PDA

View Full Version : Kakkapylly ja muut legendaariset haukkumanimet

KalTorak
23.1.2003, 14:24:45
Haluaisinpahan vaan kysyä, että mikä on paras haukkumanimi ja miksi ja kuinka usein päästätte niitä suustanne?
Itse olen ehdottomasti kakkapyllyn puolella, koska siitä ei saa loukkaavaa yrittämälläkään ja se saa vastapuolen hämilleen. :D
Sitten ehkäpä sikapossu. Aikalailla samat perustelut kuin kakapyllyssä, mutta kakkapylly on vaan parempi. Oon varmaan ainut jolla on noin tyhmät haukkumanimet. :D

Potri
23.1.2003, 14:37:10
Peelo on paras. :eliittihymy:

yksisiipi
23.1.2003, 14:41:25
Enpä minä paljoakaan muita hauku, ainakaan en pistä merkille pahoja sanojani. Dorka voisi olla yksi hyvä haukkumanimi, mutta en minä sitäkään kauheasti käytä.

Kreifi
23.1.2003, 14:47:59
Ihminen

Jos kuvittelet, että tämä on spammia, voit olla oikeassa, mutta mieti asiaa kuitenkin uudelleen.

Noirre
23.1.2003, 14:59:20
Nekrofilinen eläin (enter a good name here). Siinä on se kaikki - kuolleet ja eläimet.

nox
23.1.2003, 17:23:57
En oikeasti hauku koskaan ketään...ainakaan tuollaisilla ala-aste nimityksillä. Ellei kyseessä ole sitten jokin hassuttelu juttu. Mutta ei kyllä kakkahuumori ole edes hauskaa. Juup, no mutta aiheeseen eli käyttämiä haukkumasanoja. Käytään aika paljon sanoja aasi ja pässi. Vähän rankemmissa tapauksissa ovat käytössä saasta ja äpärä. (kamalia sanoja tiedän) Ihan käyttökelpoinen on myös vanha kunnon tyhmä! Mutta kuten sanoin, en pidä kovin suurta suuta. Saatan ehkä sanoa että joku on sitä ja tätä mutta eteenkään suoraan päin naamaa en hauku oikeastaan ikinä.

Vodoun
23.1.2003, 17:42:34
Originally posted by nox
Mutta ei kyllä kakkahuumori ole edes hauskaa.

kyllä se on kun on yhtä tyhmä kuin minä.. :D heh..no ei vaan.. sanotaanko, että yhtä "kehittynyt (tai kehittymätön) huumorintaju".. noniin.. asiaan..
haukkuminen ei oo mitään ihmeellistä. Saatan kaverilleni sanoa esim: "alas tulla nyt sieltä luuska-huora!" eikä siinä mitään, koska ollaan jo niin totuttu nimittelemään toisiamme. (tämähän siis tapahtuu huumorilla höystettynä, of course) Toisiamme nimitetään myös tyhmäksi ja dumbassiksi.. Ja joskus läskiksikin.

piirin ulkopuolisia.. noh, jotain hirveitä teini-riiviöitä sanotaan yleensä pennuiksi. Muita nimityksiä: idiootti, dille, mulkero, tussunaama, kyrpänaama.. niitä löytyy. Ja sitten haukutaan niin, että kyseinen henkilö varmasti kuulee. Jos oikein kunnolla ärsyttää, meinaan.. ja sitten jotkut vielä ottaa tosissaan.. ihan kun sillä ois jotain väliä jos me haukutaan jotain mulkeroksi.. heh.. se on hauskaa.. :D

Necroth
23.1.2003, 17:45:27
Meidän koulussa kuulee aika paljon haukkuma sanaa "Homo". En nyt tiedä onkos se nyt niin kauhean legenaarinen mutta haukkuma sana kylläkin...Silloin jos haukun muita käytän yleensä sanaa Idiootti. En tee sitä usein, mutta kavereiden kesken teen poikkeuksen, se on sitä "kunnon" Ystävyyttä =/

Safir
23.1.2003, 18:05:52
Jaa-has. Minä nyt en kovinkaan usein ihmisiä hauku, paitsi veljeäni joka ansaitsee sen joka kerta. Syyttä suotta haukkuminen on aika lapsellista o.o
Meidän koulussamme taitaa yleisin haukkumanimi olla homo tjsp. Mistähän sekin tulenee, mutta toivottavasti ei siitä että jos haukutaa homoksi, on jotain... Emmie osaa selittää mitä tarkoitan..Muutenkin sekaisin :3

Mii ja kavereni aina ihan leikillämme nimittelemme toisiamme, muttemme -kuten kaikki varmaan tajuavat, mutta selvennetään nyt kuitenkin- ole tosissamme. Mutta yleensä se menee irvistelyn puolelle (jossa /me on hyvä *irvistää*) :).

Tässä viestissä mitn järkeä ja tämä menee alati tyhmemmäksi, joten nyt suu tukkoon..i.i...*vaikenee ja painuu pimeään nurkaan kuuntelemaan kappaletta joka saa erään tietyn ihmisen hermostumaan* juu, pakollinen oli tuo.

Roakel
23.1.2003, 18:31:29
Minulla ei ole ollut tapana haukkua ketään koska se loukkaa kamalasti ja muutenkin turhaa, haukun vain jos on syytä siihen. Jos ylipäätänsä hakun ketään niin minulla on tapana sanoa "Tyhmä" tai "Idiootti", käyttäisin mielelläni pahempiakin paria henkilöä kohtaan. :)

Catch a fish
23.1.2003, 18:36:10
Idiootti on hyvä haukkumasana. Peelo on loistava sellainen. Tyhmä on ihan käyttökelpoinen. Pälli ja mölli ovat täydellisiä. :)

Siinä oli vähän listaa käyttämistäni haukkumasanoista. Eniten käytän varmasti mölliä. Se on oikein lausuttuna erittäin käyttökelpoinen haukkumasana. Äänenpainolla saa ihmeitä aikaan. Ei se kyllä välttämättä kovin loukkaava ole.

Khazar
23.1.2003, 19:38:47
Aivan lemppari haukkumanimi on pissatyyny. Se pääsi kerran kaverini suusta (joka oli kuullut sen kait joltain lapselta?). Pissatyyny on huvittava ja käytän sitä vain silloin, kun en todellakaan tarkoita mitään vakavissani. Harvoin haukun ketään vakavissani tai todella pahasti. Nääf.

Pinchi
23.1.2003, 20:24:35
En koskaan hauku ketään tosissani, mutta kahden kaverini kanssa haukumme toisiamme usein, esim. nimillä paskanen pallinaama, kurvelo, daiju pentu, sontalaari, kusilurkku... lista on loputon.

muumuu
23.1.2003, 21:19:16
viikunae, lorttis, dildonaamae jne~
sitten yksi kerran käyttämästäni lauseista jonka laitoin tänään tekstiviestiin... SUN SUUSTAS KASVAA KICKELIE JA KORVASTAS VALUU PIIMAEJOKI ! xD
Noniin, ei tuo ehkä teitä nauratakkaan, mutta se onkin nyt täälläistä bbccinsideä :) :) :)
Bobba, ällöttävä sika, IMPÅTENTTI TUHKAMUNAE !

Moppi
23.1.2003, 22:27:10
Jaa'a yleensä keksin ne sillon kun ne suusta pääsee. Kavereille yrittää keksiä mitä mielikuvituksellisimpia ja hauskoja (liittyen ruumiineritteisiin sekä genitaalialueisiin :P ) "Senkin patalaiska paskianen!" karjuttuna ja nyrkkiä heiluttaen on yksi legendaarisimmisita.

nappa
23.1.2003, 22:29:00
En ilman toisen aloitetta hauku juuri ketään, en ole kovin riidanhaluinen, mutta jos jollain on jotain minua vastaan, näytän kyllä että minullakin saattaa olla jotain häntä vastaan. Enkä pahemmin käytä tällaisia 'haukkumasanoja' vaan yritän... hmm, miten sen nyt selittäisi... vaikuttaa ihmisiin puheella. On ihanaa saada oikeat sanat sanotuksi juuri oikeassa paikassa, oi että. Ja sellaisessa yhtäkkisessä tilanteessa on aika vaikea keksiä yhtään pätevää tai 'viileää' (*grin*) haukkumasanaa, joten yritän puhua 'viileästi' (toinen *grin*).
Homon käyttäminen haukkumasananan on melko koomista, tosiaan. Siitä voi päätella jotain ihmisestä. hehheh...

absinthe
23.1.2003, 22:29:03
Originally posted by muumuu
viikunae, lorttis, dildonaamae jne~
sitten yksi kerran käyttämästäni lauseista jonka laitoin tänään tekstiviestiin... SUN SUUSTAS KASVAA KICKELIE JA KORVASTAS VALUU PIIMAEJOKI ! xD
Noniin, ei tuo ehkä teitä nauratakkaan, mutta se onkin nyt täälläistä bbccinsideä :) :) :)
Bobba, ällöttävä sika, IMPÅTENTTI TUHKAMUNAE !

Muumuu sanoikin sen paehkinaen kuoressa. :) Vielä tietysti pitää muistaa suhnunaama ja kickeliepae.

Ren
24.1.2003, 2:10:32
Suoranainen haukkuminen on melko tehotonta, paitsi jos lausujan tarkoituksenakin on saada itsensä näyttämään mielikuvituksettomalta. Suosittelen sopivassa määrin älyttömiä ja mitäänsanomattomia älähdyksiä kuten vaikkapa "nainen" (miehille), "houkka" (vanhaa kirjasuomea) ja "hyperfaginen rotta" (muuan psykologian historiasta kaikille tuttu otus, joka neurokirurgian seurauksena ei tajunnut kylläisyyttään, vaan söi itsensä kuoliaaksi).

Originally posted by muumuu
Noniin, ei tuo ehkä teitä nauratakkaan
Ai eikö tosiaan?

Von Wiensburgh
24.1.2003, 9:40:24
Torso / Höynä ...
Noita tulee päästettyä suusta aikas usein, mutta ei se välttämättä hauku pahasti ketään .... Kai ...

Tordragon
24.1.2003, 10:20:42
Laama, ja hands down kaikki vain.

...tai tuota käytettiin silloin kun minäkin olin kärkäs haukkumaan muita peeloiksi, eli about 6 vuotta sitten, kultaisilla BBS-ajoilla. Kyllä sana 'peelo' oli toki käytössä, mutta laama sai vain enemmän aina kannattajia. Tarkoittanee siis samaa kuin teidän peelonne.

Zaon
24.1.2003, 13:09:45
Alkujaan kirjoittanut artzi
Meidän koulussa kuulee aika paljon haukkuma sanaa "Homo". En nyt tiedä onkos se nyt niin kauhean legenaarinen mutta haukkuma sana kylläkin...Silloin jos haukun muita käytän yleensä sanaa Idiootti. En tee sitä usein, mutta kavereiden kesken teen poikkeuksen, se on sitä "kunnon" Ystävyyttä =/

Meidän koulussa,kuten lukioissa yleensäkään ei toisia haukuta muuta kun leikkimielessä..ne kuuluu amikseen. Haukkuminen homoksi on vähän adoloscenttia... mutta joo. itse käytän useimmiten daijua tai idioottia..idioottia yleensä kaveriporukassa! just se on sitä aitoa ystävyyttä!! oon ihan samaa mieltä.

Mikey
24.1.2003, 13:30:33
Kutabaree! tai sitte tule yariman... niillä yleensä kuvasitan mielipidettäni... ne on helppo tokaista kun joku on v mäinen...

Rafalski
25.1.2003, 20:18:43
Tää on kyllä aika huono, mutta jostain aivan ihmeellisestä syystä nauratti kun yksi katsoja huusi tuomarille:

"Saatanan kyrpätynnyri!"

Rune
25.1.2003, 23:22:51
Kaikki nämä klassiset (ja totta vie toimivat =) ) ovat nämä idiootti, ääliö, ja ehdottomasti tyhmä. Nuo kolme ovat niitä joita eniten käytän. En tietenkään tosissaan. Mitenköhän pitkä aika siitäkin on, kun viimeksi tosiaan haukuin jotakuta, ihan vakavasti.... En muista, enkä välitäkään muistaa. "ääliö" ja "tyhmä" ovat parhaat, idiootti ei ole niin hyvä. Mutta toimiva kuitenkin. =/

Joo, ja siihen peeloon olen kyllästynyt totaalisesti. Kun kaikki tyhmät sanovat niin meidän koulussa, eivätkä useimmat niistä taida edes ymmärtää, mitä se tarkoittaa. Aivan turha sana.

Juu, ja yksi todella rasittava tyyppi, on rinnakkais luokalla, joskus mukava, joskus sellainen, että voisin kuristaa sen ihan mielelläni. Se sanoo aina jotain tyhmää japaniksi, pari sanaa jotka se on lukenut jostain, ja sitten se luulee, että osaa puhua jo japania. Todella rasittavaa!! Ja ne sen lesoamiset on muutenkin TODELLA ärsyttäviä. Minä pääsin sen vaiheessta ohi jo kolme vuotta sitten. Ja minä kun olen monien silmissä vähän takana kehityksessä ja rasittava.... :eh: En jaksa nyt selittää tässä, miten rassaava se tyyppi on aika monestikin ollut..........:fuckya:

-Rixu-
26.1.2003, 1:00:55
Ääliö, tyhmä ja idiootti toimivat parhaiten. 'Tyhmä' on paras haukkuma sana kaveriporukassa, koska kukaan ei ota sitä liian tosissaan. Ääliö/tyhmä vähän kovemmin sanottuna toimivat hyvin veljiin sekä iso- että pikkuveljeen. Ja jos pikkuveli on mennyt koskemaan minun peleihin tai muihin tärkeisiin tavaroihin niin sitten "hel***tin idiootti" toimii parhaiten. ^^
En minä sen ns. pahempia sanoja käytä. Nuo toimivat tarkoituksen mukaisesti. Tapana ei kyllä ole haukkua toisia kovinkaan paljon, oikeastaan aika vähän. Pikkuveli saa suurimman osan latelemistani haukkumanimistä.

Homon käyttäminen haukkumanimenä on todella alhaista. En edes käsitä miten sitä joku voi pitää haukkumanimenä samoin lesbo. Tämä kertoo aika paljon sanojan ajattelu tasosta jos käyttää näitä haukkumaniminä.

Arwie
26.1.2003, 1:34:40
Alkujaan kirjoittanut -Rixu-
Homon käyttäminen haukkumanimenä on todella alhaista. En edes käsitä miten sitä joku voi pitää haukkumanimenä samoin lesbo. Tämä kertoo aika paljon sanojan ajattelu tasosta jos käyttää näitä haukkumaniminä.

Älykkyysosamäärästä myös. Kannattaa puhujan kaksi kertaa miettiä, mitä tarkoittaa sanoessaan "vitun homo" tai "vitun paska".

Haukkumasanoina suosin vanhaa kunnon tyhmää, pönttöä tai miestä.

Snabii
26.1.2003, 10:20:29
Kyllä se on dorka, mikä jyrää!

Sitten sellaisena leikkimielisenä tulee nyyppä.

Sitten on näitä tavallisia, kuten tyhmä, idootti ja sitä rataa.

edit: Tosiaan! Melkein unohdin. Torpedo on myös aika osuva haukkumasana. Sitä ei oteta ihan niin tosissaan, mutta se kuitenkin tulee selville. Tai jotain.

silent_deadly
26.1.2003, 18:28:03
Oge. Meiän koulus haukutaa aika usein hintti ja hinttari nimityksillä. Ite käytän paljon sanaa peelo tai teinipeelo.

Thuei'iral
26.1.2003, 19:36:19
Yleisimpiä haukkumasanoja, joita tästä suusta kuuluu on: Idiootti, hölmö, tyhmä ja kaikennäköistä muuta mielikuvituksetonta, mutta ei se haittaa, koska sattumoisin kukaan ei niistä koskaan saa selvää. Tulee yleensä katsos naurettua hysteerisesti siihen sekaan.
Kyllä yhtä nimeltämainitsematonta tyyppiä sanotaan Kukkaiskeijujeesukseksi, mutta se on enemmänkin lempi nimi.

Mayatar
27.1.2003, 14:12:57
Ihminen on aika ilkeä. Joo tiedetään Kreifi ehti ekaksi. Parempaa kuin haukkuminen/huutelu on toisen sanojen vääntely keskustelussa niin, että "haukuttava" tuntee itsensä nolatuksi.

Ettei mene offiksi niin lisätään vielä sanoja mitä oikeasti käytän: "Hölmö" (Eikö olekin ilkeää?) "Typerys." (Lähes rajua) "Ilkimys." (Tämä on jo todella paha) "Kyynikko" (*virnistää*)

Ren
27.1.2003, 14:30:41
Originally posted by Maya
"Kyynikko"
Ite oot pyynikko!!!!

Tunsithan itsesi tarpeeksi nolatuksi? :)

Kreifi
27.1.2003, 14:47:11
Originally posted by silent_deadly
Oge. Meiän koulus haukutaa aika usein hintti ja hinttari nimityksillä. Ite käytän paljon sanaa peelo tai teinipeelo. Ja tässä näemme loistavan esimerkin typeristä haukkumasanoista, mitkä pitäisi ehkäpä jopa kieltää lailla.

Pliiis...

Mayatar
28.1.2003, 13:07:54
Alkujaan kirjoittanut Ren

Ite oot pyynikko!!!!

Tunsithan itsesi tarpeeksi nolatuksi? :)

Ren-setä tuo sattui! Sitäpaitsi se on ketä ekaksi sanoo...

Miten niin spammia?

sketsie
28.1.2003, 15:32:42
minä en muita paljon hauku mutta paras haukkuma nimi on "Pallinaama" se kuulostaa tosi kivalta. :)

Jubar
28.1.2003, 16:00:20
Kutules.

Ariellan
28.1.2003, 16:24:37
Ööh, joku pieni peelo tulee ja katsoo tätä topiccia:" Aa, kato, vähänkö siistejä nimiä!" Ja nii saa alkunsa maailman kirjavasanaisin nimittelijä. :D

[Älkää välittäkö tuosta insertistä...]
Hmmm... Itse en oikeastaan hauku muita muuten, kuin leikkimielessä (ja tietenkin toivon, että kohde ymmärtää sen). Tietenkin röhähdän siihen lopuksi vielä karseimman nauruni, niin eiköhän mene perille!

Ja sitten niitä nimiä onkin paljon: Tyhmä, vamppi, kemppi, idiootti, susbitcious (-> suspicious bitch) ja hyvin usein sanan eteen tulee v*tt*. Eikö ole kammottavaa? Myös dorka-borga on käytössä. Tiedätte, jos olette lukeneet tietyn kirjan. Nämä ovat siis vain kaveripiirin sisällä. ("Ei jösses, nehän on sairaita! Peeloja koko sakki!" )

Niinpä.

freyelise
30.1.2003, 16:29:07
Ehkä mehukkain jonka olen kuullut olevan olemassa on:

Pohjoiskalotin arkkihomo

Toisten solvaaminen on muuten kurjaa ja aiheuttaa angstia. älä solvaa toisia, rakasta toisia.

urho
3.2.2003, 22:04:11
Torspo on yleisin ja paras.

Lumi
4.2.2003, 1:06:48
Kaveri heitti kerran hyvän ihan tosijuntille tyypille(juntti siis on sama kuin peelox, mutta juntti brassailee autolla, pukeutuu adidaksen vaatteisiin, ja haisee hassulle+ kuuntelee 90-luvun diskopullaa)
KuppiTulli. Tarkoitus oli siis olla (vaihda tavut), mutta tämä oli ihan naamat,eikä oikein tullut selvää suomea, vaan meni senat sakaisin.

bigspin
4.2.2003, 15:40:16
No en paljo hauku ketään mutta jos joskus haukun, niin haukun oudoilla sanoilla kuten 'Marko' tai 'Pertti' (Minulla ei siis ole ketään vastaan jolla on tollainen nimi mutta kun se on vain yleistynyt minun sanomiseksi) Myös tauno on aika yleinen sekä perinteinen pölkkypää :)

Yoni
7.6.2004, 13:29:45
Tyhmä, hölömö, pöljä...saakelin kyrpäperse (huumorilla kaikki)... Mitä niitä nyt onkaan... =)

Candice
7.6.2004, 13:45:33
Joo ei, ehkä paremmin RBL-kamaa, mutta näissä olosuhteissa...

lukko!