PDA

View Full Version : Dark Aeonit

Dante
8.6.2002, 14:14:38
Oletteko onnistuneet voittamaan yhtäkään, ne antaa kieltämättä aika suuren vastuksen mikäli ei ole kehittänyt hahmojansa tarpeeksi, kuten omassa tapauksessani kun ei ole ollut yksinkertaisesti aikaa, joten oli pakko kehitellä helpompi tapa, mikä löytyikin, antamalla tarpeeksi rahaa Yojimbolle tekee se joskus liikkeen joka tappaa ainakin omien testieni mukaan Dark Valeforin ja Ifritin kertalaakista, kaiken lisäksi niiltä saa hyviä itemeitä, muutamalla kerralla kun hakkasin Valeforin onnistuin saamaan ainakin Auronille ja Lululle armorit joissa on neljä slottia ja Break HP Limit, mieluummin kuitenkin odotan että onnistun saamaan hahmoni hyviksi ja hakkaan ne sitten, mutta mitä kokemuksia itsellänne on Dark Aeoneista?!

Se on sitten silleen, että kaikki postit jotka sisältävät spoilereita, tullaan deletoimaan heti. Spoilereiksi lasken taktiikka miten se on helpoin voittaa, kuinka paljon HP:ta sillä on ja muita pikkujuttuja. Olen varma että teillä on sen verran älliä että tajuatte tuon. -Celebrati

Edited by Dante on 08.6.2002 15:16

Celeb
8.6.2002, 18:44:37
kokemuksia ei paljoa löydy. Vain Yojimbon tapaaminen siellä Cavern Of The Stolen Faythissa. Eikös se ollut jotain 300000Giliä, että saat sen.

Tähän väliin pari sivukysymystä ei aiheeseen liittyen :
1. Pääseekö sillä ilmalaivalla koskaan edes liikkumaan paikasta toiseen? Olen nyt Gagazet vuoren sisällä jossa on vettä. Pitääkö minun odottaa vielä kauan?

2. Onko tässä samalla lailla nämä loppu jutut kuin ysissä tahi kasissa? Eli voiko pelata vielä huoletta peliä eteenpäin?

Kepakko
8.6.2002, 18:46:53
Minä en ole ainakaan voittanut vielä yhtäkään, ja siinä se ongelma onkin. Päätin hankkia Animan, mutta sitten huomasin että en ole ratkaissut valeforin ja ixionin temppelien destruction sphere juttuja. Kuulin jostaki että kaikkiin temppeleihin pääsis vapaasti kunhan ois ensin vaan puhunu sille Mikalle, mutta eihän Bevelleen pääse ja sehän tais hävitäkin sieltä. Rahaakaan ei oikein ole kuin vaan jotain vähä yli 50000gil (meni melkeen kaikki yojimbon hankkimiseen), eli ei toimi se kahtia pilkkominen yojimbolla.

Onko mitään keinoa päästä näihin temppeleihin, ettei tarvitsisi taistella näitä dark aeoneita vastaan, vai onko muita keinoja niiden voittamiseen. Omat ukkoni ovat täysin avuttomia niitä vastaan, vaikkei ne mielestäni mitään huonoja ole.

Kepakko
8.6.2002, 22:15:39
Originally posted by Chrono @ 08.6.2002 19:58
Pitää kai vain kasvattaa hahmoja. Ja sitä varten on Omega Ruins! ;)
Omega ruinssien vihulaisista saa kyllä ihan kivasti ap:tä, mutta taistelu niiden kanssa kestää ikävän kauan. Esim. Gagazet mountain on ihan hyvä kun siellä viholliset ovat melko surkeita joten taistelu on äkkiä ohi ja silti saa ap:tä noin 4000-5000

Mitä muuten se master tonberry tekee kun se pääsee lähelle?
-käyttää chef´s knifeä vai? Entä paljonko siltä saa ap:tä?

Tämä meni nyt kyllä aikalailla "offtopic"...

Archux
8.6.2002, 23:06:12
Piti mennä Besaidiin kattelemaan ja tuli Dark Valefor. Joka isku teki 9999 damagee eikä edes Auronilla jolla oli eniten hipareita ollu ku ehkä 4-5k. Aattelin että Yojimbo vois pärjätä ku ei siihen osu millään. Valefor tuskin ainakaan millää loitsuilla rupee tappelemaan.

Mitä muuten se master tonberry tekee kun se pääsee lähelle?
-käyttää chef´s knifeä vai? Entä paljonko siltä saa ap:tä?

Se puukottaa ja tekee aika paljon damagee. Ainakin mun hahmot tuntu kuolevan aina välittömästi. Se ei ikinä tehny niiku yli 9k tai vastaavaa mut sen vahinko tuntu olevan isompi kohteisiin joilla on paljon hipareita.

Edited by Archux on 09.6.2002 00:07

Ren
9.6.2002, 0:02:41
Spoileri löytyy jo otsikosta, senkin... pahvi. Joku modi menee ja editoi nyt.

Kepakko
9.6.2002, 12:01:26
Voitinpa sittenkin sen dark valeforin, juuri tuolla Yojimbo taktiikalla. Keräsin ensin rahaa ja sitten maksoin Yojimbolle 100001 gilliä, joten naps vaan ja tappelu oli ohi. Yunalla oli grand summon, en tiedä sitten että vaikuttiko se. Sainpa sitten sen temppeliarvoituksen läpi ja sen jälkeen vielä ixionin temppelinkin ja nyt olen ylpeä Animan omistaja. :)

Aattelin että Yojimbo vois pärjätä ku ei siihen osu millään. Valefor tuskin ainakaan millää loitsuilla rupee tappelemaan.
Dark valefor kyllä osuu Yojimboon ja tappaa kertalaakista, ja se käyttää myös overdriveä tavallisena hyökkäyksenä, mikä sitten tappaa heti koko porukan tai aeonin.

Sieltä Besaidista saa sitten siltä temppelin edessä olevalta  naiselta valeforille uuden overdriven, joka on paljon parempi kuin entinen.

Edited by Kepakko on 13.6.2002 13:13

The Dark Messenger
9.6.2002, 14:31:56
Mä oon jo kokeillu jo monta kertaa sitä Dark Valeforia, mutta joka kerta myöskin kuollu. yhen kerra siihe pääs jopa hyökkäämään, jonka jälkeen se teki sen Energy Rayn, joka teki 9999 vauriota ja kaikki kuoli. Muina kertoina se on käyttäny heti alussa Energy Rayn, ettei ole ehtiny tulla tyypeille edes vuoroa. Ja yhen kerran oon käyny siellä Zanarkandin Ruinsseissa, missä voitettiin se Yunalesca, hakemassa sen Sun jutun, - mikä nyt olikaan - jolloin vastaan tuli Dark Bahamut, joka hyökkäs, en nyt muista, oliko se yhellä kertaa Mega Flarella, vai kolmella hyökkäyksellä jokaiseen 99999 vauriota. Ne Dark Aeonit ovat ainaki musta todella ärsyttäviä. Tietääkö kukaan, mite saa Magus Sistersit?

T: The Dark Messenger

Kepakko
9.6.2002, 18:42:27
Originally posted by The Dark Messenger @ 09.6.2002 15:31
Tietääkö kukaan, mite saa Magus Sistersit?
En jaksa ruveta tähän sitä kirjoittaan, joten luo tuo minun tekemä juttu, miten salaiset aeonit saa. Siinä on myös Magus Sisters.

Archux
10.6.2002, 20:38:38
Hyötyykö siitä mitään että murhaa kaikki ne darkit?

Dante
10.6.2002, 20:58:37
Karttaan ilmestyy joku uusi sijainti sen jälkeen kun on hakannut ne kaikki, sielläkin on sitten joku bossi, kehittää ensin hahmot niin niille pärjää kunnolla.

Bahamut
11.6.2002, 12:44:14
Okei mä en tänne paljoo oo postaillu mut tän topicin takia on pakko, koska ite alotin samanlaisen toisella sivustolla viikko sitten - tosin englannin kielellä. Tässä on mitä oon saanu selville :D      ------     MAHD. SPOILEREITA!!

Ekana alkuun kaikkien Dark Aeoneiden paikat :P

Dark Valefor: Besaid villagen sisäänmenokohta
Dark Ifrit: Bikanel desertin etäosa ennen Al Bhediläisten Homea
Dark Ixion: Thunder plainsin north-osa
Dark Shiva: Macalania templem sisäänmenokohta
Dark Bahamut: Zanarkand ruinsilla Lady Yunalescan paikka
Dark Anima: Mt. Gagazetin sisällä vasemman vesireitin loppu, missä heitetää Wakkalla palloa
Dark Yojimbo: Cavern of the stolen fayth takimmainen osa
Dark Magus Sisters: Mi'ihen roadilta tultaessa heti Mushroom Rockin alussa

Sitten niitten HP ja erikoisuudet :eh:

Dark Valefor:  800,000
Dark Ifrit: 1,400,000
Dark Ixion: 1,200,000 (ja se pitää tappaa kahdesti)
Dark Shiva: 1,100,000 (vaatii yli 220 agilityn)
Dark Bahamut: 4,000,000 (vaatii kaikki yli 200 [luck 100+])
Dark Anima: 8,000,000 (vaatii kaikki yli 240)
Dark Yojimbo: 1,600,000 (vaatii yli 220 accuracyn ja pitää tappaa viidesti)
Dark Magus Sisters: yht. 7,500,000 (voi tappaa erikseen, jos juoksee karkuun ja pysähtyy sopivasti)
   *Cindy: 3,000,000
   *Sandy: 2,500,000
   *Mindy: 2,000,000

Elikkä hiukan siinä on tekemistä ku kaikki tappaa. Ite oon vasta Ixionin saanu tapettua, mut Battle Arenalla saa itemeitä parantaa Tidusta, jolla Sphere Grid on täynnä. Kaikki kun tappaa ni airshipin karttaan ilmestyy uus paikka, jossa vastaan tulee Penance. Sillä on HP 12,000,000 ja mukana puolen miljoonan HPn kädet... :ooh: palkintona useita master spherejä sekä tukullinen APtä. Shivasta eteenpäin kaikki Dark Aeonit parantuu lähes silmissä toisiaan paremmaks, että break HP limit ja ribbon pitää olla joka ukolla taistelussa. Tietty luonnollisesti myös break damage limit on must jos aikoo voittaa yhdenkää . Tässä tämä tällä kertaa, tuun joku päivä katsastaa uudestaan, laittakaa kysymystä jos jokin askarruttaa    ;)

Kepakko
11.6.2002, 13:27:13
Onko noita todella mahdollista voittaa ihan vaan tappelemalla? Dark ixionkin vetelee jotain thundaja taikaa ja siitä menettää jotain yli 80000, ja dark bahamutinkin iskut on 99999. Väkisinkin ne ukot noista kuolee. Ja tuota thundajaa ei voi edes estää nul lightningillä. Ei tuossa ehdi ollenkaan itse iskeä, kun on kokoajan pakko herätellä henkiin ukkoja, ja sitte viimeistään kaikki kuolee kun dark mörkö saa overdriven. Itse olen voittanut dark bahamutin, valeforin ja ixionin, mutta voitin ne kaikki Yojimbo kikalla. Voiko noille omille ukoille saada edes jotain 99999hp:tä? Tidus on minulla ihan hyvä, tekee damagea jotain 15000, mutta hp vain jotain 7000, joten se kuolee herkästi, kuten muutkin ukkoni.

Bahamut
11.6.2002, 13:46:38
Ensinnäkin AUTO-PHOENIX on välttämättömyys jokasessa taistelussa. Toiseks, vähintään yhdellä pitää olla Hastega mitä tulee käyttää ahkerasti. Käyttämällä Clear Sphereä voi poistaa turhia, kuten Str +1, ja paikata sen Battle Arenalta voittamalla Str+4:llä... tohon tyyliin ku paikkaa koko Gridin, ni alkaa tulee skillit hiljattain sinne 230-255 tienoille... ;D , joskin se KESTÄÄ kauan, todella kauan, laittaa koko 874 mahdollisen spheren ruudukko uuteen uskoon unohtamatta täyttää ensin tyhjiä  :/. Itellä tekee Auron, Tidus ja Yuna 99,999 mut vaan Tiduksen HP on yli HP breakin - 24,000. Onhan se vaikeeta kaikki tappaa, mut ajattele niit palkintoja kanssa; HP breakin shieldejä tulee muutama puhumattakaan itemeistä kuten Dark Matter ym ym. Kaikki voittamani Dark Aeonit on tapettu taistelemalla ilman kikkoja, ja nytpä voisinki Shivalle ja Bahamutille ainaki haistattaa pitkän ton Yojimbon avulla kun ei oikeen maistu näin kesäisenä päivänä kuluttaa kymmeniä tunteja pelkkään säätämiseen...  :D

Edited by Bahamut on 11.6.2002 14:48

Flaming Amarant
11.6.2002, 18:52:58
Kokemuksia niitä. Joo, murskatappioita kaikkien kanssa, ei niitä piruja saa hengiltä itse Jeesuskaan. Yojimbolle pitää kummiski maksaa jotain 1 000 000 000 000 000 gil että se tekisi sen Zanmaton. Kerran sain Dark Valeforin läähättämään tuskasta mutta sitten se piru lätkäs Energy rayn ja GAME OVER.
Tuo GAME OVER ruutukin on näkynyt jo puolisataa kertaa. Varsinkin Omegaa vastaan mennessä.

Bahamut
12.6.2002, 19:02:29
Jeesus ei tapa, se hiilaa ja curettaa vaan sekä käyttää esunaa :D

Niin, tossa laskeskelin että gilliä tarvii maksaa Yojimbolle runsaat 16% Dark Aeonin kokonais HPsta. Tohon tietty varmaan vaikuttaa kans et onko Yunalla overdrive tai ei, ja Yojimbon/Yunan Luck sekä muut statsit, mut mulla ainaki se oli just melko tasan 16% millä Animan, Bahamutin ja Shivan tapoin. Jos haluu varmistella ni paree ottaa taskulaskin esiin ja laittaa vaikka 19% prossaa ku mulla on aika pirun hyvät statsit ja Yunalla ja Aeoneilla yleensäkki, et prossat voi muutamalla heittää suuntaan tai toiseen. And as they say, that is that.  =)

Flaming Amarant
16.6.2002, 19:11:43
Nyt olen voittanut D. Yojimbon (vain yhdesti), - Shivan ja - Valeforin. Kaikki Zanmatolla. Eikä mennyt rahaa yhteensä kuin 'vaivaiset' 1 300 000 gil

Montakos niitä Dark Mattereita tarvii että saa Break damage limitin?

FinAth
16.6.2002, 20:09:26
Älkää nyt kuluttako kaikkia rahojanne, jos käytätte Yojimboa. Mä ainakin sain tapettua Dark Valeforin maksamalla Yojimbolle vain 666 gil ja Dark Bahamut kuoli ekalla yrityksellä, kun maksoin Yojimbolle 10000 Gil. Overdrive oli täynnä ja Dark Valeforia vastaan koitin jotain 10 kertaa, ennen kuin se teki Zanmaton, mutta viimesellä maksoin sen 666 :) . Ajattelin muutenkin nyt alkaa kerätä S. leveliä, että voisin tappaa ainakin jonkun Dark Aeonin ilman Zanmatoa. Ja Dark Mattereita tarvii muistaakseni 60 saadakseen Break Damage Limitin.

Bahamut
16.6.2002, 22:24:09
Nonnii nyt ollaa siin vaiheessa et enää yks ainut vaivaven nilkkimäinen Dark Aeon on hengissä - Yojimbo. Sen kun oon tappanu niin Penancen kimppuun... siin sit onki hommaa  :ooh:

Ihme juttu jos 666 gilillä Valeforin tappaa, joskin ite vast Shivan jälkee aloin käyttää Zanmatoa. Semmoset 1½milj. giliä menny et Anima ja Magusit on haudassa, mut kai se on sen väärtti ku ei rahalla muutakaan siinä tee. Vanhoissa finaleissa piti rahaa törsätä asuntoihi sun semmosiin, mut kympissä ne törsätään Yojimbon pohjattomaan palkkapussiin, prkl  ;D

PS. Jos se kaveri joka lähetti mul private messagen lukee tän, ni poistahan jotai sielt archivesta et sinne mahtuu lähettää vastauksen kysymyksees :huh:

Dante
17.6.2002, 0:10:38
Break Damage Limittiä ei kannata itse modifoida mihinkään aseeseen, koska ne on kaikkien hahmojen Legendary Weaponeissa.

Mizakki
17.6.2002, 13:45:11
Edit.// Huomasin edellisen viestini olleen hieman "aiheeton", joten muokkasin sitä.

Eilen tuli hakattua dark valefor, kysyisin miten saa D. valeforin käyttämän energy blastin?

AnotherGamer
17.6.2002, 14:47:32
Originally posted by Bahamut @ 16.6.2002 23:24
Sen kun oon tappanu niin Penancen kimppuun... siin sit onki hommaa  :ooh:
Juu, ihan kamalasti hommaa, ottaa kunnon päälle kun pitää muistaa mistä nappulasta se Yojimbo oikein kutsuttiin paikalle halkomaan ilkeät vihulaiset kahtia kun ei oman ryhmän kyvyt riitä.

Siis ei hemmetti. Joka paikassa sama juttu. Dark Aeonit+Penance on tarkoitettu haasteeksi huippuunsa treenatulle ryhmälle eikä miksikään oikopoluksi Ribbon+Break HP Limit -kyvyillä varustettuihin armoreihin. Jos moisia mieli nin kovasti halajaa, niin tehkää itse kuten allekirjoittanut, napatkaa 5 kutakin monsteria niin siinä on jo ainekset ensimmäiseen.

Dark Valeforin, Shivan ja Bahamutin Zanmatolla silpomisen kyllä vielä jotenkin ymmärrän kun mokomat tukkivat tien kahteen temppeliin ja Sun Crestiin jos ei tyhmyyksissään muistanut käyttää Destruction Spherejä ensimmäisellä kerralla tai ottaa Sun Crestiä mukaan, mutta kun kaikki Dark Aeonit saavat kärsiä saman kohtalon ja Penancenkin käy samoin kun sattumanvaraisen vastaantulijan Ilta-Sanomien Robin Hood-sarjiksessa, ja sitten vielä nauretaan päälle että "hahhah, olipas helppoa, ei maksanut yhteensä kun 30 miljoonaa Giliä hoitaa mokomat pois päiviltä, oli siinäkin kamasti haastetta, nyt kun vielä tietäisi miten ton Monster Arenan Shinryun saisi päiviltä kun siinä ei saa käyttää Yunaa" niin homma alkaa kyllä mennä jo aika naurettavaksi.

Kirotut Squaren kädettömienavustusaeonit.

Edited by AnotherGamer on 17.6.2002 15:51

Chrono
17.6.2002, 17:01:12
Originally posted by AnotherGamer @ 17.6.2002 15:47

Originally posted by Bahamut @ 16.6.2002 23:24
Sen kun oon tappanu niin Penancen kimppuun... siin sit onki hommaa  :ooh:
Juu, ihan kamalasti hommaa, ottaa kunnon päälle kun pitää muistaa mistä nappulasta se Yojimbo oikein kutsuttiin paikalle halkomaan ilkeät vihulaiset kahtia kun ei oman ryhmän kyvyt riitä.

Siis ei hemmetti. Joka paikassa sama juttu. Dark Aeonit+Penance on tarkoitettu haasteeksi huippuunsa treenatulle ryhmälle eikä miksikään oikopoluksi Ribbon+Break HP Limit -kyvyillä varustettuihin armoreihin. Jos moisia mieli nin kovasti halajaa, niin tehkää itse kuten allekirjoittanut, napatkaa 5 kutakin monsteria niin siinä on jo ainekset ensimmäiseen.

Dark Valeforin, Shivan ja Bahamutin Zanmatolla silpomisen kyllä vielä jotenkin ymmärrän kun mokomat tukkivat tien kahteen temppeliin ja Sun Crestiin jos ei tyhmyyksissään muistanut käyttää Destruction Spherejä ensimmäisellä kerralla tai ottaa Sun Crestiä mukaan, mutta kun kaikki Dark Aeonit saavat kärsiä saman kohtalon ja Penancenkin käy samoin kun sattumanvaraisen vastaantulijan Ilta-Sanomien Robin Hood-sarjiksessa, ja sitten vielä nauretaan päälle että "hahhah, olipas helppoa, ei maksanut yhteensä kun 30 miljoonaa Giliä hoitaa mokomat pois päiviltä, oli siinäkin kamasti haastetta, nyt kun vielä tietäisi miten ton Monster Arenan Shinryun saisi päiviltä kun siinä ei saa käyttää Yunaa" niin homma alkaa kyllä mennä jo aika naurettavaksi.

Kirotut Squaren kädettömienavustusaeonit.
Samaa mieltä, mutta täytyy itsekin tunnustaa että on tuolla Yojimbolla tullut tapettua Dark Valefor ja Dark Shiva... Loput aion kyllä mennä ihan pelaamalla, nuo oli kyllä pakko tappaa Yojimbolla koska piti hakea ne aarteet...

Bahamut
17.6.2002, 20:41:17
AnotherGamer, itse asissa mä olen jo keränny jokasta monsteria 10kpl. Ei vaan oikee inspaa rueta nostelee statsei moneks kymmeneks tunniks sen takia et muut on ilosia. Sphere Gridin tilkkutäkin uudelleen järjestäminen on meinaan hel**tin työlästä hommaa, eikä musta näin kuumina kesäpäivinä ole siihen ku jossai välissä pitäs jalista kanssa seurata. Armahda mua, en oo täys friikki :D

Joskin viittasin Penanceen siinä tarkotuksessa, et voitan sen ilman Yojimboa. Ixionin sain tapettua ilman sitä japanilaisuuden irvikuvaa, mut sitte loppu tahto kesäloman alkuun eikä maistunu muu kuin Blitzball lähinnä koko pelissä. Korota ihmees sit ite kaikki arvot 255:een - omapa on häpiäs jossei muuta tekemist ole... =)

AnotherGamer
18.6.2002, 0:58:43
Originally posted by Bahamut @ 17.6.2002 21:41

Ei vaan oikee inspaa rueta nostelee statsei moneks kymmeneks tunniks sen takia et muut on ilosia.

Ei tarvitsekaan, kunhan ei vaan mennä "hähhäh vähäks te ootte tyhmii ku ette käytä yojimboo mä käytin ja ne oli kaikki helppoi!!!11" -linjalle.

Korota ihmees sit ite kaikki arvot 255:een - omapa on häpiäs jossei muuta tekemist ole...

Korotin jo, ja pieksin Penancen siinä ohimennen. Kova luu, mutta kuolipa vihdoinkin.

Agozer
20.6.2002, 21:13:21
Ne Dark Aeonit on tuskallisen vaikeita... Pelasin noin 50 tunnissa
melkein viimeisimpään bossiin saakka (Braska's Final Aeon), ja kuolin... Joten aloitin uuidestaan. Niin....:eek:

samiloop
21.6.2002, 22:34:17
Originally posted by Agozer
Pelasin noin 50 tunnissa melkein viimeisimpään bossiin saakka (Braska's Final Aeon), ja kuolin... Joten aloitin uuidestaan. Niin....

Alotit alusta uudelleen kun kuolit kerran? No jopas. Onhan tuokin haaste voitettavaksi.

Mutta Dark Aeoneista, Dark Ixion oli aika pettymys. Tiduksen statit siinä 150 ympärillä ja voitti melkein yksinään koko ottelun kahteen kertaan. Yuna ampui Auto-Lifeä ympäriinsä ja olipa Yunalla vielä Auto-Phoenix armorikin.

Zanmato on tosiaan aika ylireagointia ainakin noihin kolmeen ensimmäiseen Dark Aeoniin. Jos pärjää Arenalla Species Conquest -ötöille, niin pärjää kyllä jotenkuten Dark Valeforille, Dark Ifritille ja Dark Ixionillekin.

Maximus
23.6.2002, 21:44:30
Oon noista Dark aeoneista pieksenyt Valeforin(''rehellisesti'')ja Bahamutin(Zanmatolla,jäi meinaan Sun Sigil/crest What ever hakematta sieltä Yunalescan mestasta).
Ja Zanmaton saa ainakin mulla parhaiten tulemaan kun antaa 2222 gilliä.

FantasyManIX
25.6.2002, 3:00:43
En ole vielä alkanut mättämään noita, mutta tarkoitus olisi tappaa ne rehellisin keinoin. Vaikka saattaa mennäkkin tosi pitkään siinä hommassa.

Kookasi
25.6.2002, 20:56:54
Originally posted by FantasyManIX
En ole vielä alkanut mättämään noita, mutta tarkoitus olisi tappaa ne rehellisin keinoin. Vaikka saattaa mennäkkin tosi pitkään siinä hommassa.

Jätä se saattaa vaan suosiolla pois välistä. Siinä menee pitkään. 140h menny ja mulla on vasta 4 hahmolla Str ja Def 255, joskin siin sivussa kaikki on side questit on tullu taisteltua läpi :)

Kaiowas
29.6.2002, 20:51:57
Jos haluutte kehittää hahmojanne nopeesti ni kerätkää Mi'ihenist, Omega Ruinssilt, Thunder Plainssilt, Gagazetist ja Macalaniast lentävii silmii 4 kappalet jokaista ni Calm Landsi hirviöitte kerääjäl tulee sellane hirviö ku One-Eye. Matsaamal sitä vastaa uudestaa ja uudestaa saat aseit mis o valmiiks Triple AP.

Seyana
30.6.2002, 13:40:11
Dark Valefor voitettu.
Lisäksi on vahingossa tullut vastaan Dark Anima ja dark Magus sisters.
En oo niitä pahemmin etsinyt,kun ei mitään mahdollisuuksia voittaa..

Tommistus
30.6.2002, 14:11:07
Mä oon tappanu jo Dark Valeforin, Dark ifritin ja Dark Ixionin kahdesti. Ja kaikista eniten ärsyttää et niis ei oo mitään hyötyy! (Paitsi Valeforista) Eikä niis sa ees paljoa kokemusta... Omega ruinssissakin saa paremmin kokemusta yhdestä taistosta...:eh:

Kookasi
1.7.2002, 0:16:56
Originally posted by Tommistus
Mä oon tappanu jo Dark Valeforin, Dark ifritin ja Dark Ixionin kahdesti. Ja kaikista eniten ärsyttää et niis ei oo mitään hyötyy! (Paitsi Valeforista) Eikä niis sa ees paljoa kokemusta...

Joo ei munkaa mielestä semmoset kilvet missä on abilitynä Break HP Limit oo mistään kotosin. Humpuukia! Wings of Discoveryjä kun saa jopa 2kpl ku tappaa muutaman miljoonan HP:n Shinryun Monster Arenalla, eikä tarviikkaa ku 30 yhteen Break HP Limittiin. Hahmoista riippuen yks taisto Shinryuta vastaan kestää semmoset parista minsasta varttiin, et 15 taistoo mitä se nyt sit on Shivalle hävinneeltä jotai 5 tuntia et saat kerättyy yhteen armoriin sen. AP:tä tulee kans sivussa 50,000 per taisto (samas ajas Omega Ruinsil tulee 200,000). Ei huanompi homma!

Lukekaa aiheesta siis faktat jostai, ennenku alatte päättömyyksiä sepittämään. Vielä parempi ku ottaisitte pelaamalla selvää... huoh =/

timmy87
1.7.2002, 15:30:15
Ainaku oon taistellu Darkkei vastaa ni turpaa o tullu.
Mist löytää sen Yojimbon paikan siis jonku fayth-luolan?
Saattais vaik Yojimbolla voittaa jokusen Darkeista.=/

Kaiowas
1.7.2002, 16:50:36
Mä testasin Dark Anima sitä et maksaa Yojimbo 666giliä, ja se toimi. En tiä toimiiko se aina, mut ainaki mul toimi heti ekal kerral.

@TranceKuja@
5.7.2002, 13:44:31
Oon jo ite voittanu Dark Valeforin,Ifritin ja Ixionin. Mutta Dark Shivaa vastaan on ihan mahdoton taistella nimittäin heti alussa Shiva potkaisee,heti perään taas potkaisee ja sitten vielä kolmannenkin potkaisee kuoliaaks.phoenix Armour on jo mutta Shiva on silti liian nopea ja GAME OVER ruutu näkyy jo monia kertoja. :mad: :mad:

Miten Dark Shivan voittais helpoiten??

Kookasi
6.7.2002, 2:20:00
TranceKuja, selaappa sivu pari taaksepäin ni näät infot kaikista dark aeoneista. Siel on myös minimivaatimukset jokaisen voittoon kerrottu ja vaan urpot käyttää zanmatoa. Ite kyllä joo tapoin sillä Animan, Bahamutin ja Shivan, mut tänään päivällä ilman zanmatoa voitin Penancen suunnilleen vartissa, mikä taas kertoo et turhaan leikin zanmatolla ku helposti ois nuo kolme muutenki piessy. Nyt jälkeenpäin harmittaa, ja esim monster arenan Nemesiksen voittaminen vei vaan viitisen minuuttia... kaikki arvot 255 (paitsi luck 95-100) ja hp yli 60000 jokasel ukolla.

Jospa siis aiotte taistelemalla voittaa, niin kannattaa käyttää apuna mm. Use-komennon tavaroita mil saa kokonaishp:n tuplattua ja sitä rataa. Tsemii yritykseen älkääkä alkako fuskaamaan sen zanmaton kanssa vaikka mieli tekis :soso:

//edit: *köh* suokaa anteeksi katukieli. Joka tapauksessa, pelasin tuossa äsken kolmesti Penancea vastaan ennen kuin voitin ja se viimeinen taistelu kesti tunnin, eli jotain ihmeen huuhaata olen aikaisemmin selitellyt. Ei vartissa, edes puolessa tunnissa Penancea voi voittaa... Luck statsianikin on nyt nostettu, että... err, no joo. Kunhan olen yrittänyt kai elvistellä jotain :eh: Mikään Rikkun Mixi ainakaan äskeen niin paljoa auttanut, että puolessa ajassa sen olisin läpi päässyt. Pahoittelen puhuneeni läpiä päähäni varsinkin täysin kirjakielettömästi. /me toivoo ettei kukaan edes muista moista etteikä tätä edittiä lueta x)

AnotherGamer
7.7.2002, 22:22:59
Originally posted by Kookasi
mut tänään päivällä ilman zanmatoa voitin Penancen suunnilleen vartissa

Ja kattia kanssa. Sitä ei saa tapettua vartissa vaikka kuinka mätkisi, moinen onnistuisi vain jos Blitz Ace ja Attack Reels tekisivät 99999 per osuma (mikä ei tosiaankaan pidä paikkaansa), joten herralla taitaa joko olla ajantajussa vikaa tai GameShark käytössä.

Archux
12.7.2002, 12:19:34
Joo ei munkaa mielestä semmoset kilvet missä on abilitynä Break HP Limit oo mistään kotosin. Humpuukia! Wings of Discoveryjä kun saa jopa 2kpl ku tappaa muutaman miljoonan HP:n Shinryun Monster Arenalla, eikä tarviikkaa ku 30 yhteen Break HP Limittiin. Hahmoista riippuen yks taisto Shinryuta vastaan kestää semmoset parista minsasta varttiin, et 15 taistoo mitä se nyt sit on Shivalle hävinneeltä jotai 5 tuntia et saat kerättyy yhteen armoriin sen. AP:tä tulee kans sivussa 50,000 per taisto (samas ajas Omega Ruinsil tulee 200,000). Ei huanompi homma!

Lahjoo vaan Malboroja niin saa 4 tollasta joka kerta. Mun mielestä se Ribbon on tärkeempi ominaisuus kuin HP break koska siihen menee 99 dark matteria eikä ole mitään nopeeta tapaa saada noita.

Sonya
12.7.2002, 19:08:24
Itse olen tällä hetkellä dark aeoneista hoidellut Valeforin, Ifritin, Shivan ja Ixionin.. (ne ovat kieltämättä aika haastavia)
Kaikki olis vielä tarkoitus voittaa joku kaunis päivä.. (sitä päivää ei kyllä varmaankaan tule :eh: )

Mickey
13.7.2002, 12:02:13
Originally posted by FantasyManIX

Asennetta!
:rispekti:ä tuosta.

Itse aion mennä kaikki TÄYSIN rehellisin keinoin, eli mätkiä kuoliaaksi, eikä käyttää mitään spesiaalikikkoja tai sellaisia. Vaikka menee aikaa niin en minä nyt tästä varmaan vielä hetkeen kuole jotan aikaa on...

Ruhve
13.7.2002, 17:36:11
Oon menny kaikki dark aeonit paitsi yojimbon. se on kyl aika peijooni ku pitää viisi kertaa tappaa ja yhen kerran olen vain saannut:eh: Ja minä kyllä myönnän tappaneeni kaikki darkit zanmatolla. en ole ylpeä siitä mutta en jaksa ruveta kehitää äijiä mikskään super miehiksi ja naisiksi. ja siitä kuinka paljon tarvitsee maksaa yojimbolle et se tekee sen zanmaton riippuu oikeestaan ihan onnesta. kaikista parhaiten se tulee kun sillän on overdrive täysillä, sillon ei välttämättä tarvi maksaa kuin 1-100000 giliä. riippuu täysin onnesta!!

Safir
15.7.2002, 14:00:59
Heh.. Menin besaid villageen, ja Dark Valefor hyökkäsi. Teki Yunalle koko ajan iskuja, etten ehtinyt edes kutsua Aeonia. Tiiätte varmaan lopputuloksen ottelussa Mun heikot ukot VS Dark Ifrit. XDD

enki
17.7.2002, 12:17:29
Itse en ole vielä mitään Dark Aeoneita yrittänyt.. Ekassa pelissäni keskityin juoneen, en niinkään kaikkien vastusten voittamiseen. Nyt tokassa pelissä on tarkoitus tapaa kaikki Dark Aeonit jne. Olen katsellut vierestä kun veli tappaa Dark Aeoneita, eikä helpolta näytä..:eh: No, olen alusta asti alkanut kehittää hahmoja hullunlailla, eiköhän ne tule voitettua.. (?) toiveajattelua.....

Roakel
17.7.2002, 12:22:20
Oon voittanut dark valeforin, se oli hankala vastus ja otin kaikki aeonini esille. Otin ensimmäiseksi esille yojimbon jolle maksoin 100000, se teki zanmaton ja voitin taistelun. Olin ihan ihmeissään kun en tiennyt ollenkaan että zanmato tehoaa dark aeoneihin :D

Tonberry88
19.7.2002, 11:29:28
oon vähän aikaa takaperin menny kaikki darkit pari vain zanmatolla ja penance on työn alla eivät ne darkit oo nii vaikeit ku niit ensi luulee

Isthan
24.7.2002, 14:20:51
Jaa jaa, vai silleen...

Minun tilanne ja "party" on:

Tidus: Celestial Weapon, HP:tä about 55000

Yuna: Celestial Weapon, HP:tä 50000, kaikki white ja black magicit

Auron: Celestial Weapon, HP:tä 55000, kaikki Skillit, Specialit sun muut

Kaikki Aeonit omistan, Dark Valeforin voitin ilma Yojimboa (pari huitaisua Magus Sistersillä, joka isku 99999) Dark Ifrittiä en ehtiny kokeileen, mun pleikka lähti Markulle (isän työkaveri) :(

Omega Ruinsseilla minäkin treenasin...ja kauan...

//edit: okei, editoin vähän statseja ja nyt olen saanut kaikki Dark Aeonit tapettua, paitsi Yojimbon. (se pirulainen ku pitää tappaa viis kertaa...) Eihän sitä auta ku nostaa statseja Don Tonberryllä ja kokeilla kohta uudestaan...

Ai niin, Zanmatolla minäkin tapoin kaikki paitsi Valeforin, Ifritin ja Ixionin

Deux
24.7.2002, 16:51:57
Hmmmph. Enpä ole onnistunut...tosin olen yrittänyt ainoastaan Dark Valeforia vastaan ja se tappoi kaikki heti. OIsko kerran ehtisin sitä mäiskästä..:eh:

samiloop
24.7.2002, 19:04:56
Originally posted by Tiffany
Hmmmph. Enpä ole onnistunut...tosin olen yrittänyt ainoastaan Dark Valeforia vastaan ja se tappoi kaikki heti. OIsko kerran ehtisin sitä mäiskästä..:eh:

1. Hanki Celestial Weaponit Cresteillä ja Sigileillä ainakin kolmelle hahmolle, joita aiot käyttää ottelussa.

2. Bribetä Ghosteja Cavern of the Stolen Faythissa 200.000 gillillä muutaman kerran (~35 Mega Phoenixia per bribe) ja tee ainakin yksi [Auto-Phoenix] -armori. Tyhjiä 4-slot armoreita saa Macalania Forestin etelänpuoleselta exitiltä, kun menee polkua pikkasen matkaa eteläänpäin, olettaen että puhuit Mt.Gagazetillä sille maailmanmatkaaja-kauppiaalle, jonka nimen aina unohdan.

3. Hanki 99 Phoenix Downia ennen ottelua, ja Auto-Life vähintään Yunalle. Tätä käytetään aina kun on tilaisuus ja tarve (eli käytännössä jatkuvasti).

4. Mäiski Omega Ruinssia, kunnes saat vähintään yhden hahmon lyömään yli 50.000 damagea. 99.999 ei myöskään ole enää tuon jälkeen kovinkaan kaukana.

5. Dark Valefor haukkaa multaa.

6. Dark Ifrit koristaa tammipuuta.

7. Dark Ixion saa enkelisiivet kahdesti.

Ceassa
26.7.2002, 18:02:27
Satuinpas tässä eräs kaunis päivä eksymään Dark Valeforin ja Dark Ifritin tielle, ja päädyin siihen tulokseen että saan treenata hahmojani aika reippaasti ennen kuin toiste niiden kimppuun uskaltaudun. ;D Täytyy laittaa noita teidän vinkkejänne korvan taakse, niin jospa se homma lähtisi joten kuten etenemään... =)

xav
14.8.2002, 14:15:46
Onko muille tullut vastaan samanlainen ongelma: kaikki dark aeonit niitattu, tosin Magus Sistersit tapoin yksitellen. Enkä zanmatonnut yhtään (vaikkei se nyt mitään vaikuta asiaan). Mutta ei Penancea missään. Olen käsittänyt että Airshipin listaan pitäisi kaverin ilmestyä kun kaikki dark aeonit on hengiltä, mutta kun ei. Vähän harmittaa kun Penance olisi viimeinen juttu minkä aion pelistä suorittaa (näyttää siltä ettei vanha jaksa väistellä kahtasataa salamaa tai pelata blitzballia iät ajat).

Jos tähän probleemiin löytyisi vinkkiä niin olisin kiitollinen.

Belwar
17.8.2002, 15:55:41
Oon tappanu
Dark Valefor
Dark Ixion
Dark Shiva
Dark Ifrit
Dark Bahamut

ilman yojimbo kikkaa, tuskaa tuotti mutta tehty on :D

Tidus_88
18.8.2002, 11:23:01
Monta Dark Matteria Dark Valeforista pitäis saada?Mä sain vaan yhen,entä saaks sielt jostain opetettuu Valeforille sen Energy Blastin ja jos voi niin miten?Oon ihan ymmälläni ku eilen voitin sen Yojimbo kikalla mut siit ei saanu kuitenkaan paljon mitään. :ooh:

Mä oon hakannu Dark Aeoneista Valeforin,Ifritin ja Bahamutin,mut niissä ei oo mitään hauskaa ku vetää jollain Yojimbolla Zanmaton ja se on siinä. :bored: Tänään kyl pitää mennä hakkaamaan pelissä lisää Darkkeja...kuka on niin hyvä jossain Cocobo racessa et saa Tidukselle siit palkinnoks Sun Sigilin vai oliko se Crest?Siinähän pitäis voitta se vastustaja siten et ajaks tulee 0.Ihan mahdottoman tuntunen urakka. :(

AnotherGamer
20.8.2002, 14:37:37
Originally posted by Kookasi

H0h0h0, no lol. En muista minkä Rikkun mixin laitoin kahdesti, mut se nosti sillee et Attack Reels teki tosi hyvin lämää ja kun muilla hakkasin kädet koko ajan alas niin eipä ollu kovinkaan vaikeeta.

Kerropas tästä "maagisesta" Mixistä tarkemmin, ainoat tietämäni Mixit jotka lisäävät hyökkäysten tehoa ovat ne, jotka laittavat ryhmälle Cheerin muitten statusten oheessa, ja silloinkaan hyökkäysten teho ei nouse niin paljon että sillä olisi jotain käytännön vaikutusta.

Triple Overdrive ja Stoic -> entrustilla kaikki Wakkalle. Lulu ja [enter name here] doublecasteillaan piti kädet poissa niin ei siinä paljoo ainakaa enempää ku vartti menny, Korkeintaan puolisen tuntia.

No nyt alkaa kuulostaa jo vähän realistisemmalta, vaikkakin 30 minuuttia onkin ehkä vielä vähän turhan nopea.

Kyllähän se Wakka täydet lämät tekee Nemesistä vastaan eikä siinä nyt ollu mitään ongelmaa voittaa.

Nemesis nyt on asia erikseen, sillä on paljon matalammat statsit eikä sen voittamiseen tarvita kun Auto-Life ja kärsivällisyyttä.

Kookasi
20.8.2002, 23:41:06
Kerropas tästä "maagisesta" Mixistä tarkemmin, ainoat tietämäni Mixit jotka lisäävät hyökkäysten tehoa ovat ne, jotka laittavat ryhmälle Cheerin muitten statusten oheessa, ja silloinkaan hyökkäysten teho ei nouse niin paljon että sillä olisi jotain käytännön vaikutusta.

Muuten vastaisin mieluusti mut jos ekan postituksen päivämäärän luet ni varmaan huomaat aikaa menneen jo bouttista pari kuukautta enkä muista pahemmi mixien nimiä ku Sunburstin ja Mighty Wallin eri versioit. Nyt ku peli on viel lainassa ni en pääse edes tarkastaa, jos siltikää heti napsahtais nimen kohdal et hei toi se oli. No anyway palailen asiaan jos pelaan sen Penancen uudestaan läpi, jätin meinaan yhden talletuksen kortille just sitä taistoo ennen ja toine mis se on läpi ni on Sinissä viimisel tallennuspaikalla. piis

Miner
25.8.2002, 21:20:21
Joo aika vaikeen tuntusia ovat, kuinkahan paljon niiltä saa ap:tä
Kertoisko joku....

AnotherGamer
25.8.2002, 21:57:51
Joo aika vaikeen tuntusia ovat, kuinkahan paljon niiltä saa ap:tä
Kertoisko joku....

APtä? Kuka hullu niitä vastaan APn takia tappelee? Siinä vaiheessa kun ne pystyy voittamaan, APllä ei ole enää mitään käyttöä.

Jos nyt välttämättä haluat tietää, noin 20000-50000, joka ei ole paljon mitään.

Auron
31.8.2002, 15:31:13
Dark Aeonit on tosi pahoja, mutta mie olin nii hyvä että voitin Vallun, ilman Zanmatoa :laatta:

Laguna
2.9.2002, 18:34:38
Juu onhan Ixion,Valefor ja Bahamut tavattu mutta ei siitä mitään tullut :(

Ra
16.9.2002, 7:45:03
Dark Valefor ja Dark Bahamut no tullut tapettua, kylläkin zanmatolla:eh:. Mutta kun puuttui Besaidin temppelistä se Destruction Sphere, niin jouduin tappamaan sen zanmatolla. Nyt harmittaa kun nyt olisi mahdollista päärtä valefor ilman zanmatoo. Ja Bahamutkin piti tappaa jåujåu tyylillä kun oli jäänyt Tiduksen Cresti ottamatta. Aijai, kyllä se harmittaa kun tapoin sen valeforin. Olen yrittänyt vetää Dark Ifrittii ja Ixionii, mutta kyllä niissä varmaan pitäisi olla ainakin päälle 200 statsit. Mitä Statseja teillä on ollut kun olette vetänyt läpi ilman zanmatoa?

Kookasi
17.9.2002, 22:19:09
Originally posted by Bl@ck eVIL
MITEN IHMEES DARK YOJIMBON VOI TAPPAA VIIDESTI PER'KK'IN

:huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh:

oon tappanu kaikki muut Darkit, tosi helposti ja oon k'ytt'ny vain
bahamuttiin ja magus sisterssiin sita Zanmatoa.....

Siis voitat Animan omien sanojesi mukaan keposesti ja silti et pärjää Yojimbolle? Ite aikoja sitten pelatessa hahmojen statsit oli vielä melkosen karun näköset voittaessani Yojimbon, viidesti siis. Hp oli vasta 40 000 paikkeilla eikä kovin moni arvo ollu täydet 255, mitä ne nyt on. Animalle niillä ei vielä kunnolla pärjännyt edes. Hmmpf.

Kätevästi paljon damagea saa aikaan Wakkan Attack Reelsillä, joten Entrustilla laitat muiden hahmojen Overdrivet punapäälle ja lataat täyden 12 iskun sarjan joka vuorolla. Yojimbon saadessa Overdriven luonnollisesti blokkaat sen jollain Aeonilla jne. Tiedät varmaan auto-phoenix -säädöt sun muut jutut, jos kerran olet muut Aeonit jo tappanut, joten niitä mun on turha rueta kertaamaan. Josset vieläkään voita niin kipin kapin sitte Monster Arenalle nostelemaan statseja...

PS. Noin puolen tusinaa hymiötä ei ole välttämättömyys, oletpa miten jumissa ikinä oletkin.

Olin kiltti ja laitoin koko postin spoiler-takin väliin koska viesti josta quottasit on deletoitu. -Celebrati

Olipa ystävällistä. Huoh. ~Kookasi~

Squall_88
18.9.2002, 21:16:29
Alkujaan kirjoittanut Rhadzôn
Dark Valefor ja Dark Bahamut no tullut tapettua, kylläkin zanmatolla:eh:. Mutta kun puuttui Besaidin temppelistä se Destruction Sphere, niin jouduin tappamaan sen zanmatolla. Nyt harmittaa kun nyt olisi mahdollista päärtä valefor ilman zanmatoo. Ja Bahamutkin piti tappaa jåujåu tyylillä kun oli jäänyt Tiduksen Cresti ottamatta. Aijai, kyllä se harmittaa kun tapoin sen valeforin. Olen yrittänyt vetää Dark Ifrittii ja Ixionii, mutta kyllä niissä varmaan pitäisi olla ainakin päälle 200 statsit. Mitä Statseja teillä on ollut kun olette vetänyt läpi ilman zanmatoa?

Mä itte oon voittanu kaikki Yojimbon Zanmato taktiikalla,mutta Ifritin ainakin voi päästä ihan helposti ilman Zanmatoa. Mulle se kyllä tuottais tuskaa,koska mun parhaat tyypit kestää vaan 9999hp. Sit mun kaikki statsit on jotain päälle sata(lukuun ottamatta Luck) Mut jos et oo viel voittanu,niin Auronille tai jollekkin joka osuu hyvin,esim.Wakka niin laitat Break Damage Limitin ja sit Attack Reels,niin etköhän voita helposti.
;)

Liquid
3.10.2002, 17:16:36
Originally posted by Tommistus
Mä oon tappanu jo Dark Valeforin, Dark ifritin ja Dark Ixionin kahdesti. Ja kaikista eniten ärsyttää et niis ei oo mitään hyötyy! (Paitsi Valeforista) Eikä niis sa ees paljoa kokemusta... Omega ruinssissakin saa paremmin kokemusta yhdestä taistosta...:eh:

No ainakin ku mä tapoin dark ifritin "REHELLISESTI" nii sain silt
auronille sellasen aseen jossa on break damage limit!!
ja Ixonilta sain Khimarille ja Lululle sellaset armorit jois oli kolme
tyhjää slottia ja break hp limit joten mulle niist on ainakin ollu hyötyy... nii ja saahan niiltä aina dark mattereitakin! :D

On mukavempaa lukea tekstiä jossa on pilkut ja pisteet. -Roa

Liquid
5.10.2002, 16:03:06
Originally posted by Rhadzôn

Mulla ainakin oli statsit jotain 150, ku tapoin d ifritin ilman zanmotoa ja se kuoli ihan helposti, mut kyllä joku 100 riittää ihan hyvin + yhdelle tyypille pitää olla celestical ase! :rispekti:

urho
5.10.2002, 16:17:51
Originally posted by Tidus90

Mulla ainakin oli statsit jotain 150, ku tapoin d ifritin ilman zanmotoa ja se kuoli ihan helposti, mut kyllä joku 100 riittää ihan hyvin + yhdelle tyypille pitää olla celestical ase! :rispekti:

Kaikki statsit 150? Hoh, mä tapoin Dark Ifritin kun oli kaikki muut statit alle 100 paitsi strength, joka oli 130 kaikilla. Kaikilla oli tietty Celestial (Yuna,Tidus ja Auron). Tidukselle Entrustilla vaan OD:ta ja Blitz acea. Ja Yuna laukoo Auto-lifejä minkä kerkeää jokaiselle. Kuolee ihan jumanzuikan äkkiä. Tapoin vielä käyttämättä mitään Aeoneja.

Dark Valefor on kyllä oikea Dark Aeonejen musta lammas. Iskee vaan vaivaiset 9999 kaikkiin, vähemmän kuin melkein kaikki Areenan Original ja Area Conquest monsterit. Sen nyt tappaa ilman mitään Celestial tai Break Damage limit aseita, kunhan vaan on Auto-Phoenix ja Auto-Life.

Liquid
6.10.2002, 7:26:57
Originally posted by Snorre

Kaikki statsit 150? Hoh, mä tapoin Dark Ifritin kun oli kaikki muut statit alle 100 paitsi strength, joka oli 130 kaikilla. Kaikilla oli tietty Celestial (Yuna,Tidus ja Auron). Tidukselle Entrustilla vaan OD:ta ja Blitz acea. Ja Yuna laukoo Auto-lifejä minkä kerkeää jokaiselle. Kuolee ihan jumanzuikan äkkiä. Tapoin vielä käyttämättä mitään Aeoneja.

Dark Valefor on kyllä oikea Dark Aeonejen musta lammas. Iskee vaan vaivaiset 9999 kaikkiin, vähemmän kuin melkein kaikki Areenan Original ja Area Conquest monsterit. Sen nyt tappaa ilman mitään Celestial tai Break Damage limit aseita, kunhan vaan on Auto-Phoenix ja Auto-Life.

Oon tossa alkanu ihan hulluna kehittää mun äijiä, joten sain nyt
niille äijille statsit johonki 150 paitsi luck (180h pelattu).
Mut kyllä se alkaa jo tympii, ku joutuu clear spherellä ottaa kaikki
hp+200 pois ja vaihtamaan ne hp+300!
Joo... ja olihan toi d valefor aika helppo, mutta olihan se pelin eka
aeoni, joten ihan sopiva se oli. :D

urho
6.10.2002, 8:27:50
Oon tossa alkanu ihan hulluna kehittää mun äijiä, joten sain nyt
niille äijille statsit johonki 150 paitsi luck (180h pelattu).

180h pelattu ja statsit vasta 150? Koulutatko jossain Calm Landseilla? Vinkki: Kannattaa vetää ensin kaikilla koko Gridi läpi, niin statsit nousee melkein 100. Jätät aktivoimatta ne esim. Strength +1 nodit, ja korvaat Strength sphereillä. Mulla on pelattuna 81h ja 5 hahmon Strength on jo 255. Ihan helppo hommata. Pieksää vaan Juggernaunteja monster areenalla, ne tiputtelee strength spherejä. Sitten vaan kattelet tyhjiä koloja, survot ne niihin, ja liikut muilla hahmoilla sinne missä ne spheret on. Friend Sphere on kätevä.

Liquid
6.10.2002, 8:57:14

180h pelattu ja statsit vasta 150?

Siis, oon alkanut kehittämään niitä ukkoja kunnolla vasta jossain 80h kohdalla, koska aluksi keskityin vain pelin juoneen.
Ja vielä blizballiakin on tullut aika paljon pelailtua, sen takia niitten ukkojen kehittely on jääny aluks vähän vähemmälle.

Ra
6.10.2002, 10:44:59
Heeh, kuolihan se Dark Ifrit :). Eikä ollut ees paha(ei en käyttänyt matoa). Auto-Life on hyvä keksintö sen avulla pärjäsin. Tein Wakkan od:tä kolme kertaa ja yhdellä kerralla onnistu(siis 3x2hit) Ja sitten ainoastaan Animalla tein od:n. Muuten vain sitten attackeja siihen ja hastegaa ja auto-lifeä niin ei se ole sitten edes paha. Ja sitten pari kertaa laiton aeonia uhrilampaaksi hellfireen. Ainiin ja sitten phoenix downia käytin pari kertaa ja megalixiriä käytin pari kertaa. Ja ei siihen sitten muuta tarvinnut.

dusty
6.10.2002, 14:15:25
Voihan että. Ite en oo tähän mennessä kovasti noita tyyppejä kasvatellu, koitan vaan saada sen animan ja magus sistersit. Pitäs nirhata se dark valefor ja dark shiva että saisin ne puuttuvat destruction sphere-kamppeet, mutta enpäs saa edes vuoroa kummankaan kanssa tapellessa. Onpas kivaa. Mites tämä asia hoidetaan, kasvattamalla tyyppejä vai? Ilkiö valefor tekee heti alussa enery rayn joka syö 9999 hptä jokaiselta eli game over se on samantien. Shiva taas tulee heti potkimaan niin eihän se see kun 99,999 damagea. Ei oo kivaa.

Ai niin ja sitten vielä semmonen juitsu kun tarvias noita key spherejä, lähinnä lvl. 2, 3 ja 4. Mistäs tämmösiä lähdetään hakemaan?

Lord Angsaar
6.10.2002, 15:37:49
Originally posted by Bahamut
Penance. Sillä on HP 12,000,000 ja mukana puolen miljoonan HPn kädet... :ooh: palkintona useita master spherejä sekä tukullinen APtä. Shivasta eteenpäin kaikki Dark Aeonit parantuu lähes silmissä toisiaan paremmaks, että break HP limit ja ribbon pitää olla joka ukolla taistelussa. Tietty luonnollisesti myös break damage limit on must jos aikoo voittaa yhdenkää . Tässä tämä tällä kertaa, tuun joku päivä katsastaa uudestaan, laittakaa kysymystä jos jokin askarruttaa    ;)

Mutta kaikki vastukset on ihan vit*n helppoja, senkun tappaa kaikki iso hp örkit (Penance ja sen kädet) Yojimbon Zanmatolla... Kuten olen sanonut... FFX on liian helppo peli...

Lord Angsaar
6.10.2002, 15:40:34
Originally posted by dusty
Voihan että. Ite en oo tähän mennessä kovasti noita tyyppejä kasvatellu, koitan vaan saada sen animan ja magus sistersit. Pitäs nirhata se dark valefor ja dark shiva että saisin ne puuttuvat destruction sphere-kamppeet, mutta enpäs saa edes vuoroa kummankaan kanssa tapellessa. Onpas kivaa. Mites tämä asia hoidetaan, kasvattamalla tyyppejä vai? Ilkiö valefor tekee heti alussa enery rayn joka syö 9999 hptä jokaiselta eli game over se on samantien. Shiva taas tulee heti potkimaan niin eihän se see kun 99,999 damagea. Ei oo kivaa.

Sori että teen tupla postia mutta tee vain Yojimbon Zanmato (overdrive täysille ja maksa 10000gil. ei välttämättä onnistu ekalla kertaa). Niin kyllä dark valefor ja shiva kaatuu...

Liquid
6.10.2002, 15:44:12

Ai niin ja sitten vielä semmonen juitsu kun tarvias noita key spherejä, lähinnä lvl. 2, 3 ja 4. Mistäs tämmösiä lähdetään hakemaan?

Tässä pari ohjetta, joiden avulla voitat ainakin d valeforin helposti.

Hanki niille kolmelle ukolle celestical weaponit, cresteillä ja sigleillä, joita aijot käyttää taistelussa.Teet ainakin yhdelle ukolle armorin, jossa on auto-phoenix (30 mega phoenixia) ja break hp limit (30 wings to discoveryä).
Kasvatat niitten ukkojen statseja niin, et ne alkaa olee jossain 100 kohdalla, hp pitää olla ainakin yhdellä tyypillä yli 15 000.
Käytä aina taistelussa auto-lifeä, ja blokkaat d valeforin overdriven aina sun omalla aeonilla.
Ja niitä lvl.key sphere lukkoja saat ku tappelet omega dungeonissa niit vihollisia vastaan.
Saatta olla vähän sekavaa. :rispekti:

Liquid
6.10.2002, 15:47:38
Originally posted by Amarant

Sori että teen tupla postia mutta tee vain Yojimbon Zanmato (overdrive täysille ja maksa 10000gil. ei välttämättä onnistu ekalla kertaa). Niin kyllä dark valefor ja shiva kaatuu...

Vaan urpot käyttää zanmotoa! :soso:
Ja tämä on aivan turha viesti. -Roa

urho
6.10.2002, 16:23:55
Originally posted by Amarant

Ja tuo on laiskojen ja pummien strategia. Ihan nössöä käyttää Zanmatoa muuta kuin äärimmäisen pakon edessä. Tottakai kaikki pääkit on helppoja jos tuota strategiaa käyttää. Pöh.

Jee, tapoinpas muuten tuon Dark Bahamutin ilman matoa. Se oli jo kinda hard, mutta kyllä senkin pystyy hakkaamaan.

dusty
8.10.2002, 9:26:49
Ei siinä nyt muuta ongelmaa ollu kun se etten vuoroo saanu ollenkaan.. ei hirmummin kiinnosta käydä dark aeoneja mättämään, mielelläni ottasin vaan ne celestial weaponit ja painaisin läpi koko pelin. Mut animaa en oo saanu niin nyt ottaa aivoon. Siis mistä se johtu etten saanu vuorooni dark aeonien kanssa? Ja miten asiasta selvitään (mielellään ilman älyttömiä hahmojen kasvattamista.. parhaimmallakin tyypillä on hp vaan jotain reilut 6000 hp +30% kanssa)

Liquid
8.10.2002, 17:27:54
Ei siinä nyt muuta ongelmaa ollu kun se etten vuoroo saanu ollenkaan.. ei hirmummin kiinnosta käydä dark aeoneja mättämään, mielelläni ottasin vaan ne celestial weaponit ja painaisin läpi koko pelin. Mut animaa en oo saanu niin nyt ottaa aivoon. Siis mistä se johtu etten saanu vuorooni dark aeonien kanssa? Ja miten asiasta selvitään (mielellään ilman älyttömiä hahmojen kasvattamista.. parhaimmallakin tyypillä on hp vaan jotain reilut 6000 hp +30% kanssa)

Jos haluat saada edes vuoron, ni hanki vaikka Auronin celestical ase crestillä ja siglillä, ni siinä on sellanen ability ku first strike.
Sillon saat aina taistelun aluksi Auronille vuoron, jolloin d aeon ei ehdi iskeä.
Mutta jos haluut voittaa ne rehellisesti, niin sillon sun täytyy vaan kehittää äijiä niin, et niil on jotain 15 000 hp ja statsit päälle sadan. :D

urho
8.10.2002, 19:31:17

Saa sen vuoron ihan helposti. Hommaat ukolle aseen, jossa on First Strike. En nyt muista mitä sen customointiin tarvitaan, mutta helppo se oli laittaa aseeseen. Ei kannata ruveta hommaamaan Auronin sigiliä First Striken takia, Customoit sen ennemmin ja hommaat aseen joskus. Ihan miten vaan.

Maguz
9.10.2002, 17:08:07
Mä olen tähän mennessä teurastanut valeforin, bahamutin, ixionin ja nyt tähtäimessä on ifrit(ei pitäisi olla turhan vaikea.)
Dark aeonit kaatuu suhteellisen helposti jos on kehittänyt hahmojaan tarpeeksi(ap trickillä) ja sitten vaan laittaa täyteen statsit ja VOILA!
Ite oon syyllistynyt kerran tohon zanmaton käyttämiseen bahamuttiin käytin sen kun hain tuota sun crestiä tidukselle ja se örkki oli siellä vahdissa :D
Ja siis se auttaa TODELLA paljon jos on statsit täynnä hp jossain 30000-60000 jos dark aeonien/penancen kimppuun lähtee, eikä 99999 dmg:sta ole haittaakaan :P

Ra
15.10.2002, 1:09:14
Ja nyt kuoli Dark Ixion. Se oli kyllä aika outo kun ekaksi tapoin sen niin siihen tuli jotain tekstiä ja sitten se ilmesty uudestaan sieltä salamasta ja piti tappaa uudestaan, mutta eihän se onkelmia tuottanut. No se kuoli silleen et latoin od modeksi stoicin ja sitten aina tein od:n ja sitten sen ct:stä sai uudestaan täydet od:et. Ja sitä sitten pitkän aikaa ja välillä attakkeja.

Diamond
15.10.2002, 10:59:52
oon kaikki paitsi dark yojimbon se on vetämättä läpi muuten oon kaikki lahdannut pois päiviltä. miten yojimbon pääsee helposti läpi? :huh:

Liquid
15.10.2002, 14:52:38
Alkujaan kirjoittanut uruk-hai
miten yojimbon pääsee helposti läpi? :huh:

Alussa käytät aim:ia ainakin 5 kertaa, niin että osut siihen normaaleilla attackeilla. Käytä koko ajan auto-lifeä ja teet Wakkan - attack reelssiä ja Tiduksen - bliz acea aina kun pystyt.
Ja sen overdrive on AINA blokattava aeonilla, koska se tappaa vaikka käytät auto-lifeä.
D yojimbo on siitä hyvä, että sitä ei ainakaan zanmatolla pääse läpi. :P

Kurt Zisa
15.10.2002, 19:18:55
olen päässy kaikki dark aeonit ja myös penancen ilman zanmatoa must se on tylsää piestä ne zanmatolla ja vaikein tais olla bahamut :eh: ja siinä oli muuten vähän tekemistä ja olen myös päässyt pelin täydellisesti läpi ja aika oli suunnillee 150-200 tuntii :confused:

Kookasi
16.10.2002, 19:39:39
vaikein tais olla bahamut

Ööh, siis Bahamut helpompi ku esmes Anima tai Magusin siskokset? Se odottaa ja vuoropohjasesti vaan kerää Overdriveään sen kummempia tekemättä... tosin mist mä tiedän ootko menny sen kohdan täysin rupu-ukoilla vai viittä vaille täydellisillä, mut vaikuttaa ekalt vaihtoehdolta. Btw, asiansa voi kertoo kans ilman yhen kappaleen pitusta ja-sanal yhdistettyy sanajonoa... (vinkki, ^^)

dusty
16.10.2002, 19:48:00
Joo-o. Sain dark valeforin päiviltä ties kuinka monennen yrityksen jälkeen kun Yojimbo päätti iskeä zanmaton. Mikäs siinä sitten. Mutta se shiva on vaikeempi, Auronille sain kikkailtua sen celestial weaponin mut eihän se mitään hyödytä kun se saa vuoron jonka jälkeen shiva mättää kaikki hengiltä. Ja Yuna kuolee kätevästi siinä samassa rytäkässä. Ja Yunalle jos rupeisin sitä celestial weaponia hommaamaan niin sepä tyssääkin ihan alkuunsa kun ei oo sigiliä. Ja miten tapat kaikki Belgaminen aeonit jos itellä ei ole animaa. Ja animaa ei tule ellei oo tappanu sitä dark shivaa joka ei kuole ellei ole celestial weaponia. Pattitilanne. Mut jos nyt jotenkin selviäis. Millä Yunalle viritellään first strike?

Oktobotti
17.10.2002, 13:51:45
En ole millään saanut mitään noista hengiltä, mutta yritystä jaksaa löytyä.

Siinä mielessä, mitä tätä topiccia selailessa huomasin, että jotkut teistä ovat kovastikin kehuskelleet, kuinka ovat niitanneet Dark Aeoneita yksi toisensa jälkeen...Zanmatolla.
Pöh. Ja tuossako sitä haastetta on? Täytä massisi ruhtiinallisilla summilla heikompia monstereita teurastaen, jonka jälkeen menet ties kuinka huonoilla tyypeilläsi, ja annat Yojimbon kurittaa Aeonit maksusta.

Wakka
23.10.2002, 11:35:46
Olen yrittänyt tappaa niitä mut en oo onnistunut siinä.
olen kuullut että kun Yojimbolle maksaa miljoonan niin se tappaa ne yhestä iskusta.

Supah
23.10.2002, 15:08:07
Ei minun hahmoillani ole dark aeoneille mitään sanaa paitsi zanmatolla jolla tietenkin aion päihittää ne kaikki (vasta valefor on nyt tapettu.)Onhan se aikamoista hinkkaamista tuollainen zanmaton metsästys mutta eipä se kauheasti haittaa eipä ainakaan tavitse tehdä mahtihahmoja :D

Ra
23.10.2002, 16:56:57
No nyt tapoin Dark Sihvan johon tein vain attack reelsin ja yhden attackin ja sitten tapoin Dark Animan, sitä kyllä jouduin hakkamaan aika paljonkin ennen kuin kuoli. Ja sit se anima kivetti ja hävitti mun Auronin enkä pystynyt tappelemaan kuin kahdella hemmolla sen loppuun. Ja olen myös tappanut Dark Yojimbon. Ei se olukkaan yhtään paha mitä muut väittää ja se piti tappaa vaan neljä kertaa. Eli oon tappanu kaikki muut Darkit(käytin bahamuttiin ja valeforiin zanmatoa koska silloin piti hakea unohtuneita juttuja ja mun hemmot oli niin huonoja, että ei voinut muuta) paitsi Magusit. Ne on ihan mahdottomia ku siinä alussa saan vuoroja ja sit säädän kaikkee ja sit ne saa kolme vuoroo ja niillähän on od heti alussa joten pitäisi ottaa aeon suojaksi mutta ekalla vuorolla ne tappaa sen ja sitten tulee mun ukot esiin ja sitten ne kivettää ja hävittää yhden ja sitten tekee delta atakin ja siihen kuolen. :/

Liquid
24.10.2002, 9:12:26
Nonnih... kuolihan se d ixon ja vielä ilman zanmatoa!!! :D
Oon tappanu nyt valeforin, ifritin ja ixonin ilman zanmatoa ja statsit on nyt jossain 180 paikkeilla. Mutta ainoastaan Auronilla on celestical weapon cresteillä ja sigleillä, :eh: koska shiva vartioi sitä macalanian temppeliä niin en voi ratkatkaista sen destruction sphere juttua, joten en voi saada animaa ja silloin en myöskään Yunan sigliä. Tiduksen crestiä taas en voi saada, koska sitä vartioi itse dark bahamut, ja paras aika siinä chocobo racessakin on 00:00:1. :D
Voisiko joku neuvoa miten pääsee helpoiten d shivan-ja bahamutin. :huh:

EDIT// No nyt on jo dark shivakin hakattu, ja statsitkin alkaa olla maximissa. Ja oon muuten saanu jo Animan ja mangnus sisterssit.

urho
24.10.2002, 17:36:34
Nonnih... kuolihan se d ixon ja vielä ilman zanmatoa!!! :D
Oon tappanu nyt valeforin, ifritin ja ixonin ilman zanmatoa ja statsit on nyt jossain 180 paikkeilla. Mutta ainoastaan Auronilla on celestical weapon cresteillä ja sigleillä, :eh: koska shiva vartioi sitä macalanian temppeliä niin en voi ratkatkaista sen destruction sphere juttua, joten en voi saada animaa ja silloin en myöskään Yunan sigliä. Tiduksen crestiä taas en voi saada, koska sitä vartioi itse dark bahamut, ja paras aika siinä chocobo racessakin on 00:00:1. :D
Voisiko joku neuvoa miten pääsee helpoiten d shivan-ja bahamutin. :huh:

Kerroppas minullekkin, miten hakkaat D ixionin ilman Zanmatoa 180 statseilla, ja jos vain yhdellä hahmolla on celestial? Ja sekin vielä Auronilla, joka voi iskeä vain 2x99999 yhdellä OD:lla.

D Bahamutin itse tapoin Zanmatolla, sillä sen tappamiseen pitää olla melkein Max statit. Samoin shiva, mutta se on varmaan mahdollinen hieman huonoimmillakin ukoilla.

Liquid
24.10.2002, 18:41:44
Alkujaan kirjoittanut Snorre

Kerroppas minullekkin, miten hakkaat D ixionin ilman Zanmatoa 180 statseilla, ja jos vain yhdellä hahmolla on celestial? Ja sekin vielä Auronilla, joka voi iskeä vain 2x99999 yhdellä OD:lla.

D Bahamutin itse tapoin Zanmatolla, sillä sen tappamiseen pitää olla melkein Max statit. Samoin shiva, mutta se on varmaan mahdollinen hieman huonoimmillakin ukoilla.

Dark ixion nyt kulis jo jollain 150 statseilla, saati sitten 180.
Ja varsinkin, kun kaikilla ukoilla on auto-phoenix ja break hp limit, sekä Auronilla muut samat paitsi lisänä vielä ribbon ja hp+30.
Lisäksi vielä hyvä taktiikka ja overdriven blokkaus, ni ei edes tuottanu ongelmia.
Koko ajan käytti vaan auto-lifeä ja samalla Auron iski atakkiä senkun kerkis. Kaikki aeonit oli pakko kylläkin käyttää suojana sen overdriveltä, koska sen hakkaaminen kesti niin kauan.

Z-e-r-o
24.10.2002, 21:30:08
Eh, aika harhaan johtavia nää kaikki vastaukset täällä eikä millään tykkää saada tolkkua.

nutta nyt pari faktaa:

1. Dark Aeoneista helpoin Valefor:in (kaksi kertaa vaikeampi kuin Omega Weapon) saa tapettua siinä vaiheessa kun energiaa on yli 15000. Koska muuten energy Ray tappaa kerrasta kaikki. (vieden 9999 HP pointsia per hahmo)

2. Dark Aeonit saa tapettua 2 tavalla:

Raukka tapa: (Hanki Yujimbo: tarjoa aina poulet ja yksi päälle esim: tahtoo 3000000 tarjoa 1500001 jolloin se korjaa tarjoustaan mutta älä yritä lookoja maksa kiltisti jos käteistä löytyy.) [sitten vaan keräät yunalle tai Yujimbolle overdriven ja etsit käsiisi Dark Aeonin].

Saveta mahdollisimman lähelle ja Aloita taistelu. Tarjoa Yujimbolle 15000-30000 (miten rahatilanne sallii) ja katso tekeekö Yujimbo Zanmaton. (Zanmaton käyttö vaatii täyden Overdriven)

Reilu tapa: Ilmoitukseksi vielä että D. Aeonit eivät ole pelin vaikeimpia vastuksia. Mahdottomia kyllä!

Koska D.Bahamutin voi tappaa expert sphere grid käytössä ja melkein max Stats.

Taktiikka (oletan että hahmoilla on vähintään 80 000 Hp ja joka isku vei 99 999 Damagea). Käytä Yunaa, Tidusta ja valinnaista hahmoa. tee Tiduksella hetu Hastega ja (olettaen ettei Bahamut lyö) hyökkää Wakalla. Kun Bahamutin overdrive lähestyy käytä joku Aeon ja se ottaa iskun vastaan. Käytä Tiduksella Quick hit. (pitäisi pystyä iskemään noin 10 kertaa ennen Bahamutin likkeitä)

EDIT# Ja Tidus90 miten luulet voittavasi D ixionin kun jos kaikilla hahmoilla ei ole FIRST STRIKE kykyä niin sehän pieksee ryhmäsi ennen kuin saat tilaisuutta iskeä. Myöskin edes MAX hp ei riitä koska Ixion iskee 99999 hp damagea ja Max Hp on 99999

EDIT 2# ja Tiduksen celestial on melkein helpoin saada niistä aseista. Lulun on ärsyttävin/vaikein.... Rytmillä siitäkin selviää.

Z-e-r-o
24.10.2002, 21:49:30
Sori tuplapostista....

Ja itse en ole päässyt Dark Aeoneista kuin, Valeforin, Ifritin, Shivan ja Ixionin.

Zanmatolla olen vetänyt Magus Sisters ja Anima.

(magus sisters tekee vaan Passadon, Razzian ja jonkun kolmannen liikkeen jos iitä selviää niin heti perään Delta attack)

Ja olen pelannut läpi Apocalypsen ja tukullisen muita Arena monstereita. (Nemesista en ole vielä sinne saanu)

ja muita teoreettisia Faktoja: ylemmän asteen D.Aeoneja on mahdoton päihittää ilman 99,999 Damaa vieviä iskuja koska A. taistelu kestäisi ikuisuuden ja heti kun käyttäisi vuoton HP&MP palautukseen niin se on tervemenoa....

Liquid
25.10.2002, 8:19:47
Alkujaan kirjoittanut Z-e-r-o
[color=lightblue]EDIT# Ja Tidus90 miten luulet voittavasi D ixionin kun jos kaikilla hahmoilla ei ole FIRST STRIKE kykyä niin sehän pieksee ryhmäsi ennen kuin saat tilaisuutta iskeä. Myöskin edes MAX hp ei riitä koska Ixion iskee 99999 hp damagea ja Max Hp on 99999

EDIT 2# ja Tiduksen celestial on melkein helpoin saada niistä aseista. Lulun on ärsyttävin/vaikein.... Rytmillä siitäkin selviää.

Ei d ixion sitäpaitsi tee sillä thundaja taijallaan 99 999 damagee vaan jotain 80 000. Ja kuten sanoin AUTO-PHOENIX on aina välttämätön taistelussa koska, jos mun kaikilla ukoilla ei olis ollu sitä, niin olisin aivan varmasti kuollut. Lisänä vielä Auronilla ribbon ja 99 999 hit damage niin ei edes tuottanut ongelmia.
Se riittää kyllä hyvin jos yhdellä ukolla on first strike, kun kaikilla on auto-phoenix.
Nii ja sitä Tiduksen crestiähän vartioi d bahamut, ja sille ei ole mitään mahdollisuuksia pärjätä VIELÄ.

urho
25.10.2002, 15:30:51

Ei d ixion sitäpaitsi tee sillä thundaja taijallaan 99 999 damagee vaan jotain 80 000. Ja kuten sanoin AUTO-PHOENIX on aina välttämätön taistelussa koska, jos mun kaikilla ukoilla ei olis ollu sitä, niin olisin aivan varmasti kuollut. Lisänä vielä Auronilla ribbon ja 99 999 hit damage niin ei edes tuottanut ongelmia.
Se riittää kyllä hyvin jos yhdellä ukolla on first strike, kun kaikilla on auto-phoenix.
Nii ja sitä Tiduksen crestiähän vartioi d bahamut, ja sille ei ole mitään mahdollisuuksia pärjätä VIELÄ.

Ai ei tee D ixion 99999 damagea? Mitänää juippi oikeen höpäjät. Kun otin sitä vastaan magus systerit, cindyllä 255 mag defu, se teki siihenkin 99999. Etkä sinä hyödy mittää vaikka tekisikin vain 80 000, sillä sulla ei voi riittää HP:t sen torjumiseen. Ei riitä armorissa slotit, jos sulla on kerran Ribbon ja Autophoenix.

Kauankos sinulla kesti hakata ixion jos kerran vain yksi hahmo vetää 99999? Tunnin?

Liquid
25.10.2002, 16:36:39

Ai ei tee D ixion 99999 damagea? Mitänää juippi oikeen höpäjät. Kun otin sitä vastaan magus systerit, cindyllä 255 mag defu, se teki siihenkin 99999. Etkä sinä hyödy mittää vaikka tekisikin vain 80 000, sillä sulla ei voi riittää HP:t sen torjumiseen. Ei riitä armorissa slotit, jos sulla on kerran Ribbon ja Autophoenix.

Kauankos sinulla kesti hakata ixion jos kerran vain yksi hahmo vetää 99999? Tunnin?

Prkl... älä sitten ukso, mutta kyllä mä sen hakkasin!!
Ja D ixion tekee thundajalla tasan 80 000 damagea ei yhtään sen enempää eikä vähempää!! Aikaa tais kulua jotain 30min!

nursetwiggy
25.10.2002, 16:48:06

ainakin minulla thundajalla teki auroniin tasan sen 80 000. ja miten niin ei hp;t riitä? armorissa ribbon, auto-regen ja break hp limit ja hp'ta silti ne napsut 99 9999 ja kahdella muulla 89 000 :D

juu. kyllähän siinä aikaa meni, mutta sitä tässä yritin selitellä ettei mitenkään mahdotonta.

urho
25.10.2002, 19:51:31
Originally posted by angi

ainakin minulla thundajalla teki auroniin tasan sen 80 000. ja miten niin ei hp;t riitä? armorissa ribbon, auto-regen ja break hp limit ja hp'ta silti ne napsut 99 9999 ja kahdella muulla 89 000 :D

juu. kyllähän siinä aikaa meni, mutta sitä tässä yritin selitellä ettei mitenkään mahdotonta.

Annas kun arvaan, sulla on kaikki tyhjät blokit hp+300% ja kaikki hp plus 200 korvattu kolmesatasilla? Ja Ribbon ei tietääkseni auta mitään D Ixionia vastaan, kun eihän se mitään statuksia lyö? Minuun ei ole ainakaan iskeny.

Ra
25.10.2002, 21:37:06

Annas kun arvaan, sulla on kaikki tyhjät blokit hp+300% ja kaikki hp plus 200 korvattu kolmesatasilla? Ja Ribbon ei tietääkseni auta mitään D Ixionia vastaan, kun eihän se mitään statuksia lyö? Minuun ei ole ainakaan iskeny.

Kyllä D.Ixionin attack ja counter-attack iskee statuksia, mutta jos et kertä selviä siitä niin et ehkä huomaakkaan sitä. :P

Z-e-r-o
26.10.2002, 11:41:28
Kewl....

Mut sitä mäkin tässä yritän selittää että jos ei ole yhdelläkään tyypillä First Strike kykyä niiin D.Ixionia ei voi voittaa koska se iskee ne kaikki hengiltä ennen ensimmäistäkään vuoroa.... kewl..

Ja sitäpaitsi Ixion ei ole edes vaikee jos verrataan pariin Arena monsuun ja D Bahumuttiin, Animaan ja Magus sitereihin.

Ja sitten vielä tosta uhdellä tyypillä Ixionin hakkaanmisesta niin Ixionilla on 1,500,000 Hp pointsia niin 1,500,00: 99,999 = noin 15 vuoroa ja minulla saan 3 iskua quick attakilla Tiduksella ja (mulla ne tekee vain jotain 60,000) niin kyllä siinä yli tunti kestää ja ennemmänkin A. koska joudut parantelemaan ukkoja ja tekemään taikoja. B. ihme jos iskusi vievät 99,999 koska edes täysi Sphere Grid ei riitä. (normaali ei expert)

EDIT# ja sitten vielä sitä että Hp breakin voi saada 30 wings of discoveryllä ja niitä saa pelissä tasan 80 ja niissä armoreissa mitkä saa kun päihittä D. aeoneja on Hp Break ja pari muuta kykyä mutta vaan yksi tyhjä slotti.

Ja Rhadzon D. Animalla on 4,000,000 Hp pistettä että sillee (ainakin official Strg guiden mukaan)

urho
26.10.2002, 12:12:44
Originally posted by Z-e-r-o
Mut sitä mäkin tässä yritän selittää että jos ei ole yhdelläkään tyypillä First Strike kykyä niiin D.Ixionia ei voi voittaa koska se iskee ne kaikki hengiltä ennen ensimmäistäkään vuoroa.... kewl..

Saa niitä vuoroja ihan helposti, eikä tarvitse olla mitään First Strikeä Dumbass. Se iskee sillä thundajalla vain yhteen hahmoon, ja senkin saa sitten henkiin takaasin kun on autophoenix. Nosta agilityä niin saat vielä paremmin vuoroja.

Vielä siihen, ettäkö pelissä ei voisi saada kuin 80 wings to discoveryä. Ihan täyttä paskaa. Niitä voi saada Bribellä niin paljon kun haluaa. Minäkin olen saanut niitä jo reippaasti yli tuon 80.

Ra
26.10.2002, 12:15:53
Alkujaan kirjoittanut Z-e-r-o

Ja Rhadzon D. Animalla on 4,000,000 Hp pistettä että sillee (ainakin official Strg guiden mukaan)

Niin. Voi ollakkin kyllähän minä sitä aika kauan hakkasinkin, että kuoli. Ja mitä sitten. Ja tiedätkö, että minä voitin D.Ixionin noin 150-200 statseilla ja sain ihan riittävästi vuoroja.

nursetwiggy
26.10.2002, 22:33:52

Annas kun arvaan, sulla on kaikki tyhjät blokit hp+300 ja kaikki hp plus 200 korvattu kolmesatasilla? Ja Ribbon ei tietääkseni auta mitään D Ixionia vastaan, kun eihän se mitään statuksia lyö? Minuun ei ole ainakaan iskeny.

ei, vaan KAIKKI +1, 2 ja 3 blokit korvattu pelkillä nelosilla ja loput hp;ta :D ja kyllä, aikaa siinä meni. tuolla ribbonilla lähinnä täydensin sitä että ei siinä shieldissä mitn tyhjiä blokkeja hp +30% varten tarvita.

Rikku_10
27.10.2002, 8:27:57
Dark aeonit on helppoja jos on hyvät statsit ite menin kaikki dark aeonit jollain tämmösil statseil: strength->255 defence->255 magic defence->255 magic->170 Luck->150 evasion->255 accuracy->255 Hp->40000 Mp->999 semmoset oli Rikkulla muita enpi muista!

kysymys?: onko joku voittanu teistä ton panacen se on ihan hullu!
:huh:

Miceroth
6.11.2002, 13:02:52
Mä oon piessy KAIKKI Darkit, ILMAN Zanmatoa (kuten kaikkien pitäis). Statsit on kaikilla täysissä (paitsi Luck 230). Eikä ne loppujen lopuks ollu ees kauheen vaikeita, eniten haastetta oli Magus siskoista ja Bahamutista, Anima taas oli pettymys ku se oli niiiiin helppo. Siitä vaan kaikki koittaan! :P

Tony
21.11.2002, 9:03:18
Mää sain dark bahamutilta
ihan tavallisen thunder bleidin mut mix?
onx mun tyypit niin surkeita? kun muilta
dark aeoneilta oon saanut kaikkee kivaa kamaa :P
oon tappanut dark valeforin, ixionin,ja tietenkin
bahamutin... en muis muita
=)

Liquid
21.11.2002, 17:25:41
Alkujaan kirjoittanut Tony
=)

D aeonit nyt tieputtelee ihan mitä sattuu, esim. d valefor tiputti mulle vaan sellasen armorin jossa oli pelkkä no encounters, mutta d ixion taas sellasen aseen jossa oli break damage limit, joten ei se mitenkään liity siihen, että sun ukot surkeita olis.

Kurt Zisa
25.11.2002, 9:39:22
Originally posted by Tony
=) Se taitaa riippuu tuleeko OVERKILL vai ei mulla tulee aina.Dark aeoneiden OVERKILL pienin raja on 99999 se tulee helposti yunalla jos sillä on vika ase.Sit ne tiputtaa kaikkee kivaa jos tulee overkill.

urho
25.11.2002, 12:39:58
alkujaan rustannut darkanima
Se taitaa riippuu tuleeko OVERKILL vai ei mulla tulee aina.Dark aeoneiden OVERKILL pienin raja on 99999 se tulee helposti yunalla jos sillä on vika ase.Sit ne tiputtaa kaikkee kivaa jos tulee overkill.

Overkillin saa ihan helposti. Ei pysty tappamaan koko aeonia, ellei voi iskeä edes sen vertaa, että pamahtaa overkill.

Niin, ja tapoinpas minäkin tuon D Ixionin. Helppoa, OD modet vaan comradelle ja aina lämähtää OD kyrsä täyteen kun jokin hahmo kuolee. Statsit oli mulla jotain 150 kaikilla, joitain juttuja lukuunottamatta. Str ja Magic def 255, Agility 200. Se Thundaja ei tehnyt kuin jotain 4k damaa kun magic def oli täysillä. Toisella kerralla tapoin niin nopeasti ettei se kerennyt käyttää kuin kerran OD:nsa.

Niin, sain muuten siltä sitten armorin tidukselle, jossa oli break hp limit, ribbon ja 2 tyhjää blockkia. Overkillillä tietty.

Ikanan
7.1.2003, 16:38:32
Viimein on itsellänikin ukot tarpeeksi hyvässä kunnossa, jotta Dark Aeoneita voi mäiskiä. Ensimmäisenä kuoli Valefor, sitten Shiva ja sen jälkeen Ifrit. Äsken haastoin Yojimbon ja neljä kertaa sen saikin tapettua, mutta sitten onnistui keräämään sen Overdrivensä ja kaikki kuoli. Bahamutilta ja Magus Sistersseiltä on myös tullut kuonoon. Ei auta muu kuin parantaa ukkoja vielä lisää.

Käytän taisteluissa Rikkua, Lulua ja Wakkaa. Rikkulla eniten energiaa eli vajaa 20000. Tiduksella ei vielä Celestial Weaponia, joten ei pääse mukaan taistoon. Statsit ovat alle ja päälle 200 ja overdriveja en jaksa käyttää. Niistä noissa taisteluissa mitään hyötyä ole. Iskevät jo muutenkin 99,999 jokainen.

FireAdept
8.1.2003, 16:20:47
Itse voiton Dark Valeforin jokin aika sitten niin, että iskin siihen mahtavat 1500 damagea per isku ja se sen sijaan teki kaikilla iskuillaan 9999. Energy Blast luonnollisesti teki enemmän, muttei se haitannut, sillä mättäjillä oli maksimissaan 8000 hiparia.

Sen kumminkin voitin, Hyper Mighty G:tä ja Trio of 9999:ä meni runsaasti, mutta voitin kumminkin.

Granite
8.1.2003, 18:49:17
Zanmatosta vielä....
Jos alussa maksoi Yojimbolle sen summan mitä se pyysi (oliko se nyt 300000 rahaa), ja heti alusta saakka on maksanut reilusti taisteluissa sen palveluksista (eli väh. 3000-> gilliä per isku), niin Zanmato irtoaa paljon helpommin. Alkuun se tulee 30000 gillillä, sitten pikkuhiljaa vähentämällä Zanmato lähtee parilla tonnilla. Ideana tässä on se, että heti alussa reilusti maksamalla luodaan Yojimbon ja Yunan välille hyvä suhde. Ja kun välit on hyvät, niin Yojimbo zanmatoaa pienemmistäkin summista. Varmimmiten tuon superiskun saa tietenkin maksamalla reilusti (yli 20000 gillitintä), vaikka suhde olisikin hyvä. Tyttöystävällä Zanmato ei irronnut pahemmin ikinä, kun tinkasi hintaa heti alussa ja taisteluissa maksoi Yojimbon palveluksista pahimmillaan vaan yhden gillin per isku. Eli välit oli huonot heti alusta saakka, eikä niitä saanut enää korjattua vaikka sille tunki rahaa ovista ja ikkunoista.
Eli kannattaa pitää Yojimbon ja Yunan välinen suhde hyvänä. Yojimbon reaktioista: jos äijä on tyytyväinen rahasummaan, se nyökkää. Jos ei, niin se huitaisee kädellä, ja jos se on oikein epätyytyväinen niin se lähettää koiran liikkeelle.

Maksakaa sille. Reilusti.

Lisätäsmennystä vinkkiin liittyen:
Tuo teoria Yojimbon ja Yunan suhteesta (paljon maksoi alussa, paljon maksanut taisteluissa jne) ei todellakaan ole tuulesta tempaistu tai oma keksimääni. Ko. suhde-teoria on muuallakin netissä ollut puheena, se on tutkittu ja testattu juttu, ja ainakin itselläni se meni juuri tällä tavalla. Joten ennen kuin joku muukin tyrmää tämän idean niin voin kertoa se todella toimii näin. Joka kerta Zanmato ei tule, vaikka paljon maksaisikin, mutta useammin taatusti, jos tuo Yojimbo-Yuna-suhde on kunnossa.
Lisäksi, ennen kuin kiihkoilu huijaamisesta alkaa, niin uskon että kenelläkään on aihetta alkaa arvostelemaan sitä, miten muut haluavat pelinsä pelata. Kaikilla ei ole aikaa ja mahdollisuuksia kuluttaa satoja tunteja hahmojen kehittämiseen, jotta voisi voittaa pari taistelua yhdessä pelissä. Kyse kun ei ole kuitenkaan mistään kuolemattomuus-moodista verkkopelissä (vrt. Counter-Strike), jossa pilataan toisen peli-ilo. Jos jotkut haluavat selvittää Dark Aeonit Yojimbon avulla, se heille suotakoon. Ja siksi tuon vinkkini tähän Dark Aeoneihin liityvään ketjuun kirjoitin.
Ja nyt tämä asia on loppuun käsitelty.

Bl@ck eVIL
20.1.2003, 7:19:10
miten se dark yojimbo oikein kuolee?
oon kolmesti per'kk'in voittanu sen mut viel on ne kaks kertaa....se on ihan mahoton. vastakkaa miten ooyye voittanu sen viis kertaa.:huh:

Vähennä tuota pisteiden käyttöäsi ja yritä muutenkin siistiä kirjoitusasua. Ja vähennä kirosanojen käyttöä.

Liquid
23.1.2003, 18:18:20
Mitä taktiikka D Bahamuttiin kannattaisi käyttää?
Olen nyt yrittänyt sitä n. 15 kertaa ja ilman tulosta.

Statsit ovat seuraavat:

Auron:

Kaikki 255 paitsi luck 100, magic 200. HP 39 400 ja MP 999, sekä Celestical weapon.

Armor:

-Stone proof
-Break HP limit
-HP+ 30%
-Auto phoenix

Yuna:

Kaikki 255 paitsi luck 130, magic 235. HP 9999, (ei break hp limittiä) ja MP 999, sekä Celestical weapon.

Armor:

-Stone proof
-Auto phoenix

Tidus:

Kaikki statsin n. 230 paitsi luck 111, magic 193. HP 27 000, ja MP 999. Break damage limit ase (ei celestical weapon).

Armor:

-Stone proof
-Auto phoenix
-hp+ 30%
-Break HP limit

Statsien pitäisi mielestäni riittää, joten voisiko joku ystävällisesti kertoa miten D Bahamutin saisi hengiltä?

EDIT// Ja piti vielä mainita siitä miten saa helpoimmin break HP limitin tai Ribbonin. Ei ole mitään järkeä hakata jotain monsters arenan örmöä 50 kertaa, ja siltikään ei saa vielä tarpeeksi itemeitä. Kannattaa mielummin mennä Cavern Of Stole Faythiin tappamaan D Yojimboa vastaan pelkästään yhden tai kaksi kertaa, ja joka kerta se tiputtelee armoreita, kuten ribbon + break HP limit + yksi tai kaksi tyhjää slottia. Hahmoja pitää tietysti kehittää, että pystyy yleensä voittamaan d Yojimbon, mutta helpompaa sekin on, kun kerätä dark mattereita.

sephiroth14
27.1.2003, 17:15:24
Originally posted by Bl@ck eVIL
miten se vitun dark yojimbo oikein kuolee...
oon kolmesti per'kk'in voittanu sen mut viel on ne kaks kertaa....se on ihan mahoton... vastakkaa miten ooyye voittanu sen viis kertaa....... :huh:

joo tota sun pitää ampua itelles cure ja sitten ammut ittees firagan ja sit sun ukolles tulee tulimiekka (valomiekka) ja sit ku sä lyöt sitä niin se kuolla kupsahtaa ettäh sillehen :angi:

Flamez
28.1.2003, 23:30:04
Sanon vaan että ei kannata Yojimbon zan matolla niitä dark aeoneja listiä ellei halua päästä niitä ilman haastetta. Itse olen tappanut vain dark valeforin zan matolla ja maksoin Yojimbolle vain 1111gil että ei se rahasta ole kiinni, hommaa vaan Yunan overdrive täyteen niin eiköhän se parilla kokeilulla tule.

Liquid
29.1.2003, 8:24:47
Alkujaan kirjoittanut sephiroth14

joo tota sun pitää ampua itelles cure ja sitten ammut ittees firagan ja sit sun ukolles tulee tulimiekka (valomiekka) ja sit ku sä lyöt sitä niin se kuolla kupsahtaa ettäh sillehen :angi:

HÄH...?

Eihän toi voi pitää paikkaansa, tosin en kyllä ole kokeillut. Joten voisitko nyt selventää?

EDIT// Kokeilin tänään tota eikä toiminut, joten sekotatkohan tämän nyt johonkin toiseen ff peliin.

Granite
29.1.2003, 8:52:38
Originally posted by Liquid

HÄH...?

Eihän toi voi pitää paikkaansa, tosin en kyllä ole kokeillut. Joten voisitko nyt selventää?

Eiköhän tuo viesti ollut pelkkää kettuilua Bl@ck eVILille...

Kosmetiikkamies
29.1.2003, 13:17:48
Mul on kans hienoisia ongelmia Dark Yojimbon kans, ku se ei kuole millään... Mut pitää mennä kehittää äijille Accuracya huippuun ja sit vaan mätkiin...
Sit pitäs viel pätkiä aina niin ihana Penance ja kaikkien rakastama Nemesis...

Hikari
29.1.2003, 15:02:14
Ensin löysin Dark Valeforin: nirri pois (siis siltä). Sen jälkeen löysin Dark Bahamutin: menin, näin, voitin. Eilen löysin Dark Magus Sistersit. En ehtinyt niitä nirhaamaan, joten kun menen kotiin, niin hahhaa!

Muita Dark Aeoneita en ole vielä edes löytänyt. Mutta etsin ne sitten joskus. Ja minä maksoin Yojimbosta n. 19 000 giliä. Vähän päälle, mutta alle 20 000. Kun siitä puhetta oli aikaisemmin...

Dark Magus Sistersit ovat kuolleet pois. Mutta seuraavaksi nirhaan Dark Shivan, kun sen tuossa eilen löysin. Sen jälkeen alan metsästämään seuraavaa uhria... :mad:

" :tultamunille: " jo Dark Shivan, mutta löysin myös Dark Yojimbon.

Amaterasu
4.2.2003, 7:24:31
Olen tappanut nämä: Dark Valefor,Dark Ifrit,Dark Ixion,Dark Shiva
Dark Bahamut,Dark magusit ja Dark Animan
Ehehee Yojimbolla melkein kaikki ,joten ei oikeastaan olleet tappeluita....

Enkuli
4.2.2003, 12:18:07
Originally posted by Zien
Mul on kans hienoisia ongelmia Dark Yojimbon kans, ku se ei kuole millään... Mut pitää mennä kehittää äijille Accuracya huippuun ja sit vaan mätkiin...
Sit pitäs viel pätkiä aina niin ihana Penance ja kaikkien rakastama Nemesis...

Hum. Dark Yojimbo kuolee helposti kun älyää oikein taktiikan. Eli toisinsanoen, unohda lyöminen. Accuracy 255 ei osu Yojimboon kovinkaan usein. Doublecast Ultima hoitaa homman kotiin paljon kivuttomammin, kunhan muistat blokkailla Zanmatot Aeoneilla.
Et ole vielä tappanut Nemesistä? huh? se nyt on ihan naurettavan helppo...

Itse olen mennyt nyt kaikki Dark Aeonit ja Penancen. Kirjoitin aiheesta oppaan joka löytyy nykyisin FFfinin sivuilta (http://www.fffin.com/ff10/oppaat-darkaeonit.php) ja on aikaisempaa opasta huomattavasti tarkempi. Suosittelen tutustumista jos tulee vielä seinä eteen Dark Aeoneitten tai Penancen kanssa.

-Enkuli, musta siivekäs

"To the devourer it seems as if the producer was in chains: but it is not so. He only takes portions of existence and fancies that the whole."

Liquid
7.2.2003, 18:29:41
Originally posted by Enkuli

Hum. Dark Yojimbo kuolee helposti kun älyää oikein taktiikan. Eli toisinsanoen, unohda lyöminen. Accuracy 255 ei osu Yojimboon kovinkaan usein.

Kyllä D Yojibmbon pystyy pelkillä attackeillakin hakkaamaan. Kehittää tietenkin accuaryn huippuun ja tekee jotain 5 kertaa Aimia, sen jälkeen siihen osuu melkein jokainen attack. Itse hakkasinkin sen juuri tuolla taktiikalla.

Fiend
11.2.2003, 12:16:15
ite en oo hakannu ku Dark Valeforin, Bahamutin ja Ifritin... Yojimbolla meni ;D

en jaksanu alkaa säätään mitään sen verran huonot äijät siinä vaiheessa, kattoo ny jos ne loput koittais hakata ilman Yojimboa :)

Geosgaeno
22.2.2003, 17:40:20
Mitä sen jälkeen tulee kun voittaa kaikki Dark-Aeonit?

Liquid
23.2.2003, 12:33:46
Alkujaan kirjoittanut Geosgaeno
Mitä sen jälkeen tulee kun voittaa kaikki Dark-Aeonit?

Eli siis sen jälkeen kun on hakannut kaikki D aeonit tulee Penance, jolla on 12 millii hpeetä ja regenoituvat puolen millin kädet. Hpeet pitää olla kaikilla ukoilla noin 40 000, ja kaikki statsit 255. Ohjeet sen hakkaamiseen löydät ffinin sivuilta. (en jaksa linkata) :)

make
14.6.2003, 14:19:00
Oon hakannu Ifritin, Valeforin ja Shivan sillee että käytin Magus Sistereitten overdriven sit hakkasin sitä nii kauan et sisterit kuoli sen jälkeen otin Bahamutin ja käytin overdriven ja täyvet vahinkoo (99999) ja niille on sit tullu "overkill" :tultamunille: :mad:

Geosgaeno
14.6.2003, 21:38:35
Alkujaan kirjoittanut Liquid

Eli siis sen jälkeen kun on hakannut kaikki D aeonit tulee Penance, jolla on 12 millii hpeetä ja regenoituvat puolen millin kädet. Hpeet pitää olla kaikilla ukoilla noin 40 000, ja kaikki statsit 255. Ohjeet sen hakkaamiseen löydät ffinin sivuilta. (en jaksa linkata) :)

Kiitti... Voiko sen voittaa sillä Yojimbon tsanmatolla (vai mikä se nyt olikaan)?

Bartz-87
15.6.2003, 12:58:40
Tässä on todella hyvä menetelmä jolla pääsin ite Yojimbon läpi iha 1-0
Ekaks laitat Hastegan kaikkiin, ja ite käytin mukana Tidusta, Rikkua ja Yunaa. Rikkulla aina Auto-Lifee, Yunalla mättäät (Luck vähintään 100) ja Strenght, Defensä sekä Magic täysillä (255). Sitten ku Yojimbo on hyökänny, käytä aina Doublecast -> Drainia. Se draawaa noin 15.000 HP:tä siltä aina pois. Sitten ku sen overimittari on täysillä, Aeon kehiin ja sen overdrive ennen ku se kuolee. Näin se käy!

Migelus
16.6.2003, 10:27:16
Onko kenelläkään screencapturea Nemesiksestä tai Penancesta? Ois magee nähdä millaisia möhkäleitä nää kaksi oikeen ovat..

Liquid
16.6.2003, 17:11:07
Alkujaan kirjoittanut Geosgaeno

Kiitti... Voiko sen voittaa sillä Yojimbon tsanmatolla (vai mikä se nyt olikaan)?

Joo, eli sen voi voittaa Yojimbolla, mutta Penancella on niin korkeat statsit, etta zanmotoa on vaikea saada tulemaan!

Priski
7.7.2003, 0:28:27
Ihmettelen teitä. Miksi käyttää Yojimboa Dark Aeonien tappamiseen? Tietääkseni siitä ei edes saa mitään tavaroita jälkeenpäin...

Anyway, Minulla on tällä hetkellä 3 hemmolla kaikki statsit 255, paitsi luck, parhaimmat aseet, 20 000 hp joka hemmolla ja Luck 255 on kehityksen alla. Tiduksella on Ribbon + Break HP Limit + Auto-Haste + Auto-Protect panssari 2 muulla muuten samat paitsi ei ribbonia ja Auto-Protect on korvattu Auto-Phoenixilla.

Olen jo tappanut Dark Valeforin ja Dark Ifritistäkään ei ole vastusta nimeksikään mutta säästelen noita Dark Aeoneja yhdestä syystä: Että se tiputtaisi panssarin missä on ribbon + 3 tyhjää paikkaa ominaisuudet. Tarkoitus olisi hankkia kaikille 7 hemmolle 255 statsit ja ribbonilla höystetyt panssarit jotta se viimeinen oikea loppari Penance, saisi kyytiä.

Niinpä kysynkin, mitä hauskaa on tappaa kaikki nuo mahtavat taistelut pelkällä palkkasoturin iskulla?

Zeratul
11.7.2003, 6:53:10
Originally posted by Chrono
Juu aika kinkkisiä nuo ovat... Pitää kai vain kasvattaa hahmoja. Ja sitä varten on Omega Ruins! ;)

Sitä varten on Sin, wittu siellä ei ainakaan tule Suuri Ja Mahtava Tupakkamerkki eteen...aina tulee ambushed ja kaikki maholliset statukset. Jos jäis se ambushed pois niin malboro ois raiskattu jo.

Priski
13.7.2003, 18:30:36
Sitä varten on sin?

mitä helvettiä? ette ilmeisesti ole kuulleet pikku AP kikasta mistä saa 1-3 MILJOONAA AP eli 99 leveluppia per taistelu.

kotisivuillani on ohjeet, en jaksa alkaa kirjoittaa tässä

Yoni
15.7.2003, 9:47:29
Minä oon hakannut kaikki Dark Aeonit. Enää pitäs vaan saada hakatuksi se Penance (huhhuh!!), JOS saan hakatuksi. Vaikein Dark Aeon saattoi olla joko Anima tai Bahamuth. Oli niissä kyllä haastetta... :eh: Ehdottomasti helpoin dark Aeon oli Valefor, se oli ihan lässy! Ei tarvinnu pitkään itkeä senkään kanssa. Kaikki hakkasin ihan omilla voimilla, en käyttäny Yojimbon zanmatoa. Ne jotka käyttää niihin Zanmatoa, ei osaa pelata :soso:
Omega dungeonin Weaponit oli minulle pienehkö pettymys. Ne oli aivan liian helppoja. Ultima Weaponin hakkaa kuka vaan, eikä Omegakaan ole hirveä haaste. Mutta sitten Nemesis, SIInä oli sitä potkua jota toivottiin. Sitä ryttyyttäessä meni suurin piirtein tunti. Kimahri toimi parantajana ja hakkasi jos ehti, ja Tidus ja Auron hakkasi pää punasena. =/

Priski
15.7.2003, 14:03:27
Tietäisikö kukaan millainen panssari on paras noita animaa ja magus sistereitä vastaan ja lopulta penancea vastaan?

Itelläni on:

Tidus: [Ribbon], [Break HP],[Auto-Protect],[Auto-Haste]

Wakka: [Ribbon], [Break HP],[Auto-Phoenix],[Auto-Haste]

Rikku: [tyhjä], [Break HP],[Auto-Phoenix],[Auto-Haste]

Kyseinen yhdistelmä on mielestäni EHKÄ paras mahdollinen mutta en osaa sanoa kun en vielä ole kokeillut animaa...

Ja rikulle on vielä hankittava ribbon...

Anya
15.7.2003, 18:12:58
Okeih, tämä alkaa olemana jo pikku hiljaa hyvin hassua, kaikki haukkuvat kilpaa niitä, jotka käyttävät jotain zanmatoa tai vastaavaa. Justiinsa. Mietitäänpäs miksi pelissä on aeonit? Niin, hienojen kutsumisgrafiikkojen takia, piristykseksi ja perinteen vuoksi. Mutta hetkinen, jäikö jotain välistä? Voisiko olla myös Helpotukseksi ihmisille? Haloo, mitä sitten jos joku käyttää zanmatoja tai Obliovioneja johon itse mielummin turvaan. Alkaa kuulostamaan pikku hiljaa aika naurettavalta tämä mahtiponttailu siitä, että kuka ei käytä zanmatoa ja kuka ei. *puistelee päätään*

No jooh, juttuni pointti ei tietenkään ollut tämä, kunhan vain halusin sanoa sen. ^^

Minä olen hakannut vasta Dark Valeforin ja lähes tulkoo itkun kanssa. Statit ei kovin monella ollut yli sataa, haste Auronille ja sitten vain mättämään, välillä toki auto-lifet tarpeellisille. Muita en ole edes vielä uskaltanut lähteä kohtamaan, tosin osan olen saanut eteeni vahingossa ja muistellut paniikissa missä seivasin viimeksi. Nyt menen niitä vastaan vasta sitten, kun olen saanut statit tarpeeksi ylös ja siihen menee miljoona vuotta. Varsinkin että saan luckin ylös, minusta ei ole vastusta sille yhdelle monsterille jolta saa fortunespherejä. En tiedä milloin onkaan, olen yrittänyt muutamaan otteeseen. *tuskainen* Lähinnä tähtään siihen että saan kaikille ensin break hoopeet, ne on vasta Wakalla, Tiduksella ja Rikkulla joten nyt yritän saada tarpeeksi gilejä että voin lahjoa Great Malboroita. Käynnissä on myös dark matterien kerääminen jotta saan Kimahrille ja Wakkalle damage limit breikin. Wakkalla on tosin yksi ase missä se on, mutta siitä paljon hyötyä olo kun se tipahti joltain ja mukana tuli waterstrike, jolle suurin osa Arenan hirviöistä on immuuneja joten vahinkoa ei aiheutu ollenkaan, tai sitten ne absorbaa sitä itseensä ja se se vasta mukavaa onkin.

*muistelee tuskalla erästä mättämissessioita kun oli hakannut jotain bossia miljoona vuotta ja päätti kruunata overkillin wakkalla, joka yllättäen paransi monsteria noin 76.000*

Ja sitten pitäisi vielä kaikille hahmoilla saada ribbon..*huokaisee*

Somael
15.7.2003, 22:47:54
#FFFFFF Juuh eli itse olen hakannut kaikki tähän mennessä Yojimbon Zanmatolla.

Dark Yojimboa en ole vielä hakannut, se pitää hakata viisi kertaa, ja Nemesisiä en ole hakannut vaikka defencet ovat 255.

Ultima weaponin voi lahjoa, jolloin siltä saa Pendulumeja 99, Omegan hakkaa huonoillakin ukoilla, jos on shell, ja hp korkea...

Liquid
16.7.2003, 10:03:04
Alkujaan kirjoittanut Anya
Varsinkin että saan luckin ylös,

Oon hakannut kaikki D aeonit ja en ole kasvattanut luckia vielä kuin n. 50:n! Joten mielestäni hirvittävä luckin kasvattaminen on D aeoneihin turhaa. Penanceen tosin luck pitää olla vähinstään yli sadan. Hp:t oli kaikilla yli 40 000, sekä kaikilla oli tietysti celestical weaponit, mutta ainoastaan Auronilla oli ribbon armorissa.
Kaikkein vaikeimmat olivat mielestäni Anima ja Bahamut. Molempien taisteluiden lopussa oli ainoastaan Auron hengissä muut särjetty, mutta pystyin jotenkin silti voittamaan. :) Statsit oli kaikilla 255 paitsi luck, ja armorit olivat jotakuinkin seuraavat:

Auron: Auto protect, Ribbon, Break hp limit, Phoenix

Tidus: Auto protect, Break hp limit, Auto haste, Auto Phoenix

Yuna: Auto Haste, Break hp limit, Auto protect, Auo Phoenix

Noita kolmea käytin jokaisessa d aeonissa, paitsi Valeforissa käytin Tiduksen tilalla Wakkaa. Tosin Wakka olisi paljon käytännöllisempi vaikkapa Auronin tilalle, koska Auronilla ei ole yhtä hyvää od:ta.

Edit// Ja ettei joku nyt saanut väärää' käsitystä, niin en ole siis vielä hakannut Penancea!

Blitzace
16.7.2003, 12:04:57
Mää oon hakannut vaan Dark Valeforin Zanmatolla kun olin vielä tyhmä ja oli kiire hommata Auronille Tornado :nuija: Muut on ollu helppoja Dark Shivaan asti mut nyt on se ongelma että on liian helppoja ja liian vaikeita vastuksia. Onko ittellänne sama onkelma? Mä en voi tajuta miten voitin ne Darkit vaikka statsit oli yli 100 heikommat kuin ne mitä ohjeissa sanotaan.Naurattaa kun serkku ei saa mitään hyvää niistä vaikka pieksee ne yli 10 kertaa ja mää saan ekalla Master spherejä ja Break HP/Damage limit Weaponeja ja armoreita :D . Muuten serkku kulkee täällä nimellä BURNHILL. Naurakaa sille... ;D ;D ;D

Blitzace
17.7.2003, 12:22:02
Originally posted by Migelus
Onko kenelläkään screencapturea Nemesiksestä tai Penancesta? Ois magee nähdä millaisia möhkäleitä nää kaksi oikeen ovat..

mää löysin semmosen sivun missä on kuvia penancesta ja tässä linkki (http://www.square-central.com/ff10/dark_penance.shtml) toivottavasti joku on kiinnostunut.

cRaZy Al BhEd
17.7.2003, 17:01:26
Originally posted by Somael
Ultima weaponin voi lahjoa, jolloin siltä saa Pendulumeja 99, Omegan hakkaa huonoillakin ukoilla, jos on shell, ja hp korkea...

mitä noi pendulumet on?? mitä ne tekee? niit ei vissiin muualta saa, vai??
edit// juu tiiän et tää kuuluis kysymyksiin, mut tuskin sä sitä oisit sieltä löytäny??

Blitzace
18.7.2003, 12:01:57
Originally posted by cRaZy Al BhEd

mitä noi pendulumet on?? mitä ne tekee? niit ei vissiin muualta saa, vai??

mun mielestä toi kuuluis kysymykset osastolle mutta tässä vastaukset:
ne on niitä "there seems to be some use for this..."-esineitä.
30 Pendulumia = master thief armoriin.
maksaa master tonberryille 960 000 giliä bribellä niin saa noin 3.

Priski
19.7.2003, 13:23:17
Tarvitaanko penancen saamiseen muutakin kuin dark aeonit tapettua? Tapoin just kaikki ja eipä se penance mihinkään ilmestyny?

Liquid
19.7.2003, 20:36:42
Alkujaan kirjoittanut Priski
Tarvitaanko penancen saamiseen muutakin kuin dark aeonit tapettua? Tapoin just kaikki ja eipä se penance mihinkään ilmestyny?

Ei tarvita muuta! Kun oot tappanut kaikki D aeonit pitäisi tulla videopätkä, jossa Penance nousee Calma Landsin rotkosta.
Ja oothan varmasti tappanut D Yojimbon 5 kertaa ja D Ixionin 2 kertaa.

Edit// Joo melkein unohdin, eli sun pitää valita sieltä ilmalaivan valikosta kohde Penance

cRaZy Al BhEd
20.7.2003, 17:17:44
luin tossa d.aeon opasta ja huomasin, et sieltä puuttuu penancen HP:t. eli paljonks löytyy??

Liquid
20.7.2003, 18:20:34
Alkujaan kirjoittanut cRaZy Al BhEd
luin tossa d.aeon opasta ja huomasin, et sieltä puuttuu penancen HP:t. eli paljonks löytyy??

12 000 000 + 500 000 regenoituvat kädet!

Ze Shoopuf
21.7.2003, 10:41:12
Mä oon hakannu Dark Valeforin ja Dark Ifritin(eilen) ja tänään aion käydä Ixionin kimppuun...
muutehan mä käyttäsin Zanmatoa, mutta Yojimbo suuttu... :prkl:
pitää sitte hakata ite... :bored:
Valeforilta sain Lululle panssarin, jossa on: [Ribbon] [Auto-Regen] ja yks tyhjä
ja Dark Ifritiltä tuli Kimahrille armour, jonka abilityt on: [Ribbon] [Break HP Limit] ja tyhjä
ekasta D. Valefor taistelusta sain Auronille panssarin: [Ribbon] [Auto-Regen] ja kaks tyhjää slottia, mutta asevarasto oli täynnä ja unohin vaihtaa :fuckya: DAMN! tyhmä minä!

Priski
21.7.2003, 12:57:10
Joo multa puuttuu ilmeisesti se 5. Yojimbo. Mistäs v*tusta se sitte löytyy? tapoin sen muistaakseni vain 4 kertaa kun ohjeessa luki 5 kertaa.

ps. Kun on 3 tyyppiä millä on luck +190 ja muut statsit 255,
parhaat aseet ja panssarit väh. 2x ribbonit, 3x Break HP:t, 3x Auto-Haste, 2x Auto-Phoenix ja 1 auto-Protect. ja hp jotaa 30 000+ niin noi kaikki aeonit on jo niin helppoja että ainoastaa anima tarvitsee alkuvalmisteluja ja sekin alkuvalmistelu: pidä huoli että on 10+ kpl Megalixiriä (sen overdriven jälkeen käytettäväksi)

Blitzace
22.7.2003, 17:35:29
Kaipaisin äkkiä tietoa tosta dark yojimbosta nro 5. En löydä sitä vaikka tutkin koko luolan.just pieksin nro 4. Pappa näytti "sori" ei enempää yojimboja :P mutta kun niitä on viis... saako luolasta poistua ilman että joutuu uudestaan tekeen koko homman. ois vähän kiire!

Liquid
22.7.2003, 18:48:06
Alkujaan kirjoittanut Blitzace
Kaipaisin äkkiä tietoa tosta dark yojimbosta nro 5. En löydä sitä vaikka tutkin koko luolan.just pieksin nro 4. Pappa näytti "sori" ei enempää yojimboja :P mutta kun niitä on viis... saako luolasta poistua ilman että joutuu uudestaan tekeen koko homman. ois vähän kiire!

Siis, se D Yojimbo n.5 on siinä kun lähtee käveleen pois sitä viimestä käytävää sitä poistumis paikkaa kohti. En tajuu miten se on niin vaikee löytää, mun ei tarvinnut edes ettiä sitä. =/

Priski
23.7.2003, 12:13:33
Sori, ei se ollutkaan 5. yojimbo. vaan se oli se 3. yojimbo joka jäi välistä. Skun tulee 2. yojimbo siinä risteyksessä niin siinä pitääkin mennä oikealle eikä heti alas...

Nyt vaan keskityn penanceen....

Blitzace
23.7.2003, 12:20:49

Siis, se D Yojimbo n.5 on siinä kun lähtee käveleen pois sitä viimestä käytävää sitä poistumis paikkaa kohti. En tajuu miten se on niin vaikee löytää, mun ei tarvinnut edes ettiä sitä. =/

Nyt oon päässy eroon niistä.( Multa oli jääny hakematta se sieltä kyyristelemästä eli olin jättänyt sen nro 3 väliin niinkun näköjään Priskilläkin :eh: ) Sori vähän hätäsestä viestistä.Nyt kun vaan pystyisin piekseen D Bahamutin, Animan ja D Magukset... =)

Ferithem
25.7.2003, 10:30:00
Olen yrittänyt vain Valeforia, Shivaa ja Magus Sistersejä - turpaan tuli ja pahasti... tämä tosin tapahtui ensimmäistä kertaa peliä pelatessani, joten hahmojen kehitys oli hieman epäonnistunut. Tällä kertaa, kun hahmot ovat hieman paremmin valmennettuja, ajattelin yrittääkin. Heti, kun saan sen ilmalaivan (Mt. Gagazetilla olen), haen Animan ja Magus Sistersit. Yojimbon onnistuin hankkimaan, ja miekkonen vetäisee Zanmatoa tarpeeksi usein... jopa Seymour Flux kukistui sen ansiosta (liiankin helppoa). Jos siis Zanmato toimii Dark Aeoneita vastaan, niin... sehän on hyvä.

Hui kamala, Penancesta tuli kylmiä väreitä...

Burnhill
25.7.2003, 11:11:14
Mun mielestä Zanmaton käyttämisessä Dark Aeoneihin ei oo mitään järkee, koska sitten kun hahmosi ovat todella kehittyneet ei ole enää mitään vastusta joissa olisi edes hieman haastetta.
Itse en ole käyttänyt Zanmatoa yhteenkään Dark Aeoniin, mutta jos joku haluaa käyttää niin kukas minä olen siinä kieltämään...

:rispekti: for those who kills all dark aeons without Zanmato! ;D

Liquid
25.7.2003, 13:04:41
Vihdoinkin Penance hakattu. =D Nyt olenkin sitten vetänyt pelin 100% läpi. Noudatin tota taktiikkaa joka kerrotaan tuola d aeon oppaassa, ja hyvin toimi. ;) Aikaa meni n. 2h. 2 tunnin jälkeen tunttuu kieltämättä hyvältä, kun overkilli pamahtaa ruutuun! :)

//edit: Enkä käyttänyt Zanmatoa yhteenkää d aeoniin enkä Penanceen.

Ferithem
25.7.2003, 22:14:37
Originally posted by Burnhill
Mun mielestä Zanmaton käyttämisessä Dark Aeoneihin ei oo mitään järkee, koska sitten kun hahmosi ovat todella kehittyneet ei ole enää mitään vastusta joissa olisi edes hieman haastetta.
Itse en ole käyttänyt Zanmatoa yhteenkään Dark Aeoniin, mutta jos joku haluaa käyttää niin kukas minä olen siinä kieltämään...

:rispekti: for those who kills all dark aeons without Zanmato! ;D

Totta on kyllä se, että Zanmato päästää aivan liian helpolla. Tykkäisin tietenkin mieluummin voittaa Dark Aeonit kovalla työllä kuin silkalla tuurilla. Syyskuussa on minun ja kultani vuosipäivä (suutelee hellästi FFX -koteloaan), ja siihen mennessä yritän voittaa edes Dark Valeforin ilman Zanmatoa. Ajatus helposta taistelusta on tietenkin miellyttävä, mutta taisteluhan itsessään on parasta, ei voitto. Taidan sittenkin unohtaa Yojimbon... meneehän siinä rahaakin ihan hukkaan.

Burnhill
25.7.2003, 23:30:49
Nuo ovat niitä viisauden sanoja. :D

Itsekään en ole vielä kaikkia Dark aeoneja piessyt, enää puuttuu Dark Bahamut, - Anima ja - Magus Sisters ja tottakai Penance. Tässä muitakin koitan kehitellä kuin pelkästään Tidusta jolla on kaikki Statsit 255 luckia ja magicia lukuun ottamatta.

Tällä hetkellä Nemesistä piestä yritän, mutta siinäkin on tekemistä ihan riittämiin...
Ei muuta kuin Triple AP aseet käteen ja Omega Ruinssiin vihulaisia pieksemään... :tultamunille:

Seraphina, eiköhän me olla kohta Penancekin voitettu! ;D

Kaz-ze
26.7.2003, 19:45:35

12 000 000 + 500 000 regenoituvat kädet!

Penancella on kylläkin 10 miljoonaa hp:tä... käsistä en tiedä, mutta ne uusiutuu, eikä penancella saa olla molempia käsiä "elossa" omalla vuorollaan. Muuten tullee aika varmasti kuolema :p tappelu kestää sitten varmasti 2 tuntia :)

Liquid
27.7.2003, 6:44:34
Alkujaan kirjoittanut Kaz-ze

Penancella on kylläkin 10 miljoonaa hp:tä... käsistä en tiedä, mutta ne uusiutuu, eikä penancella saa olla molempia käsiä "elossa" omalla vuorollaan. Muuten tullee aika varmasti kuolema :p tappelu kestää sitten varmasti 2 tuntia :)

Ei muute oo kymmenä miljoonaa. Oon tutkinu jokaiselta nettisivulta ja kaikissa sanotaan että 12 milj. Ja sitäpäitsi jouduin tekemään siihen yli 120 iskua ennenkun se kuoli. Käsillä on 500 000 hp:ta ja ne regenoituu n. joka kymmenes vuoro.

Roxsheena
27.7.2003, 23:26:25
Mie olen voittanut, Valeforin, Ifritin, Ixionin, Shivan, Bahamutin ja Animan.
( Toisin sanoen kaikki paitsi Magus-sistersin ja Yojimbon)
Ainoastaan Animan hakkasin Zanmatolla.
Omistan myös Yunan, Rikkun ja Auronin celestical weaponit enkä tajua mitä hyötyä niistä on.
Niissä on vaan no ap, eikä mitään muuta. Ei niihin pysty edes lisäämään mitään.
Valeforinkin piti saada Energy blast, mutta eipäs ole näkynyt...
Ehkä en vaan tajua... :murjotus:
Tarvitaanko siihen kaikkien crestit ja sigilit vai? Ainoastaan Yunani omistaa ne kaikki.

Celeb
28.7.2003, 0:17:38
Alkujaan kirjoittanut Alicia Rinslet
Niissä on vaan no ap, eikä mitään muuta. Ei niihin pysty edes lisäämään mitään.
Tarvitaanko siihen kaikkien crestit ja sigilit vai? Ainoastaan Yunani omistaa ne kaikki.
Jokaisen hahmos omaan celestial -aseeseen tarvitaan jokaisen hahmon oma sigil ja crest. Vaikka se kuulostaa pahalta, ei ole kova homma hankkia niitä. Minulta itseltäni puuttuu vieläkin Kimahrin Sigil, joka on ehkä vaikein mielestäni.

FireBlade
28.7.2003, 0:37:36
Originally posted by Celeb

Jokaisen hahmos omaan celestial -aseeseen tarvitaan jokaisen hahmon oma sigil ja crest. Vaikka se kuulostaa pahalta, ei ole kova homma hankkia niitä. Minulta itseltäni puuttuu vieläkin Kimahrin Sigil, joka on ehkä vaikein mielestäni.

Oliko se se, jossa piti väistää 200 salamaniskua thunder plainssilla?

Celeb
28.7.2003, 8:07:18
Alkujaan kirjoittanut FireBlade
Oliko se se, jossa piti väistää 200 salamaniskua thunder plainssilla?
Ei, vaan Macalania Woodsin viimeinen perhoskisa.
(Eipä mennä off-topiciksi enempää.)

Ze Shoopuf
28.7.2003, 11:11:16
Originally posted by Alicia Rinslet
.
Vaikka kuuluis kysymyspalstalle, vastaan kuitenkin. Valeforin Energy Blast saa joko ihan pelin alussa kun ollaan lähdössä Besaidista, puhu item-shopin naiselle(ensimmäinen teltta vasemmalla), hae koira(viimeinen teltta oikealla)ja saat Energy Blastin. Jos et silloin sitä hakenut silloin, mene D. Valeforin hakkaamisen jälkeen Besaidiin, kysy item-shopin omistajalta tai tee ylhäällä mainittu asia uudestaan.
Nonii, ja crestit löytää aina satunnaisista paikoista arkuista, ei pitäis olla niin vaikeeta. Sigilit on ehkä vähän vaikeampaa saatavaa, mutta nekin voi hankkia. Aseet täytyy ladata Macalaniassa, jos on crest ja myöhemin sigilillä.
Tarkemmat ohjeet täältä http://www.fffin.com/ff10/oppaat-celestial.php

Garr
31.7.2003, 20:42:24
Dark Aeonit ja minähän sanoisin että lähes mahottomia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mä en edes tiedä et voiko niitä voittaa. Mun taisteluni ei 10 sekunttia kauemppaa kestänyt kun hävisin Dark Bahamutille. Mut kai siinä tarvii olla tyypit jotain Giga-treenattuja, mut mä en ainakaan jaksa kouluttaa.

sephi90@jippii.fi
7.8.2003, 15:22:27
ite oon piessy reheelisesti varmaan 100 kertaa yojimbon mut niist viidest 4 kertaa vika meni zanmatolla, sit oon piessy kaks magus sisterii olikohan ne nyt cindy ja sandy muut on menny zanmatolla
kyllä mää nyt pärjäisin kaikille paitsi ehkä animalle ja bahamutille
kun mun statit on yunalla, tiduksella ja wakkalla str, def, mag def, eva, ag 255 ja yunan magic 195 wakkan 190 ja tiduksen 180. luck on taas yunal 100 wakka 23 tidus 30. auron oli mulla wakkan tilal mut se on ihan p**** nytten :eh: . hp:ta yunal on yli 30000, tiduksel 28000 ja risat wakkal on 29000 ja risat auronil on melkein 20000
ja mitä penanceen tulee se meni zanmatolla kun en jaksanut kehittää mut siitä on jo kauan about 3 kuukautta

olen jostain (en muista) kuullut että siinä olisi myös joku dark weapon joka tulis kun on piessy penancen mut en oo löytäny :shok:

aijommi
9.8.2003, 18:15:16
Alkujaan kirjoittanut Kepakko
Rahaakaan ei oikein ole kuin vaan jotain vähä yli 50000gil (meni melkeen kaikki yojimbon hankkimiseen), eli ei toimi se kahtia pilkkominen yojimbolla.

Hahhaa! Olen voittanut Dark Valeforin ja Dark Bahamutin antamalla Yojimbolle vain 100 gilliä. Kyllä se Zanmato tulee kun vain yrittää monta kertaa.

Disposable Hero
9.8.2003, 18:21:27
Minä en ole voittanut kun Dark Shivan, mutta mä en tarvii mitää zanmatoa, koska, mulla Yojimbo tekee nimittäi millä vaan hyökkäyksellä 99999 vaurioo ja kaikki hahmotkin 20000-70000.

Sain Dark Shivasta Break Hp Limitin muistaakseni.

Locka
12.8.2003, 9:42:11
Onhan nuo kaikki tullu voitettua, paitsi penace. Sitä vastaan en ole edes ikinä taistellut, (allekirjoittaneella ei ollut kyseiusestä vihollisesta mitään hajua tähän mennessä) mutta eiköhän sitten pidä sekin vielä hakata.

Goljatt
14.8.2003, 9:34:11
Itse olen voittanut ne kaikki jo.. Paitsi että käytin aika noloa, mutta toimivaa taktiikkaa eli käytin Yojimboa ja maksoin sille sen verran, että tulee "Zanmato" ja sitten sitä huomaakin, että on voittanut taistelun ja saa kunnolla expaa ;)
Teen myös niin, että savetan ennen taistelua, että menen taistelemaan jotai Dark Aeonia vastaan ja teen sille Zanmaton ja sitten jos tulee tarpeeksi hyvä kama missä olisi todella hyviä "juttuja" valmiiksi esim "Break HP limit" jne...

make
16.8.2003, 8:52:04
Nut oon voittanu Valeforin, Ifritin ja Shivan lisäks myös Ixionin. Ixionia vastaan piti taistella kaks kertaa ja se oli aika helppo. Yhessäkään en oo käyttäny Yojimboa mutta kaikkia muita aeoneja eikä niista oo periaatteessa mitään hyötyä ku omat porukat tekee kokoajan täyttä damagee.

Spider78
16.8.2003, 10:01:12
Jee Jee sinne meni Penance ja Nemesis kesti vaan viikon hakata ne... siis ilman yojimboo...

ZetaMan
22.8.2003, 13:17:09
Itse olen hakannut kaikki paitsi Penancen.

Celeb
22.8.2003, 13:37:56
Poistin kaikki turhimmat postit ketjusta, joista osa sisälsi peräti kaksi (2) sanaa.

Luettelointia vain, suljetaan ketju.