View Full Version : Suurkeräys!
Gabriel
1.4.2003, 11:11:18
Taas kerran on pistetty keräys pystyyn ja tällä kertaa myös tavallista painavammasta syystä. Sivustot joudutaan myös lopettamaan lyhyen ajan sisällä, mutta sitä ennen täytyy pistää tämä keräys.
Nythän on sitten käynyt niin, että Squaresoft on löytänyt meidän pienen Final Fantasy -saarekkeemme nettimeressä ja käynyt lakimiehin kimppuumme tekijänoikeuksien rikkomisesta. Haaste oikeuteen on varmaa ja siten myös astronomiset sakot puhumattakaan sivuston sulkemisesta. Ylläpito on lievästi sanoen pahassa pulassa, sillä rahaa tarvitaan paljon. Foorumeilla on tällä hetkellä 1457 rekisteröitynyttä jäsentä ja arvellaan että jos jokainen heistä maksaisi noin tuhat euroa olisi siinä riittävästi rahaa jotta edes osa ylläpidosta välttäisi vankilaan joutumisen.
Yhdessä on pidetty hauskoja hetkiä näin foorumeilla, mutta irc ja miitit ovat edelleen. Ellette kuitenkaan maksa niin ylläpitoa ei enää ircissä näy miiteistä puhumattakaan. Vetoamme tunteisiinne! Ette kai tahdo eläimen, kasviksen, huonekalun, kielen ja poron päätyvän vankilaan karskien ja peelohtavien Ceebin kaltaisten kannikanmurskaajien joukkoon?! Kaiken sen jälkeen mitä olemme teidän vuoksenne tehneet? We need your money, urgently! Muuten teillä ei enää ole ketään joka on töissä täällä FFfinissä.
Antakaa meille rahaa jottemme joutuisi linnaan!
Se pitää tehdä sellaiseksi että sen joku uskoo ja että se naurattaa vasta jälkeenpäin...
psaijai
1.4.2003, 11:27:21
Aprillia syö silliä juo kuravettä päälle. :P
Minä tunnustan menneeni tähän lankaan vaikka piKKaisen kyllä ihmetyttikin. Muistin nyt olevan apirilli päivä tuossa viimeisellä rivillä mutta ehdin jo olla huolestunut muutaman sekunnin ajan. Senkin pirut.
ShadowZero
1.4.2003, 11:52:17
Huh, tottapuhen säikähdin aika lailla, gab kertoi niin vakavana tuosta :)
mutta mutta, aprillia vaan. Elkää herranjumala säikytelkö enää^_^
voi juma että säikähdin...huh huh.
tuo oli ihan näppärä pila, aika uskottavakin myös!!
Von Wiensburgh
1.4.2003, 13:10:58
Okei, toi oli hyvä ... Aluksi aloin hieman ajattelemaan, mutta sitten "tajusin", ettei Square tuhoa fanitoimintaansa, koska se sitten taas olisi itsemurha pelitehtaillulle. Myöskin tuo "maksettava" summa oli ehkä hieman överiksi vedetty ...
Oli hyvä läppä.
Ei millään pahalla, mutta luultavasti tätä menoa joku varmaan olisi valmiina maksamaan jo siitä, että joutuisitte linnaan. Loppu meni niin överiksi, etten tuohon langennut ja Potri on ihan oikeassa noitten aprillipilojen suhteen.
Hukkukaa silliin ja kuraveteen. :P
Huhhei. Tähän olisin jopa voinut mennä ellen olisi jo varautunut kaikenmaailman aprillipiloihin Eetun ketjun jälkeen. Täytyy olal varoivainen :] en olisi muutenkaan muistanut aprillipäivää ellei joku oisi siitä maininnut, olisivat edes laittaneet sen spoileri tageihin.
Minä kuulkaa melkein pelästyin! Ihan hyvä pila, totisesti, mutta ehkä vähän liian... Ilkeä. Ei minuu saa peloitella.
Läpinäkyvä kuin lasi :G .
Sen pitää olla uskottavampi kaapp1sein, ei mitään yliammuttua kuten tuo :P.
Silliä en kyllä syö, silli on liian hyvä pelaamaan.
Adeíron
1.4.2003, 15:22:22
Tälle päivää osunut jo niin monta pilaa kohdalle, etten voinut olla muistamatta mikä pilapäivä nyt on. Sitä paitsi tuo nyt oli 'hieman' läpinäkyvä, ettei sen puoleen. :)
En lahjoita rahaa Punaiselle Ristille, enkä tällä hetkellä näe syytä lahjoittaa mitään FFfinillekään. ;)
Nyt on paha mieli. FFfin suljetaan ja ylläpito oikeuteen, oli sitten irkki ja miittejä miten paljon hyvänsä. En usko, että mihinkään vankilaan ollaan menossa, mutta silti. Kertokaa tilinumero, niin voin antaa ainakin vähän.
...Niin helkutin paha mieli. :(
Ei ollut uskottavaa... :)
Siinä vaiheessa, kun alettiin puhua haasteesta putosi koko jutulta pohja. Hyvä yritys kyllä.
Ei ole totta! Ensimmäinen aprillivitsi johon menin tosiaan lankaan, on pakko myöntää että hätkähdin vähäsen kun tuon luin sillä minulla ei olisi lähelläkään 1000e lahjoitettavana tälle sivustolle.
En olisi kyllä uskonut että aprillipila laitettaisiin Ilmoituksiin sillä olin jo etukäteen luullut että ensimmäiset pilat tulisivat häröilyyn, mutta hyvä pila silti.
Entä jos emme saa tarpeeksi rahaa kasaan? Pääsemmekö vihdoin eroon Jackalista?
Melkein hyvä yritys, siitä pisteet Gabille.
Prometheus
1.4.2003, 16:18:50
Pari ensimmäistä lausetta olivat ihan uskottavia (En minä millään muista, että tänään on se aprillipäivä). Homma meni kuitenkin niin yliampuvaksi, että pohja katosi nopeasti. Eikä kovin kummoisia perusteitakaan koko lakijutulle.
Kyllä tuota vähäsen ihmetteli aluksi, jos lohduttaisin Gaabb1a.
Avokaado
1.4.2003, 16:19:30
Gabi on kunnon sika. Gabi on kunnon sika!! Luulin oikeesti et toi kävi. Mut ihmettelin kyl et mistä tekijänoikeus rikkomuksista??? HUH?
turha luulo minä saan +1 post mutta te ette saa mitään edes jymäytettyä minua :] .
AlkoTanko
1.4.2003, 16:46:09
Ei voi muuta sanoa kuin :P
bigspin
1.4.2003, 16:49:47
Kyllä nyt täytyy myöntää, että säikähdin aika kivasti tuota =)
Olisin ollut kyllä valmis maksamaan :D
Mutta juu, hyvää aprillipäivää vaan kaikille.
En edes lukenut koko juttua ennen kuin tajusin jutun juonen. Ehkä ensi vuonna jujutus onnistuu ja jos vielä itse Kaalin kirjoittamana ilmestyy niin uskottavuus on suurempi. :)
Sitä paitsi teillä olisi jo älyttömät omaisuudet jos ette piru vie olisi ostanut kaikilla rahoillamme irtokarkkeja! :prkl:
Menin aluksi lankaan, mutta luettuani postia eteenpäin, muistin että tänään on aprillipäivä ;D Onnittelut kohtalaisen hyvästä pilasta, mulle tehtiin tänään kyllä pahempikin pilah.
TheGrott
1.4.2003, 18:13:48
Iha hyvä pila en kyllä uskonu tai uskoin tai en uskonu mutta, ajatus on tärkein.
Hyvää Aprilia päivää, kannattaa laittaa bensaa tankkiin jos lähtee ajelee....
Minä menin lankaan :confused: kunnesc luin etenpäin ja kaikki hokivat Aplrillia syö silliä juo kuumaa kuravettä päälle.
Melkein onnistui parempaa onnea ensi kerralla
Itsekin meinasin aluksi mennä lankaan, mutta siinä vaiheessa kun luin kuinka paljon rahaa tarvitsi, tajusin että tämähän on pakko olla pila (ja niinhän se *krhm* olikin)
Juu eipä tässä muuta, menen nyt syömään silliä, isoa sellaista *drool* ;>
Herrajjee että säikähdin alussa, mutta sitten alko valkeneen jutun juoni. Hyvä pila! tai oikeastaan huono, koska se koski pahoja asioita. No ihan hyvä kuitenkin..
Gabriel
2.4.2003, 10:12:05
"Tämä oli ihan tyhmä kun tästä näki läpi tästä olisi pitänyt tehdä uskottavampi" -viisastelijoille vielä näin Post Scriptum tiedoksi, että kaikkein onnistunein aprillipila on niin absurdi kuin on vielä mahdollista mikäli edellytyksenä on, että ainakin joku lankeaa.
...Vaikken kyllä todellakaan uskonut, että kukaan tuota tosissaan ottaisi. Yllätittepä minut, taas. =)