View Full Version : Vihjeitä yhteen pomoon?*jumissa*
Sayanna
10.6.2002, 17:11:08
Olen pelissä (vasta) kohdassa, jossa Yuna on lähtenyt sen Seymouren yhden palvelijan kanssa kohti temppeliä, jossa Yuna on nyt päättänyt vastata myöntävästi Seymouren kosiointiin. Eli ongelmia on ilmennyt sen Al Bhed äijien ropotin kanssa. Hahmot eivät ole mitenkään kovin luusereita, mutta pienet vihjeet otettaisiin kiitollisena vastaan. Olen yleensä ensin tappanut sen lentävän höskän, joka imee magiat ja estää aeonien kutsumisen, mutta ongelmaksi on osoittanut se, kun kone alkaa tekemään sitä mana iskuaan....
blindside
10.6.2002, 17:52:33
Asiaa helpottaisi aika paljon jos tyypit kestäisivät Mana Cannon (vaimikäolikaan)-hyökkäyksen. Kannattaa käyttää Shelliä/Protectia (en ole varma onko hyökkäys tavallinen vai taikahyökkäys) jos olet ne saanut jo. Tiduksella pistät ryhmälle Hasten jotta saat enemmän vuoroja. Sitten ei muuta kuin hakkaat sitä kuin hullu. Itse selvisin taistelusta käyttämällä pari Thundaraa, Auronin Shooting Star (tjsp.)-Overdirvea sekä Ixionin Thor's Hammeria.
Kepakko
10.6.2002, 19:44:13
Vinkkinä vain, että sen robon megatykki ei toimi jos se lentävä höskä on ilmassa. Minä voitin sen siten että ensin tuhosin sen höskän ja hakkasin sitte roboa, ja kun robo alkoi valmistua siihen tykkiin, se ehti laittaa aina ennen sitä laukaisua sen höskän taas ilmaan ja sen isku epäonnistui. :) Kyllä se sillä tykillä sai pari kertaa pamautettua, mutta omilla ukoillani oli vissiin sen verran hp:tä etteivät ne kuolleet.
Archux
10.6.2002, 20:30:36
Kutsu joku aeoni ja laita shield päälle ku se tyyki laukee. Jos on sen lisäks protect (vai oliks se shell?), ni se tekee aivan minimaaliset vauriot.
Seyana
10.6.2002, 21:14:57
Vedä Auronilla sitä hyökkäystä,joka alentaa vastustajan strenghtiä,niin ei bossi pysty viemään ukoiltasi paljoa.
muista myös parantaa sen berserk aina Yunan esunalla, ja ei olis haitaksi jos parilla Aeonilla olis overdrive.
Locke Cole
11.6.2002, 16:14:11
Originally posted by Archux @ 10.6.2002 21:30
ku se tykki laukee.
Auronin "Armour Break" auttaa myös hieman.
En voinut olla nauramatta tuolle..*piti taas ajatella kaksimielisesti*