PDA

View Full Version : Al Bhed primer vol.16 hukassa!

Archux
11.6.2002, 15:14:11
Alotin tässä vähän aikaa sitte pelaamaan peliä uudelleen läpi tarkotusksena saada paljon kaikkee piilosälää ja Al Bhed kirjathan kuuluvat tohon kategoriaan.

Mulla on opas jonka mukaan nr. 16 löytyy Macalania Järven luona olevan matkatoimiston edestä. Oon pörränny tässä varmaan  puol tuntii tuloksetta. Jos menee liikaa eteenpäin joutuu pomoon jonka jälkeen on enää turha tulla takas ku se matka on niin ärsyttävän pitkä.

Macalaina on sitten se luminen mesta missä on myös Shivatemppeli. Tääl on myös se tumpelo chocobo ritari joka seisoo ärsyttävästy juuri erään kirstun edessä niin ettei sen luokse pääse. Eihän se lehtiki vaan ois sen takana tai jotain?

Bahamut
11.6.2002, 16:14:18
Sen lehden saa sielt sisältä siltä keltatukkaselt äijältä, Riniltä, jonka voi myös ottaa Blitzball-joukkueeseen jos halajaa.  :)

Edited by Bahamut on 11.6.2002 17:14

dusty
11.6.2002, 16:55:32
Eikös se läpyskä ollu siinä matkatoimiston ulkopuolella vasemmassa laidassa jonkun tumman jutun kohalla. Siinä ihan seinän vieressä. Oliko siínä sitten joku laatikko tai muu kasa, mut siinä se kummiskin oli.

Archux
11.6.2002, 18:55:23
Sen lehden saa sielt sisältä siltä keltatukkaselt äijältä, Riniltä, jonka voi myös ottaa Blitzball-joukkueeseen jos halajaa.  

Toi on paljon aikasemmin. Varmaan vol. 5 tai jotain. Koitan viel kattella siitä seinän vierestä vaikka mun mielestä mä jo kolusin sen kokonaa.

Seyana
11.6.2002, 19:01:08
Mä ainakin löysin sieltä sisältä maasta jonkun lehen, tai ainakin jonku Al Bhed kääntäjän, mutta en nyt saa päähäni sen numeroa.

Archux
11.6.2002, 20:44:55
Siinä vasemmalla on vähän jääkristalleja ja jotain tummaa rubblee mutta ei siinä vaan mitään oo. Voiskohan olla että oon löytäny ton aiemmassa pelissä ja että ku otin noi tiedot sellasella al bhed compilerilla aiemmasta tallennuksesta sitä ei enää saa?

Eetupatukka
12.6.2002, 11:38:13
Antaisitko linkin siihen oppaaseen? :)

urho
12.6.2002, 13:03:55
Al bhed primer numero 16 löytyy siitä tönöstä joka on ennen sitä al bhedin tykkiä jossa ei voi käyttää taikoja tai aeoneja ellei tuhoo sitä jutskaa... Siis se lehti on siinä sisäänkäynnin ulkopuolella vasemmalla.

Bahamut
12.6.2002, 18:34:54
Sori meikä sekotti kokonaa ton... :shy: täys ajatusvirhe. Itellä on ne kaikki kyllä, mut oikee paikka tääl on sanottu jo - lue vaikka Snorrelta   :ohhoh: