PDA

View Full Version : FF6 paras hahmo.. miksi?

Angel Eiko
9.6.2002, 19:07:50
Mun mielestä paras hahmo Final Fantasy 6 on... Celes! koska se on aika lähellä meitsiä =D  sen olemus on tosi kiva vaikka jokseenkin surullinen. Mutta mitä mieltä muut on?

bigspin
9.6.2002, 19:32:47
no ehkä varmaan Sabin , koska sillä on se Blitz ja muutenkin sillä on hyvä persoona =/  :) pidän myös Cyanista.

tai kyllä toi Shadow on ehkä sittenki mun lempi hahmo:D

Locke Cole
9.6.2002, 20:10:29
Edgar.
Kova naistenmies ja muutenkin rento hemmo.

Seyana
9.6.2002, 20:14:31
Locke.
Mulla tuntuu olevan jonkinlaisia pakkomielteitä vark..ermh,aarteenmetsästäjiin.
Locke on muutenkin sellainen valmiina-pelastamaan-tyyppi.
Eikä ulkonäkökään huono ole.tosin joskus vuonna viisikko, kun näin veljen pelaavan peliä,enkä tiennyt FF:istä mitään, luulin että Locke on ennustaja sen huivin takia :P
Myös Relm on aika mukava, mua jollakin tapaa muistuttava..
Yleensäottaen kutosen hahmogaleria on hyvä, ja kaikista hahmoista löytää hyviä puolia.

Edited by Nazna on 09.6.2002 21:16

Crow
9.6.2002, 21:23:36
Shadow!!! Sen tunnari on yks pelin parhaista musiikeista, ja se on loistava hahmo. Tykkään tuollaisista salaperäisistä hahmoista, ja tämä on niistä varmaankin paras. Ehdottomasti yksi koko pelihistorian parhaista hahmoista.

Roakel
10.6.2002, 9:02:25
Locke ja shadow ovat parhaat hahmot ffvi:ssä,ei Terrakaan huonoihin hahmoihin kuulu.

Nightblade
10.6.2002, 9:22:37
Mog! Koska se osaa käyttää tansseja ja on moogle. Kaiken lisäksi vielä moogle charm.

hyzky
10.6.2002, 9:35:03
Tää on aika vaikea kysymys koska FF6:ssa on paljon hyviä hahmoja.
Ensimmäisenä tuli mieleen Shadow koska se on vähän salaperäinen hahmo.Ja kuten Crow sanoi jo niin sillä on pelin yks parhaista tunnareista (ei ihan Terran tunnarin tasoinen mutta loistava kuitenkin.)
Toisena ehkä Locke koska se oli mulle periaatteessa pelin päähenkilö.Persoonallinen hahmo.
Turhin hahmo on ehkä Gau.

Ceassa
14.6.2002, 16:03:33
Sabin, Celes ja Shadow ovat ehdottomat suosikkini, mutta jos vain yksi täytyisi valita, se olisi luultavasti Sabin. Mitä Final Fantasyt olisivatkaan, jos sankariporukasta ei löytyisi yhtään hauskaa tyyppiä! ;D

Shai
15.6.2002, 11:05:03
Sabin, Edgar, Shadow. Enuff Said

Supah
19.6.2002, 18:37:53
Ehdottomasti Edgar koska sillä on muutamia hyviä läppiä pelin aikana ja muutenkin sillä on moottorisaha (texas style)
ja muita ylilegendaarisia aseita jotka eivät itseasiassa sopis siihen aikaan johon peli sijoittuu:D

Ilezki
19.6.2002, 18:42:38
Paras hahmo ylivoimaisesti on Locke! Siinä mies jolla on älyä , oveluutta, ja kyky tiirikoida lukkoja. Se on aina ollut lempihahmoni VI:ssä, ja on top3. FF-hahmojen listallani.

Toiseksi paras on sitten Edgar, Raha ja naistenmies + Loistava moottorisaha.

Safir
19.6.2002, 18:55:38
Nooh.. Sabin on ihan hyvä hahmo juuri sen takia, koska sillä on todella hyvä se blitz komento. Oikeastaan kaikki hahmot on hyvii tasapuolisesti muuta kaipa se Sabin yltää kuiteski ekax. :)

Tommistus
20.6.2002, 17:38:58
Paras FF6:n hahmo on mun mielestä Locke, koska sillä on älliä, karismaa ja taito varastaa. No tietenkin sen tausta ja koko tarina on mielenkiintoinen ja olen heikkona kaikissa FFissä tommosiin rentoihin varkaisiin.
Hyvinä kakkosina tulisivat Shadow ja Gogo niiden mysteeristen taustojen takia.

Theemu
21.6.2002, 0:21:26
Celes on sellainen ihastuksen kohde (ja oopperassa itkettää aina), Locken steal/mug on eri kätevä, Cyanissa on särmää ja Mog on söpö ja SE TANSSII! *kuik kuik*

<Black Mage>
21.6.2002, 20:52:13
Paras hahmo on ehdottomasti Shadow.:D

Crimson
21.6.2002, 21:03:46
Setzer. (Syy ei liity mitenkään Sephirothiin.... :D)Sillä on hopeanharmaat (?) hiukset.. Ja se on uhkapeluri!!! Toiseksi tulee Shadow.. En tiedä minkä takia, mutta miusta se on vaan kiva... Hmmm.. Hetkonen... Eikö Setzer ollutkin VI: stä..?:confused:

bigspin
28.6.2002, 10:14:52
Originally posted by Crimson
Setzer. (Syy ei liity mitenkään Sephirothiin.... :D)Sillä on hopeanharmaat (?) hiukset.. Ja se on uhkapeluri!!! Toiseksi tulee Shadow.. En tiedä minkä takia, mutta miusta se on vaan kiva... Hmmm.. Hetkonen... Eikö Setzer ollutkin VI: stä..?:confused:

joo on se.kunnon uhkapeluri
:D

Shuichi
28.6.2002, 12:57:09
Ummm.. Terra. Ehdottomasti. Syy: Osaa magicceja alusta asti, on puoliksi Esper ja Terralla on vihreet hiukset. Terra rulz.

Nightblade
28.6.2002, 13:35:09
Sabin on myös hyvä. Blizit ei maksa mitään ja on tehokkaita.

Kurko
8.7.2002, 5:08:42
Katso signu, katso avatar. :D

No ne kuitenkin vaihtuvat kohta puoleen, niin kerrottakoon että valintani on Edgar Roni Figaro. Tämä on paras koska sen jutut ovat pelin aikana hyviä (sääli ettei saanut naista) ja taisteluissa sillä on hyödylliset tavarat. Crossbow on pelin alussa überkyky ja kun sen teho alkaa hiipua, tilalle tulee flash ja drill. Edgar kun on ihan kingi niin sillä on tosi tyylikäs vaatetuskin. :)

Setzer on myös kova ehdokas koska se on pelimiäs. Locke on varas mutta kunnollinen varas on kuin Garret (ei FF hahmo). Locke ei ole mitään hänen rinnallaan. Sabinilla on myös hyvää läppää, mutta veli veti pitemmän korren.

urho
8.7.2002, 13:26:06
Ehdottomasti Sabin,Cyan ja Terra. Sabinin Blitz on niin tehokas ja helppo tehdä.

Muki
8.7.2002, 13:59:03
Minä en osaa sanoa... oon kiintyny Terraan ja Celesiin eniten, mutta kaikissa on hyvät ja huonot puolensa!:)

FFFan
12.7.2002, 12:10:19
:up: Sabin! Blitz on huippu!:cool:

Neruru
14.7.2002, 11:50:25
Gogo. Se on vaan niin cool.

Rini
15.7.2002, 2:15:45
GAU! GAAAAUUUUUU! Pirteä, todellakin :D Vähän niinkun min olen ^^ Ja sitten sen lisäksi on Celes ja Terra, maagikot.. mystistä :) ..Onhan ne muutkin joo ihan hyviä, mutta siis Gau ja Celes ja Terra on parhaat :p

Rune
15.7.2002, 16:03:57
Paras hahmo FF VI:ssä... Celes, luulisin. Terra on jotenkin... no onhan sekin hyvä mutta Celeksestä pidän enemmän. Edgar tulee Locken kanssa toisena. Mutta entä sitten..... Minä olen huono näissä tämmöisissä.

Originally posted by Nazna
[B]Locke.
Mulla tuntuu olevan jonkinlaisia pakkomielteitä vark..ermh,aarteenmetsästäjiin.
Locke on muutenkin sellainen valmiina-pelastamaan-tyyppi.
Eikä ulkonäkökään huono ole.tosin joskus vuonna viisikko, kun näin veljen pelaavan peliä,enkä tiennyt FF:istä mitään, luulin että Locke on ennustaja sen huivin takia :P

Haha! Ennustaja vai. Aika hyvä. Mutta eiköhän Locke ole enemmänkin valmiina pelastamaan Celestä, vai? :wink:

RED XIII
18.7.2002, 9:27:59
Locke.Se on yksinkertaisesti PARAS!Ei tohon oo mitään lisättävää.

Chappu
19.7.2002, 10:39:32
Celes ja Terra! Ne vaan jotenkin sykähdyttää! Kaikki hahmot ovat todella hyviä!

yksisiipi
20.7.2002, 12:30:50
Pidän aika monestakin hahmosta.
Terra on perinteinen "Mikä minä oikein olen?" tyyppi. Aina yhtä viehättävä.
Celes on taasen surullinen :( just like me...
Sitten en osaa paremmin perustella, mutta Locke on myöskin mielenkiintoinen henkilö.