View Full Version : Ostetaan kesätulen lohikäärmeet...
Necroth
13.2.2003, 19:47:35
Eli, olisiko kellään myydä Margaret Weis& Tracy Higmanin kirjoittaman Lohikäärme sarjan neljättä osaa: Kesätulen Lohikäärmeet? Kuten sanoin se on siis neljäs osa. Niitä aikaisempia on turha tyrkyttää sillä ne olen jo lukenut. Mutta jos olisi joku kiltti ja hyvä ihminen jolla olisi myytävänä kyseinen kirja...niin ylistäisin kyseisen henkilän maasta taivaisiin. :D.
Lord Angsaar
14.2.2003, 12:19:30
Miks et lainaa kirjastosta?
Necroth
14.2.2003, 16:10:04
Yksinkertaisesti siitä syystä ettei sieltä löydy! Enkä ole löytänyt mistään liikkeistäkään.
Lord Angsaar
17.2.2003, 7:59:12
No sanot sinne kirjastoon että voisko sen tilata jostain muusta kirjastosta sinne kirjastoon (näin mä ainakin teen).
Necroth
18.2.2003, 9:05:17
Juu, mut en usko et ne sais sillä kustantajaltakin on kyseinen kirja loppu ja samoin esim koko suomalaisen-kirjakaupan myynti ketjusta. Kysyin myös akateemisesta mutta ilman tuloksia. Noh, pitää varmaan testata jos nyt meidän kirjasto saisi käsiin semmoisen kirjan...thx eny way.
Atomos
17.3.2003, 12:51:52
se johtuu siitä et sitä kirjaa ei enään paineta, siksi sitä ei saa mistään kirja kaupasta, mutta kirjasto on yksi vaihtoehto, mutta jos sitä ei kirjastossa ole, niin on aika köyhä kirjasto, mulla on se kirja itellä mutta en luovu siitä...SORI!=)