View Full Version : Apua Game Boy-peleihin
Dark Sephiroth
12.4.2003, 17:00:38
Tässä nyt on tällainen ketju, kun en löytänyt edes vähän samantapaista.. Saa toki sulkea, jos on ihan turha. :)
Kysyisin vähän Pokémon Goldista.. Olen läpäissyt Pokéliigat Johtossa sekä Kantossa ja muutenkin näyttäisi, ettei pelattavaa ole kuin kerätä pokémoneja.. Mutta tuntuu kuitenkin, etten olisi päässyt sitä vielä ihan läpi, sillä Lavender Townin Radio Towerin ylempiin kerroksiin ei pääse, eikä myöskään Safari Zonelle.. Voiko niihin paikkoihin edes päästä..? Jos joku tietää niin (pliiiish) voisitko kertoa..?
Bartz-87
19.4.2003, 21:20:54
Ei niihin pääse.Kuules tässäpä on sulle hieman haastetta.Kokeileppa saada sen niminen tartuna pokemoneillesei kuin PokéRush,jolloin poksusi saa normaalisti EXP:tä,eikä se peliä vaurioita.Ja toinen on,eti shiny poksuja,eli samanlaisia kuin Red Gyarados.
Dark Sephiroth
4.5.2003, 15:27:11
Niitä shiny-pokémoneja olen yrittänytkin pyydystää, mutta ongelma on siinä ettei niitä ole kertaakaan näkynyt minulla Goldissa, mutta kaikki joilla on Silver ovat löytäneet niitä Goldenrodista parista paikasta...
Bartz-87
18.6.2003, 15:05:48
Originally posted by Dark Sephiroth
Niitä shiny-pokémoneja olen yrittänytkin pyydystää, mutta ongelma on siinä ettei niitä ole kertaakaan näkynyt minulla Goldissa, mutta kaikki joilla on Silver ovat löytäneet niitä Goldenrodista parista paikasta...
Shinyt ovat todella harvinaisia. Niiden todennäköisyys ruohikolla on 1/800
Jos breedaat Shinypokemonin tavallisen kanssa nii todennäköisyys o 1/81. Ei muuta voi sanoa että onnea matkaan
:P
Dark Sephiroth
18.7.2003, 14:29:10
Sisko ja veli ovat niitä shinyja tavanneet, nidoraneja ja muita, ihan epäreilua, mutta pakko minunkin on joskus sellainen nähdä.. Mutta hei, minä (tai siis en se minä ihan ollut, köh..) löysin netistä semmoisen tiedon, että Goldissa ja Silverissä pääsee ainakin Kanton radio toweriin ja Celadon Cityn game cornerin piilopaikkaan, jonka vipu on sen julisteen takana. Sinne rakettiryhmän (ainakin vanhemmissa versioissa rakettiryhmän) piilopaikkaan pääsisi viikonloppuaamuisin aikaisin. Sieltä sitten saisi tavaran, jolla pääsee kai Lavenderin radio toweriin, mutta kokeilin sitä, eikä ainakaan silloin toiminut. Ehkä tein jotain väärin. Tai sitten se on vain taas yksi tuommoinen vinkki, joka ei pidä läheskään paikkaansa, paitsi ehkä jossain japanilaisessa versiossa, en tiedä.. Onko se jollakin ehkä toiminut..?
Burnhill
29.7.2003, 1:54:46
Itteki omistan tuon Pokémon Silverin ja meitillä on kaikki pokemonit bulbasaurista Ho-oh:iin. Elikkä Celebi puuttuu... en paljoo tuosta kyseisetä pelistä muista, enkä tosin tullu siitä kyseleenkään... ;D
Ongelmana ois GBA peli the legend of Zelda: link to the past:ssa pimeessä maailmassa kolmos linnassa (siä mettässä mistä saa valosassa maailmassa master swordin.) Miten ihmeessä sille Isolle arkulle pääsee???:eh: Siinä menee 2 matoo, ja rotko välissä... Koukunheitin ei auta, enkä oo keksiny miten sille toiselle puolelle pääsis. Jos joku tietää nii sais pistää postii tulemaan. Apu ois kova sana.
Blitzace
29.7.2003, 8:55:33
Mitä ite "mestari" nöyrtyy kysymään jotain. ;D No mä palaisin tohon pokemon aiheeseen eli ittelläni on shiny Rhyhorn ja Caterpie Goldissa.Pokemonejakin löytyy niinkin paljon kuin 250 eli celebi puuttuu =) .joten kysynkin että onko joku juttu jolla sais sen celebin kun käydä hakemassa se jostain nintendo tapahtumasta.
Burnhill
29.7.2003, 17:52:01
Elikkä siis, sanoin sulle etten nöyrry kysyyn yhtään mitään liittyen Final Fantasyihin. Eli Kymysys Zeldasta on aivan aiheellinen, koska olen jumissa.
FireAdept
29.7.2003, 18:30:37
Dark Sephirot, oletko kokeillut voittaa Ashin Pokémon Goldissa/Silverissä? Häntä vastaan voi taistella sitten, kun molemmat liigamestaruudet ovat taskussa. En ole ihan varma, mutta sen paikan nimi taisi olla Mt. Silver tai jotain sinne päin. Ensiksi pitää puhua Oakille ja sitten tallustella sinne jostain Kanton länsipuolen kaupungeista. Ashilla on muistaakseni ihan kovatasoisia Pokémoneja.
Mutta... ehkäpä tiesit tämän jo.
Dark Sephiroth
1.8.2003, 14:17:23
Olen Ashia (tai siis Rediä) vastaan monta kertaa pelannut, eikä sillä nyt niin hyviä pokemoneja ole. Tai helposti ne voittaa semmoisilla 100-levelisillä.. Mutta arvatkaapas mitä? Minulla on hyödyllinen vinkki joka ei edes vahingoita peliä (ainakaan kenenkään jonka minä tunnen) eli miten pokemonin ja tavaran voi goldissa ja silverissä monistaa ja vielä samalla kerralla. En tiedä tietääkö kukaan sitä, mutta jos kiinnostaa niin voin sen tähän laittaa.
1. Laita pokemonille, jonka haluat monistaa, joku hyödyllinen tavara, esim. master ball.
2. Mene tietokoneelle ja laita pokemon boxiin, jossa ei ole muita pokemoneja tai jos on niin ensimmäiseksi listalla.
3. Lataa toinen box, mutta kun peli on tallentamassa, laita game boy pois päältä niin ettei peli ehdi ihan tallentua ja laita se uudestaan päälle. Sinulla pitäisi olla toinen pokemon mukanasi ja toinen (klooni) tietokoneella.
Jos ei toimi, niin olet varmaan tehnyt jotain väärin.
Mewin monistus on hyvä idea, minä ainakin olen sen monistanut ja vaihtanut yhdelle..
Burnhill
1.8.2003, 16:07:45
Yup, tuttu juttu, ja aikas kätevä. =) Itsekin olen mewin kaverille antanut ja pitänyt itsellä 2 vielä varmuudenvuoksi.
Eikö kukaan vois auttaa Zeldassa?!! (kysymys ylempänä) ;D
Miyuki
29.8.2003, 18:56:40
Riippuu missä Zeldassa.
Mä taas haluaisin tietää miten Crystalissa sais Celebin,se tieto olis hyvä.......Puuttuu vain nimittäin se,Mew ja Vulpix(outoa eikös vain!). ;D
Dark Sephy muuten...Mäkin tiedän ton monistuksen.Se oli pelimestari lehdessä.Se monistus on helppo homma.
Roakel
29.8.2003, 21:11:25
Originally posted by Yuffie.K
Mä taas haluaisin tietää miten Crystalissa sais Celebin,se tieto olis hyvä.......Puuttuu vain nimittäin se,Mew ja Vulpix(outoa eikös vain!). ;D
Dark Sephy muuten...Mäkin tiedän ton monistuksen.Se oli pelimestari lehdessä.Se monistus on helppo homma.
Heh, kysymys johon minä tiedän vastauksen. Celebiä ei voi saada pokemon peleissä sillä se voidaan luokitella samaan ryhmään kuten Mew:kin, eli sen voi vain saada järjestetyissä tapahtumissa.
Ketju on kyllä kamalan sekava ja kun monesta pelistä kysytään apua niin kaikki menee ihan ristiin, katsotaan vielä hetki miten tämä systeemi jatkuu ja jos ei niin lukkoa.