PDA

View Full Version : FF6 salahahmot

The death Magic
13.6.2002, 18:31:14
Joku voisi antaa tarkat ohjeet miten löytää MOG, UMARON ja GOGO(nekö ne oli?)

ja KOSKA ne pitää löytää olisi myöskin hyvä kertoa.

Kurko
13.6.2002, 20:38:12
*Spoilereita voi esiintyä*

Mog: Mene world of ruinissa Narsheen. Siellä etsi sama paikka jossa ennenkin vilisti Moogleja. Siellä on Mog joka tulee vapaa ehtoisesti mukaasi.

Umaro: Ota Mog ryhmääsi ja etene Narshesta pohjoiseen päin. Muistaakseni pääset taistelemaan jäistä Esperiä vastaan. Sen jälkeen tiput alas. Harhaile vähän aikaa ja sinun pitäisi löytää pääkallo joka on kepin päässä ruskealla maaläntillä. Siitä saat Titan esperin ja jeti hyökkää kimppuusi. Voita se ja juttele sille. Mog käskee hänet liittymään joukkoosi.

Gogo: World of ruinissa etsi kolmion muotoinen saari jossain Veldtin yläpuolella Sen tarkan sijainnin saa eräältä mieheltä Mage warrioreitten kylästä (siellä missä Relm ja Strago asuu). Siellä saarella on pieni metsä läntti. Kulje siellä kunnes joudut taistelemaan "matoa" vastaan. Älä tapa sitä, vaan anna sen imeä kaikki ryhmäläisesi sisäänsä. Pääset paikkaan jossa harhaillessa löytyy mm. jokunen mainio panssari ja lopulta myös Gogo.

Edited by King II on 13.6.2002 21:49

Nightblade
14.6.2002, 11:10:05
Mogin voi kyllä saada WoB:issakin. Sen jälkeen kun on etsinyt Terran (kun se muuttu esperiksi), niin pitää mennä Narsheen. Siellä pitää mennä rakennukseen, jossa on aarrearkkuja (vasen-ala nurkka). Siellä on Lone Wolf, jota seuraamalla löytää myös Mogin. Wolf pitää Mogia vankina. Kun Terra "liukuu" taaksepäin pitää jäädä paikalleen. Mog vapauttaa itse itsensä ja molemmat saavat otteen kalliosta. Sinulla on aikaa pelastaa vain toinen, eli ota Mog. Jos pelastaa Lone Wolfin, saa paskan Golden Hairpinin, joka puolittaa mp-kulutuksen. Pelissä voi saada niitä myöhemmin, sekä economizereja, joiden avulla kaikki taiat vievät vain 1 mp. Joten ota Mog.

Umaron luolasta sai kyllä Terrato-esperin..

Rune
14.6.2002, 11:18:45
Kyl sen Mogin voi kai saada ilman Terraakin... Min taisin saada sen niin.

Nightblade
14.6.2002, 12:46:51
Mogin voi saada kummassakin maailmassa. Jos häneen ei törmää WoB:issa (eli ei mene Narsheen uudestaan) niin silloin hänet löytää WoR:issa King II kertomalla tavalla. Mutta jos menee Narsheen uudestaan ja etsii Mogin ja Lone Wolfin, ja antaa Mogin pudota, niin silloin Mogia ei voi saada enää. Jos joku ei tajunnu, niin suljetussa Narshen Jeti topicissa kerrotaan lisää.

Ikanan
14.6.2002, 21:51:32
Originally posted by Nightblade @ 14.6.2002 13:46
Mutta jos menee Narsheen uudestaan ja etsii Mogin ja Lone Wolfin, ja antaa Mogin pudota, niin silloin Mogia ei voi saada enää.
Ei voi saada? Minulla putosi Mog reunalta alas, kun aarteen takia menin pelastamaan Lone Wolfin. Nyt minulla kuitenkin on Mog mukana, kun sain sen WoR:issa täsmälleen King II:n neuvojen mukaisesti. Kyllä sen siis voi saada mukaansa myös myöhemmin.

Shai
15.6.2002, 11:01:54
Siis Umaron saa sellailla parhaiten kun etsit sen jäätyneen Esperin sieltä Narshen vuoren päältä ja voita se. Sen perään tulee liukumäki josta pääse sinne alas nopsaan ja sieltä eti semmoinen pääkallo vipu mitä vedät niin tiput huoneeseen missä taisi olla joku esperi mutta sen kun otat hyökkää Umaro kimppuun ja voita se. Siinä sinulla pitää olla se Mog mukana jotta se puhuu sille sen taistelun jälkeen ja sitten se liittyy

Nightblade
15.6.2002, 12:51:45
Sori, tais tulla virhe...

Raine
7.9.2002, 10:41:57
*huoh*Minä yritin saada sitä umaroa,mutta vaika olenkin sen jäisen eseperin luona,mitään ei tapahdu...olisiko jossain vika?Tietäisikö kukaan,olisi mukava tietää....

/Edit:Ja kyllä,Mog oli mukana

Crow
8.9.2002, 9:53:22
Originally posted by Rinoa87
*huoh*Minä yritin saada sitä umaroa,mutta vaika olenkin sen jäisen eseperin luona,mitään ei tapahdu...olisiko jossain vika?Tietäisikö kukaan,olisi mukava tietää....
Olikos sinulla Mog mukana? Se piti muistaakseni olla tuossa vaiheessa..

Nightblade
12.9.2002, 16:23:11
Originally posted by Rinoa87

/Edit:Ja kyllä,Mog oli mukana

Siis jos nämä seikat täyttyvät, sinun pitäisi saada Umaro:

*Sinulla on Mog
*Olet toisessa maailmassa (WoR)

Ja sitten pitää taistella sitä esteriä vastaan ja hypätä siitä kielekkeeltä missä se tritorch oli ja sieltä sen Umaron löytää. Helppoa.