PDA

View Full Version : Siskoni on noita

Roakel
12.6.2002, 10:55:29
Siskoni on noita sarja on mielestäni tosi hyvä sarja jota oon seurannut alusta alkaen,eli se kuuluu parhaimistoon.Mikä on teidän mielipide?

Angel Eiko
12.6.2002, 11:10:38
Mäkin katon sitä vaikituisesti, mutta nykyään kun ne näyttää niitä uusitoja on jäänyt kattomatta koska tietää mitä tulevaisuudessa tapahtuu niin hei oikein insppa. Sarja on muuten hyvä, mutta muuttuu paremmaks kuna alkaa ne jaksot joissa ei ole Pruea, se on/oli  :D kaikista huonoin siinä sarjassa, mä en ole koskaan pitänyt siitä...

Dagger
12.6.2002, 11:25:59
Katselin tätä alussa enemmän, mutta en oikein enää. Juoni alkaa olla minusta niin kankea ja näytteliät samoin. Nelonen lähettää siitä vain uusintoja toistensa perään.. Joten ei sitä jaksa seurata.

Odottelen jos sarjasta tulisi mielenkiintoisempi,
sitten kun Prue kuolee. :P

Musta. Musta. Ei ihan näkyvillä, joku voi tosissaan seurata tuota. Vaikken kyllä usko että joku niin tekee. -Silv

Aphrael
12.6.2002, 12:03:26
Kyllähän sitä on tullut seurattua,ihan hyvä sarja ainakin tähän asti. En kylläkään jaksa näitä uusintoja katsoa. Minäkin odotan innolla niitä uusia jaksoja...  :)

Edited by Aphrael on 12.6.2002 13:04

Ilezki
12.6.2002, 12:27:23
Kyllä minä sitä silloin tällöin seuraan, mutta se ei oikein jaksa innostaa. Kaikki jaksot noudattavat samaa kaavaa:

a)Demoni tappaa jonkun
b)ei tiedetä mitään
C)katsotaan kirjasta
d)Keksitään suunnitelma
e)Käytetään noitavoimia
f)Demoni tapetaan
g)loppujuttelu

Siinä se. Jospa mielenkiinto nousisi, kun
Prue kuolee..

Shiroi Kumo
12.6.2002, 13:48:32
Mukavaa katseltavaa vaikka tosiaan noudattaakin aina samaa kaavaa.

Ren
12.6.2002, 21:37:19
Loistavaa camppia. Ei mitään noin huonoa voi olla.

Amadeus III
13.6.2002, 11:41:56
Ihan hyvä sarja se on, eikä naisten ulkomuotokaan mikä paha ole :D
On kiva katsoa kun noidat tappavat demoneita ja muutenkin minä tykkään scifisarjoista.

Diamond
13.6.2002, 12:58:00
niin mäkin katon siskoni on noitaa vaikka tulis uusintoja ja kun en kattonut näitä jaksoja mitkä nyt tulee uusintana niin on hyvä katella niitäkin vanhempiikin jaksoja. on tää ihan bestis sarja ainakin muhun uppoo nämä scifi sarjat enemmän kun mitkään komedia sarjat.

Edited by uruk-hai on 13.6.2002 13:59

Dreamer
16.6.2002, 15:19:41
Minä katsoin joskus alkuaikoina ensimmäiset viikot ja sen jälkeen hieman harvemmin. Se, kuten monet muut TV-sarjat, ei pystynyt pitämään mielenkiintoani yllä (vaikka tuo jaksojen juonten samankaltaisuus perusteluksi).

Mutta silloin alussa se oli mukavaa viihdettä tylsään iltaan. :)

Sonya
16.6.2002, 15:56:35
Minäkin seuraan siskoni on noitaa ihan vakituisesti..
Se on jostakin syystä vaan niin mukaansa vetävä sarja, et ei sitä voi olla kattomatta..

Flaming Amarant
16.6.2002, 17:20:11
Olen katsonut aika kauan, en pidä sitä erityisen hyvänä sarjana mutta jostain syystä se aina tulee katsottua. Täytyy myöntää että ne siskokset on aika nättiä katottavaa.

Malokan
16.6.2002, 18:49:14
Katselen sarjaa yhdestä syystä: saan siitä ideoita. Sarjassa esiintyy useita yliluonnollisia olentoja sekä
yleinen teema enkeleiden ja pirujen kanssa on mielenkiintoinen.

Locke Cole
16.6.2002, 19:34:28
Joskus olen katsonut enkä kovin tykännyt. Voihan sitä kyllä katsoa ihan vain Alyssa Milanon vuoksi... *läääääääh*

Sapphire
16.6.2002, 20:08:02
Minä en ole katsonut sitä kuin pari kertaa :P
Siinä tosiaan toistuu se Ilezkin mainitsema kuvio..
En pidä sarjasta kovin paljoa, mutta kamuni on
hulluna siihen ja osaa varmaan jaksot ulkoa :/

bigspin
16.6.2002, 21:08:24
no empä mää sitä erityisemmin ole seurannut.en vain tykkää ton tapasista ohjelmista =/

Safir
19.6.2002, 19:08:05
Minusta se on hyvä sarja. Olen katsonut sitä ihan alusta, ja se on lempisarjojani.
Hyvä, että Prue lähti, en pitänyt koko näyttelijästä.
Mutta jäi se aika hyvään kohtaan viime kerralla, ennen kesätaukoa.

muumuu
19.6.2002, 22:38:15
no kyllä se ihan hyvä on, varsinkin koska siinä on näitä Wicca uskonnon juttuja, ja 'oikeiden' demoneiden juttuja, siis scifi ja MELKEIN kaikki supernätryrä uppoaa minuun :shy:
Vaikka nykyään se alkaa ollakkin jo vanhan kaavan toistoa, alkaa maistua jo puulle... mutta minkäs teet kun se sarjan alue, siis se mihin se keskittyy, eli hyvä vs paha taisteluihin, ei ole kovin iso käsiteltäväksi...
(tiedän, vanhat hymiöt ei toimi, mutta niitä on kiva käyttää :P )

yksisiipi
20.6.2002, 7:19:38
Aloitin sarjan seuraamisen toiselta tuotantokaudelta ja olihan se ihan hyvää seurattavaa kuin myös ensimmäinen kausikin, mutta kun sitä enemmän seuraa niin se toistaa kokoajan sitä niin vivahteikasta "Hei siskot, tapettaisko taas vaihteex demoni?"-kaavaa. Se ei oikeen innosta.

Seyana
23.6.2002, 19:28:31
En pidä sarjasta.
Ne hurjat karatekamppailut ja potkut voisi jättää pois.ne näyttää epäaidoilta ja tyhmiltä.
sarja on kaavoihinsa kangistunutta.

Shuichi
28.6.2002, 12:40:21
Siskoni on noita rulz! :yay:

Perustelutkin olisi ihan kivat -Volt

Heldy
28.6.2002, 16:52:18
se on yksi parhaimmista sarjoista..seuraan sitä aina kun pystyn...

Mayatar
24.6.2003, 10:03:25
Näin kesäloman ratoksi nostelen vanhoja ketjuja pintaan. Katsoinpa taas eilen Siskoni on noitaa kaksi jaksoa ja kyllähän minä sarjasta pidän, vaikka se onkin höttöviihdettä ja vielä kankealla juonella. :P

Erityisesti pidin Halloween jaksosta jossa siskokset lähetettiin keskiaikaan ja heidän voimansa katosivat. Jakson teemahan oli "Taikuutta on kaikkialla". En ole wiccalaisuuteen erityisemmin perehtynyt, mutta luulisin että jakson opetukset menevät kyllä ihan perinteiden mukaan, ja ne olivat siis erittäin mielenkiintoisia.

Parasta sarjassani on mielestäni taikuus sekä puvustus, että visuaalisuus. Tytöillä on mitä upeimpia vaatteita ja kenkuleita, joita saa kuolata vesi kielellä. Tyttöjen talo on myös hieno, varsinkin ullakkohuoneisto. Kaikki asiat mitkä viittaavat taikuuteen saavat minut innostumaan. Tiedä vaikka wiccaankin tutustuisin tarkemmin tuon yhden jakson innoittamana.

Tympeintä sarjassa on miehien metsästys ja ärsyttävä kaava-amerikkalaisuus, noidan luonteen alla.

Lisää tälläisiä sarjoja persoonallisimmilla hahmoilla.

Yose
25.6.2003, 10:18:37
Eihän tuo ole missään nimessä ainakaan hyvä, mutta ei nyt onnettomaksikaan voi sanoa, sanotaan nyt, että huonon puolelle kuitenkin menee, ja niin. Siskoni on noita on juuri niin ennalta arvattavaa perussarja kökköä, jonka joka jakso on juonen pääosiltä lähes samanlainen. Kyllähän tuokin on viihdyttävä, eli jos sitä alkaa vähäksi aikaa katsomaan, niin sen kohtuu mielellään katsoo ihan loppuun asti, mutta mikään ei saa minua katsomaan sitä alusta.

Niinkuin Maya totesi, niin onhan niiden asusteet ihan mukavia ja hienoja, ja kaikki rekvisiitta yleensä, mutta se ei pelasta sarjaa kokonaan tuhosta.

Viimeinen piste huonompaan tälle sarjalle, on juuri tuo miehien hankkimis juttu, ja se, että tämä on vielä olevinaan jotenkin komedinen sarja, se tiputtaa entisestään tämän sarjan arvostusta mielessäni, mutta hyvinhän tuo puree ihmisiin, sarjantekijät ovat onnistuneet "rahastuksessaan".

forever_child
25.6.2003, 12:38:01
Oih,siskoni on noita on aivan ihana ohjelma. Aloin katsomaan sitä ehkä..toiselta tuotantokaudelta(?). Mutta olen tainnut nähdä kaikki jaksot kun nelonenhan on näyttänyt niitä uusintoja.

Minusta on typerää että Prue kuolee..ja että hänen tilalleen tulee joku Paige (anteeksi paljastukset mutta en osaa tehdä niitä spoiler juttuja)
Odotan aivan innolla niitä uusia jaksoja. Ja tässä odotellessa on kiva katsella niitä kolmannen tuotantokauden jaksoja.

Mikey
27.6.2003, 12:02:56
Se on hyvä sarja... juuri lähiaikoina en ole kyllä katsonut yhtään telkkaria, mutta mitä aiemmin sitä katsoin oli melkein joka jakso mitä tuli oli pakko katsoa...

Rose *Valkea Neito*
28.6.2003, 11:26:49
Kyllähän sitä tuli katsottua aika ahkerastikin, mutta nyt uusintojen myötä en ole jaksanut katsoa sitä...ihan ok sarja kylläkin. Mutta ei se Tähtiporttia voita...

Dezibeli
28.6.2003, 21:58:24
Olen seurannut sarjaa alusta lähtien ja tota noin, ekan ja tokan kauden jaksot oli niit parhaimpia, niitä me katsottiin aina isossa kaveri porukassa meidän luokkalaisten kanssa, mikä oli harvinaista. Mutta kyllä mä sitä sarjaa aion seurata. Itse pidin Pruen hahmosta, en eniten, mutta Piperissa on jotain piiloärsyttävää. Totta on se, että se on liian 'jenkkimäinen' ja toistaa itseään, mutta minkäs teet kun on jo näin pitkään seurannut eikä juuri maanantaisin keksi parempaakaan tekemistä siinä kymmenen maissa.
nyt ku Prue on delannut ja siihen tulee se sisarpuoli, en varmaankaan jaksa katsoa koko sarjaa. Mutta yritän sinnitellä loppuun saakka!

Siinä neljännen kauden jaksoissa on kuulema entistä huonommat tehosteet, en tiiä onko totta, mutta tuollanen 'huhu' kiertää.

Vihaan sitä nimeä: Siskoni on noita,se on niin tyhmä. Joku Lumotut (vaikkakin sekin kuulosta hiukan inholta) olisi paljon parempi.

Sun Elizabeth Lee
30.6.2003, 14:50:41
Oih, ihanaa, että täältä löytyy muitakin Charmed-faneja! Mie rakastan tätä sarjaa. Jokaikisen jakson olen katsonut ja nauhottanut ja nyt odottelen neljännen kauden uusia jaksoja. Mielestäni paras on Piper ja sitten Leo. Entä teistä?

Charmed rules!

LizzieFox
1.7.2003, 12:35:49
Charmed on mahtavan hyvä ohjelma. Katson yleensä sen aian kun se tulee. Jos minulla on mahdollisuus siihen.

Kaikille Charmedin ystäville on myös eräs foorumi jonka tämän foorumin käyttäjä sasu on tehnyt www.siskoni-on-noita-tk
niille jotka siitä kovasti pitävät.

Tiedän oikeastaan jo vaikka kuinka monta jaksoa eteenpäin näiden uusintojen jälkeen tulevista koska netistä löytyy melkein mitä vaan.

Olen seurannut sarjaa ihan sen alusta asti ja vain muutamia jaksoja on jaäänyt välistä.

pehmo
1.7.2003, 19:58:57
olen nähnyt varmaan kaikki jaksot, mutta pitää sanoo että intoni lopsahti, kun ensimmäisen kerran sain kulla että Prue(suosikkini :D) häippää sarjasta :(

Roleplayer
2.7.2003, 7:45:54
Juu seurasin pari vuotta sitten sarjaa erittäin aktiivisesti, mutta nyt into on jotenkin lopahtanbut ja en ole katsellut sarjaa sitten Pruen lähtemisen jälkeen. Katselen jaksoja aina silloin tällöin kun satun olemaan telkkarin ääressä. Ja pidinkin tästä sarjasta silloin "ennenvanhaan"

Archux
4.7.2003, 20:52:20
Ei sytytä mutta kyllä sitä katsoo paremman puutteessa. Sarja on jotenkin yksinkertaistetun oloinen. Miksi noidilla ja demoneilla yms. on aina vain yksi "voima"? Olisi paljon järkevämpää jos noidat tosiaan loihtisivat sen sijaan että he käyttäisivät aina sitä samaa "voimaa". Näyttelijätkään eivät mielestäni hoida hommaansa kovinkaan vakuuttavasti. Eivät osaa oikein eläytyä rooleihinsa.

cRaZy Al BhEd
12.7.2003, 0:26:06
..ahkerastikin, ja oli hyvä sarja. enää en tiiä. pruen häippääminen vaikuttaa paljon. siinäpä nähään käsikirjottajan taidot, ku se aukko korvataan. kaiken järjen mukaan kolmen voimaa ei enää olis, eikä se mun mielestä vois toimia siskopuolen(paige)kans. olisivat lopettaneet koko sarjan, koska luultavasti se kärsii noin raaoista muutoksista. suosikkini on phoebe, sit piper, eli en ole prue-fani, mut shannen doherty(prue)ainakin näytti enemmän sisarelta ku rose McGowan, joka tulee esittään paigea. en tiiä seuraanko sarjaa enää kovin tiiviisti, katotaanko nyt, kärsiikö se tuosta shannenin poisjäämisestä hirveesti...

Necroth
20.7.2003, 18:20:29
Kyllä minä sarjaa seuraa suht. aktiivisesti. Vaikka tämä on taas niitä tusinatehtaan tekemiä "find the demon, slay the demon" sarjoja on siinä minusta jotain mystistä vetoa. Vaikkakin on niitä parempiakin ohjelmia mutta ei juuri silloin. Sarjassa on myös hyviä näyttelijöitä ja siinä on sentään joissain kohdissa huumoria jota monissa "FTDSTD" sarjoissa ei pakosti ole yhtään
Itseasiassa, tänään tulee taas 2 jaksoa jee :)
edit// eipäs tulekkaan...tänäänhän on vasta sunnuntai

Fenella
20.7.2003, 21:42:18
Kyllä minä suht aktiivisesti olen sarjaa seurannut ja mielestäni se on muuttunut vain paremmaksi toisin kuin Sinkkuelämät ja muut. En jaksa enää tähän aikaan alkaa analysoimaan tarkasti, että mikä siinä on mikä viehättää. Uusinnot on vähän huonoja koskapa olen ne melkein kaikki nähnyt. Hunoin homma sarjassa on juuri tuo Pruen lähtö. Itselläni on pahoja ennakkoluuloja Prueta paikkaavasta naikkosesta. Ja aika heikko juonisäätö, että yhtäkkiä löydetään jostain joku himputin siskopuoli kun toinen kuolee.

Geosgaeno
23.7.2003, 23:26:32
Olen seurannut tätä sarjaa vuodesta yks ja kaks, eli aina.
Se on yksi parhaimmista ohjelmista joita katson.
Ja nyt myöhemmin olen huomannut että olen kovin ihastunut nuorimpaan- ja vanhimpaan noitasiskoon..

Harmittaa todella että se Prue kuolee... *muistelee sitä mihin se sillon viimekauden lopussa jäi* noh.. Kuulin että tähän Shannen Dohertyn sarjasta lähtemiseen olisi ihan hyvät syyt..
*sekoilee pepsin vallassa*

Burnhill
29.7.2003, 2:09:32
Aivan loistava sarja. Yksi parhaista mitä olen seuraillut. Nelonen lopetti sarjan näyttämisen aika kusiseen paikkaan, mutta hyvää vauhtia ollaan menossa kohti uusia jaksoja... Toivottavasti Nelonen alkaa näyttämään uusia jaksoja, kun ollaan siellä asti... :)

Tweebie
29.7.2003, 13:39:02
Minä katselen Siskoni on noitaa säännöllisesti. Lähes kaikki jaksot olen tainnut telkkarista katsoa ja löytyyhän noita koneeltakin. Mukavan viihdyttävä sarja, demoneita ja noitia sekä kauniita naisia. Äkkiseltään en nyt keksi toivoa muuta. Tulevaisuudessa sarja tulee kuitenkin muuttumaan vain ja ainoastaan huonompaan suuntaan. Spoilaamaan en ala, mutta täytyy sanoa, että vaikka aionkin Siskoni on noitaa jatkossakin seurata, en tule muutoksista pitämään.

Pempees
16.1.2007, 12:42:33
Ajattelin nyt vastata tähän ja nostaa tämän takaisin kaikkien ihmisten silmille. :)

Eli siis. Minä yksinkertaisesti rakastan tätä sarjaa. Olen aina ollut ihan hömppä yliluonnollisen suhteen ja tämä sarja on mestari siinä. Tästä on toki tullut jo monta kautta, mutta silti odotan 8. kauden alkua kuin kuuta nousevaa. Olen itse asiassa erittäin iloinen Pruen kuolemasta, koska hän oli yksinkertaisesti ärsyttävä ja kaikki oli vain, että Prue, Prue ja Prue. DVD kokoelmiini kuuluu jo kolme ensimmäistä tuotantokautta kyseisestä sarjasta, ja vaikka niissä ei olekaan suomenkielisiä tekstejä, kulutus on kova. Kun tuli katseltua jokainen kausi heti sen saatuani putkeen, niin siinä näki, että Prue ei todellakaan ole minun mieleeni. Ärsyttävintä on/oli, että Prue oli Phoebeta parempi taistelulajeissa, vaikka Phoebe oli opiskellut niitä. Paigesta kuitenkin tykkään. Käy hänkin hermoille aina välillä, mutta kuitenkin pidän hänen luonteestaan ja varsinkin nyt kun hän on sopeutunut hyvin jo siskoihinsa.

Sarja on siis aivan mahtava ja kunhan rahaa kertyy niin ostan lisää kausia. :)

Fumi
16.1.2007, 14:12:52
Ajattelin nyt vastata tähän ja nostaa tämän takaisin kaikkien ihmisten silmille. :)

Eli siis. Minä yksinkertaisesti rakastan tätä sarjaa. Olen aina ollut ihan hömppä yliluonnollisen suhteen ja tämä sarja on mestari siinä. Tästä on toki tullut jo monta kautta, mutta silti odotan 8. kauden alkua kuin kuuta nousevaa.

Eikö telkusta tullut jo viimeinen tuotantokausi? Koska minun ymmärtääkseni sarja päättyi kokonaan.

Anywhoo, minä kuulun myös Charmedin faneihin tai ainakin ennen kuuluin, ennen kuin sarja muuttui jossakin vaiheessa tyhmäksi kaikkien menninkäisten ja pääsiäispupujen kera. :p Katson sarjaa kyllä vieläkin satunnaisesti Nelosen uusintojen avulla, mutta olen muistaakseni nähnyt kaikki kaudet. Muistan kun joskus pienempänä katselin ihan hurmoksessa noitasiskoja. Oli se niiin siistii~* No joo, sarja oli aluksi hyvä ja siinä oli ihan mielenkiintoista juontakin ja tuli sarjaa sittemminkin seurattua ihan mielenkiinnosta tai tekemisen puutteesta. Paras hahmo minulla vaihtui aina sen mukaan mitä kauemmin sarjaa katsoi. Kaikesta huolimattaa taitaa kyllä Prue viedä voiton, Pruessa nyt oli vaan munaa. *snort* Ja kylmää muistan kuinka kauan sitten olin ihastunut sarjan valontuojaan, Leoon. Ihi. :D

Pempees
17.1.2007, 11:44:48
Eikö telkusta tullut jo viimeinen tuotantokausi? Koska minun ymmärtääkseni sarja päättyi kokonaan.

Ei päättynyt. TV:stä tullut kausi oli 7. tuotantokausi ja siitä on tehty ja jo näytetty USA:ssa 8. kausi. Eli siis ei ole vielä päättynyt. Yhden kauden verran he vielä palaavat, mutta taitaa olla totta, että vähän on mennyt jo yli... Kuitenkin katselen ja fanitan silti.

Juripa
26.12.2007, 22:22:11
Ihan pakko vastata tähän että minäkin kuulun siihen kastiin joka pitää Siskoni on noidasta. Omistan vielä 6. ja 7. kaudet dvd:llä. Haluaisin ne muutkin mutta niissä ei ole suomitesktejä joten en halua ostaa niitä. Kahdeksas kausikaan ei ole vielä edes täällä näkynyt.

Sarjaa olen seuraillut ihan alusta asti, jopa ne lukuisat uusinnat jota Nelonen näytti aina kausi toisensa jälkeen. Vitoskausi jäi jotenkin ihmeellisesti pahasti varjoon koska sarjan esitysaika oli ihan hanurista, ei saa tulla Salkkareiden päälle! Sarja oli alkuajoilla aika pahasti kaavoihin kangistunut. Ekaksi esitellään pahikset, sitten siskosten mieshuolet ja lopun viimeiset kymmenen minuuttia näytetään demonin tappaminen. Ja Cole! Ei jessus että en tykkännyt yhtään siitä. Enkä myöskään pidä Leosta koska näyttelijänä tuo mikä Brian Krause on aivan kamala. Enkä tykkää Valontuojista, paitsi Chrisistä koska tyyppi oli todella hämärä alkukaudella :D

Siskoksista parhain on ehdottomasti Paige, silloin kun hän oli vielä blondi! Tiesin silloin aikoinaan mitä Pruelle tulee käymään enkä tykännyt siitä mutta kyllä Paige on paljon parempi kuin Prue. Paige on niin hassu ja sotkeutuu aina hankaluuksiin. Aluksi pidin eniten Piperistä mutta minusta hän on jotenkin muuttunyt huonompaa suuntaan heti kun Wyatt syntyi. Ja vielä huonommaksi kun Chris tuli. Ei kukaan halua katsoa mitään äippäjuttuja! Tähänpä oikeastaan 6. kausi kaatui. Kun Phoebe menetti vielä voimat niin Paige oli ainoa ketä taisteli ilkeitä demoneita vastaan. Go Paige! :D

Sarja tosiaan muuttui vähän huonommaksi Pruen lähdettyä. Tuotantokaudet alkoi jankkaa tasan sitä yhtä pahista kun ensimmäisissä kausissa oli aina joku pikkupahis. Ja huonommaksi sarja tuli ainakin 7. kaudella jota en kyllä jaksa katsoa edes pakosta. Siinä oli niin tyhmät juonikuokerot. Leo liittyi Avattareihin, ja Zankou! Kyllä Oded Fehr menetti machopisteet tulemalla tälläiseen sarjaan! Puolessa välissä ollaan ja minusta sarjan olisi voinut hyvin lopettaa siihen kun Avattaret muutti maailman niin, ettei ollut hyvää eikä pahaa. Ei kukaan olisi kuitenkaan tajunut mistään mitään :D

Pitää varmaan ostaa ne aiemmat kaudet vaikka suomitekstejä ei niissä ole :(

Gilraen
29.2.2008, 19:56:35
Rupesin seuraamaan Siskoni on noitaa joskus keväällä 2003, kun neloskausi pyöri televisiossa. Kiinnostuin, kun selailin kanavia ja nelosella pyöri juuri yksi jakso. Se oli sitten juuri sellainen, mistä minä pidän, joten päätin aloittaa sarjan seuraamisen. Nauhoitin myös kaikki jaksot.

Seurasin sarjaa aktiivisesti 7. kauden vaiheille asti, mutta silloin loppui nauhoitus, eikä kiinnostuskaan ollut enää niin korkealla. Alkoi selvästi näkyä, että sarja pitkittyi, kun ideat rupesivat huononemaan. Katsoin 1. kauden, kun se tuli viime vuonna uusintana, mutta ei sekään ollut kovin hyvä. Kolmannelta ja tällä hetkellä pyörivältä 8. kaudelta olen nähnyt satunnaisia jaksoja, ja ovat ne olleet ihan hyviä, mutta eivät ole saaneet kiinnostusta syttymään. Ainoat kaudet, joista olen todella pitänyt, ovat 4. ja 5., vaikken ole nähnyt neljännestä kuin hieman alle puolet. Kuudeskin on hyvä - kiitos Chrisin - mutta sen pääidea ei. Wyattia ylistettiin koko ajan liikaa.

Lempihahmojani ovat Chris, Cole ja Leo, vaikken nykyään välitä enää kenestäkään heistä juurikaan. Chrisissa ei ole pahemmin moitittavaa (hän on myös parhaimman näköinen näistä kolmesta). Colen pakkomielle Phoebeen alkoi 5. kaudella raivostuttaa tosissaan, ja Leo on jotenkin tylsä, aivan samanlainen joka ainoalla kaudella. Lumotuista Paige on ainut, josta olen koskaan pitänyt. Prue, Piper ja Phoebe ovat lähes aina ärsyttäviä, paitsi Piperista pidin 1. kaudella aika paljonkin. Hän oli silloin mukavan pirtsakka ja nätti otsatukkansa kanssa, mutta Wyattin saatuaan hänestä tuli rasittava "olen huono äiti"-marisija ja oli koko ajan muutenkin valittamassa jostain. Pruesta ja Phoebesta taas en osaa edes sanoa, mikä heissä mättää. En myöskään pidä yhdenkään sisaruksen näyttelijästä, paitsi Rose McGowan on ihan kelvollinen. Muissa taas en näe minkäänlaista särmää.