PDA

View Full Version : 007: Nightfire

Yojimbo_92
11.3.2003, 20:58:44
Mistään muualta ei ole oikein saanut hyvää 007: nightfire -keskustelua käyntiin. Toivoisin, että täällä olisi edes yksi pelaaja, joka pelaisi nightfirea.

Varsinaista aihetta nighfiresta keskustelulle ei nyt löydy, eli ihan sama mistä nyt puhuu. Kunhan pidetään keskustelu asiaan liittyvänä.

Vähän tietoa minkätasoinen pelaaja olen:

- 9 Platinum-mitallia (puuttuu Phoenix Fire, Deep Descent ja Countdown)

- jokaisesta maasta, josta Platinum on hankittu, on se hankittu ainakin kolmeen kertaan

- voitan AINA kaverini ( tasoa 1-5 Platinum-mitallia )

Okei, vähän itsekehun makua, mutta en minä voi sille mitään että olen hyvä..

Omenaweapon
16.1.2005, 19:39:04
no minä se taidan olla sitten se ainut

no itsellänihän on kyllä night fire mutta en oikein pelaa sitä kun se on jo kerran pelattu läpi mutta monin peli on iha ok mutta bugittaa ihan sikana esin tyypit tippuu maan läpi ja sun muuta tyhmää ja sit ne botit ne aina tietää mis oot näkee suunnilleen seinien läpi ja ampuu ihan pirun tarkasti mutta ei siinä monin pelissäkään mitään haastetta vaikka vähän säätelis bottien skillejä mutta iha kiva ainut + on laaja ase arsenaali aseita löytyy ainakin 20 ;)

Cloud_Strife
5.2.2005, 8:51:13
Eihän vanhoissa Bondeissa mitään vikaa ole (Connery ja Moore), mutta nuo uudet ovat niin itseään toistavia.
Joten, koettaisitte kerrankin pelastaa maailman miekalla, sen vaimennetun pistoolin sijaan.
Roolipelit kunniaan

Coridus
26.2.2005, 9:38:23
Onhan tuota tullut pelattua. Yksinpelin tosin pelasin läpi vain kahdesti, taitaa mulla olla 3 Platiniumia. Pääpaino on kumminkin ollut siellä moninpelissä, ja nyt pärjään jo yhelle kaverille, jolla taitaa myös olla 8 Platinaa. Saattaishan sitä pari platinaa irrota jos uudelleen pelais, mutta peli on serkulla lainassa... :eh: