PDA

View Full Version : Ancient Castle

Rune
14.6.2002, 17:33:08
Doddish kaikki. Olen löytänyt ensimmäisellä läpi peluu kerrallani Ancient Castle nimisen paikan ja Raidenin ja kaikki.  Mutta nyt yksi kaverini kyselee: "Missä se oikein on?" Ja enhän minä tietenkään enää muista... Muistan paikan täydellisen 100% pala palalta ja linnan tiili tiileltä, mutten vain muista mistä se löytyy!! Eli kertokaahan mistä löytyy Ancient Castle FF VI:ssä!

Nightblade
14.6.2002, 17:39:29
Kun on saanut kaikki ryhmän jäsenet takasin, niin pitää mennä Figaro Castleen ja pyytää sitä pappaa liikuttamaan linnaa (sisäänkäynnin jälkeen rappuset vasemmalle alas). Sitten se Figaro Castle törmää Ancient Castleen.

Rune
14.6.2002, 17:43:48
Ai niin! Nythän muistankin... Kiitos vaan, kun muisti ei aina pelaa täydellisesti. Se on aika kikka paikka, muistaakseni ainakin. =)

Ikanan
14.6.2002, 21:37:18
Originally posted by Nightblade @ 14.6.2002 18:39
Kun on saanut kaikki ryhmän jäsenet takasin, niin pitää mennä Figaro Castleen ja pyytää sitä pappaa liikuttamaan linnaa (sisäänkäynnin jälkeen rappuset vasemmalle alas). Sitten se Figaro Castle törmää Ancient Castleen.
Kaikki jäsenet.. Lukeutuuko Shadow kaikkiin jäseniin? Eli onnistuuko tuo vaikka Shadowta ei olisikaan mukana. Taisin jättää sen sinne leijusaarelle kuolemaan.

Kassi
15.6.2002, 13:18:19
Originally posted by Ikanan @ 14.6.2002 22:37

Originally posted by Nightblade @ 14.6.2002 18:39
Kaikki jäsenet.. Lukeutuuko Shadow kaikkiin jäseniin? Eli onnistuuko tuo vaikka Shadowta ei olisikaan mukana. Taisin jättää sen sinne leijusaarelle kuolemaan.
Ekalla läpipeluukerrallani Shadow jäi Floating Continentille, mutta pääsin silti Ancient Castleen. Eli saat, kun minäkin sain. Myöskään Umaroa minulla ei ollut.

Nightblade
15.6.2002, 14:32:52
No toi "sitten kun on kaikki hahmot" oli keksittyä ja tarkotin vain, että pelin loppupuolella..