View Full Version : 15-20min pila työ ^^
Square Finland
14.6.2002, 3:00:46
Tässä olis hauska pila työni...en oikein keksinyt mitään aihetta! heh ei ollu sillo tekemist! No kuitenkin tässä sen on
http://lukki.daug.net/pila.jpg
Ihan hauska kuva,onhan se myös hieno.Kuvasta tulee mieleen joku anime piirretty tai jotain.Aeriksen (tai kuka se onkaan) hiukset ovat mielestäni onnistuneet hyvin.Antaisin kuvalle 9-
Ihan hauskahan se on. Aeriksen hiukset ovat onnistuneet, ja kaikki hahmot tunnistaa. Siivetkin ovat oikein hienoja, ja Dialogi on hauska. Minä pidin.
9+
Jaah
hieno kuva toi on...ja tietenkin aika hauska kuva...
hahmotkin tunnistaa helposti..... mä tykkäsin 9
Ikanan
14.6.2002, 21:05:58
Ihana. Liiduillako tuon teit? Näyttää siltä. Sepirotta näyttää hienolta, mutta kaikkein eniten pidän Aeriksen hiusten värityksestä. Hauska on. Kyllä.
..Mitenköhän mulla aina tulee tuollaisia järkyttävän lyhyitä lauseita :huh:
bigspin
14.6.2002, 21:11:29
tuohan on ihan hauska.idea on hyvä :) värityskin on kivan näköstä.eli hyvä työ.numeroksi antaisn 9 ;)
Sepin naama olisi pitänyt olla hieman pelottavampi vaikkakin pilatyö on. Aeris on sitä oikeaa luokkaa :P.
Hiukset ovat kyllä ehkä hieman liian ruskeat.
En nyt ala kenenkään töitä arvostelemaan. Sen minä jätän opettajille.
Jé..
Onnistunut kuva. Tyyli on pilakuvalle tarpeeksi rento, mutta samalla yksityiskohtainen. Turhaa perfektionismia ei ole havaittavissa. Värit ovat hyvät samoin kuvan "elävyys" eli valot ja varjot jne...
Pidin kuvasta, mutta numeroa en anna, sillä en usko, että kuvia voi kategorisoida mihinkään arvostelujärjestelmään.
Minusta tuo on todella hieno =)
Aerilsen hiukset ovat upeat ja kuva on muutenkin onnistunut todella hyvin :D
Hmm... :bored:
Ihan hieno kuva on juu...
Mutta en tajua yhtä juttua, jos se on kerran väität että se on sun tekemä niin miksi siellä missä allekirjoituksesi on niin miksi siellä on sellainen valkoinen palkki. Minä ainakin näen sen, näkeekö joku muu? Eli tulin sellaiseen johtopäätökseen että olet vetänyt valkoisen palkin alkuperäisen allekirjoituksen päälle.
Siksi en oikein usko että sen olet piirtänyt. Ei pahalla.
Tadaaa~
Täydellinen pilakuva.
Harmi, ettei tuo ole sinun tekemä, sillä minä sen olen tehnyt!
No en nyt sentään XP
Volt, näen palkin varsin hyvin... Kysynpä, mitä ideaa tossa oikein on, ottaa toisen HIENON työn ja väittää sitä omakseen :P
Etkai sin minun hienoa [lue: k-a-m-a-l-a-a] Hwoarang työtäni ottanu ja julkassu sitä jossain ihme foorumeilla? Tuli vaan mieleen tuo juttu, jos nyt Belwariin on uskomista.
Mutta minuu ihmetyttää tommonen 'plagiaati' [en nyt tiiä voiko tuo sana kuvastaa tätä tilannetta] ottaa toisen työstä itselleen kunnia, mäkin rupeen näyttämään Amanon töitä täällä ja väitän niitä omikseni :P
~ja syvästi anteeksi jos sinä tuon olet piirtänyt ja kovasti viestistäni loukkaannuit :P
Säälittävää.
IMHO jokaisen ko. henkilön topikin saisi poistaa Grafiikka-alueelta. Bannia!
Nääh.. Lukitsen vain ne, jotka ovat varmistettu, ja kerta tämä on ilmeisesti varmaa, ettei ole kyseisen henkilön tekemä, niin tämä lähtee lukkoon. Ja muiden töiden varastamisesta ei seuraa mitään hyvää. Jos joku tunnistaa työn, niin silloin :rispekti: tippuu huomattavasti eikä kukaan enää usko kyseisen henkilön postittamia kuvia hänen omikseen, ellei kuva ole pohjanoteeraus. - Dave