PDA

View Full Version : Kings of Chaos

Outraider
14.3.2003, 10:17:24
Jotkut ovat saattaneet kuulla jo tästä tai saaneet mailin tai vastaavaa tähän liittyen, mutta kerrompa asiasta kuitenkin

osoitteessa kingsofchaos.com voi rekisteröityä joko human, elf, dwarf tai orc johtajaksi, ja homman nimi on kerätä armeeja ja mättää toisia pelaajia sillä.

sotilaita saa 24h välein muutaman tai kun omaa "unique link"iä painetaan, joko itse tai joku muu (jälki on IP pohjainen, joten modemilla/ISDN:llä voi hieman huijata) toimii kerran 24h:ssa.
Ne jotka kirjaituvat esim. minun unique linkin kautta tulevat minun officereiksi. Tämän tarkoittaa sitä, että minä saan sotilaita silloin kun officer saa sotilaita, ja vastapalvelukseksi minä autan officeriani puollustautumaan, jos tämän kippuun hyökätään

30 min välein tulee vuoro täyteen, jolloin saa 1 attack turnin ja rahaa sen mukaan kuinka ison armeejan omistaa. attack turneilla sitten hyökätään muiden kimppuun, ja toiselta varastettu rahamäärä riippuu siitä, kuinka monta vuoroa kerrallaan käytää, JOS voittaa.

Tarkemmit voitte lukea FAQ:sta tai säännöistä

mun unique link
http://www.kingsofchaos.com/page.php?id=191727
ja KOC:in pääsivu
http://www.kingsofchaos.com

Ainakin painakaa tota mun linkkiä vaikka vain auttaaksenne minua sodassa :D

LizzieFox
14.3.2003, 10:55:34
Minäkin olin kerran höyrähtänyt tuohon King of chaosiin mutta siellä tulee uudistuksia niin tiuhaa tahtia että en enää meinaa pysyä mukana.

Se pelikin olisi paljon parempi jos tappelut käytäisiin vaikka ennemmin tyyliin Heroes Might and magic.
ei vaan tylsäsi jonkun nimeä painamalla ja sitten odottamalla vaan miten kävi.

Tar_Minastir
14.3.2003, 18:49:12
olen joskus tuotakin pelannut, mutta pidän enemmän Empirequestista www.empirequest.com .
Se on hieman monipuolisempi peli, vähän VGA-planetsin tapainen avaruusstrategia

Riku-
20.3.2003, 18:43:20
Kyllähän minutkin tuolta löytää sotimasta. Viime aikoina uudistuksia tuli aika tiuhaa tahtia, mutta kyllä niissä mukana pysyi. Itse pidin niitä vain positiivisina yllätyksinä.

Ja koska tällaisiin topiceihinhan saa KoC:n sääntöjen mukaan laittaa oman linkkinsä, niin tässä on (http://www.kingsofchaos.com/page.php?id=110319). :D

Kreifi
25.3.2003, 2:40:36
Okei, minäkin kävin joskus katsomassa tuota ja jopa - hitto soikoon - rekisteröidyin, mutta sitten meni melkein heti into. Siis olenko käsittänyt oikein, minun pitää mainostaa jotain kuppasta linkkiä, jotta saan resursseja? Kuulostaa niin typerältä, että voisin harkita jopa Super Marion pelaamista tuon sijaan.

ceeb
25.3.2003, 10:18:45
Alkujaan kirjoittanut Kreifi
Okei, minäkin kävin joskus katsomassa tuota ja jopa - hitto soikoon - rekisteröidyin, mutta sitten meni melkein heti into. Siis olenko käsittänyt oikein, minun pitää mainostaa jotain kuppasta linkkiä, jotta saan resursseja? Kuulostaa niin typerältä, että voisin harkita jopa Super Marion pelaamista tuon sijaan.

Aloitetaan Bubble Bobblen nettipelaaminen.
Typeräähän tuollainen mainostaminen on kun linkkejä satelee ja tekstit perässä "PAINA TOSTA!!1111". En ole ikinä tätä peliä testannut eikä ole aikomuksenakaan juuri tämän idean vuoksi. Tähänkin on eräs typerä kikka jolla saa armeijaa kasvatettua aivan liian hyvin.
ISDN käyttäjät uudistaa ip osoitteensa ja tulevat irkkiin takaisin napsuttelee linkkiä

Vh niille ja tälle pelille.