Frown
29.3.2003, 20:02:06
Juu, elikkä tässä on minun tarinani, josta osa on omaa untani, osa sepitettyä, ja osan on keksinyt serkkuni.
Todella outo, sekava ja eikä siinä ole mitään järkeä.
Vai onko sittenkin?
Lukekaa, kritisoikaa.
- horisontissa näkyy jotain mitä navigaattorimme ei ole voinut analysoida..
- Mutta se ikkuna jonka kautta sielut kulkivat paikasta toiseen ei ollut vain tavallinen ikkuna. David Lynch joka minulle ilmestyi unessa, hän istui pakastimen päällä ja sanoi minulle:
"Näe kauas, ikkunan toiselle puolen."
- me emme voi tietää, onko tämä maailma koostunut kahdesta paikasta, Valkoisesta ja Mustasta Majasta.
- näkyvä maailma on Valkoinen ja se pimeämpi puoli Musta, johon pääsee vain erityistilassa.
- "Kaikki mitä näette on harhaa, avatkaa siis esirippu ja astukaa todellisuuteen." noin hän sanoi minulle ja katosi. Jäljelle jäi vain lippalakki jossa luki: "Hi!"
- Kääpiö on puuttuva käsi
- ikkunan kädenmuotoisuus yhdistää kääpiön ja hänen kätensä ikkunaan. Onko hän sielujen haltia?
- ehkä, tai ehkä hän ja Jättiläinen ovat portinvartijoita, jotka kontrolloivat sielujen kulkua paikasta toiseen.
- Lippalakin teksti on taaskin uusi arvoitus.
- Hi viittaisi tervehdykseen vai olisiko se tunnussana?
- tai ehkä se on anagrammi
- ih, mieti miten se lausutaan.
- Ich, saksaa
- Avasin pakastimen luukun, katsoin sisälle pakastimeen, otin Seitipaketin käteeni ja sanoin: "Hi!"
- arvoitus ratkesi kun otin keksipaketin jossa luki LU
- tiesin kuka oli murhannut Camillan.
- Paketti imaisi minut itseensä. Syöksyin läpi unisen maailman jossa erilaiset hahmot olivat seiniä ja seinät hahmoja. syöksyin kädenmuotoista ikkunaa kohti,
jossa kääpiö minua odotti.
- Kääpiö: !ittna ääviäp
- "Tunnussana!", hän sanoi. "Hi!" sanoin. Ja jatkoin matkaani.
- ihmisnahasta tehdyissä seinissä oli tuskaisia kasvoja jotka venyivät irti seinästä
- Lensin kohti pimeyttä joka jatkui ikkunan toisella puolella. Päädyin huoneeseen jossa oli
seinällä kuvia amerikan presidenteistä.
- kaikki presidentit aikajärjestyksessä.
- kuvat olivat vasta otettuja
- kuvat olivat värikuvia
- kuvissa ei ollut mitään järkeä
- kurkistin esiripun taakse, siellä oli mustia villalankoja roikkumassa katosta, nykäisin yhdestä langasta.
- Yksi huoneessa olevista kuvista putosi, Se oli Nixonin kuva
- Siellä oli myös kuvia Yhdysvaltojen tulevista presidenteistä, mutta välttääkseni ihmettelyä ja poliittisia selkkauksia jätän nimet sanomatta.
- Mutta sen voin sanoa että yhdellä heistä oli näyttelijätausta ja hän puhui hieman saksalaisella aksentilla.
Jatkoin matkaani kohti toista huonetta jossa oli kääpiö taas.
"!Evret", se sanoi kohotti päättään ja viittoili minua menemään pöydän luokse. menin pöydän luokse ja istuuduin tuoliin joka minulle ojennettiin.
- Vieressä oli pakastin jossa oli lippalakki kannen päällä
- Siinä luki "hi!"
Todella outo, sekava ja eikä siinä ole mitään järkeä.
Vai onko sittenkin?
Lukekaa, kritisoikaa.
- horisontissa näkyy jotain mitä navigaattorimme ei ole voinut analysoida..
- Mutta se ikkuna jonka kautta sielut kulkivat paikasta toiseen ei ollut vain tavallinen ikkuna. David Lynch joka minulle ilmestyi unessa, hän istui pakastimen päällä ja sanoi minulle:
"Näe kauas, ikkunan toiselle puolen."
- me emme voi tietää, onko tämä maailma koostunut kahdesta paikasta, Valkoisesta ja Mustasta Majasta.
- näkyvä maailma on Valkoinen ja se pimeämpi puoli Musta, johon pääsee vain erityistilassa.
- "Kaikki mitä näette on harhaa, avatkaa siis esirippu ja astukaa todellisuuteen." noin hän sanoi minulle ja katosi. Jäljelle jäi vain lippalakki jossa luki: "Hi!"
- Kääpiö on puuttuva käsi
- ikkunan kädenmuotoisuus yhdistää kääpiön ja hänen kätensä ikkunaan. Onko hän sielujen haltia?
- ehkä, tai ehkä hän ja Jättiläinen ovat portinvartijoita, jotka kontrolloivat sielujen kulkua paikasta toiseen.
- Lippalakin teksti on taaskin uusi arvoitus.
- Hi viittaisi tervehdykseen vai olisiko se tunnussana?
- tai ehkä se on anagrammi
- ih, mieti miten se lausutaan.
- Ich, saksaa
- Avasin pakastimen luukun, katsoin sisälle pakastimeen, otin Seitipaketin käteeni ja sanoin: "Hi!"
- arvoitus ratkesi kun otin keksipaketin jossa luki LU
- tiesin kuka oli murhannut Camillan.
- Paketti imaisi minut itseensä. Syöksyin läpi unisen maailman jossa erilaiset hahmot olivat seiniä ja seinät hahmoja. syöksyin kädenmuotoista ikkunaa kohti,
jossa kääpiö minua odotti.
- Kääpiö: !ittna ääviäp
- "Tunnussana!", hän sanoi. "Hi!" sanoin. Ja jatkoin matkaani.
- ihmisnahasta tehdyissä seinissä oli tuskaisia kasvoja jotka venyivät irti seinästä
- Lensin kohti pimeyttä joka jatkui ikkunan toisella puolella. Päädyin huoneeseen jossa oli
seinällä kuvia amerikan presidenteistä.
- kaikki presidentit aikajärjestyksessä.
- kuvat olivat vasta otettuja
- kuvat olivat värikuvia
- kuvissa ei ollut mitään järkeä
- kurkistin esiripun taakse, siellä oli mustia villalankoja roikkumassa katosta, nykäisin yhdestä langasta.
- Yksi huoneessa olevista kuvista putosi, Se oli Nixonin kuva
- Siellä oli myös kuvia Yhdysvaltojen tulevista presidenteistä, mutta välttääkseni ihmettelyä ja poliittisia selkkauksia jätän nimet sanomatta.
- Mutta sen voin sanoa että yhdellä heistä oli näyttelijätausta ja hän puhui hieman saksalaisella aksentilla.
Jatkoin matkaani kohti toista huonetta jossa oli kääpiö taas.
"!Evret", se sanoi kohotti päättään ja viittoili minua menemään pöydän luokse. menin pöydän luokse ja istuuduin tuoliin joka minulle ojennettiin.
- Vieressä oli pakastin jossa oli lippalakki kannen päällä
- Siinä luki "hi!"