PDA

View Full Version : FF5 vika vastus SPOILER!

Bartz-87
2.2.2003, 15:14:56
Elikkä miten sen pääsee helposti läpi?Ukkoni on vasta 41-44lv ja kaikki jobbit on masteroitu.Hyvin mä siihe Neo X-Deathiin pääsen mut sit multa loppuu MP:t kesken tai kuolen sen fire3...
Vinkkejä kaivataan.

Rune
3.2.2003, 19:20:21
Fire 3:een!? No joo... krhm... ei saa tuomita, ei saa tuomita, ei saa tuomita.... Joo. Teehän näin, ota monk, laita sille X-fight, hommaa läjä elixirejä ja megaelixirejä, jos onnistuu, käytä paljon bahamutia tai summonia (aika riskialtis) ja phoenixeja. Jotain vastaavaa. Sitten yhdestä mimic, sille mp+%, se paras mitä löytyy, black magic ja sitten jotain joka nostaisi vielä lisää MP:tä tai magicia. Sitten valkea maagi olisi aika hyvä... Red mage on aika turha. Voit tehdä noin, tai jotenkin vastaavasti, tai jotain muuta minkä näet käytännölliseksi. Ei välttämättä mikään paras ohje, mutta testailehan. Voit kokeilla myös samurailla ja coin tossilla tai ninjan throwilla (kunhan on kunnon kamoja.).

The death Magic
4.2.2003, 13:50:56
Coin toss,Bahamut,Fire3,Ice3,Bolt3 sekä Cure3 niin omistat tämän vastuksen aika helposti. Jos Fire3 tuottaa ongelmia(miten ihmeessä, taidat olla käsi) niin hommaa fire ring joka imee kaikkien fire taikojen vaikutukset.

Muista myös silloin tällöin käyttää golemia,carbunklea,flarea ja holya. Auttavat paljon. Ja parin lisälevelin hommaaminen ei tekisi sinulle pahaa. Köh mulla oli pari leveliä vielä tuosta alle ja silti voitin sen ekalla kerralla ^^

Muista myös se että jos et tapa kahta viimeistä niistä mölleistä samaan aikaan se viimeinen alkaa ampua Meteota joka tappaa sinut varmasti. En tiedä onko tätä PSX versiossa mutta SNES versiossa ainakin oli.

Bartz-87
4.2.2003, 20:22:54
Kyllähän mä ilomielin keräisin leveleitä,mutta mä en tiedä mitää paikkaa mistä sais niit.

Vivi_Ornitier
4.2.2003, 22:05:57
No leveleitä saat just enne vikaa paikkaa olevassa linnassa. Se linna missä tulee eka sellane seivi paikka pääkkä. Ja Se akka joka taikoo sut heti alkuun sammakoks seka gigaflare monsteri. Ja yks toinenki pikku pääkkä. Just siinä sillalla missä tuli gigaflaree tekevä tyyppi. Siitä yks huone niin sanotusti taakke päin ja siellä tulee Giantteja. Sen pelin pahimpia normaaleja vihollisia mistä saa exp:tä.

Bartz-87
5.2.2003, 20:27:22
Ai onko se huone jossa tulee giantteja semmone "varuste huone"
Siinä linnan aulassa ku menee oikealle?Kertoisitko vähä tarkemmin?

Vivi_Ornitier
5.2.2003, 22:07:06
Alkujaan kirjoittanut Bartz-87
Ai onko se huone jossa tulee giantteja semmone "varuste huone"
Siinä linnan aulassa ku menee oikealle?Kertoisitko vähä tarkemmin?
Selittäisin. Jos muistaisin paremmin paikkojen nimet. Mut viimeks pelasin tosiaan vuos sitte ja peli on lainas joten en voi nyt kattoo.
Mut se huone mis niitä tulee suurimmaks osaks on sen huoneen jälkeen jossa on valtaistuin. Siis menet siitä eteenpäin seuraavaan pikku huoneeseen. Siinä tulee eniten niitä giantteja.
Se on sellane pikku huone enne ulko osaa missä ilmestyy ne raput et pääsee vikaan paikkaan. Paremmin en oikee pysty selittää tässä.

Bartz-87
6.2.2003, 20:49:51
Joo tiedän sen paikan.Kiitti neuvosta vaikka kyl pääsin exdeathin läpi,mut ois kivaa päästä Shinryun ja Omegan läpi.

Vivi_Ornitier
6.2.2003, 20:59:13
Alkujaan kirjoittanut Bartz-87
Joo tiedän sen paikan.Kiitti neuvosta vaikka kyl pääsin exdeathin läpi,mut ois kivaa päästä Shinryun ja Omegan läpi.

Shinryou on aika vaikee. Siihe kannattaa ottaa varusteeks icy shieldit ja coral ringit. Sitte abilityks mimic ja heitätä fuumia se on siihe tehokkain keino ja helpoin sekä nopein.
Omega no se on vaikee siihe täytyy ainaki fireringit laittaa. Ja sit jotain en muista enää oon sen kerran voitanu tosin tyypit oli 90 levelil.

SDNKorento
25.2.2003, 18:09:42
Omagan ja shinryuun pieksee jo lvl 45

Omega: kahdelle tappelijalle x-fight, doublehand, magicsword. Aseiksi miekkoja jotka tukevat magicswordiä. Maageille X-magic, white ja dimen. Jokaiselle runningshoes.

Taistelussa tee magicsword bolt3 ja hakkaa x-fightilla 8 kerta. Jokaisen iskun pitäisi viedä päälle 3000. Maageilla parantelet ja taiot hasten tarpeen mukaan. Pitä ryhmä elossa ja jo kolmen x-fightin jälkeen omega on vainaa.

Shinryuu: Samat kyvyt ja varustukset kuin omegaa vastaan, mutta runningshoesien sijaan otat coral ringit. Jos on dragoon/hiryuu lance niin ota se.

Taio itseesi haste2 ja shell. Aina kun tulee maagien vuoro paranna, herätä henkiin tai taio shell/armor. Tappelijat taikovat magicsword flare:n ja mätkivät x-fightilla. Noin 3 x-fightia pitäsi kaataa shinryuu. Itse selvisin siitä aika tuurilla: kahdelle hahmolle jäi alle 10 hippoa.