View Full Version : 4 maalausta
esuteru
10.6.2002, 15:53:58
hahaa!tulittepa ansaan!Mutta asiaan,
ensimmäinen on maalaus minkä omasta mielestäni tein todella nopeasti(oli hieman kiire aamulla ja piti saada lahja valmiiksi ennen kokeiden palautusta),mutta se on olevinaan tämmöinen pirteä kesäinen tyttö,kaikki epämääräsyydet johtuu siitä kun lyhyessä ajassa piti tehdä nopeita päätöksiä maalauksen suhteen-värit...ja vieläpä tussikin pääsi leviämään märällä pohjalla :eh:
Taas nuo kolme muuta maalausta,on töitä mitä tein pienellä ekstra ajalla mitä jäi hiukan kun olin siinä Kuvista!-akvarelli kurssilla,viikon pituinen.Naiset tein vikana päivänä,oli niin kiire ettei edes vaatteita mehtinyt miettiä-puhumattakaan... =) ,mutta olen ihan tyytyväinen kuten yleensä.
kesäinen tyttö (http://freehost.baypal.com/images/esuteru/moi4.jpg)
neitonen (http://freehost.baypal.com/images/esuteru/neitonen.jpg)
ilta neito (http://freehost.baypal.com/images/esuteru/iltaneito.jpg)
masahiro nuorena (http://freehost.baypal.com/images/esuteru/masahiroakva.jpg)
Edited by esuteru on 10.6.2002 16:54
Dragonic
10.6.2002, 16:03:33
Ei voi sanoa mitään... Olen mykistynyt. Taidetta en ole koskaan muuten arvostanut kuin jos se on animena tai mangana. Joten odotin tapaavani jotakin sen kaltaista, mutta... ihan jees :)
Gabriel
10.6.2002, 16:28:39
Hmm...
Nainen.
Nainen.
Nainen.
Ei saa selvää sukupuolesta.
=)
Hmm...etsi toistuva kaava. XD
Ei mutta hienoja taideteoksia. Ei ole mitään klassista maalaustyyliä josta pidän, vaan jotain minulle tuntematonta, mutta elävää. Ihan mukava tyyli ja hyvin onnistuneet kuvat. :)
Ihan hienoja ovat :D
Värit ovat lähes täydelliset..
Minun suosikkini nuista oli toi toka maalaus..
Se näytti kaikist eniten aidolta..
Mutta oli noi muutkin ihan hyviä..
esuteru
10.6.2002, 16:54:30
hah,no eipä nää mitää taideteoksia ole,tuskimpa 5 minuutin maalaaminen piirrustustöherrystä taideteokseksi muuttaa.
mutta miten julkeaa! :prkl:
sanoa nyt ettei erota masahiron sukupuolta,nyt kyllä huonosti käy!-ja ihan kuin kävisikin =)
ja pahus,minä en älynnyt tuota etsi kaava-hommelia,no eipä ihmekään,itsehän ne olen söhertänytkin,mutta pelkkä sanan 'kaava' kuuleminen tuo kylmiä väristyksiä...huh.
Minusta tuo ilta neito oli paras siinä oli hyvä ilme ja nätit värit.
Voisitko maalata lisää?? noi ovat hienoja töitä :shy:
Roakel
10.6.2002, 17:59:35
Hienoja kuvia,oot värittänyt kuvat hienosti ja varjostuskin on hieno.En oo varma että onko tuo viimeinen tyttö vai poika?
Ensimmäisen silmät pistää silmään :P Nehän tuijottaa niin että pelästyy. Se on kyllä hyvin maalattu, ei piirrossakaan mitään vikaa, ainoa mistä pääsen pilkuttamaan on vasemman käden sormet. Ne näyttävät jokseenkin mielenkiintoisilta :P Hiukset on mahtavat. Varjostuksetkin onnistuneet, näyttävät mielenkiintoisilta.
Toinen, siis tämä profiili, on myös hyvin tehty, ei mitenkään kuitenkaan säväytä.Silmässä ei ole mitään vikaa. Hiukset onnistuneet hyvin, Taustasta pieni kysymys, onko se maalattu vai tehty paperille jossa oli jo tuo kuvio?
Kolmas kuva, iltatyttönen, on mielestäni näistä maalauksista paras. Kasvoissa on sitä pehmeyttä, sitä hempeyttä joka saa sen näyttämään kauniilta naiselta. En osaa sanoa mikä siinä on eniten onnistunut, siinä ei ole virheitä, pidän tästä kokonaisuutena.
Neljäs on kenties näistä vaisuin. Ei kuva ruma ole, se ei vain ole yhtä hyvä kuin muut. En siitäkään löydä kuin yhden vian, naama näyttää lättänältä. Kenties värit ei ole niitä innostavimpia, mutta hyvä työ tämäkin.
ottakaa oppia, tässä on harvinaisen hyvä kommentti. -ang
Edited by angi on 10.6.2002 23:50
bigspin
10.6.2002, 22:26:33
joo nuo kaikki oli todella hienoja :) mutta mielestäni viimeinen oli vain minusta paras.jotenkin se vain säväytti minua =)
kaikki on väritetty todella hyvin ja tarkasti =) hyvä ;)
Angel Eiko
10.6.2002, 23:31:30
Tykkäsin eniten kolmannesta, siinä oli kauniit värit. Muutkin oli hienoja tottakai, mut paras oli se. :D
Muistakaa nyt perustella miksi työ on hieno. -Dagg
Edited by dagger on 11.6.2002 23:48
Laguna
14.6.2002, 14:54:52
Ne ovat kaikki hienoja mutta esimmäinen teki vaikutuksen :rispekti: Ja ihan viidessä minuutissako teit? Mutta tuo viimeinen on minusta kyllä mies.
esuteru
14.6.2002, 17:01:24
Originally posted by Moppi @ 10.6.2002 19:52
Ensimmäisen silmät pistää silmään :P Nehän tuijottaa niin että pelästyy. Se on kyllä hyvin maalattu, ei piirrossakaan mitään vikaa, ainoa mistä pääsen pilkuttamaan on vasemman käden sormet. Ne näyttävät jokseenkin mielenkiintoisilta :P Hiukset on mahtavat. Varjostuksetkin onnistuneet, näyttävät mielenkiintoisilta.
Toinen, siis tämä profiili, on myös hyvin tehty, ei mitenkään kuitenkaan säväytä.Silmässä ei ole mitään vikaa. Hiukset onnistuneet hyvin, Taustasta pieni kysymys, onko se maalattu vai tehty paperille jossa oli jo tuo kuvio?
Kolmas kuva, iltatyttönen, on mielestäni näistä maalauksista paras. Kasvoissa on sitä pehmeyttä, sitä hempeyttä joka saa sen näyttämään kauniilta naiselta. En osaa sanoa mikä siinä on eniten onnistunut, siinä ei ole virheitä, pidän tästä kokonaisuutena.
Neljäs on kenties näistä vaisuin. Ei kuva ruma ole, se ei vain ole yhtä hyvä kuin muut. En siitäkään löydä kuin yhden vian, naama näyttää lättänältä. Kenties värit ei ole niitä innostavimpia, mutta hyvä työ tämäkin.
Niinpä...mutta tokan työn tausta,kuviot ovat jotain mitä nopeasti sai päästä ja siveltimestä vedettyä.
hehee,Masahiron kasvojen "lättänyys" johtuneet siitä kun ajatuksenani oli jatkaa sen maalausta mutta pöydälle se sitten jäi,ikäänkuin keskeneräisenä.
Toi eka on kyllä parhain... Tokakin on okei,(miten teit noi hienot kukat tonne taustalle?!?! :/ ) niinkuin myös kolmaskin,(Min en tiiä mikä siitä tekee hieman.. oudon... ) mutta tuo mies on hieman.. ööh... Vanhalta näyttävä, ja sen nenä on hieman outo miukun mielestä. Ekalla oli tosi kauniit silmät miukusta!!!^-^
esuteru
14.6.2002, 17:07:05
Originally posted by Laguna @ 14.6.2002 15:54
Ne ovat kaikki hienoja mutta esimmäinen teki vaikutuksen :rispekti: Ja ihan viidessä minuutissako teit? Mutta tuo viimeinen on minusta kyllä mies.
suunnilleen-ei onoilla akvarelli väreillä voi jäädä työtä hirveästi hinkkaamaan-ja oli jäänyt joku ihmeen turbo vaihde päälle,eka työ on kyllä ihan eri työ kuin nuo muut,sen tein kotona ja hahmostuskin kesti jonkun normaali ajan.
Totta...mies se viimeinen on-tai no koulupojasti sanottuna poika se on.
No ompa hienoja. Eikun oikeesti, hienoja ne on. Toi eka vaan näyttää jotenkin... tota... ööh... emmätiä... jotenkin ylipirteältä. Pikkuisen lasimaisuuden tai jotain (en osaa selittää) kun olisit noihin silmiin änkenyt, niin olisi ollut loistava. Mutta onhan tuo ihan hyvä noinkin. =)
Noirre
14.6.2002, 18:40:03
Suorastaan rakastuin kolmanteen :DD TOdella hyvää värien käyttöä, kaikki vesivärejä, hm? Tahtoisin nähdä lisää, vaikka olen jotain käynyt katsomassa sivullasikin?