View Full Version : Square85 on Amano 2 :)
Square Finland
13.6.2002, 18:58:40
Niin...mä mainitsen aluksi että olen Macross!. Itse olen graafikko jne... No kuitenkin haluasin sanoa teille että mä en julkaise mun töitä tänne foorumiin, vain te saatte nähä mun työt tulla Fani galleria osastossa... Minut tunnustaa square85 nimellä! Mutta voisin kyllä julkaista pari kuvaa tännekkin...vain pari kuvaa!
Tässä ne kaks kuvaa onkin ( Te varmaan olette nähny noi 2 kuvaa jostain)
1. http://lukki.daug.net/mactyot/Square85%20-%20Manes.jpg
2. http://lukki.daug.net/mactyot/Square85%20-%20Manes%20town.jpg
Edited by Square Finland on 13.6.2002 20:16
bigspin
13.6.2002, 21:57:38
noihan on tosi hienoi :) varsinkin tuo kakkos kuva oli todella magee :ohhoh: jatka vaan samaan malliin ;)
Ihan kun peleihin tehtyjä artworkkeja, ei muuten hassumpia.
Moguta
13.6.2002, 22:32:18
Wow. Nuohan on loistokuvia.
Yksityiskohtaisia ja sisällökkäitä.
:)
Usein on mustavalkokuvat tasaisen harmaita, mutta selvästi hallitset sävyjen, niin vaaleimpien kuin tummimpienkin käytön.
Etenkin kakkoskuvassa on seepiasävyjen luomaa tunnelmaa, se on tervetullutta vaihtelua. Sen alareunaan jätetty vaalea alue tasapainottaa loistavasti kuvan painotuksen. Ykköskuvassa mieleen jää terävä ja tarkka jälki sekä tiettyä jämäkkyyttä tuova rajaus. Sommittelu ja diagonaalien luomat jännitteetkin on oikein kohdalleen osuvia.
Ilo silmälle tuollaiset huolella suunnitellut ja toteutetut kuvat.
:)
Taidan mennä katsastamaan fanigallerian puolelta töitäsi.
Square Finland
13.6.2002, 23:16:22
Originally posted by Dante @ 13.6.2002 23:01
Ihan kun peleihin tehtyjä artworkkeja, ei muuten hassumpia.
Dante... Niin se onkin, ja se onkin tarkoitus...Toi on mun ammatti...Kehittää peleille taustakuvija materiaaleja jne... Lisää on kyll tulossa...en vain halua paljastaa mun kaikki työt...mutta noi 2 työtä ei ole mun suurimpia töitä...mulla on kyllä A1 tehty jätti työ...niin paljon yksityiskohtia... Sitä työtä mä rakastan :P
Noi on tosi hienoi,en ymmärrä että miten noita voi tehdä ihan noin vain.Noissa ei ole mitään miinnuksia,antaisin molemmille 10
isoSILLI
14.6.2002, 10:49:22
Hähää!!!
Squareinfon oma Macross onkin taiteilija!
Noi on mahtavia! Kysymys: Kuinka kauan kesti tehdä nuo?
Todella upeita molemmat!
Ilezki
14.6.2002, 10:50:04
:ooh: , Noi on todella hienoja! Macross se osaa Piirtää! Ihan kun johonkin pelii ntehtyä Artoworrkia tasojen/hahmojen varalle! En löydä yhtään yksityiskohtaa josta voisin huomauttaa, täysin puhdas miinuksista kumpakin!
10, Aivan ehdottomasti!
Locke Cole
14.6.2002, 11:03:28
NUO OVAT HIENOJA. Miten osaat? Amanokin lentäisi perseelleen jos näkisi nuo. ;) No ei nyt sentään. Kymppi täytyy antaa ovat kyllä niin hemmetin hienoja.
Noi on ihan sairaan hienoja :ohhoh: *silmät putoo päästä*
Jatka vaan samaan malliin!! :D
ihan selvästikkin Amano 2 ... en tykkää arvosanoista, sanon vaan että noi on kyllä avan todella upeita, silmät putoo päästä ja itse hyppää kaivoon kun ei osaa piirtää verrattuna tuohon xD *duh* millä oot tehny noi? opeta piirtämähäään! xD ja tossa 2. kuvassa on ihana tunnelma :D
Noirre
17.6.2002, 20:21:13
Aika tyylikästä jälkeä, persoonallista. Alemman työn puu on kyllä todella typerän näköinen. Ylemmän kuvan ruusu on hiukan outo, mutta menettelee.