View Full Version : Save Crystal
Ehrgeiz
14.6.2002, 21:20:44
Kertokaa mihin minun kannattaisi sijoittaa Sve Crystal North Cavernissa?
Kepakko
14.6.2002, 21:36:29
Lähelle loppua on hyvä laittaa jos kuolee loppariin, niin ei sitte tarvi hirveetä matkaa ravata takas. Sitten myös sen paikan lähelle jossa on magic potteja ja semmosia pikku palloja, (tais olla 3:n sarjoissa) koska se on hyvä materioiden kehityspaikka.
ps. kannattaa olla paljon elixiirejä
Min laitoin pari askelta sitä ennenkuin aletaan pyytelemään niitä materioita ja muita esineitä muilta hahmoilta!!! :D Ensin laitoin vahingossa sen ihan alkuun.. :eh: Joutusin lopettamaan pelaamisen ja hankkia sen Kultasen Chocobon ja kaikki muut jutut piti tehdä uudestaan, mitä olin viimeisellä kerralla tehnyt... :( Sitten vasta tajusin laittaa sen sinne loppuun niinkuin Toia esimerkiksi laittoi...
isoSILLI
15.6.2002, 8:34:55
Hähää!!!
Paras paikka Save Crystalin sijoitukseen on paikka juuri ennen kuin lähdetään hyppimäään irtokiville jenova-Synthesisin läheisyydessä. eli siis paikkaan, jossa on taas koko ryhmä käytettävissä. Ja sitten, ei kannata säästellä ämpeetä jenova-synthesisissä, sillä jos siinä mokaa, bizarro-sephirothi on vaikeampi...
Loppu.
Vinkkinä vaan, että Jenova Synthesis kuolee yhdestä master-KOTRista.Niin kai kuolee myös bizarro, en viittiny käyttää sitä siinä.
Mä sijoitin sen Save Crystalin just ennen niitä irtokivi hyppelyitä
Mä pistin sen siihen kohtaan jossa hahmot pitää laittaa jompaan kumpaan suuntaan.
Ja jos haluaa että pelin läpi peluussa on jotain nautittavaa niin jättää kyllä KOTR:it sun muut hakematta. :P Ainakin mun mielestä ne on sellaisia Bonus-juttuja jos aikoo voittaa Weaponit.
Edited by hyzky on 15.6.2002 17:12
Adeíron
15.6.2002, 14:07:34
Itse tykkään jättää Savetus pointin sinne minne isoSILLIkin, eli paikkaan ennen niitä irtokiviä joita pitkin loikitaan Jenovan luo. Ja se Jenova kuolee kyllä kun läiskäisee muutaman kerran aseella, ei siihen muuta tarvita. Bizarro Sephiroth kuolee yhdestä KOTRista, yksikin tähti siinä riittää. Ja se seuraava myös.
KOTRin kanssa ne tyypit ovat luvattoman helppoja, niin että suosittelen mättämään ne "sillä tavallisella tyylillä." Hauskempaahan se niin on. :)
Sinne suo-alueelle, koska siellä saa nopeasti EXP:tä. Vihdoinkin sain eilen kaikki hahmot lvl 99:lle... Vincent ja Yuffie vielä puuttuivat. Ja ne Jenovat ja Sepet kaikki kuolee helposti, kun on Ultima Weapon + Master Double Cut + kohtuullinen level. Silloin joka kierroksella Cloud lyö neljä kertaa, ja joka kerralla 9999 damagee. Ja saman voi tietenkin pistää joka hahmolle, jolloin yhdellä kierroksella tulee n. 120000 damagea pelkillä hyökkäyksillä. Whee.
Locke Cole
19.6.2002, 15:08:15
Minä pistin sen lähelle lopparia, jottei tarvitse kävellä kovin pitkää matkaa jos kupsahtaa.
Yakomaru
18.7.2002, 9:52:34
Joo, sen paikka on juuri ennen Jenova-matsia. Että voi palata takas jos jotain jäi jälkeen. Tai jos ärsyttää se pomppiminen niin pistät sen keskelle paikkaa. Siinä tulee ehkä kymmenen matsia enemmän.