View Full Version : Aeris, Cloud ja Tifa
Aphrael
12.6.2002, 12:31:45
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/A/p/Aphrael/1023876905004.2.jpeg
Niin että tällainen löyty jemmasta... Ei kylläkään minun tekemäni vaan yhden hyvä ystävän. Minäkin haluaisin osata piirtää noin hyvin. =)
Ilezki
12.6.2002, 12:37:31
Ihan hieno, tosin jälki on hieman suttuista, johtuisiko skannauksesta :huh: , muuten ok. Cloud kyllä näyttää vähän nuoremmalta, mitä on, mutta ei se mitään. Myöskin Tifa on vähän laudampi kuin pelissä, mutta who cares, Rikku on parempi( :D )...
8½
Nice... se on sulonen kun kaikki hahmot on nuin minejä _:lovetus: ... Yksinkertaisesti ihana! Tosin vähän sutuinen [?]... muuten oikein hienosti piirretty, enkä pysty sanomaan siitä mitään muuta pahaa...kuin ehkä ainoastaan että lisää
//Cid varsinkin on cool =D
Roakel
12.6.2002, 12:44:12
Sun kaveri osaa kyllä piirtää,toi on mielestäni upea.Vähän suttuinen,mutta se ei haittaa.clud aeris ja tifa ovat aika nuorekkaita kaikki tuossa kuvassa,se olisi ollut "silti" lopullisessa kuvassa hienompaa jos vain cloud,aeris ja tifa olisi ollut kuvassa.No,lopullinen arvosana on 10- :)
Edited by Roakel on 12.6.2002 15:32
Guardianshepardess
12.6.2002, 13:17:57
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/A/p/Aphrael/1023880139088.2.jpeg
Tässä on lopullinen kuva. Hieman suttunen, mutta se johtuu skannerista. :eh:
Täällä isompi kuva (http://www.geocities.com/aphraelin/FF7.html)
Edited by Guardianshepardess on 13.6.2002 08:14
Angel Eiko
12.6.2002, 13:29:01
Tifan rinnat on kyllä vähän pienent, ja jalat hieman tönköt, mutta ei se niin haittaa, tai voi olla että ne vaan näyttää. Silmät on aika... ovelat, mutta ne sopii tollaseen pikku ukko meininkiin :D .Cloudkin näyttää olemuksen perusteella aivan itseltään, Aeriksesta puhumattakaan. Mä voisin sanoa... 9+.
Moguta
12.6.2002, 13:31:32
Sanottasko tuosta lopullisesta, että wau :)
Se tosin on hiukan epätarkka, kun se on noin pienennetty, mutta kyllä siitä selvän saa.
Kuvassa on paljon sisältöä (siis ei juurikaan tyhjää) ja siksi sitä on kiva katsoa. Tunnelmakin on mukava.
Pieni kontrastin lisääminen skannauksen jälkeen ei olisi ollut pahitteeksi.
isoSILLI
12.6.2002, 14:24:02
Hähää!!!
Barret on aika hupaisa ilmestys :D
Todella hyvin piirrettyjä ja muutenkin veikeitä kuvia, tosin värit saattaisivat tehdä eetvarttia, ya?
Red tosin näyttää hieman kissanpennulta...
Kaiken kaikkiaan hienoja töitä!
Pitkästä aikaa joku piirtää vihdoin Final Fantasy fan-arttia eikä jotain ihan muuta. :rispekti:
Hyypät kuvissa näyttävät esikuviensa kaltaisilta, paitsi Yuffien ja Barretin ilmeet ovat aika hassut. Red XIII näyttää mielestäni ihan liikaa puppyeyes-koiranpennulta. :P
Piirrosjälki on hienoa ja hauskan animetyylistä, mutta kuvat ovat kauhean pieniä. =)
Edited by Echo on 12.6.2002 18:38
Mahtava :) Kaikki näyttää aika pikkusilta... Haluaisin tuo kuvan vain vähintään kolme kertaa isommaksi... =) Silloin saisi elvää kaikista linjoista, ja erityisesti ilmeistä. Saatko millään sitä isommaksi? Olisi helpompi arvioida jos näkisi kunnolla.
En kyllä vikoja löydä millään... Todella hieno kuva, väreistä en jaksa valittaa :D
SDNKorento
13.6.2002, 10:38:03
Se ensimmäinen kuva oli "hauskempi" mutta se toinenkin oli hyvä. Itse pidin paljon cidistä ja cait sithistä. Piirosjälkeä tai mitää muuta vastaavaa en kommentoi, koska en ole piirtäjä...
Laguna
13.6.2002, 17:13:54
Hieno!Sottainen kyllä mutta sanonpa että........10.
Kyllä tässä saa olla enemmän kommenttaja kuin "sottainen" ja "10"! -Potri
Edited by Potri on 14.6.2002 01:11
Hei, tuohan on peräti hieno. Tuosta kun vielä vääntäis väritetyn version. Miinuksena on skannerista tuleva suttuisuus. Toi Caith sith on kyllä paras :)
Kuva on oikein hieno :D
Kyllä hieman suttuinen, kivat mini hahmot 9½
Wauh. :ohhoh: Tuo on hieno. Ensimmäinen kuva on ehkä hiukan mieluisampi silmälle, koska ei vaikuta niin sekavalta. Kontrastia nuo kuvat kaipaisivat lisää, koska vaikuttavat niin valoisilta ja haaleilta. Väriäkin nuo kaipaisivat pintaan. Mutta muuten on mainio kuva. :)
bigspin
13.6.2002, 21:52:57
tuo on siisti!kuvissa kaikki näyttävät jotenkin lapsilta =) ehkä vähän suttunen mutta eihän se haittaa =/ numeroksi antaisin 8 :)
Siis aivan ihana :ohhoh:
Kuka osaa piirtää noin hyvin :huh:
Kuva on hieman kyllä suttuinen, mutta mua se ei kyllä häiritse tippaakaan... :D täys kymppi!!
Adeíron
15.6.2002, 14:46:45
Erittäin vaalealla piirrettyjä, ja siksi kontrastia olisi voinut vähän lisätä. Nanaki tosiaankin näyttää ihan pieneltä koiranpennulta, ja Barret on ihan jättiläisen kokoinen. Itse pidän pikkutarkasta piirtämisestä, ja siksi tuo miellyttää silmää, varsinkin kun se on niin hyvin piirretty.
Sommittelu on ok, mutta varjostuksia ja sävytystä olisi voinut olla vähän enemmän.
Pikkutarkkuuden ja sävyjen puuttumisen vuoksi joissain kohti (esim. Aeris-Barret) hahmot hieman sekoittuvat toisiinsa ja pitää hieman siristää silmiä että näkee missä rajat menevät.
Mutta juu, yleisesti ottaen erittäin hienoja molemmat kuvat.
AlkoTanko
15.6.2002, 18:41:44
Nuohan hienoja kuvia ovat.
Älä kuuntele tuota mankumista väreistä, paljon hienompi tuo on mustavalkoisena kuin väreissä. Puistattaa jo ajatuskin!
Barret ja Red eivät oikein miellyttäneet minua, mutta muut hahmot ovat osuneet juuri kymppiin. Onnittelut! "taputtaa käsiään"
Edited by Muukalainen on 15.6.2002 19:42
Garnet
17.6.2002, 14:10:46
Aivan uskomattoman ihuna :ooh: Mutta kuva on jonkin verran
suttuinen ja värit puuttuu...
:rispekti:
Edited by Garnet on 17.6.2002 15:16
Leviathan
29.6.2002, 21:12:59
Oikein hieno, varsinkin Aeris on tehty todella hienosti! Värit ois ihan kivat. Vaikka yritänkin päästä näistä numeroista eroon niin annan kummiskin jälleen numeron: 8½:D
Ihanalta kyllä näyttää, mutta jotta vois arvostella paremmin, pitäisi nähdä suurempana. Onko kuva oikeastikin tuon kokoinen?
Todella hienoja! Hyvin on piirretty, vaikka näyttää vähä suttuselta, mut se ei haittaa. Arvosanaks antasin 9½
Tiituli
30.6.2002, 11:55:20
Tuo kuva on todella hieno.......ei liikaa varjostuksia vaan juuri tuollainen täytdellinne. Ja ilmeet ja asennot ovat myös kohtalaiset....mutta tälläsistä minä tykkään...
Arvosana: 10- (olisi ollut isompi niin olisi saaut täydet)
hieman suttuinen, mutta kuitenkin aivan ihana :D
Se on todella ihana (kun nyt oman mielipiteeni tähän lauoin)
siitä tulee tuo..
9½..
Ooh. ^^ Aivan ihuna kuva. Kaikki näyttävät ihan itseltään, varsinkin Cloud ja Aeris. Nanaki on tosin vähän pennun näköinen, Barretin ilme on vähän hassu, mutta kokonaisuus on loistava. Cidin ilme on huvittava. ^__^. Todella hieno kuva. Ei voi muuta sanoa. 10-
K-chan
30.6.2002, 16:33:55
Kerrassaan upea kuva! Hahmot näyttävät ihan itseltään ja tunnelmaa kuvassa on riittämiin asti. Pidän tuollaisesta selkeästä ja yksinkertaisesta viivasta, eikä ole liikaa suttailtu varjostusten kanssa. Värit tosin voisivat antaa tälle, muuten niin hienolle kuvalle hieman lisää hohtoa. On mukavaa katsella tällaisia töitä ja voin vain sano yhden asian: kyllä te osaatte! :D
Catch a fish
1.7.2002, 15:53:31
Hieno. Lähes kaikki hahmot onnistuneita. Ainoat
virheet ovat Redin söpö ulkoasu ja Barret...
Muut hahmot ovat poikkeuksetta esikuviensa näköisiä. :D
Komea työ ja :rispekti:ä !!!
Hikari
12.9.2002, 15:15:22
Toi lopullinen on erittäin hieno...... ja RedXIII on erittäin söpö siinä!!!!!!!!! Osaisimpa mäki piirtää ihmisii noin hyvin........ =)
Nuo on ihania!
Minä puolestani taas tykkään siitä että piirustus on hieman suttuinen ja himmeä. Hahmot näyttävät ihanan lapsekkailta ja ne tuovat mieleen miltä Cloud, Tifa ja Aeris näyttivät jotain 10-vuotiaina. Kyllä kaverisi osaa piirtää :)
LOISTAVA KUVA! en oo oikeestaa ennemmin nähnykkää noin hyvin onnistunutta ff7 aiheista miniukko kuvaa :)
Barretti on tosiaan hieman epäsopiva kokonaisuuteen mutta muuten kaikki on onnistunu hyvin, varsinki just cloud, tifa ja aeris.
Sitten tuli mieleen että missäs on Sephiroth? Vai olikse siinä?
Ihan sama :D
Tällasia töitä nyt vaa lissää ja paljon!
Hihi. Aika suloisen näköinen. Hahmotkin näyttää juuri siltä miltä pitää. Hieman on epäselvä, mutta muuten aivan loistava. Vaatteet on onnistuneesti piirretty. Tifan tukka taitaa olla kyllä hieman paksu, mutta sopii vartaloon. Aeris ja Cloud onkin sitten taidokkaasti piirretty.
Chastity Rowan
20.9.2002, 17:43:23
Originally posted by Tiffany
Nice... se on sulonen kun kaikki hahmot on nuin minejä _:lovetus: ... Yksinkertaisesti ihana! Tosin vähän sutuinen [?]... muuten oikein hienosti piirretty, enkä pysty sanomaan siitä mitään muuta pahaa...kuin ehkä ainoastaan että lisää
//Cid varsinkin on cool =D
Todella cool piirros. En osais itse parempaa tehdä joten moittimista en löydä. paitsi sen että Cloud tosiaan näyttää vähän nuoremmalta, mitä on, mutta ei se mitään. Myöskin Tifa on tosissaan laihempi kuin pelissä. Muuten todella hyvä työ. ja eikun lisää vaan samanlaisia, niin minä olen ainakin tyytyväinen.
Tämä editti ei ole tällä kertaa valittaakseni jostain asiasta, vaan muutn vain kysyäkseni että mitä ihmettä tuo quote tekee tuossa? - David.A.Mage
Ariellan
20.9.2002, 23:27:58
"Asteikolla yhdestä-kymmeneen... Toi on aivan helvetin hieno." (Lainasin kaverini möläystä...Enhän minä nyt kiroaisi, enhän?)
Mutta kuitenkin, luultavasti juuri tuollaisen työn näkeminen saa ihmisen (siis ainakin sellaisen, joka pitää piirtämisestä) pyrkimään samaan. Hahmot ovat loistavasti mallinettu, sopusuhtaisuus hipoo täydellisyyttä ja kuva hivelee muutenkin silmiä. Kuinka kauan kaverisi on oikein piirtänyt, sillä tuo on yksi hienoimmista piirroksista mitä olen ikinä nähnyt (ainakin muistini mukaan =) ) Lisää tällaisia! Itse olen vielä kaukana tuosta...
Mutta kuitenkin :rispekti: iä kaverillesi!
BusterSword
21.9.2002, 21:34:12
Just loistava, ei voi muuta sanoa.Ainoot missä ois vähän parannettavan varaa on just noi Barret ja Red XIII.Mutta muuten aivan älyttömän hieno kuva, varsinkin toi Cloud, Tifa ja Aeris.Tälläsist mäkin tykkään. :up: