PDA

View Full Version : Eminem

Deux
10.6.2002, 10:36:55
Tämmöstä pistin, kun 3mppu nyt kerran on taas pinnalla.

Oma mielipide on, että onhan se ihas hyvä, kun laulaakin omalla tyylillään [en ainakaan min oo huomannu mtn samanlaista laulutapaa] ja sitä on hauska kuunneella, ainakin siihen saakka kun se slkaa haukkua äiskäänsä, ex-vaimoaan tai julkkiksia ja se on kyllä aika pe***estä, koska eihän se niitä kaikkia julkkiksia edes tunne [haukkua nyt ihan vieraita ihmisiä *mutisee*]! No, kuitenkin muuten on ihan hyvä... Levyistä minulla ei ole kuin Eminem Show. Ja sekin poltettuna :shok: (kun ei se sentään niin paljon iskenyt että olisin ostanut aitona, tiedän tiedän: hyihyi minua).

Ja 8 Mile oli yllättävän hyvä leffa. Eminem näytteli jopa uskottavasti köyhää nuorta rapparia (tosin leffahan pohjautuu jotenkin hänen elämäänsä). Musiikki oli erittäin hyvää 8 Milessa, varsinkin mieleen jäi Lose Yourself.

editttiä pitkästä aikaa: Voi vitsi, kun nostelette minun vanhoja ketjuja >__< Saan taas hävetä vanhoja viestejäni. Laitanpa tähän nyt sitten enemmän sisältöä ettei tästä tulisi spämmiketju :L

urho
10.6.2002, 10:40:10
well, ei oikeen mun tyyliä... ainoa eminemin hyvä biisi on &quot;Without Me&quot;

luzmu
10.6.2002, 10:45:16
On se ihan hyvä. Tykkäsin oikeestaa alust asti, mut without me on kyl ehdottomast best... :boing:

Ilezki
10.6.2002, 10:45:49
Minä en pidä Eminemistä, Tai koko Rap-genrestä ollenkaan. Eminenm on vaan hölmöä tavausta, surkealla äänellä. Senpä takia en pidä mistään Eminemin Kappaleista, ja sen takia minusta koko äijä on aivan yliarvostettu ja sukkaa.

Roakel
10.6.2002, 10:47:50
Oli eminem ihan hyvä laulaja,en pidä hänen laulu tyylistä enkä sanoituksesta.

absinthe
10.6.2002, 10:48:29
Olkoon vaikka kuinka teinixx idolixx, äijälle isot rispekstit minulta. :rispekti:

Uskaltaa tosiaan kyseenalaistaa vähän sitä sun tätä huolimatta seurauksista. Se on ihailtavaa. :PP

Biisit nyt on mitä on, kyllähän niitä kuuntelee mutta en ihan levyä ostaisi. Uusin on kyllä ihan veikeä.

//edit:: osaanpas taas kirjottaa :PP

Edited by Ally on 10.6.2002 11:49

hyzky
10.6.2002, 11:36:03
Kyllä Eminem on ihan kohtalainen &quot;räpäyttäjä&quot; jos kuuntelee D-12 kappaleita esim. Shit on you tai Devil&#39;s night.Mutta Eminemin omien levyjen juttu on haukkua julkkiksia ja äitiänsä joka nyt ei ihan niin hyvin minuun iske.Eminemin kappaleiden hyviä puolia on se että se (tai Dr.Dre) on tehny hyviä taustoja kappaleisiin.

Gabriel
10.6.2002, 12:05:53
Eminem on teinixxxxxxxx, kovis, Erilainen, Aito, Itsenäinen ja Siisti. Täyttää siis teinipeelon kriteerit. :rispekti:

Jag hatar teinipeeloja... :tultamunille:

Räppi ei ole musiikkina koskaan iskenyt, eikä iskekään. Ehkä siksi, että yhdistän räpin aina &#39;lökäpöksyihin&#39;, teinixeihin, Erilaisuuteen (huomatkaa iso E), kovisteluun, kiusaamiseen, viinaan ja huonoihin keskiarvoihin. Räppi saa minut kokemaan misantropiaa.

Ehkä olen vain outo, mutta mahtipontinen musiikki on omasta mielestäni sitä hyvää. :)
Parhaimpia ovat minulla mm. Beethovenin 5. sinfonia, Russian Red Army - Russian Navy Hymn sekä Otshi Tshornyje (Silmät mustat).

Pidän tosin joistakin nykyaikaisistakin, esimerkkeinä olkoon Apocalyptican Hall of mountain King, Metallican On the road again sekä Mecano - Hijo De La Luna. :)

Mutta räppi on pahaa. &gt;.&lt;

absinthe
10.6.2002, 12:08:42
Originally posted by Gabriel @ 10.6.2002 13:05
Eminem on teinixxxxxxxx, kovis, Erilainen, Aito, Itsenäinen ja Siisti. Täyttää siis teinipeelon kriteerit. :rispekti:
Sinähän olet toki Samanlainen, Epäaito, Muista riippuvainen ja Likainen.

Lumba
10.6.2002, 12:12:58
Jaa-a..
Oma tyyli sillä on juu, vaikka ei muuten ihan mun suosikki ole.
Sitä tekstiähän meinaan piisaa, ei se laatu vaan se määrä.
Min tykkäsin sen uuden biisin videosta, se oli jokseenkin oleva. &nbsp;:D

Gabriel
10.6.2002, 12:19:24
Originally posted by Ally @ 10.6.2002 13:08

Originally posted by Gabriel @ 10.6.2002 13:05
Sinähän olet toki Samanlainen, Epäaito, Muista riippuvainen ja Likainen.
Öh... :eh:

Olen pahoillani, en tainnut ilmaista itseäni tarpeeksi selvästi. :eh:
Kun sanoin &#39;on&#39;, tarkoitin kyynisesti/sarkastisesti/misantrooppisesti, että se millaisena hän itseään/teinit häntä pitää/pitävät on myöskin absoluuttinen totuus. Oli tarkoitus antaa ns. näkymättömällä tavalla puhtia sanoille. Tuon oli tarkoitus sanoa, että teinipeelot eivät usein näe nokkaansa pidemmälle ja ego sen kun paisuu miespuolisten peniksiäkin suurempaa vauhtia. Tuollainen halpamaisuus, itsekkyys ja muiden syrjiminen ovat saaneet minut anti-teinipeeloksi.

Ja mikä minä olen? Minä Olen Mikä Minä Olen (hepreaksi MOMMO = JHVH), eli sama mitä JHVH (Jahve, Jehova) sanoi Moosekselle Vanhassa Testamentissä.
EI, minä EN yritä rinnastaa itseäni Jumalaan, vaan sanon sillä tavalla, että se on yksi parhaimmista vastauksiista kuka-olet -kysymykseen. :eh:
Ja KYLLÄ, en ole teinipeelo, Siisti, jne, enkä ole Samanlainen, Likainen (btw. Siisti meinasi kuin &#39;cool&#39;) vaan olen mikä olen. En halua että minua määritellään teinikriteereillä ja täten yritän olla sopimaton niihin.

Tosin, teinikriteerithän ovat &#39;in&#39; ja &#39;out&#39;. :eh:
Mutta mieluummin omana itsenään ja mutta puhtaana pimeän laakson keskellä kuin teennäisenä ja koviksena jossain ihmeen kuuluisuutena.

Tämän tekstin on tarkoitus loukata vain teinipeeloja.
Tällä foorumeilla ei ole tähän tekstiin sopivia teinipeeloja.

Esimerkki-teinipeeloja löytyy articista ihmissuhteet -foorumeilta.

psaijai
10.6.2002, 12:22:54
Pö, puh hö. En tykkää, en ole koskaan tykännyt, enkä tule koskaan tykkäämäänkään. :D No okei. On niillä ehkä yks kuunneltava biisi mutta ei se vaan yksinkertaisesti ole minun makuuni jos sitä makua on edes olemassakaan. :/

Seyana
10.6.2002, 12:25:39
En kuuntele minkäänlaista rappia, joten en tätäkään herraa.
Sanoitukset on mitä on,eikä koko persoonakaan oo mikään mieleinen.
Eminem ei oo yhtään sen parempi ihminen kun sen sanoituksissa esiintyvätkään.

Dragonic
10.6.2002, 13:40:19
Kyllä eminem on järkyttävää musiikkia... Se vaan uhoaa&#33; En oikeastaan koskaan ole ymmärtänyt räppiä tahi mitään musiikkia missä on rytmi sanapainolla tehtynä. Kyllä kunnon kasarihevi miehen tiellä pitää&#39;:D&#39;

bigspin
10.6.2002, 22:14:06
no joo, empä mää siitä kyllä erityisesti pidä.ei se eminemin uhoaminen ja haukkuminen mitään kiinnostavaa ole =/
ehkä musiikkivideot vain vähän naurattavat :eh:

Albert
10.6.2002, 22:27:59
Ei pidä eikä kuuntele. Samaten yhdistän räpin usein lökäpöksyihin ja teinixxeihin, vaikka itse asiassa rap on vain eräs musiikkigenre. ???

isoSILLI
10.6.2002, 22:36:23
Originally posted by Albert @ 10.6.2002 23:27

Samaten yhdistän räpin usein lökäpöksyihin ja teinixxeihin
täh Mitä häh?
Onko Mc Hammer mielestäsi teinix? Ei minustakaan :)
Eminem on ihan kuunneltavaa ja yksi cd:kin löytyy jopa...
Ja kyllä kaverilta löytyy ihan pari hyvääkin &quot;hupailu&quot; kappaletta esim. without me.

edit: nyt sähläsin ajatuksissani quoten kanssa oikein urakalla

Edited by IsoSILLI on 10.6.2002 23:37

Angel Eiko
10.6.2002, 22:54:47
Eminemillä on (mun mielestä) kahden tyyppisiä biisejä, joko todella hyviä tai sit todella surkeita... Whitout me on yksi niistä hyvistä. :P

Ragnarok
11.6.2002, 17:05:00
Sellaista tyypillistä murrosikäisten pikku natiaisten musiikkia.
Musiikki genrenä kerrassaan sietämätön, josta parhaana esimerkkinä toimii kyseenalainen Eninem.
säälittävää.... hyvin säälittävää
mutta täytyy vain todeta, &quot;kaikkea se maa päällään kantaa&quot;

Misantropia kasvaa huikenteleviin lukemiin aina kun kuulee sitä säälittävää ränkytystä. Myöskin lökäpöksy skeittari lapset, joita tuntuu syntyneen viimeaikoina kuin sieniä sateella tuottavat suurta ihmisvihaa.

Eninem tunnetusti vihaa technoa, trancea ja kaikkea elektroonisesti tehtyä musiikkia. Hän on jopa virallisessa lehdistötilaisuudessa ilmaisut &quot;räikeät&quot; mielipiteensä alan taiteilijoille.
Jos joku on nähnyt &quot;Without me&quot;-kappaleen musiikkivideon niin nähdään taas kuinka hän osoittaa järjetön vihaa ja suuttumusta musiikkimaailman todellisille taiteilijoille. Videolla potkittaan ja pilkattaan useita kertoja erästä elektronisen musiikin uranuurtajaa ja messiasta, Mobya.
Eninem jopa kuulutti virallisessa lehdistötilaisuudessa, että inhoaa Mobya ja sen päätteeksi vielä useita (&quot;alansa&quot; tyypillisen edustajan tapaan) solvauksia ja loukkauksia.
Onneksi Moby tokaisikin hillittyyn ja sivistyneeseen tapaansa, että on enemmänkin imarreltu, että useista alansa taiteilijoista juuri hänet Eninem on valinnut vihansa kohteeksi.

Noh... jotten vaikuttaisi täydelliseltä pessimistiltä niin voin sanoa, että &quot;Stan&quot;-kappaleen oli aivan siedettävä.

Karppi
11.6.2002, 17:12:52
Eminem otti päähän kun se nousi pinnalle silloin joskus, en voinut sietää koko äijää.
Nyt on kuitenkin mieli muuttunut, tunnustan pitäväni Without me:sta, ja sen ansiosta kuuntelen äijän muitakin kappaleita ihan erilailla nykyään. :D
En ole silti mikään fani, e-en.
Ja äijän musiikkivideoille hihittelen. Ne on pääosin hauskoja. :)

Flaming Amarant
11.6.2002, 17:41:35
Jotkut on hyviä, ei kai niistä mikään huono ole. Aiemmin niitä tuli kuunneltua aika paljon mutta ei enään jaksa.

Tristam
11.6.2002, 18:15:41
EI&#33; ei eminemiä&#33; ei ei ei&#33; Teinix j0u känkstä hiph0ppi@ on kuultu jo ihan tarpeeksi.
Henkilökohtainen mielipiteeni on siis ei. JYRKKÄ ei.

Jabberwokki
12.6.2002, 17:27:08
Vihaan&#33; Niin täyspelle kuin voi olla. Onneksi piratismi iski uusimpaan levyyn. Se idiootti uhkasi vetää kaikkia turpaan, jotka ostavat levyn kadulta, mutta oikeesti se on siellä kotonaan kahden metrin aidan takana piilossa juomassa kaakaota. Niin, ja sen &quot;musiikkikin&quot; on ihan paskaa.

Moppi
12.6.2002, 19:07:16
Eh... En ymmärrä miksi Eminenm nousi pinnalle. Rappi genrenä on laaja ja erilaisuutta löytyy, itse pidän rapista, tosin Gangsta Rap voidaan jättää laskematta. Media on ilmeisesti nostanut Eminemin maailmalle ihonvärinsä takia. älkää uskoko mitä Media hänestä sanoo, Suomen hiphop-kulttuurista löytyy pari esimerkkiä; esim. Fintelligenssiä pidetään suomen ensimmäisenä Rap-yhtyeenä, vaikka Ceebrolistic on vaikuttanut jo 90-luvun alusta tai 80-Luvun lopusta. Raptoria ja MC Nikke T:tä (Nykyinen Ritarikunnan Chydenius) ei oteta lukuun. Lisäksi Kwanin MC Marikoa pidetään Suomen ensimmäisenä Naisräppärinä, vaikka Ceebrolisticeilla oli mukana vuonna 93 tai 94 räppäävä nainen, lisäksi Jus Anamen rinnalla räppää nainen, (en millään muista nimeä) ja vielä yhden nais MC:n muistan nähneeni, nimi oli jokin Y-kirjaimella alkava. Yavis

taisi hiukan ohi aiheesta mennä

Sonya
15.6.2002, 9:32:01
Eminem ei kyllä ole mitään mun suosikkeja..
Mut se sen uusin biisi on kyllä ihan hyvä (en nyt muista sen nimee :eh: )..

zhorn
15.6.2002, 19:43:49
Eminemillä on ehkä yks hyvä kappale, jonka jaksaa kuunnella, mut jos kuuntelee levyn läpi, ni on mitta täynnä tätä herraa. Sillä ei oo kai omaa elämää, tai sit se on vaan kateellinen ja sillä on varmaan myös alemmuuskompleksi ja jonkinlainen pelko olla huonompi tai jotakin.. No okei.. En tiiämikä siin&#39;ä on, mut Eminem ei oo mun makuun..

Ren
15.6.2002, 21:02:15
Kunnioitettavasti menestynyt liikemies. Tulee ihan mieleen ne kolmekymppiset jätkät, jotka kirjoittavat siitä kuinka koulu on heidän mielestään paskaa.

Ne videot ovat kyllä todella köykäistä provosointia, biiseistä en tiedä. Jos minä saisin provosoida television kautta koko maailmaa, niin en hoitaisi hommaa noin hätäisesti. Hävetköön, sika.

Räpin kuuntelijoiden säälittävyydestä sen verran, että säälittävät tai muuten surulliset ihmiset jakautuvat tasaisesti kaikkien alakulttuurien kesken, ei ole mitään tarvetta tuomita vain yhtä.

Celeb
15.6.2002, 21:08:39
Ajattelin heti mielessä kun näin tämän topicin; &quot;Eminem.... = LOL&quot;.
Ei millään pahalla mutta tämä hipjoihop ja rap on aivan silkkaa sontaa.

Tämä rap kuuluisi tummaihoisille ihmisille. Sillä hehän lauleskelivat &nbsp;siellä puuvilla pelloilla etelä-amerikassa lauluja jossa oli rappia. Tahi sillein. Sitten uutisetkin kerrotiin tummaihoisten kesken rappaamalla. (Kyllä maantiedon opettaja osaa) :P.
Valkoiset ovat.... varkaita.

Pedro
15.6.2002, 21:20:59
Jokaisesta vihaamastani musiikkityylistä löytyy aina yksi poikkeus, jota voin kuunnella ihan ilokseni, ja räpin puolelta se kappale on Eminemin Without Me. En siitäkään muuten hirveästi ole innostunut, mutta rento taustamusa ja parit hyvät riimit kuulostavat hyvältä, niin paljon kun herran muuta tuotantoa inhoankin.

Ren
15.6.2002, 23:02:21
Originally posted by celebrati @ 15.6.2002 22:08
Tämä rap kuuluisi tummaihoisille ihmisille. Sillä hehän lauleskelivat  siellä puuvilla pelloilla etelä-amerikassa lauluja jossa oli rappia.
Myös rock ja sen johdannaiset ovat juuriltaan mustien musiikkia.

Shaft
18.6.2002, 0:50:22
Aika turhaa tätä on mainita, mut jos multa kysytää nii sille &quot;white niggalle&quot; pitäis antaa kaks vaihtoehto: 1) Lopettaa musan teon, 2) Viedää ghettoo hirtettäväks (ampuminen ois liia tavanomaista ton tyylin edustajille).

Aenea
18.6.2002, 10:25:28
Musiikki ja laulu kuulostavat hyvälle mutta jos kuuntelen sanoja niin menee musiikista maku.
Yritän vain keskittyä kuuntelemaan sitä hyvää soundia joka niissä Eminemin biiseissä jyllää :shy:

-kikki-
26.6.2002, 10:19:40
kyllä se eminem on hyvä... Varsinkin kappale whatabout me?

Dark Aeon
26.6.2002, 20:36:14
Kyllä mun on myönnettävä, että pidän Eminemistä. Eminem onkin melkeinpä ainut rap/hiphop-artisti jota pystyn kuunnella, sillä en tykkää rapista/hiphopista hirveästi. Uusin levy on ainakin todella hyvä ja Eminemin paras levy ehdottomasti =)

Aphrael
27.6.2002, 6:30:10
Noh, eihän sitä ole silleen tullut kuunneltua. Viime aikoina on tuo "Without me" soinut aika usein ja se on ihan hauska.
Videokin on ihan huvittava. Ei minulla ole mitään häntä vastaan, mutta kyllä jotku kappaleet ovat aika "ilkeitä" niinkuin Tiffany jo mainitsi.
Kyllä se "Stan" oli aika erikoinen kappale...

Heldy
27.6.2002, 9:39:26
Noh, onhan se eminenkin taas ollut huipulla sen D12:sa kanssa,
mutta se ei enää ole oikein minunkaan makuuni..
Ja paras laulu Eminemillä on Kuitenkin Stan..
Se on aivan ....hyvä..:eh: nyt taidan kuitenkin lörpöttelyt lopettaa.. Se on hyväksi itselleni.. Eminen on aivan siedettävä..

Chang
5.7.2002, 15:07:48
Mun mielestä Eminem tekee hyvää rap musiikkia ja kuuntelen Eminemiä.Omistan myös kaksi sen ekaa levyä joita tulee aina silloin tällöin kuunneltua.Mut sen musiikki videot on aivan mainioita varsinkin My Name Is ja uusi kipale Without Me...

Mickey
8.7.2002, 21:08:20
Muutama hyvä biisi.
En arvosta genreä mutta Eminem loistava on liikemies ja esiintyjä ja Stan ja Without Me on hyvä biisejä joita kuuntelen ihan mielelläni.

Mirandos
14.7.2002, 20:20:26
Eminem on minusta yksi parhaimmista. vaikken hirveesti sen tyylistä musiikkia kuuntelekkaan, mutta suni minua kuuntelutti sillä, ja mukavaahan se on. Stan on tosiaan hyvä. On sillä muitakin mukavia piisejä, mutta en muista nyt

Yakomaru
18.7.2002, 9:38:42
Kyllähän jotaiun sen biisejä jaksaa kuunnella,
mutta on se saanut vähän liikaa kuuluisuutta.
Without me ehkä paras:yay:

Chappu
18.7.2002, 11:54:04
Kyl toi iha hyvä on, mut ei silti kuulu mun ykkössuosikkeihin!
Omistan mä tuon uusimman levynkin............siin on jotai 4 iha hyvää biisii

Alucard
19.7.2002, 1:28:09
EMIN3M... osaa se heppu olla tosissaankin, eikä kaikki ole aina sitä samaa itsekehua/uhoamista. "The Way I Am" kappale on paras, ja "Stan" on myös kuunneltava.

Lumi
18.12.2002, 11:45:49
Kysymys on yksinkertainen: Mitä mieltä olette Eminemistä?
Ostin juuri 8 milen leffan sinkun ja Sound Track on hankinnassa. Minulla on herran tuotannosta Slim Shady Lp, Marshall Mathers Lp, The Eminem Show ja Eminem: Lose yourself.
Itse diggaan hemmon tuotannosta yli kaiken, hänellä on sanat, asenne ja asia kohdallansa.

Renegade, Lose Yourself, Goodbye to Hollywood, Soldier, I'm sorry Mama, Kim, Stan, I am.... Kaikki huippukappaleita

*edited: ja ne jotka eivät tunne Eminemiä(onkohan heitä? voi tänne muutkin mennä), käykää sivuilla www.Eminem.com ja hankkikaa vaikka joku hänen levy kaverilta lainaan....Tosin jos joku täällä ei ole hänestä kuullut, niin olen TODELLa ällikällä lyöty*

Juliet
18.12.2002, 15:34:02
Mikäs siinä vikana. Räpistä en nyt niin hirveästi välitä, mutta Eminem kuuluu ehdottomasti suosikkeihini sillä alalla. Itselläni ei Eminemin levyjä ole yhtään, mutta kaverillani taitaa olla yksi tai kaksi, ja mielestäni äijän tuotanto vain paranee uudempaan päin mennessä.

Mauler
18.12.2002, 17:58:48
Enpä oikein pidä, kyseinen herra on häpeäpilkku kunnon hiphop herroille, kyllä niitä hävettää miten sellanen markkinoinnin ihme pääsee taivaalle mainostamaan hiphopppia vaikkei ole edes nähnyt sitä.
Mutta jooo, tehköön mitä lystää pop maailma ei niin kiinnosta minua.

yksisiipi
19.12.2002, 17:46:13
Eminem on kyllä jollain ihmeellä onnistunut urallaan. Minä en ymmärrä räppiä ollenkaan, mutta Eminem-fanit lienevät eri mieltä kanssani. Vika on siis minussa. Sen kappaleen, joka lienee myös herra E:n tulevassa elokuvassa, intron pianotus on kaunista, mutta siihen se sitten jääkin.
Minusta nopea höpöttäminen aneemisella soitintaustalla ole musiikkia, mutta kuten jo mainitsin, vika on minussa.

mindless
25.12.2002, 21:25:02
Mun mielestä Eminem on yks parhaimmista artisteista ikinä...
En tiedä mikä siinä viehättää [ulkonäön lisäksi :D],
mutta yleensä se on hyvä, jos nyt räpistä pitää, ja mähän pidän...
Mulla ei oo levyllä muuta kun toi The Eminem Show, mutta aion kyllä heti ostaa tuon 8 Milen soundtrackin, kun rahaa saan...
Ja leffankin aion käydä heti katsastamassa, kun se vain leffaan tulee ^^
Se onkin varmaan seuraava leffa Tsh:n jälkeen, jonka menen katsomaan,,,

Eminemin parhaita biisejä ovat esim
Hailie's song
Kim
Stan
Cleaning out My Closet
Lose yourself
yms ,,,

eZRoller
25.12.2002, 21:36:01
en kuuntele räppiä ollenkaan enkä pidä yhtään kyseisestä herrasta. taitoahan Eminemillä on, siitä ei voi kiistellä mutta se koko imago jätkän ympärillä on jotain..huhhuh.
jos Eminem muuttais tyyliään eikä uhoaisi koko ajan biiseissään voisi lopputulos olla ihan siedettävää.. kesällä kuulin Eminemin freestyle-setitystä vuosia sitten, lyrikaalisesti älyttömän lahjakas jätkä.. mutta sekasin ku mikä.

Maailmassa on monta parempaa räppääjää kuin Eminem jotka ei välttämättä tuo sitä juttuaan julkisuuteen eikä mainosta itseään niin paljon.. antaa musiikin puhua puolestaan. vois sanoa että Shady on jossain määrin myynyt ittensä julkisuudelle. siis kyllä varmaan se musiikki vielä on se juttu miks Eminem vielä jatkaa, mutta kukaan ei voi väittää ettei herralla olis rahaa sitten hieman enemmän.

my 2 cents.

Mickey
25.12.2002, 21:48:41
Tykkään artistista. Aluksi inhosin, mutta tämä The Eay I am -biisi muutti kuvani hänestä. Sitten tuli Stan, Wtihout me ja Cleanin out my closet. Olin aivan haltioissani. Lose Yourself on silti paras. Se on hyvä piisi jossa on hieno kertomus. Rispektiä on hänelle annettava, odoteltaessa uusia biisejä.

Roakel
27.12.2002, 15:47:36
Itse en ole ikinä ollut niin varsinaisen innostunut kyseisestä rap muusikosta, vaikka hän on erittäin taitava siinä. Se joka tekee hänestä täyden pellen on se kun hän tekee pilaa muista, esim. Britney Spears ja Christina Aguilera. :P Hänen uusin kappale "Lose yourself" on hänen parhaimasta päästä, sitä olen sentään jaksanut kuunnella. :)

Mirandos
28.12.2002, 14:54:20
Eminem se taitaapi olla minun lempi rap-artisti. The Eminem Show löytyy aitona hyllystä ja toimii vitutusmusiikkina tarvittaessa.
Itse olen huomannut sanoja tehdessäni, että rappi on hankalaa käsitellä, koska hyvään biisiin tarvitaan niin paljon nerokkaita fraaseja, että menee pää sekasin :)

Eminemin sanoitukset on loistavia ja sopivat lähes aina taustaan. Cleanin' out my closet, without me ja sing with me (?) on parhaita tältä levyltä, mikä minulla on. Stan oli minusta kanssa vaikuttavan surullinen ja taidokas. (btw. Se didonkin levy löytyy tuolta hyllystä)

Vaikka yleensä olenkin rockin ystävä, niin tämä on hyvä poikkeus :)

Ultimate3
29.12.2002, 11:18:50
Jee eminemi on paras :D no itse ainakin tykkään siitä ja koneelle on ladattu aika monta sen kappaletta.
Lempi kappaleeni ovat:Lose Yourself, Without me, Cleaning out my closet, Stan, My name is:D, ja aika hyvä Real slim shady.

Rispektiä on hänelle annettava

Totta! :rispekti:

I'm sorry Mama
Meinaat kai Cleaning out my closettia :eh:

JoniKoo
29.12.2002, 16:45:06
Ennen tykkäsin. Ostin jopa Marshall Mathers LP-levyn.
Nykyään ei oikein iske kun on musiikkimaku muuttunut.

Nyt Soi: Sentenced - Dead Leaves

Goljatt
30.12.2002, 1:00:47
Minä en itse oikein tykkää rap-musiikista tai tiedä pahemmin sen vaikutteista kulttuuriin, noh ehkä vähän. Eminem menee vähän siinä ja siinä, että tykkäänkö hänen musiikistaan. Onhan niitä P*skoja ja hyviä biisejä. Hyviä on: "My name is" ja sitten tuo uusi biisi en just nyt muista sen nimeä... niitä huonoja biisejä en nytten rupea luettelemaan, koska ne olisivat varmaan ne loput ;)

Itse pidän Punk musiikista ja Rock varmaa skeittari luonteeni takia, mutta ne iskevät parhaiten audio puoleeni....
Joskus ihan penskana "räppi" oli hyvää musiikkia ja paheksuin rock musiikkia, mutta kun ikää tuli niin samalla tuli järkeäkin (ainakin meielstäni ;)

Supah
30.12.2002, 11:07:35
Nojuu enpä mene sanomaan Eminemistä kun fanit loukkaantuisivat :D .Joskus aikoinaan kuuntelin Eminemiä mutta se olikin sitä ala-asteen gangstasuperroikotus aikaa jolloin kuuntelin muutenkin sitä musaa mitä kaikki muutkin kuuntelivat kun se oli niin coolia.Niin ja mielipiteeni on että räppi on turhaa paitsi jotkut vanhat kunnon old skool hiphop gurut esim. Run DMC.

Insidious
3.1.2003, 12:45:42
Eminem tuo amerikan ''vihatuin'' heppu.
Omasta mielestäni ihan huippu räppäri..omistan Eminemin CD:n The Eminem Show ja sitten vielä yhen toisen minkä nimeä en muista Ja tietenkin mp3 tiedostoja tietokoneella.
Tekee ihan hyvää musiikkia ja muuta omasta mielestäni hyvä heppu.
:D

Insidious

LizzieFox
4.1.2003, 18:18:24
Originally posted by Tiffany

sitä on hauska kuunneella, ainakin siihen saakka kun se slkaa haukkua äiskäänsä, ex-vaimoaan tai julkkiksia ja se on kyllä aika pe***estä, koska eihän se niitä kaikkia julkkiksia edes tunne [haukkua nyt ihan vieraita ihmisiä

Edited by Tiffany on 11.6.2002 13:19

Sehän se on Eminemin suosioon nostanut ne sen rivot ja pahat kommentit muista.

Eminemin musiikista voin sanoa että itse pidän, kyllä.
Melodiat ovat todella hyviä (tykkään melodisesta musiikista) ja siihen päälle vielä Emppu laulamaan niin siistiä on..:)
Ehkä sanat eivät ole mitään parhaita (juuri haukut yms.) mutta eipä olisi tuokaan mies muuten noussut pinnalle.
Tai olisihan se voinut, mutta monenko vuoden päästä..?

sketsie
4.1.2003, 19:58:44
Eminem on valkoisista räppäreistä maailman paras mutta ei tule pärjäämään tummaihosille esim: P.Daddylle, Ja Rule, Nelly
Omistan kaikki cd:eet mutta mikään niistä ei ole itse ostettu.

Kaikinpuolin eminem on todella hyvä räppäri joka uskaltaa kertoa omia mielipiteitä musiikillaan muille ihmisille. :)

Edit:
Signun korkeus.

- Welc

silent_deadly
4.1.2003, 20:07:09
Tykkään räpistä ja siitä johtuen Eminem kolahtaa. Herralla on hyvät sanoitukset.
Melkee kaikki eminemin kappaleet on hyvii. En vaa tykkää noista sen ekan seedeen biiseistä :P

mindless
6.1.2003, 13:22:19
Nii in... Tämä Eminemhän jakaa mielipiteet...
Mutta mä siirryn kuitenkin sille paremmalle puolelle...
Eli musta Eminem on ERITTÄIN hyvä räppäri...
Vaikka omistankin siltä vain yhden levyn, sen The Eminem Showin, olen silti diggaillut sitä ennemminkin, sitä vanhempaa tuotantoakin...

Parhaita biisejä ovat mun mielestäni
Stan
Kim
Hailie's Song
Cleaning out my Closet
Sing For The Moment
yms...

Rowena
6.1.2003, 13:47:37
Kyllähän se oli yksi suosikeistani monta vuotta sitten ylä-asteen aikoihin. Nykyään ei voisi vähempää kiinnostaa. Kuuntelin silloin kaikenlaista hiphoppia ja rappia, mutta innostus siihen musiikki lajiin meni kun siitä tuli suosittua melkein kaikkien keskuudessa. On Eminemillä muutamia hyviä biisejä, mutta enää ei kolahda. Nykyään kuuntelen mieluummin metallia ja ainut rap-yhtye jota kuuntelen on Cypress hill.

Lumi
27.1.2003, 22:44:57
Eminem on huippu, musamausta voi kiistellä, mutta tästä ei voi kiistellä. Eminem oli ensimmäinen valkoinen räppäri (julkisuudessa) joka ei edes yrittänyt tummien räppiä sokeasti plagioida vaan on reippaasti omia ideoita. Hänen lavaesiintymisensä on loistavaa, lyriikat nokkelia ja riimiä lentää kuin hyttysiä lapissa. en jaksa nyt enempää kirjoittaa, vaan edittaan huomenna lisää

Diamond
28.1.2003, 9:16:56
eminem on sairaan hyvä laulaja itte pidän siitä Cleanin Out My Closet biisistä. Aion mennä kattoo sen leffan joku päivä sitten kun ehtii.

ShadowZero
28.1.2003, 9:39:40
Eminem on paras valkoinen räppäri minkä tiedän, todella hyvä artisti. En innostunut oikein Eminemin ensimmäisestä levystä, enkä vieläkään ole paljon sitä kuunnellut, mutta kun "Eminem show" ilmestyi niin sitten innostuin kunnolla Eminemistä.
Sillä levyllä ei juuri ole huonoja kappaleita, parhaat kappaleet ovat selvästi "Sing for the moment", "Halies song" ja "without me"
Eminemin elokuvan kävin katsomassa eli siis tämä "8 mile" ja pidin siitä todella paljon, ensin epäilytti mutta yllätyin todella miten hyvä elokuva se oli.

Ra
28.1.2003, 16:13:49
En oikein koskaan ole pitänyt samanlaisesta rapista kuin Eminen laulaa. Varsinkana Eminemin tyylistä. Mutta nyt tuo Lose Yourself on ihan kuunneltava, siinä on mahtava alku, kun aluksi soi rauhallisesti ja sitten se alkaa yhtäkkiä. Ja tuo 8 Mile nostaa myös eminemin rispekt tasoa. Elokuva on minulla koneellani, mutta en ole ehtinyt vielä katsoa kokonaan, mutta lupaavalta näytti.
Eli ihan kohtuu. Nykyään parempi kuin ennen.

-Rixu-
30.1.2003, 10:13:08
Kyllä nämä hittikappaleet ovat ihan kuunneltavia. Joskus oikean fiiliksen sattuessa niitä kuuntelee oikein mielellään. Rytmi on kaikissa tosi hyvä, siitä pidän eikä ne sanatkaan huonoja ole. En nyt pahemmin osaa itse artistista sanoa pidänkö vai en. Kaikenlaisia tempauksiahan se on tehnyt ja ihan hyvä niin. Minulle on ihan sama ketä Enimen inhoaa ja kenelle uhoaa, en minä siitä järkyty. Ihan hyvä jos sukaltaa avoimesti sanoa mitä ajattelee.

Ikiolo
13.2.2003, 14:25:05
Eminem hmm, sillä on muutamia kuunneltavia kappaleita kuten Lose yourself. En ole mikään eminem fani oikeastaan en pidä siitä jätkästä ollenkaan.

Kyllä nää uudemmat biisit on vähän parempia kuin ne vanhat mutta ei mitään merkittävää muutosta mun mielestä.
Ehkä eminem on yliarvostettu mutta ei heti tuu muita noin kuuluisia räppäreitä mieleen joten kai se on paras.

Sephiroth13
14.2.2003, 14:46:35
Eminem on tosi hyvä laulaja! En oo kuullu montaa biisii, mut ne mitä oon kuullu on hyvii. Parhaita on Without me, Cleanin' out my closet ja Lose yourself.

Mauler
14.2.2003, 18:27:43
1. Beastie Boysit oli ensimmäisiä valkoisia räppäreitä julkisuudessa.
2. Eminem EI ole laulaja, uskokaa JO.

anttoonius
21.2.2003, 10:58:56
Eminem on ärsyttänyt minua monilla tempauksillaan, mutta jostain syystä hän vaikuttaa erittäin kiinnostavalta ja mielenkiintoiselta ihmiseltä. En varsinaisesti hänen tuotantoaan kuuntele, mutta hyviä biisejä kyllä löytyy. Niitä ovat:
*Lose yourself
*Stan
*Without Me
*Cleaning out my closet

..niin, ja eipä kummoinen näyttelijäkään. Rento, sanoisin.

The Game
3.3.2003, 13:38:49
Ihan hyviä biisejä sillä on. Mut parhaimpia on mun mielestä White America

Ænima
4.3.2003, 13:47:23
En hirveästi räpistä välitä, mutta Eminem on minusta ihan hyvä. Hän on loistava lyriikan kirjoittaja sekä hieno esiintyjä, se on tullut todettua. 8 Milea en ole nähnyt, mutta aion mennä katsomaan sen tässä jokupäivä...

Jubar
4.3.2003, 14:56:54
Minusta on kunnioitettavaa, että Eminem uskaltaa ottaa asioihin kantaa niin rohkeasti ja huolimatta siitä, mitä muut hänestä ajattelevat. Muutamat Eminemin kappaleet ovat hyviä ja sanoitukset nerokkaita. Eminemin äitiin, homoihin tai joihinkin julkisuuden henkilöihin kohdistuvasta pilkasta Eminemin taholta en tosin pidä yhtään - miksi hänen on oltava tahallaan ilkeä ihmisille, jotka eivät ole tehneet hänelle mitään pahaa?

Usagi
4.3.2003, 20:26:05
Ei tuollainen räp kyllä kolahda, mutta kai sitä Emimemiä vähän mielummin kuuntelee kuin jotain suomalaista räppiä. Jollakin tapaa Eminem on vain hyvin mielenkiintoinen henkilö. Hän on samaan aikaan kovis ja herkkä (kyllä, luitte oikein). Pari haastettelua olen lukenut ihan uteliaisuuttani, ja kyllä hän vaikuttaa pohjimmiltaan aika kiltiltä pojalta. Hänellä taitaa olla vain show päällä. Olen ehkä väärässä, mutta vahvasti tuntuu siltä, että Eminem on taas sellainen epävarma tyyppi, joka yrittää peittää sitä esittämällä kovista. Salaperäiset tyypit pistävät aina minut pohtimaan, että millainen tuo henkilö oikeastaan on.

8 Mile on minusta erittäin hyvä elokuva, mutta olen alkanut epäillä, olisinko todella pitänyt siitä niin paljon, jos olisin ollut huonommalla tuulella... Sitä elokuvaa ennen vain tapahtui eräs asia, joka sai minut hyvinkin iloiseksi. Mutta ei siitä sen enempää, pidin vain siitä Eminemin tyylistä näytellä, kun hän oli jotenkin niin monimutkaiselta vaikuttava henkilö. Kun jostakin Eminemin haastattelusta luin, että ei siinä paljon tarvinnut näytellä, kun kaikki sujui ihan luonnostaan. Ihmettelin vain, että onkohan Eminem oikeastaan vähän samanlainen kuin roolihahmonsa, leffahan on tavallaan Eminemin omaelämänkerta. Mutta hyvä näyttelijä hän joka tapauksessa on, toivottavasti hän jatkaa näyttelijänuraansa myös toisenlaisissa elokuvissa.

Avokaado
9.3.2003, 20:30:36
Tykkään eminemin hiteistä kuten: Real slim shady (en tykkää enää), Without me, stan, Lose Yourself(Aivan paras),hailies song ja tommossista. Eminem on siis ihan ok

Draqon
25.3.2003, 18:26:11
Eminem ei ole minusta mitään verrattuna 2packiin ja wu-tang claniin.mutta pikkuveli on aikamoinen emppu fani joten on sitä joutunut kuuntelmaan väkisinkin minusta tuo uusi superhitti lose yourself on aikas hyvä ja se elokuva 8-mile on aivan mahtava =D

//ai niin unohdin mainita että as the world turns on myös yksi eminemin parhaita kannattaa kuunnella

Oktobotti
26.3.2003, 14:18:06
Aikamoisen köyhä esitys verrattuna niihin kunnollisiin räppi-suuruuksiin. Kappaleiden sanoma rajoittuu lähinnä muiden artistien perättömään solvaukseen ja iso E:n oman äidin alkoholi- ja lääkeongelmiin.

Ehkäpä se ensimmäinen lätty silloin joskus vähän jaksoi kiinnostaa, mutta enpä siihen sitten loppujen lopuksi kummemmin jaksanut tutustua. Cypress Hill näes iski silloin reippaasti kovemmin.

Tätä uudempaa tuotantoa on radio suoltanut sellaista tahtia, että en ole voinut olla kuulematta. "Lose Yourself" ja "Soldier" ovat ihan kuunneltavia, mutta eipä sen enempää.

Grove
17.7.2005, 19:23:24
Kyllä Eminem jotenkuten iskee, mutta tätä nykyä paremmin iskee nämä tummaihosiet räppärit esim. Snoop Dogg, Dr. Dre, 2pac jne jne jne.

Mutta siis on tullut kuunneltua ja kuuntelen edelleen Eminemiä, eniten biisesitä iskee mm. The Real Slim Shady, Hailey's Song, Toy Soldiers, Bitch Please II, Just Lose It... ja lista jatkuu, suurimman osan hänen biiseistään koen ihan kohtuu hyviksi. Sitten on muutama niitä joista en piittaa yhtään eli tälläiset synkähköt biisit esim. Cleaning Out My Closet ja Sing For The Moment. Eminem on parempi sellaisena hassuna räppääjänä.

Hassudesta puheenollen, myös Eminemin musavideot ovat yleensä hauskoja, hyvinä esimerkkeinä Without Me, Just Lose It ja Ass Like That. Kaikki kolme ovat hyviä biisejä, ja niissä on hyvät musavideot.

Mutta yhteenvetona, Eminem on enemmän hassu räppääjä, tekee ihan kohtuullisen hyvää musiikkia, tekee hyviä musavideoita, mutta hänen ei kannata alkaa elokuva alalle. (Kasimaili oli aikaa paskaa.)

Real Emotion
17.7.2005, 20:04:37
Miehellä on paljon hyviä kappaleita ja vaikka hän kuinka ärsyttäisi, ei voi olla myöntämättä että hän on todella taitava. Jos hänen musiikkinsa suosio sattuisi hiipumaan, tuottajana tuskin tulisi pulaa kysynnästä. Biisit ovat tarpeeksi erilaisia ja esimerkiksi Ass like that osoittaa miten Eminem pystyy muuntamaan ääntään kappaleelle sopivaksi. Omat suosikkini ovat Soldier, Without me ja Mockinbird. Jälkimmäisenä mainittu kappale on jopa hieman koskettava sanoituksiltaan. Siinä Eminem puhuu suoraan tyttärelleen. Kertosäe hoidetaan biisissä ihastuttavasti laulamalla.

Tyyppi on myös esiintynyt elokuvassa nimeltä 8 mile ja harmikseni en vielä ole sitä nähnyt. Pitäisi etsiä se leffa jostain käsiin ja äkkiä. Eminem on saanut jopa elokuvakriitikoilta arvostusta suorituksestaan ja se ei ole kovin tavanomaista muusikoille.

Eminemillä on hyvien sanoitusten joukossa myös paljon roskaa. Hän, kuten monet muutkin räppärit saisivat unohtaa jo sen iänikuisen huorittelun, kadulle ampumisen ja muiden artistejen haukkumisen. Sellainen on todella tyylitöntä.