View Full Version : ... Terra :D
Joo no, tännekkin pitäs varmaa postittaa joskus jotain!! :] Joten, pien oekaki Terrasta :]
http://membres.lycos.fr/nanaki54/13.gif
ei kovin kovin hieno, muistakaa että se on oekaki xD
Koitan muuten tulle tällekkin foorumille enemmän, tzori tää välitauko... :]
EDIT --> voiiii eiijj!! ei se mikään FFIV:stä oo, vaan FFVIstä!! *häpeää* no joo, kaikille niitä kömmähdyksiä sattuu... !! ^^; *hyppää kaivoon piiloon*
Jos joku vois vielä sanoo ett minkä väriset Terran silmät on? o_O; mä en nimittäin tod. muista!! ^^;
Edited by R13 on 15.6.2002 13:38
Roakel
15.6.2002, 12:36:43
Ihan hieno,kuva.Noi silmät on mielestäni tosi onnistuneet ja tausta on kivan punainen.Antaisin kuvalle 8½.Terra on FF kutosessa,ei nelosessa.
metalmiku
15.6.2002, 13:03:36
Kivaa oekaki työtä.Kuvassa on tietynlaista vauhdikkuutta ja rauhallisuutta samaan aikaan.Väritys on onnistunutta,ainoastaan leuka on mielestä hieman liian iso ja tavallaan tytön oikea korva on kadonnut jonnekkin,mutta nämä eivät haittaa kuvan kokonaisuutta ;)
bigspin
15.6.2002, 20:37:22
no onhan tuo ihan kiva.tausta on ihan kiva =) silmät näyttävät aika jänniltä mutta ei ne työtä pilaa =) :) :)
On ihan hyvä työ :)
Väritys on minun mielestä hiano!!
Terra kyllä kieltämättä tossa kuvassa näyttää hieman surulliselta..(mutta se varmaankin johtuu silmistä)
Mutta arvosanaksi tuosta työstä antaisin 8½
eikös Terra oo aina surullinen... ? Ainakin mun mielestä xD No joo. *hyppää kaivoon*
Hieno kuva. Tausta on onnistunut, ja terran tunnistaa. Ilmeen pitääkin olla surullinen, Sillä Terra on aina alamaissa.
Naama näyttää minusta jotenkin luonnottoman leveältä (Tai sitten se on vain jotain näköharhaa). Jokatapauksessa, se on hieno kuva, hienolla taustalla. 9+
Crimson
22.6.2002, 0:37:35
Tui on hieno!!! Ettet ole tehnyt Sephirtohista tuollaista ja laittanut nettiin...? Näin meinaan AiVAN täsmälleen samalla tyylillä tehdyn Sephiroth artin tänään kun etsisin screenshotteja Seymourista...
Perusteluja voisi pistää, ja muutenkin R13:lla vaikuttaa olevan sellainen konekiväärin tahtiin käyvä oekakikäsi, etten yhtään ihmettelisi vaikka löytyisi netistä samaan tapaan tehtyjä kuvia useampiakin... - David
Vau. Hieno oekaki työ. Minä tykkään noista korviksista. Silmät on kanssa hyvin tehty.
Ainoo mikä miua häirittee, on tuo leuka. Muuten lähes 10 antaisin. *_^
Terrasta nyt ei voi ikinä olla pitämättä, eikä tuosta oikein vikaakaan löydy (oekakin rajoituksia lukuunottamatta ofgoos), niin mitähän tässä nyt sitten sanoisi. Nätti peruskuva.
Ainakin tässä FFVI OSV:n lehdykässä olevassa Amanon piirroksessa Terran silmät ovat siniset.
-kikki-
23.6.2002, 11:02:21
erittäin hieno työ!! nuo silmat näyttävät surullisilta mutta se ei työtä pilaa!!! :D :D :D
Hieno, mutta ....noh, kuitenkin anna 9½ siitä...(=kokematon..)
"weeeri Guud!" jaaaaa... :rispekti: iä fooor juu!
Perusteluja... - David.A.Mage
Pää on mielestäni vähän epäonnistunut,muuten hieno työ 7½/10
Perusteluja kiitos, piirtäjä ei hyödy yhtään tällaisista kommenteista, etkä sinäkään kun joku painaa dalete nappulaa. -Dagg
Crimson: ööh... enpä ny näin nopeesti pysty sanoon... xD *miettii miettii* jospa lähettäsit kuvan osotteen niin ei jäis toi vaivaan (mua ainakaan) xD
Ren: eli mä tein oikeen väriset silmät! :D *hyppii innoissaan*
Dagger
28.6.2002, 11:34:11
..Mukava että muistat vieläkin meitä töilläsi.
Terran surullinen katse, mutta silti lämpöä herättävä tausta saa työstäsi oikein suloisen. Se on myös varjostettu hyvin. Ainoastaan mikä pistää silmään on tuon pään muoto.. Mutta kun tarkkaan katsoo, ja miettii ihmisen mittasuhteita niin ei tuossakaan tavallaan ole mitään suurta virhettä. Leuka on mielestäni ehkä hieman vinossa, jos sitä nyt verrataan suuhun. Minusta tämä on kuitenkin oikein hyvä oekaki. ^^
Leviathan
29.6.2002, 15:34:29
Hieno, leuka on kyl hieman liian jyrkkä. Arvosanaksi antaisin -9