PDA

View Full Version : Mahd. Tuska-miitti?

AlkoTanko
25.3.2003, 20:25:36
http://www.tuska-festival.fi/

Kuten jotkut tietävät, tänä vuonna Tuska Open Air Metal Festival laajenee entisestään (kolme lavaa, yli 30 yhtyettä), joten eiköhän olisi hevarit minimiitin paikka? \,,/

Ren
26.3.2003, 12:17:43
Koska en luonnollisestikaan ole tulemisistani ja menemisistäni yhtään varma, en voi sitoutua mihinkään tai edes vakavissani suunnitella mitään, mutta olkapäästä saa nähdessään tarttua aina (vain kuvaannollisesti).

nox
26.3.2003, 12:32:41
Minäkin luutavasti paikalla. Jotenka voipi tulla minunkin olkapäätäni hipeltämään jos sattuu sielä näkemään.

...Niin minut tunnistaa siitä että olen luutavasti paikalla olijoista tyhmimmän näköinen idiootti sillä olen vakavissani rupeamassa väkertämään chainmailia/rengaspaitaa ja tähtään niin että se olisi juuri Tuskaa varten valmis.

Mauler
26.3.2003, 17:19:17
Jos joku välttämättä tahtoo miitata niin voin kai näyttäytyä.

R'lyeh
26.3.2003, 17:29:46
Nojaa, mikä ettei, minäkin kun tuonne tuskailemaan olen tulossa, voisihan siinä samalla pyörähtää pällistelemässä fooruminkin väkeä. Arvelen kuitenkin, ettei kukaan minua noin vain tunnista, joten jos tässä ollaan jonkinlaista 'suunniteltua' miitinkiä pitämässä niin kannattaisi varmaan sopia ajankohta ja tarkka paikka jossain vaiheessa. Tuskassa kun kuitenkin on ihmisiä sen verran ettei tuntomerkit 'mustat vaatteet' tms ole ihan parhaita. Eli siis, tarkempaa informaatiota odotellen.

ceeb
26.3.2003, 17:53:04
Eipä löydy mieleisiäni artisteja joten en mitä ilmeisemmin ole lähdössä tuonne ellei serkkuni saa taas ylimääräisiä lippuja jostain.

yksisiipi
27.3.2003, 12:32:38
Kyllä tuo ainakin kovasti kiinnostaa, ei vain miitti, vaan Tuskan mahtavat esiintyjät. Nyt en saata sanoa mitään ihan varman päälle, mutta näenpähän sitten tuonnempana kuinka budjettini kestää matkan edestakaisin ja lipun itse tapahtumaan.

Melinda
28.3.2003, 14:14:18
Nojoo, voishan toi tuska miitti ihan mielenkiintonen olla, kun olen sinne mitä luultavimmin tulossa.(Kyyti ei ole vaan ihan varma)
Paljon hienoja bändejä tosiaan(kuten Norther*wirn*).
Siihen on vielä paljon aikaa joten sitä ehtii sitten suunnittelemaan paremmin kun tulee ajankohtasemmaksi. :)

Tordragon
29.3.2003, 5:35:36
Minut voi myös laskea tähän leikkiin mukaan. Siellä käsittääkseni soittaa parikin erittäin miellyttävää bändiä ja tarjoutuupahan samalla myös mahdollisuus nähdä metelipäitä tältä foorumilta. Eli ihan hyvät kaupat, mutta itse toteutusta on erittäin vaikea sanoa näin pitkällä tähtäimellä.

Pitänee sitten kai vain editoida lisää kun aika lähestyy, aivan mahdoton siis oikeasti sanoa, että tullaanko sinne nyt täydellä varmuudella. Kuitenkin, ilman tällaista miittimahdollisuutta en todellakaan olisi edes aikeissa lähteä, että siltä pohjalta. Katsotaan kuinka tärkeäksi tämän asian sitten lompakkoni (mahdolliset) asukit näkevät.

LizzieFox
29.3.2003, 8:53:45
Minä olen myös menossa Tuskaan.
Joten miitti siellä passaa minulle mainiosti.

Olisi hyvä vielä puhua tästä miitistä IRC kanavalla joa olisi mahdollista. Minä en ainakaan tunnista varmaankaan sieltä ketään fffin:läistä jos en saa tarkkoja tuntomerkkejä.

ara
30.3.2003, 20:02:25
Olen menossa Tuskaan, jotenka jos siellä miititään niin kyllä minä sinne ilmestyn. Pitää varmasti vain vähän suunnitella tätä tarkemmin sitten vähän lähempänä tuskailua.

Yose
19.4.2003, 20:34:33
Mäkin saatan tulla tuskaan, ainakin siellä näkyy olevan hyviä bändejä, eli jos joku ny viittis vähän tarkemmin suunnitella tän homman, niin mäkin varmasti tulen miittimään teitä. (siis jos tulen tuskaan... Ja kyllä mä varman tulenkin!)

Necroth
19.4.2003, 22:07:27
Jos nyt ei muuten kyytiä järjesty niin voisihan sitä katsoa jos vaikka sitten teidän kanssa siellä olisi. Majoituksenhan voisi järjestää esim niin että ne jotka ovat kauempaa ja eivät halua kenenkään luokse tunkea niin voisimme ottaa teltat mukaan ja pystyttää ne rykelmään. Että semmosta, katsotaan nyt sitten mitä teen.

nox
21.5.2003, 15:16:04
Lipuska on nyt sitten lauantaille, joten sinä päivänä minut sieltä löytääpi. Niin ja tulihan tämä ketju nostettua kun tuo tapahtumakin alkaa lähestyä pikkuhiljaa...

Theemu
21.5.2003, 17:58:52
Perjantaina sisällä, muuten ulkona. Alkoholocaust. Tutut voivat moikkailla, muut painukoot jonnekin muualle.

Von Wiensburgh
22.5.2003, 7:55:57
Kyllähän minä ainakin tuskaan lähden. Miittiiä sitten mietin, jos sellaista edes tulee.

Croccifixio
22.5.2003, 14:43:23
Itse päätin lähteä Tuskaan heti kun sain tietää esiintyjät ja miitti vois olla ihan kiva paitsi en varmaan paljo ehi kattella tuntomerkkejä kun meen sinne ison kaverin porukan kansaa...

Yose
23.5.2003, 20:43:36
Ilmoitetaan nyt uudeleen postaamalla, että kaikki varmasti huomaavat minut, elikkä olen tulossa tuskaan, koko viikonlopun ajaksi näillä näkymin, joten tulkaa kaikki tapaamaan minua.