mutta olisin
Vivin ja Zidanen sekoitus
tai sitten Locke
Lazuli
16.4.2003, 15:04:13
Mine olisin Selphie, Garnet tai Rikku. Mii olen kaksinainen persoona, joskus kuin Garnet, mutta taas joskus sellainen Rikku-Selphie^^. Kasvoiltani olen eniten Rikku, mutta minulla on punaisenruskeat hiukset kuin Selphiellä. Ajattelen joskus samalla tavalla kuin Garnet. Ehkä kuitenkin olen Rikku, sellainen yli energinen teini, hän on myös iältään lähin minua.
Uber Weapon
29.4.2003, 12:30:55
Jaa että kuka olisin...
Kerran suomi24.fi keskustelussa tultiin siihen tulokseen että eniten muistuttaisin Sidiä. Ja toisaalta Sid ois muutenkin hauska ajatus, eli siis ehkä oisin ainaski seiskassa Sid. Heh Ava sattumaa ole ei.
Jos taas voisi olla kuka vain ilman että tarttis olla mitään sinne päinkään voisin olla Sephiroth (öh, kukapa ei (uber-bore vastaus mut hei mä(kin) tykkään Sephirothista)).
Kasissa oisin mieluiten kait Squall... Joskin jos oisin Squall niin Seifer(Heifer) sais rauhassa pitää Rinoan ja mä yrittäisin iskee Selphien tai Quistyn.
Ysistä en haluis olla kukaan. En usko että ois niin kivaa elää niin ison pään kanssa. Ellen sitten Steiner tai Amarant niillä ei oo niin kauheen isot päät. Ne on kivan näkösii pelissä mutta IRL vois tuottaa tuskaa.
Kympissä tietenki Auron (öh ihan yhtä tyhmä vastaus ku Sepikin ja samat perustelut). Toisaalta vois olla kans Seymor! Osaan aika hyvin imitoida ko. tyyppiä, joten tiettyä kredibiliteettiä vois löytyykin.
Heh empäs taaskaan laittanu vaan selvää listaa vaan pakotan ihmisten etsiä vastaukseni inhottavan tekstin seasta. (tai sitten mun mielestä noi listat on sarjaa +1!)
Illuusia
30.4.2003, 14:10:34
Minä olisin ehdottomasti Selphie FF8. Sefie on aina ollut suosikkini, en ymmärrä miten hän jaksaa olla niin iloinen ja piristävä. Sellainen itsekin haluaisin olla.
Toinen, joka haluaisin olla, on Terra FF6. Hän on niin kaunis ja järkevä, ja samalla suloinen ja viattoman oloinen.
Eliza Liv
30.4.2003, 14:22:14
Kaikista mahdollisista vaihtoehdoista olisin varmasti Ellone. Ai miksikö? Hän on niin....mystinen ja muistuttaa meikäläistä enemmän kuin paljon :) (Ja hänhän saa kaikki juoksemaan perässään :D )
Roleplayer
4.5.2003, 15:23:17
Olisi monta hahmoa joka voisin olla mutta niistä kaikista paras on SEPHIROTH.. Tämä cool kaveri minä haluaisin olla.. :P..Ja kaiken lisäksi hänellä on hieno miekka jota voisin heilutella kaupungilla.. :P (Olenko pelle tai jotain?)
Mutta voisin olla pahis Sephiroth en mikään löllö hyvis joka pelastaa pikkulapsia rekkojen edestä. (tai no miksikäs ei mutta Sephiroth on luotu pahaksi :P)
StrongBad
5.5.2003, 16:23:14
Olisin mielelläni Final Fantasy 8:Sin Cid, koska tämä järjen huippu on minun mielestäni omalla tavallaan todella rohkea ja läski vanha pappa. Tämä saattaa kuulostaa todella typerältä koska tämä tuntuu olevan vain minun oma mielipiteeni asiasta.. Mutta Cid on naistenmies jokaisessa final fantasyssa ja siihen ei voi kukaan sanoa mitään vastaan! :D
Ainiin onhan Cid joka FF:ssä joku tärkeä henkilö joten valintani ei ollut turha...
FullMoon
9.5.2003, 11:26:45
Hmm... Ensimmäisenä tulee mieleen Amarant, luonteensa mukaan, mutta ulkonäön perusteella olisin varmaankin Yuffie taikka Rikku. Kaikkein eniten haluaisin olla kyllä Rinoa, FF VIII:n maailma olisi varmaan elämisen arvoinen, eikä se Squall yhtään vaikuta päätökseeni... ;)
Ferithem
24.5.2003, 15:42:45
Luonteeltani muistutan toisinaan eniten Aerista, toisinaan Beatrixia (kai niissä jotain samaa on...), mutta eniten näytän varmaan Aerikselta. Luultavasti olisin siis Aeris.
LizzieFox
27.5.2003, 8:35:03
Varmaankin jos näöltä otettaisiin olisin Tifa.
Meillä on vähän samantapaiset hiukset.
Pitkät ja aika tummat.
Mutta haluaisin olla Yuna. Taikavoimista ei koskaan ole haittaa^^ Varsinkaan jos on vielä hyvä siinä.
Dezibeli
27.5.2003, 18:28:48
Mä olisin luultavasti Eiko (FFIX), jotain samaa meissä on, muuta ku se, että molemmat ollaan ärsyttäviä.
FFVII:stä mä olisin Yuffie, se on ilkikurinen, hauska (minäkin olen hauska, varsinkin silloin, ku olen aivan hiljaa) ja energine (mä olen aika laiska, mutta osaan olla myös energinen, erityisesti hyvässä seurassa)
Ja FFVI:stä on hankala sanoa, ku en muista hahmojen nimiä.
FFVIII:stä mä olisin varmasti eniten Selphie, koska sekin on iloinen (yli-iloinen, sanoisin mä) ja sellanen, että ei vaan jaksa istua kököttää paikallaan, vaan on pakko tehdä jotain.
Geosgaeno
15.6.2003, 1:27:12
*muokkaa*
Olisin varmaan Squall, kun se on sellainen rauhallinen ja hiljainen *meinaa jo kirjoittaa väärin kofeiinin puutteessa*
Ja jos en olisi Squall olisin varmaankin Vivi koska se muistuttaa melkoisesti minua kun se on sellainen "pelokas" ja hieman kömpelö *ei edes viitsi aloittaa sitä kaakaopurkki-jääkaappi juttua tai mitään muista niistä hajamielisyyden huippusuorituksista*
Ja sitten kun suutun olen ehkä hieman samanlainen kuin Steiner, hypin paikallani niin että kuuluu kamalaa kolinaa ja haukun kaikkia rasvalettiapinoiksi.. *viaton-ko? virnistys*
Tuota luonteeltani olisin ehdottomasti Vivi, kun olen niin kamalan ujo ja kömpelö. Jotain samaa löydän itsestäni myös Yunan kanssa.
Ulkonäöltäni en oikeastaan muistuta ketään, mutta ehkä kaikkein eniten selphietä...
kaikissa testeissä lukee että olen steiner... ;D
mutta jos saisin päättää, olisin varmaan Vincent.
se on semmone hiljanen ja ''cooli'' henkilö finaleissa.
lisää Vincenttejä finaleihin!
No pistetään jokaisesta Final Fantasystä jota olen pelannut, erikseen.
Final Fantasy VII
Haluaisin olla: Vincent Valentine
Olen: Barret :eh: hiljaa siellä.
Final Fantasy VIII
Haluaisin olla: Squall Lionheart (liekö meni oikein? martyrismi meitä yhdistää)
Olen: Ward :eh: nyt turvat tukkoon jo!
Final Fantasy IX
Haluaisin olla: Zidane
Olen: Quina/Steiner :eh: nyt riitti.
Final Fantasy X
Haluaisin olla: Tidus/Anima (animassa taas...martyrismi?)
Olen: Wakka :eh:
Burnhill
29.7.2003, 0:11:24
Aikas kinkkinen kymysys. Monista vaihtoehdoista ehkä FFIX:stä Bicks (kirjotetaankohan noin, en muista =/ ja FFX:stä Tidus.
Bicks, koska se on kunnon tyyppi vaikkakin varas, muttei samalla pelle niin kuin Zidane.
Tidus, koska sil on aivan sairaan hienoja aseita (hienoin: Caladbolg...) ja on huippu ammatissaan. :)
Noh taidan olla kuin Rinoa tai Yuffie tai niiden sekoitus ennemminkin.
Olen yleensä mukava kuin Rinoa.
Yuffie on kuin minä,varastaa(minä vain välillä)eikä tyydy huonoihin tai huono tasosiin Materioihin.
Hehe :D Sen limitit ja attack on tosi hyviä!!!
-Jos otettaisiin mielenliikkeiden mukaan niin olisin sephiroth. ja jos tekojen niin olisin Auron. Tosin suguall olisi ihan siisti olla ilman sitä lettiä. (tosin itsellä on vähän sinne päin aamuisin)
Ja asenne osaa olla samaa luokkaa. (tosin nauran paljon)
Yuurei
14.8.2003, 19:20:00
En usko että persoonallisuuteni on täysin samanlainen kuin jollakin hahmolla.
Mutta ehkä haluaisin olla kaikkein eniten. Quina ,hänellähän ei näytä kauheasti noita murheita olevan.
Tai sitten joku muu happy-go-lucky hahmo.
Mutta ei todellakaan mitään "Oi oi, minulla oli kurja lapsuus, äiti kuoli,isikin kuoli,päätämpä olla myrtsi" tyyliin. ^~´
Ei millään pahalla tietenkään, mutta silti kaikella pahalla.
Olisin Tifa tai Yuna!
Tifassa on yhdennäköisyyttä minun kanssa (hiukset ja silleen. Kaverit on joskus sanoneet minua Tifaksi. Kohteliasta ^^) ja monia samanlaisia luonteen piirteitä.
Yunassakin on joitain yhdennäköisyyttä minun kanssa (äiti näki minun lukevan erästä peli lehteä ja huomasi kannessa olevan 'Lulu ja Yuna' kuvan ja tokaisi että, "Ompa siinä sinun näköinen tyttö!" ^^) hänelläkin on muutamia luonteenpiirteitä kuin minulla ja ne se sen taidot ois mukavia. Eli valkoinen magia..
Jos voisi olla sellainen Tifan ja Yunan sekoitus :D
Outraider
16.8.2003, 23:17:16
Yksinäinen susi ja whatevaa piirteideni puolesta olisin Squall. Fyysisen olemukseni puolesta olisin joku seuraavista: Ward, Steiner, Quina (onko tämä mies vai nainen?), Bugenhagen, Heidegger....
Ze Shoopuf
17.8.2003, 10:24:40
Aika varmaan Paine. *tahtoo käytellä miekkaa* Ja sit sillä on hienot vaatteet (aika usein hienoimmat) ja se ei oo hirveen lapsellinen. Ja sillä on kiva lihakirves! *kuolaa* :D
edit: Toinen vaihtoehto Lenne, ihan hienot vaatteet, vaikkakin vähän lyhyt hame... Tai Lulu, on sekin ihan ok, jos kaula-aukkoa *köh* vähän piennennetään...
cRaZy Al BhEd
23.8.2003, 11:13:36
jaah, luultavasti lulu. en kylläkään pidä yhtä avonaisia *cough* vaatteita, enkä ole ihan niin kylmän rauhallinen(=grumpy), mutta lulu on mun luonnetta lähinnä. osaan siis pitää hauskaa, mutten välttämättä sellaisessa tilanteessa, missä lulu on FFX:ssä("pikkusisko" tulee kuolemaan(tai niin hän luulee), chappu kuoli, eka hänen suojelema summoner kuoli ja tulee kummittelemaan...).
Ceassa
23.8.2003, 11:36:20
Olen vastannut tähän aiemminkin, mutta en nyt millään jaksa alkaa sitä kahden rivin pituista viestiäni tuolta topikin onkaloista etsimään ja muoksimaan.
Dagger, nyt näin ensimmäiseksi. Söpö ja nätti rinsessa, joka osaa manailla summoneita ja käyttää valkoista magiaa. Lähinnä noiden kahden jälkimmäisen seikan takia minä voisin tähän hahmoon sisäistyä, olisi hienoa osata taikoa ja kutsua tarunomaisia olentoja avukseen (ja toki useat muutkin FF-naikkoset nämä taidot omaavat, mutta Garnet nyt sattuu olemaan heistä se sievin ja viehättävin).
Yuna on toinen, hänelle voisi oikeastaan heittää lähes samat perustelut kuin Daggerille. Nätti on hänkin, kuin myöskin vahva, lempeä ja sympaattinen. Ja sillon vipinää Tidduneun kanssa!1 Itse Tiduksen roolia olisi myös hauska kokeilla jo pelkästään hänen Blitzball-taitojensa takia. Olisi varmasti hieno kokemus, siellä pallossa pulikoiminen. Pelaaminen voisi olla tosi rankkaa, mutta Tiduksen taidoilla varmasti hauskaa ja sujuvaa.
Beatrix. Voi, minä niin haluaisin osata käsitellä miekkaa taitavasti, ja Beatrix nyt sattuu olemaan yksi niistä harvoista naispuolisista jotka sen taidon hallitsevat. Ja kauniskin hän on, ja ne hiukset ovat ihanat. Lulukin olisi mustan magiansa puolesta ihan varteenotettava vaihtoehto. Hänen vaatetuksensa tosin on hieman, eh... ei minua kovinkaan vahvasti miellyttävä, mutta menkööt.
Rikku. Saisinpahan valtaosan foorumeiden miespuolisesta väestöstä vilkuilemaan perääni. :D
Haluaisin olla Tidus, koska blizball vois olla cyberhauskaa. En ymmärrä, kuka haluaisi olla sephiroth. Tarkoitan onhan sillä kaverilla voimaa, mut kuka haluaa tulla yhdeksi planeetan kanssa? Olis aika yksinäistä, kun monikaan ei tule seuraksi olemaan yhtä planeetan kanssa. Mulle riittää, että olen yhtä pleikkarin kanssa ;D
Life.....is only going to death....or is it?
Ferithem
13.9.2003, 11:08:14
Ehehe... näihin on aivan pakko postata toisenkin kerran, kun näkemys itsestäni on taas vaihteeksi muuttunut...
FFVI. Koska minä niin rakastan testejä, olen niiden mukaan Terra. Hyväksytään, olen itsekin samaa mieltä, en tiedä miksi.
FFVII. Testin mukaan olen Sephiroth mikä on sinänsä erittäin mielenkiintoista. Yhtäläisyyksiä löytyy ihan kivasti, mutta koska hänhän on mies (ja minä en) olen sitten omasta mielestäniAeris. Hän on luonteeltaan hieman samanlainen kuin minä... luulisin.
FFVIII: Hmm... "Edea?". Voi olla, voi olla... ainakin haluaisin pukeutua samalla tavalla kuin hän. Muuta en nyt tähän keksi... luulin kyllä olevani lähempänä Quistista, ainakin ulkonäöltä ja varmasti luonteeltakin.
FFIX: Luulisin muistuttavani eniten joko Beatrixia tai Eikoa(ristiriitaista, tiedetään). Katsotaanpa, mitä kone sanoo... ahaa. Quina. Erittäin imartelevaa...
FFX: Ehdottomasti Dona, paitsi ulkonäöltä. Enkä tiedä miksi... Tai sitten vastaan Yuna. Ei kyllä muistuta minua.
Yhteenveto... Kaikista hahmoista (siis suuresta osasta) muistutan eniten Beatrixia (testin mukaan). Saattaa olla, sillä ystävätkin ovat niin sanoneet. Heihin minä luotan, ainakin toivottavasti.
On sitten aivan eri asia, kuka haluaisin olla... Rinoa tai Beatrix. Rinoa haluaisin olla Squallin takia :love:, ja Beatrix ihan vain hänen tyylikkyytensä takia.
The Mynthon Fighter
7.10.2003, 12:08:32
Hmmm.... Olisin ehkä Seifer. Luonteeni on samanlainen. Samanlaisia vaatteita en toki käytä mutta eivät nekään niistä kaukana ole. Myös Laguna on aika aika lähellä. Minulla ei toki ole pitkiä hiuksia mutta olemus ja ego.... BINGO! Eikä Steinerkään ole kaukana mutta itse haluaisin olla Zell.
En olisi Sephiroth ainakaan, tosin sen miekan voisin ottaa :D . Olisin kyllä luultavimmin FFX Wakka, Eläintarhan pitäjä taikka FFVII Vincent. Wakkan olisin siksi että se on vaan niin Cooli, eläintarhan pitäjänä olisi hauskaa olla koska Spirassa on niin kirjava "eläin" valikoima ja suurin osa niistä on vieläpä erittäin mielenkiintoisia. Vincent puolestaan sen takia että se pystyy muuntamaan muotoaan, muutenkin sen synkkyys on mukavaa.
7th heaven
9.10.2003, 19:24:06
Squall Leonhart!!!
Mä ihailen sen yough and loner imagoo :)
Ihan niinkun mä. Tyyppi joka ei toisia kaipaa ja pitää omissa oloissaan :)
Aiona
10.10.2003, 18:36:07
Vincent Valentine (okei, tyyppi on miäs).
Syy: Koska ei ole naisia, jotka olisivat minunkaltaisiani. Tai siis luonteeltaan samanlaisia kuin minä.
Perustelut. Olen itse salaperäinen ja hiljainen tyyppi. Tai mitä siitä ny on kerrotty / mitä olen itse lukenut.
Kirishin
13.10.2003, 16:51:21
Mä ainakin haluaisin olla Tifa. Se on kiva luonteeltaan, ei sellanen kuin Selphie tai Rikku, eikä Aeris joilla on mun mielstä ärsyttävät luonteet. Ja muutenkin Tifa ei oo ylivilkas eikä sellanen murjottaja joka ei paljo ikinä puhu. Tifa on luonteeltaan melkein kuin minä.
Dagger87
10.11.2003, 9:01:12
Alkujaan kirjoittanut Croppola
Siis jos olisit Final Fantasy hahmo, kuka olisit?(FFIV-FFX)
Oma näkemykseni itsestäni olisi Zidane.
Hmmm... tänne on muutkin laittunut pientä kuvausta joten... kai Zidane kuvaa itseäni parhaiten sillä sille ystävät ovat erittäin tärkeitä kuten auttaminenkin (ja naisten isku koko ajan päällä)
Entä sinä? :huh:
EDIT: Nyt on rajotukset sitten poissa...
Edited by Croppola on 28.3.2002 18:00
No jaa....Minä olisin Dagger, koska sillä on hienoja eidoloneja ja koska hän on prinsessa, joka on kyllästynyt kuninkaaliseen elämäänsä..Muutenkin hän on sievin heistä...
Pay Gried
10.11.2003, 14:13:13
Vihdoinkin tällaisia threadeja, jonne pääsee purkamaan kaikkien testieni vastauksia...
FFVI: Kaikkien testien mukaan olen ollut eniten Terra. Olen myös iloinen siitä, ystävieni ja itsenikin mielestä muistutan paljon Terraa. Jopa singustakin näkyy miltein oma luonteenikin...
FFVII: Aeris. Olen itseni mielestä Aeris ja testien mukaan muistutan paljon Aerista. Aeris tekisi mitä tahansa niiden ihmisten takia, joita rakastaa. Niin minäkin tekisin. Jos minun pitäisi pelastaa joko ystäväni tai itseni, niin pelastaisin ensin ystäväni.
FFVIII: Olen Selphie. ehdottomasti, sillä olen hirveän energinen ja koulussa porukkamme valopiste. En edes huomaa omaa energisyyttäni vaan olen vain sellainen, joskus.
FFIX: Olen Eiko. Hänkin on aika pirteä ja hän osaa summonaa hyödyllisiä eidoloneja ja kaikkea muuta sellaista.
FFX: Olen Rikku. Olen positiivinen ja pirteä, aivan kuten muutkin. Ja nyt. Enköhän ole vienyt tarpeeksi tilaa tästäkin threadista. ;D
Prinsessa Garnet
10.11.2003, 18:32:59
Olisin varmaan Garnet koska meissä on muutamia samoja piirteitä(esim pitkät tummat hiukset) ja nimimerkkinikin viittaisi häneen...tai sitten olisin Aeris...
Bodom
10.11.2003, 21:52:03
Varmaankin Cloud, koska sillä on niin julman kokoinen miekka! Toisaalta hän on aika hyvä.. enkä mä ole niiiin hyvä. Sephiroth olisi kanssa hyvä vaihtoehto. Hän on aika salaperäinen ja pukeutuu mustaan, kuten itsekin aika paljon (ei, en ole black -metallin kuuntelija tms).
Muutenkin hän on aika "cool" ja rauhallisen oloinen heppu. Vaarallinenkin kuin mikä ja omaa mahtavat voimat. Juuri sellainen, kuin hyvän pahiksen pitääkin olla. Erinomainen hahmo kokonaisuudessaan.
Juripa
12.11.2003, 10:43:38
Bartz, juuri sen typeryyden takia. Bartz on myös kristallinsoturi ja voisin vaihdella aina Jobbeja. Olen aina halunut olla Summoner ja White Mage ja tällä hahmolla on se ominaisuus :D
Bartzilla on muutenkin parhaat Jobbit, tai no onhan kaikilla Jobbit mutta Bartzille ne kaikki sopivat parhaiten.
Naisista olisin varmaankin Final Fantasy X-2:n Yuna. Eniten Summoner ja nykyinen Sphere Hunter. Nekin on niitä Jobbeja, ja Yunalla on myös ne parhaat Jobbit. Olisin aina Gunner / White Mage ja lentelisin Zankiolla. Tai ditten ratsastaisin Machina Muzzlella :D
Örkeistä olisin ehdottomasti Moogle (Mog), koska ne on todella kivoja örkkejä. Seipäät käteen ja alkaisin sotimaan Moomboja vastaan :D
Berrycake
14.11.2003, 9:24:13
Varmaankin Aeris. Lyhyt perustelu:
Sinisilmäinen ja hyväntahtoinen hömppä joka silkkaa pöljyyttään työntää nokkansa asioihin - ja joka ei aina johda hyvään :eh:
Natsenatu
15.11.2003, 20:51:48
Olisin kait toi Edge! Koominen ja käyttää ninja-loitsuja ja aseita ja heittotähtiä jne jne.
Oisk kiva hiipiä huomaamatta toisen taakse ja...
Varastaa lompakon ja kolkata!
Hihihii, se ois kivaa.
Mut jos ei sais valita niitä vanhoja, niin kai sit Cloud tai Tidus,
kun mäkin tykkään pallopeleistä ja isoista miekoista :)
Wintermute
16.11.2003, 19:20:38
Tahtoisin olla Squall..
Syy: hymphh.. vaikea sanoa, mutta jotenkin Squall on niin aidon tuntuinen. Ja itsekkin olen vähän samanlainen..
Jos olisin toista sukupuolta niin silloin ehottomasti Rikku. Rikku on niin erittäin positiivinen henkilö ja hilpeä. Ja jotenkin niin hauska..
irezawa
20.11.2003, 14:15:23
Tässä kun zoomailee valitsemaani kuvaa ja Red-lässytystä jota olen harrastunut, saattaa äkkinäinen jo vastaukseni arvatakin. VÄÄRIN MENI! Peli on kyllä VII, mutta hahmo on ehdottomasti Vincent. Siinä jätkässä on yksinkertaisesti niin paljon munaa että jos sanaa muna ei olisi, se kyllä tulisi käyttöön ihan Vincentin takia. Sanakirjasta pitäisi katu-uskottavuuden kohdalla olla Vincentin kuva.
moogle
25.11.2003, 21:07:27
Ehdottomasti olisin Rikku!!!!!! Pirteä ja ihana persoona!!!!
Jos muistakin osista pitää joku valita niin, sit oisin....
FF7: Yuffie, samanlainen ihana iloinen persoona kuin Rikkukin!
FF8: Varmaan Selphie, sekin on pirtee ja iloinen!
FF9: Eiko, suloinen ja hupsu!
Ja kympin hahmo selviskin jo...
Antza
26.11.2003, 11:45:11
No mäki olisin varmaan Zidane FFIX:stä. Sen rento luonne on just samanlainen kun mul(kokoajan isku päällä)
FFVII:stä olisin varmaa Sephiroth. Hepulla on voimaa ja viihtyy yksikseen.
FFVIII:stä olisin aivan varmasti Zell. Siin vast on kunnon bodari(tarkoitan sit ku se tekee punnerruksii siel tokas cardenissa)
FFX:stä olisin tottakai Tidus. Tääkin heppu on urheilullinen ja positiivinen asenne pääl kokoajan.
Cith_aeria
1.12.2003, 14:43:27
Yrm... vastaan kahdesti. Siihen kuka haluaisin olla ja se ketä oikeasti taasen muistutan.
Vastaan kokemuspohjalta final fantasy 7-10. Haluaisin siis olla... Rinoa! Rinoalla on avoin ja iloinen luonne.
Ja eniten muistutan Squallia. Juuri sitä ****pää Squallia joka hän on alussa. Valitettavan usein huomasin kasia pelatessani toistaneeni samat sanat Squallin kanssa. Varsinkin sen, että elämässä täytyy selvitä yksin.. Mukavasti kolahti ja yritänkin tätä nykyä vähän rentoutua asenteistani. :)
Ihan tosi.
Ferithem
6.12.2003, 15:22:15
Hmm... Pitkän pohdiskelun tuloksena olen päättänyt, että minä tahtoisin kyllä olla Beatrix. Hän on ensinnäkin kaunis, ja yksinään se olisi jotakin, mitä minä en ole. Toiseksi, hän on voimakas ja komentaja. Minusta olisi ihana puolustaa minulle tärkeitä asioita, mutta kumminkin toimia lopulta sydämeni äänen mukaan. Ja olisihan minulla rinnallani oma ihana Steiner :love:
Niin, ja minä muuten muistutan Beatrixia eniten, sillä suurimmassa osassa persoonallisuustesteistä saan hänet tulokseksi.
Olisihan toisaalta ihan mukava olla vaikkapa Celes. Joitakin samansuuntaisia syitä on kuin edelliseenkin, ja saisinpahan esittää oopperakohtauksen (=yksi suurimmista lapsuuden- ja nykyisyyden unelmistani).
Anime ja FF-fani
8.12.2003, 16:14:24
Minä olisin mieluiten Sephiroth, Kuja tai Auron.
Perustelut: No Sephirothan on ihan selvä asia. Kuja on myös ihan mukava. Haluaisin olla Auron koska ensinnäkin häntä ei ole lähetetty Farplanelle (paitsi lopussa), sitten hänellä iso miekka aseenaan, ja viimeiseksi hän aika salaperäinen hahmo (niin ku Kuja ja Sephiroth).
Mieluiten olisin Red XIII, Kimahri tai Vincent.
Miksi? Siksi koska Red XIII ja Kimahri ovat molemmat lempihahmojani,samoin kuin nuo kissaeläimet ovat sydäntäni. Vincent olisin taas siksi,koska se on niin surullinen hahmo (ja aivan ihana ja demonisen paha).
Sitten taas en haluaisi olla Sephiroth, koska sepi on maailman angstein hahmo, ikinä. Kuin perusteinigootin ruumiillistuma, Valittaa kuinka kaikki on kurjaa,turhaa ja murhaa, itkee äitiänsä, listii porukkaa tunteettomasti, omaa mielenterveyshäiriöitä ja angstaa niin saatanasti.
Olisin Squall.
Minulla oli pitkän aikaa pakkomielle Squallin hiuksiin, jos satuin näkemään tyypin (kuvan.. ) ja sakset jossain yhtäaikaa sain tosissaan harkita tai poistua huoneesta jos harkinta ei pelannut.
Squallin luonne ja asenne myös osuivat kuin metrinen halko, eikä minua harmittaisi yhtään olla vuoden nuorempi. Ja jos olisin saanut noin kymmenen vuotta nauttia SeeD-koulutuksesta olisin varmaankin fyysisesti ja henkisesti paremmassa kunnossa, en kyseenalaistaisi auktoriteettejä ja muuta tuollaista.
Tietysti olisin se pelin alussa oleva Squall, poikkeuksella että Selphie olisi hyvä ystäväni. Ei jaksaisi murjottaa ihan yksin kun kuitenkin joka puolella gardenia on porukkaa.
Hyvänä kakkosvaihtoehtona Vincent, ei tarvitsisi edes leikellä hiuksia, vähän värjäillä vain. Etäisyyden päästä toimivat aseet voisivat muutenkin sopia minulle paremmin, ja muutaman vuoden ajan huiliminen, vaikka olisikin arkussa jossain kellarissa(niin kauan kun ei tarvitse *omaan* kellariin mennä), ei olisi ollenkaan pahitteeksi.
Jos ei nyt millään käy, eli minun pitäisi olla tyttö, olisin sitten varmaan.. mitäs näitä nyt on.. Yuffie?
Yuffie on niin kadehdittavan laiha ja tykkään sen asevalikoimasta. Saattaisin myös olla hieman kleptomaaninen oikeassa elämässäni ja jos vieressäni olisi kasa materiaa tuskinpa voisin vastustaa kiusausta.
Ja taas kerran, nuorennusleikkaus ei sattuisi yhtään.
Nimeni.. Ashe en olisi mistään hinnasta jos tyttö ei löydä jostain paria senttiä lisää kangasta hameeseensa. Vaikka söötti onkin.
Hmm..
Seiskan hahmoista olisin varmaankin Red XIII, kun tarpeeksi ärsytetään, alkaa nyrkit heilua niinkin rankasti etten itse hallitse..(Viitaten Redin limittiin:)) Buaaahaaahha..!! No joo ei kuitenkaan niin paljon.. Ja toinen on sitten se cloud.. En keksi oikein selityksiä, mutta se nyt vaan sattuu olemaan..
VIII:ssä olisin toden näköisesti Zell.. Samanlainen rääväsuu.. Välillä ärsyttävä, ja muutenkin sellanen riehuja, jolta kaikki takavarikoidaan..;)
Ysissä olisin Vivi..;) Sellanen erikoista maagia osaava ukkeli.. Juuri kuten Vivi.. Ja se muutenkin muistuttaa minua.. Lähinnä tavoiltaan.. Mutta jos olisin nainen, olisin ysin BEATRIX..! Ei selittelyjä kaipaa..
-gunmachine-
Sephiroth13
15.12.2003, 15:03:07
Testasin tänään, että ketä FF-hahmoa muistutan ja tämä on tulos:
FFVII: JEE! Olen Sephiroth!! En kyllä omasta mielestäni muistuta Sephirothia, mutta... testi on testi.
FFVIII: Squall. Tämän arvasinkin, koska muistutan luonteeltani FF-hahmoista eniten Squallia.
FFIX: Vivi. No ehkä tämä muistuttaa minua vähäsen, koska Vivi ja Squallhan ovat melkein sama asia.
Soul Reaver
15.12.2003, 20:49:22
Haluaisin olla Zidane, vaikka en muistuta häntä paljon missään.
Enkä myöskään sen takia tehnyt valintaani, koska Ziskulla on ehanat hiukset yms., vaan haluan siksi olla Zidane, koska hän ei ota tressiä paljo mistää. Tykkään hänen huolettomasta luonteesta, nopeista ja pitävistä päätöksistä, hänen flirttailuvietistään, sekä hänen huonoista vitseistä. Itse olen semmoinen tiukkapipo että huhhuh...ottaisin mieluusti rennommin.
Ja onhan tässä yksi pinnalinen syy myös, Ziskun Sargatanas ja Ultima Weaponi ovat tyylikäitä ja tehokkaita. Varsinkin Sargatanas, jonka persoonallinen ulkonäkö on vain niin....kawaii.
Baneslave
30.12.2003, 22:50:42
Zidane siinä on sitä ystävyyttä, auttavaisuutta, uhrautuvaisuutta ja rohkeutta. Ja se iskee jokaisen kauniin naisen. Juuri minun laiseni.
ronin21
5.1.2004, 16:32:12
Kyllä olisin Squall, koska juuri se pelin alussa oleva asenne kolahti kaikkein eniten =) Lisäks se on pitkä, hyvän näkönen ja kivoilla hiuksilla varustettu SeeD! Mitä muuta vois toivoo :huh:
Jos ei kasista vois ottaa, niin sitte seiskan Vincent...synkkä ja salaperäinen tyyppi...grrr.... ;D
Cloudberry
6.1.2004, 17:26:16
Quina. Olisihan se mukavaa olla välittämättä pahasta maailmasta, elää yksinkertaista elämää suolla sammakoita syöpötellen. :) Näin se on.
Pakosti Auron. Sillä hänellä on karismaa eikä ole mikään tyhmä teini Tidus.
Hän ei suurenna asijoita paljon. Lisäksi hän puolustaa näkemystään eikä ole heikonlainen.
irezawa
15.1.2004, 11:20:28
By the way, käykääs sivulla http://www.selectsmart.com testaamassa mikä hahmo olisitte. Ite testasin ja tuli (yllättäen) Vincent Valentine *röyhistää rintaansa*
No hahmojahan löytyy mut sanon nyt omasta mielestäni parhaat ja ne jotka haluisin olla:
FF VII: Sephirot ilman muuta. Sillä on potentiaalia ja sil on hieno letti :D
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/e/k/eke91/1074187468974.jpeg
FF VIII: Squal varmaan ku tää mun nikkikin on Squalin toinen nimi, tai ainaskin sitä käytetään Kindom Heartsissa :)
FF IX: Kuja. Jumalauta miten persoonallinen ihminen :D. Harmittaa oikein ku ei ollu itse Trance Kuja koko pelin lopari vaan niitten piti pistää siihen hommaan joku ihmeen jumala :(
FF X: Joko Auron tai Tidus. Mutta koska täytyy valita jompikumpi valitsen Auronin ku se on niin vakavamielinen eikä höpise turhia :)
Lopuista en osaa vielä sanoa mitään, mut ootetaan nyt ;)
WonderAndy
2.12.2004, 8:53:46
Minä olisin ehdottomasti Sephiroth.
Kylmä mies, jolla ei ole tunteita ketään muuta kuin tseään kohtaan. Sekin on vielä, että Sephiroth vihaa itseään aivan kuin minäkin. Se on kyllä myönnettävä, että en ole fyysisesti voimakas kuin Sephiroth, mutta halua kyllä löytyy. Sephiroth on minun ihannekuvani.
Haluaisin olla Vincent . Hän on yhtä hämäräperäinen kuin minä ja pidän hänen tyylistään. Pitäkää kuinka mielenvikaisena tahdotte, mutta sivupersoonani ovat kuin Vincentin Limit-muodot.
Tahtoisin muuttua raivostuessani mahtavaksi pedoksi. Vincent on sopivan salaperäinen ja hänen vaatetuksensa on upea! Vincent näkee painajaisia menneisyydestään, joka on minullekin valitettavan tuttua... :eh:
Hänen arkkunsa olisi mitä mahtavin nukkumapaikka.
Toki on plussaa se, että Vincent on kauniskin... :D
Tidus on yksi joka kuvastaa minua aikas hyvin, olen nuori kuten hänkin, en osaa sanoa onko hän kovin lihaksikas, mutta itse olen varmaan suurinpiirtein yhtä lihaksikas kuin hän. Asusteeni ei kyllä tod. ole samanlaiset, eikä edes samankaltaiset, mutta muuten hän kuvaa minua ulkonäöltään.
Toinen olisi sitten Cloud tai Squall, kun toisten murheet ei kiinnosta, ja kunhan homma saadaan hoidettua, niin lopulla ei ole väliä. Joku näistä kyseisistä henkilöistä siis olisin minä, ja ehkä tuo Tidus on se minun valintani.
Lady Baralai
2.12.2004, 10:49:07
Joo, kävin vähän testailemassa ja sain (ainakin omasta mielestäni) jokseenkin yllättäviä tuloksia...
Eli mä olisin:
VI: Gogo
VII: Aeris
VIII: Squall
IX: Vivi
X:stä tein huvin vuoks 2 testiä, toisen mukaan oon Rikku ja toisen Lulu, ja kumpikin anto Yunan tokaks...jotta mitähän sitä tuosta päättelis... :lurps:
Omasta mielestäni mä muistutan eniten ehkä Yunaa, ulkonäönki puolesta, mulla on suunnilleen samanväriset hiukset ku sillä (paitsi että mä en oo puolikskaan niin nätti ku Yuna)...ja mä haluaisin olla Paine, sillä on asennetta ja salaperäinen menneisyys.
Yami no kokoro
2.12.2004, 11:05:21
Vincent-sama!
Ehdottomasti. Hiljainen, synkkäsieluinen, niin ihanan puvustuksen omaava bishounen. Jolla on pyssy. Mitä muuta voi haluta?
Luulen että kävisin Vincentistä, ainakin ajatusmaailmani kannalta. Hellmasker ja Chaos, aivan kuin sivupersoonani. Sekä jonkinlainen viehätys on myös miehen rautaisessa kädessä. Pidän siitä. Piinaava omatunto, painajaisia ja elegantit eleet. (tarkoittaen tietenkin tapaa jolla hän heittää voltteja ja heilauttaa viittaansa. Ah.)
....Tai sitten Auron. Käyttäydyn joskus aivan kuten hän, sanon "hmph" ja käännän selkäni kesken keskustelun :eh: .
Tarvitsen paljon nestettä elääkseni, joten minäkin pitäisin pulloa mukanani, na no da! Minulla tosin saattaa olla vain jonkinlainen viehtymys punaisiin vaatteisiin....
Chigusa^Miang
2.12.2004, 12:33:32
Olisin Celes. Tahdon joskus pukeutua yhtä upeaan pukuun kuin Celes Oopperatalossa. Celes on kadehdittavan kaunis ja luonteeltaan vahva, eikä mikään kikatteleva tai heikko naishahmo. Celes on selviytyjä. Celesillä on myös täydellisesti hänelle sopiva rakkaus, joka siis selviää pelistä.
Dark_Knight
2.12.2004, 17:46:17
Olisin Vincent. Vincent on niin cool :cool: ja kova jätkä muutenki. Sitte sillä on vielä se mahtava hirviö-limit break. Sillä kelpais pelotella tiettyjä tyyppejä koulussa :angi:
Velvety
2.12.2004, 18:52:43
Minä en oikeastaan tiedä, kuka hahmo tahtoisin olla, mutta sama se.
VI: Terra (olen hyvin paljon hänen kaltainen luonteeltani ja muutenkin.)
VII: Aerith (Hän kuvaa minua erittäin hyvin ja on muutenkin lemppari hahmo.)
VIII: Squall (Olen sellainen ajatteleva hiukkasen angst joskus. Juuri siis monella tapaa samanlainen kuin Squall.)
IX: Vivi (Olen ehdottomasti samanlainen kuin Vivi. Vivi on hiljainen eli juuri sellainen kuin mie oikeastaan olen.)
X: Rikku (Tein kerran testin ja sain tulokseksi juuri Rikkun, joten olisin siis hän.)
Siinäpä ne hahmot. Kaikki ovat suosikkihahmojani ja muutenkin nuo kuuluvat suosikkihahmoihini. :]
Melodika
2.12.2004, 19:56:48
Olisin Yuna. Miksikö? Nokun olen tehnyt jotain kolme tai neljä erilaista ffx testiä ja kaikissa olin Yuna. Ei kai sitä itselleen mitään voi. =) Sitä paitsi olen 'aika' näköinen ja miulla on Yunie puku. Myös yksi kaverini joka ei ollut ikinä kuullut ff:istä pelasi hetken X:ää ja sanoi Yunan olevan aivan kuin minä.
ascalon
2.12.2004, 20:19:02
Olisin FFVII:n Cid. Hän on todella hyvä tyyppi ja juuri sellainen, joka haluaisin olla. Hän sanoo asiat suoraan kuten ne ovat ja tekee kaikkensa saadakseen tahtonsa läpi. Keihäskin on übercool ase. Eikä pilotintaidoissa ole vikaa. Vaikka luonteeltaan hän onkin aika kyyninen, niin toki hänestäkin kuoriutuu näitä tunteellisempia puolia. Juuri se on yksi syy, miksi pidän kyynikoista. Hän on myös mukavan temperamenttinen. Kun tarkemmin ajattelee, niin lähes joka Finaalista löytyy juuri tuon tyyppinen heppuli. Kasia ja nelosta en ole pelannut ja kympistä en ole löytänyt, mutta muissa on. FFVI:n Celes, FFVII:n Cid ja FFIX:n Freya ovat kaikki pirun cooleja tyyppejä ja kaikki paitsi Celes suosikkejani omassa pelissään. FFVI:ssä suosikkini on Shadow, joka myös edustaa tuota samanlaista repertuaaria.
Setzer-44
2.12.2004, 20:53:15
Locke.Olen paljon Locken kaltainen ja hänellä on siisti varastamisen taito.Itekkin on hyvä ainakin nyysimään kuviksen luokana kyniä mitä en kyllä nykyään enää harrasta.Locke on muutenkin on vain paras ja naisiakin riittää ja olen luonteeltani juuri kuin Locke.
Haluaisin olla Siellä avatarissani oleva tyyppi... ei se tonttu senkin tonttu vaan Vincent! Vincent osaa käyttää asettaan hienosti ja on muutenkin sellainnen über-cool tyyppi. Ja entinen Turks JEE. Vincentillä on myös erittäin hienoja limit-breakeja. Varsinkin Frankestain ;) ja moottorisaha murhaaja.
Muita vaihto ehtoja voisivat olla turksit. Mieluiten Reno... Sillä sähkö pampulla sais kivaa vahinkoo.
FF1:Punainen Ninja
FF2:Se yks ninja aloituspaikan ulkopuolella.
FF3:
FF4: Edge, aika itsepäinen mutta hauska jätkä. Ja tietysti ninja!
FF5: Ninja hahmoluokka.
FF6: Shadow tietysti! Aika synkkä äijä, mutta osaa hommansa mikä tekee hänestä yksi lemppari hahmoista FF6:ssa.
FF7: Luulisitte tietysti, että vastaisin Yuffien, mutta EN! Vastaan Vincentin! Vincent on kova(mutta surullinen) äijä, jolla on luultavasti koko FF sarjan parhain rakkaustarina(HUOM! Minun mielipiteeni!). Ja olinhan ennen kova Vincent fani.
FF8: Taidanpa olla Irvine, kun se on hauska äijä kun kokoajan yrittää voittaa Selphien itselleen ja laukoo käsittämättömän huonoja iskulauseita("The sigh of love!" tjs.).
Frelial
3.12.2004, 14:09:55
Jaahas, no minä olisin varmastikkin joku ajatteleva naikkonen kuten Freya, Lulu... Tai se rakastunut Prinsessa pulassa kuten Aeris tai Rinoa. Kaikki kaverini ovat sanoneet että näytän aivan Rinoalta ja luultiin mua Torniossa kerran japanilaiseksi (kiva :) ). Mutta luonteeltaan lähimpänä minua olisi Freya. Ja olisihan minulla hieno Dragon Lance...
Blademaster
3.12.2004, 16:19:15
Minä olisin ehdottomasti Sephiroth; viihdyn yksin, osaan käsitellä miekkaa (sairaan hyvin niin peleissä kuin oikeastikin... ainakin melkein.. ;) ) Ja tottakai osaan (ikävä kyllä) latistaa muiden toiveet ja ideat, onneks kaverit ei ota sitä vakavasti. Salaperäinenkin olen (tekään ette tiedä kuka olen HAHAHHAA!!! ;D ) Menneisyyskin palaa välillä nurkan takaa nenän eteen... No, salaperäisen SA-luokan SOLDIER:in hienoja hiuksia en omaa enkä paria muuta juttua esim. hervoton miekka puttuu... :)
Master Tonberry
3.12.2004, 17:55:21
Olisin FF VI:n Kefka, sillä itsekin ivailen muiden epäonnistumisille ja olen välillä vähän pellemäinen, sekä minulla on aika hyvä pokerinaama(niin ainakin muut meidän luokaltamme sanovat). ;D
Raiala
3.12.2004, 19:58:57
Olisin mieluiten Auron koska hän on rauhallinen ja useimmiten hiukan juron oloinen(kuten minä :D ).
Olisin luultavasti tifa. Hyvä asenne,Ja Kovishan se on, eikä mikään sellanen valittaa pikku prinsessa niinkuin Garnet, ja paljon paremman näköinenkii
terve teillekkin
SDNKorento
3.12.2004, 20:17:04
Ihan hauska ajatusleikki, mutta idea alkaa olla melko kuiva. Ei interaktiivisuutta, ei keskustelua, pelkkä listaus. Naps