View Full Version : Korttinne FF9:ssä?
Dark Sephiroth
3.2.2003, 9:21:26
En ainakaan löytänyt täältä tällaista ketjua, mutta jos olen väärässä tai muuten vain ei miellytä, voihan tämän aina sulkea....
Eli siis...
Kysyisin teiltä, että kuinka monta "typeä" teillä on kortteja Final Fantasy yhdeksikössä, mitä kortteja käytätte pelatessanne sekä mikä on suosikkikorttinne.
Itse minulla on ne kaikki sata.
Ja mitä "korttitiimiini" tulee, siihen kuuluvat Ultima Weapon sekä Masamune (Heh, tietysti ;)), loput sitten vaihtelevatkin, joskus otan mukaan eidoloneja ja joskus taas lisää asekortteja tai muita vahvoja kortteja.
Suosikkikorttini onkin sitten varmaan Shiva. Muita kivoja ovat Mog ja Chocobo, ne ovat niin söpöjä... Tietysti Masamunekin on yksi parhaimmista... :)
Ja jos haluat, voit tietysti kertoa myös FF8:n korteista, mutta minä vain en niistä paljoa tiedä, joten enimmäkseen kysyin ysistä.. :)
Vivi_Ornitier
3.2.2003, 12:40:46
Itellä puuttuu enää excalibur 2 kaikki muut on.
Tiimi vaihtelee hyvin paljon kun on nii paljon huippu kortteja ettei aina tiedä mitä käyttäs tosin yleensä on ultima weapon, odin ja hades, mut ei noikaa aina. Voittoja on vähän päälle 200 yhtään häviöö ei oo tullu mut tasapelejäki on vaan 12. Noita et kyllä kysyny mut sanoin kumminki.
Minulla on FF9:ssä n. kolme seiviä, joten puhun vaikka jokaisesta.
Joten yhdessä seivissä minulta puuttuu vain yksi kortti: Antlion. Sitä ei vain löydy mistään. Suosikkikortteja on monta, kaikki eidoloneja, mm. Bahamut ja Fenrir. Kortteja, joita yleensä käytän, en muista kunnolla. Yhdessä seivissä ainakin käytän Bahamuttia, toisessa Fenririä, muita en oikein muista. Valitsen yleensä jotkut kortit, jotka ovat ihan hyviä ja kivoja ja kehitän niistä sitten parhaimman korttitiimini. Niin, ja joskus olen tainnut käyttää niitä ilmalaivakortteja ja Blue Narcissia (jos se sellainen edes oli, se kortti).
Itse asiassa... (http://foorumit.fffin.com/showthread.php?threadid=2216) Ei ihan täsmälleen sama, mutta tostahan ton voipi lukasta!!!
Siis voittoja päälle 700 häviöitä parisenkymmentä ja tasapelejä täys kybä!!! Kortteja oli siis 100 ja arvo päälle 1600...
Kortit joita käytän vaihtelevat... Yleensä ne on jotain eidoloneja tai aseita!
Roleplayer
3.2.2003, 16:29:48
Joops tietenkin kaikki kortit pitää olla..eihän siellä voi niin lusmuilla että ei jaksa pelata kaikkia kortteja itselleen... :P...Voittoja itselläni on joku 500 ja häviöitä...ööö...joku 32 ja tasapelejä 1...Että sillain..
Sephiroth13
3.2.2003, 19:06:08
Mulla on IX:ssä n. 70 eri korttia.. :D Tiimissä mulla on Ultima weapon, Masamune, Meteor, Abadon ja viimeistä en muista...
Leviathan
4.2.2003, 5:49:55
3:a korttia vailla kaikki kortit on, joista yksi on Fat chocobo, gargoyle ja joku. No pelaan yleensä ultima weaponeilla ja yhdellä Lindbulmilla.
Kaikki sata korttia on. Sellaiset 500 voittoa, pari kymmentä tasapeliä ja häviötä
Käytän lähinnä eidoleineja taistelussa........mutta se vähän vaihtelee.
En pelaa korttipeliä FF9:ssä, koska se on huono. Kortteja olen kuitenkin jonkin verran saanut muilta tahoilta. En nyt kuitenkaan muista mitään. Oli minulla muutama hyväkin kortti, joita käytin silloin harvoin kun pelasin. Muisti ei nyt pelaa.
FF9:n korttipeli on siis huono. Perustuu aivan liikaa onneen ja lukujen arvontaan, se ei ole mukavaa. On tietenkin myös mahdollista etten tajunnut pelin sääntöjä (niin, eihän niitä varsinaisesti selitettykään, ainakaan eri lukujen merkityksiä. Ne luin netistä).
FF9:n kortti peli on ihan ok. Ei mikään mahtava idea, mutta ihan kiva lisä.. Tetra Masterin vihaajille vaan tiedoksi.
En pitänyt yhtään kasin vastaavasta. Se jos mikä perustui onnelle. Ainakin minun kohdalla. Jo parin pelin jälkeen luovutin ja lopetin koko touhun.
Niin ne kortit. Minulla on just ja just 90 korttia enkä todellakaan tiedä mitkä kaikki puuttuu.
Voittoja sellaiset vähän alle sata, häviöitä 18 ja tasapelejä 23. Yleensä käytän Tantarian, Malboro, Ifrit, Hilda Grade 3 ja Abadon comboa, mutta se vaihtelee jonkun verran (joskus tungen mukaan Hecteyesin).
Arvo on n.1174...
edit//oi kuinka mielenkiintoista
edit2//Vivi, minullapas on Excalibur II!!!11
bigspin
7.2.2003, 13:47:35
Juu kaikki kortit löytyy ja aika kauanhan siinä meni saada ja varsinkin Excalibur II.En muista kuinka monta voittoa ja häviötä minulla on mutta voittoja on ainakin enemmän :D
Yleensä kun pelaan käytän Ultimate Weaponia, Odin, Hades, Bahamut taisi olla.
yksisiipi
8.2.2003, 12:45:31
Minulla taisi parhaimmillaan olla kaikki paitsi parhaan tason korteista puuttui muutama. Yhteensä minun hirveässä pakassani oli muutama sata korttia, kun innostuin triple triaddia pelaamaan. On se sitten ilo muuttaa ne kortit tavaroiksi. Varsinkin aura ja hero drink piristävät mieltä kummasti.
Vivi_Ornitier
9.2.2003, 14:28:20
Alkujaan kirjoittanut yksisiipi
Minulla taisi parhaimmillaan olla kaikki paitsi parhaan tason korteista puuttui muutama. Yhteensä minun hirveässä pakassani oli muutama sata korttia, kun innostuin triple triaddia pelaamaan. On se sitten ilo muuttaa ne kortit tavaroiksi. Varsinkin aura ja hero drink piristävät mieltä kummasti.
Nyt taijat puhua ff8:sta ku topicci oli kumminki ff9:llle
ihmettelen vaa ettei kukaa oo jo huomattanu tosta.
Kumama
15.2.2003, 12:47:58
Mulla on ysis aika vähän eri tyyppisiä ja niitä on jotakin 46 tai 56 jotakin sinnepäin peli tiiminä käytän ultima weaponia,iron maniä,dark matteria,bocoa ja haadesta.en ole pelannut korttia sitä paitsi paljoa joten.Win:58 Lose:66 Draw:23.
Prometheus
15.2.2003, 13:12:02
En minä muista niiden korttien lukumäärää tai mitä puuttuu. Kumminkin niitä oli jotain 90 yli tai ali pikkuisen. Erikoiskorttejakin löytyy, mutta jotkut kyllä on vähän hankalempi saada. Fat Chobo on, ja ainoa jonka oikeastaan muistan paremmin.
Huijasin vähän, kun olen pelannut FF9:ä emulaattorilla, niin tallennusmahdollisuuksia on enemmän. :) Jos ei onnistunut, niin aloitin pelin uudestaan. En minä jaksanut siihen niin hirveästi paneutua. Oli vain kiva keräillä niitä kortteja aina väliin.
FF8:n korttipeli oli huonompi, enkä oikein tutustunut siihen. FF9:n versio oli mielenkiintoisempi korttiensakin puolesta. Ehkä vähän helpompikin?
Ultimate3
15.2.2003, 21:42:34
Sanotaanpa näin että minulla oli 95 eri kortti lajia... Eli 5 puuttui. En nyt muista niitä eli en voi luetella puuttuvia kortteja
Mysticus
16.2.2003, 12:57:28
Kaikki kortit löytyvät, tottahan toki.
Voitettuja pelejä on muutama sata, hävittyjä puolestaan ainoastaan parikymmentä. Hauskaa sinänsä, sillä en vieläkään ole täysin perillä pelin säännöistä. Valitsen aina vain ne kortit, jotka näyttävät lukujensa ja ulkonäkönsä puolesta parhaimmilta, ja voitan lähes aina. Moukan tuuria, tai sitten peli on vain yksinkertaisesti niin helppo. Tai vaihtoehtoisesti minä vaan olen niin hyvä. ^^;;
75 korttia löytyy, en niitä ikinä koittanut etsiä. Voitettuja pelejä en musita, mutta se rating oli yli tonni :P Sen muistan, koska sen asetin tavoitteeksi jostain kumman syystä.
Tykkäsin pelailla sitä kaikissa kaupungeissa, mutten koittanut kerätä kaikkia mahdollisia kortteja. Käytin peleissä niitä millä oli parhaat numerot, elikkä lähinnä aluksia ja eidoloneja.
Muttamutta, pidin tuosta pelistä.
Tällä hetkellä minulla on kaikki. Jee. Viimeinkin onnistuin jossakin. Käyttö riippuu sitten siitä mitä lukuja korteissa on ja siitä ketä vastaan pelaan. Jos esin joku Dalin Eve käytän ihan vain alkupuolen kortteja että nekin kehittyisivät. Jos sitten Trenon siellä korttipeli stadionilla vai mikä se nyt sitten taas onkaan, sinne otan kaikkein vahvimpia kortteja.
Minulla on yksi kappale jokaista korttia. Eli kaikki. Onko siitä mitään erityistä hyötyä kun kerää kaikki kortit?
Yleensä käytän pelissä Eidolon kortteja sekä behemothia ja nova dragonia. Lempikorttini on varmaan Fat chocobo, koska siinä on niin hauska kuva. Yleensä voitan matsit, mutta on niit häviöitäkin tullut joku 20 kappaletta.
En ole paljookaan panostanut tähän FF IX:n korttipeliin kun hieman petyin sen toiminta tapaan kun oli jo tottunut FF VIII:n Triple Triadiin, joka oli itseasiassa erittäin addiktoiva ja juonessa eteneminenkin jäi toisaalle aivan liian monta kertaa. FF VIII:n korttien hankintakin on haasteellisempaa kuin IX:ssä, jossa tyrkytetään joka chocographaarrekätköstä vähintään yksi ja niitäkin löytää Trenon korttipeliturnauksesta aivan liian helposti. VIII:n CC Group ja Queen of Cards questit antoivat loistavasti haastetta, joita en vieläkään ole suorittanut. Tällähetkellä FF IX:ssä kortteja minulla on 50-60~ erilaista. Pääosissa kaikki normaalit hirviökortit, eidoloneja, miekkoja ja aluksia.
Mulla on melkein kaikki kortit. Korttipelissä käytän yleensä summon-kortteja ne on muute aika hyviä
Ceassa
27.4.2003, 14:13:20
Kaikki kortit löytyvät, jepujee. Muiden korttien hankkimisen kanssa ei oikeastaan ollut minkäännäköisiä hankaluuksia kuin Ozman, sitä ei nimittäin tuntunut irtoavan ei niin mistään, mutta lopulta kuitenkin voitin itse Ozman ja sain senkin kortin haltuuni.
Peli itsessään on aikas yksinkertainen ja helppo. Mikäs siis sen mukavampaa. ^^ Korttejakin tuntui löytyvän paljon helpommin kuin FFVIII:ssä, jonka pelistä en kovinkaan paljoa tykännyt. FFIX:n versio on siis paljon parempi ja viihdyttävämpi. Musiikki tosin on vähän puuduttava, sillä saralla Triple Triad vie väistämättä voiton.
Suosikkikortteja, siis sellaisia joita yleensä peleissä käytän, minulla ei juurikaan ole. Yleensä poimin vain tilanteeseen sopivat kortit, Memorian Phantomeita vastaan saa käyttää melkeinpä parhaimpia korttejaan kun taas Alexandrian kadulla vastaan taapertavaa lasta ei viitsi Goblineita kehittyneimmillä korteilla kiusata. :)
Ferithem
10.5.2003, 14:41:44
Minulta puuttuu noin 4-5 korttia, ja kaikki kaksoiskappaleet olen hävittänyt, järjestelmällisyyden ystävä kun olen. Useimmiten käytän summon-kortteja, Hadesta sekä asekortteja - ne toimivat minun (puutteellisilla) taidoillani parhaiten.
Croccifixio
11.5.2003, 11:46:13
Uusimmassa tallennuksessani 600 voittoa kaikki kortit 1 häviö ja 2 tasapelii...heh ainaku hävisin tai tuli tasapeli alotin seivistä :) paitsi pari kertaa ku ei jaksanu millää :)
Triple Triad rulez! ei voi muuta sanoo pidin siitä enemmän ku siinä pelaa vaikeimmilla säännöillä ei oo mitään varmaa että voittaa paljon parempi ku FFXI korttipeli... ja FFVIII tietysti triple triad toi hohtoa ku lagunan sai sitten vaihtaa 100 heroksi :)) siinä oli sitten kiva pistää omega weaponia kunnolla turpaa Renzokukenilla....voi niitä aikoja.... :)
The Mynthon Fighter
16.5.2003, 18:38:56
Mulla on kaikki 5 korttia E tasosia ja kaikki on Eidoloneja. tiimissä mulaa on : Bahamut, Ark, Aleksander, Leviathan ja Odin.
Sepirotti
7.6.2003, 16:45:26
Kaikki kortit löytyy, ykkös ketjussa Ultimate weapon, Invincible, Dark matter, Masamune ja Ribbon
FilthSkin
6.7.2003, 22:24:44
Mun yksi save seiso varmaan vuoden koskemattomana, eri korttityyppejä oli 99.
Vaan se "%(#&! Armstrong puuttu. Ja Siskohan sen sitten mulle jollain taikatempulla pieras. ne pisteet oli jossain 1800 pinnassa...
Mitä kortteja käytin...
Ribbon oli kova sana, nuolet joka suuntaan ja kummatkin defencet joku 200 (ei muista mikä kirjain), Mogia taisin kans käyttää ja Invincible oli pakollinen. muita ei muista.
@TranceKuja@
7.7.2003, 13:30:02
Minun korttejani on lajilta yhteensä 56 ja käytän otteluissa yleensä Invincibleä,Elixiriä,Arkkia ja Iron Mania.Muut loput vaihtelevat.En enään käytä niitä huonoja ekoja niinkuin Goblineita ja Flaneja. :D
Minulla on kaikki kortit ja suosikki kortit ovat:Aleksander ja Chocobo.Kortit mitä käytän vaihtelevat,mutta yleensä käytän summoneita ja Gimme cattia.FF VIII:ssä minulla on lähes kaikki kortit. :ooh: Puuttuu vain:PuPu,Irvine,Rinoa,Aleksander,Phoenix ja Doomtrain.Yleensä käytän:Squall,Selphie,Edea ja Seifer,välillä kortit vaihtelevat,mutta nuo ovat ne mitä käytän yleensä aina. ;)
Akamaru
11.8.2003, 12:08:19
Mul on 99korttii(sis.ff9) ja voittoja vähän päällä 1000 ja en muista tätä enää...Käytän yleensä Summoneita ja sen semmoisia kortteja.