View Full Version : Sudeki - äxxän ase japanissa?
SDNKorento
14.4.2003, 18:28:24
Oletteko te kuulleet Sudekista, siitä X-boxin animetyylisestä rpg:stä. Tässä on muuta eye-candy (http://www.gamers.com/game/1249423) sutekista. Pelihän tulee hyvään rakoon, koska x-boxilla ei mene hyvin japanissa eikä sillä ole muutenkaan paljon animetyylisiä pelejä, varsinkaan rpg. Yksi mielenkiintoinen asia on se että pelin kehitystiimin johdossa on KAI suomalainen heppu.
Hmmm...jostain syystä on pieni tunne siitä että peli on vähän liiankin wannabe anime.
Banjo_Bill
15.4.2003, 11:47:18
Kyllähän Sudeki kuulostaa ihan kiinnostavalta (xboxilla ei todellakaan ole runsauden pulaa japsi-tyylisistä roolipeleistä).
Tuolta Xboxin jenkki saitilta löytyy Sudekista pieni trailer-pätkä, jos jotain kiinnostaa.
Sudeki (http://www.xbox.com/xboxtv/Default.htm?t=3799&v=71741&bw=hi<n=t) traileri.
Joo Sudekista olen kyllä kuullut, ja se traileri näytti ihan kivalta, mutta tuskinpa tuosta mikään hitti tulee, mutta ehkä se innostaa micrsoftia tekemään uusia tuontyyppisiä pelejä Xboxille, kyllä se varmaan sen verran myy.
StrongBad
8.5.2003, 7:02:05
Juu kyllähän Pelit lehtikin siitä teki pitkän jutun...Eikös se Sudeki ole suomalaisten tekemä "Japsirope"? Periaatteessa kuulostaa hyvältä mutta Japanilaisia on vaikea voittaa heidän mieliaiheessaan (Anime,RPG:t). Ja en ainakaan itse luota Suomalaisten ammattitaitoon että he osaisivat tehdä jotain suurenmoista jota ylistäisi koko maailma. Joten eiköhän anneta Japskien tehdä omat pelinsä ja esim.Amerikkalaistet voi jäädä tekemään hyviä räiskintäpelejä :)
Banjo_Bill
8.5.2003, 8:43:25
Originally posted by StrongBad
Juu kyllähän Pelit lehtikin siitä teki pitkän jutun...Eikös se Sudeki ole suomalaisten tekemä "Japsirope"? Periaatteessa kuulostaa hyvältä mutta Japanilaisia on vaikea voittaa heidän mieliaiheessaan (Anime,RPG:t). Ja en ainakaan itse luota Suomalaisten ammattitaitoon että he osaisivat tehdä jotain suurenmoista jota ylistäisi koko maailma. Joten eiköhän anneta Japskien tehdä omat pelinsä ja esim.Amerikkalaistet voi jäädä tekemään hyviä räiskintäpelejä :)
Käsittääkseni ainoastaan pelin joku pääsuunnittelija, tai joku sellainen, on suomalainen. Koko muuna työryhmänä on pelkästään ulkomaalaisia (suomalaisittain katsottuna).
StrongBad
8.5.2003, 16:24:31
Originally posted by Banjo_Bill
Käsittääkseni ainoastaan pelin joku pääsuunnittelija, tai joku sellainen, on suomalainen. Koko muuna työryhmänä on pelkästään ulkomaalaisia (suomalaisittain katsottuna).
No olisin tuon voinut tietää jos olisin lukenut Pelit lehdestä Hypen... Mutta en lukenut koska aikani ei riitä P**KAN lukemiseen ;D
Z-e-r-o
8.5.2003, 17:30:57
Empäs usko että yästä mitään asetta tulee. Japanissakin myyvät yleensä suuret brandit kuten (en luettele tekijätiimejä vaan julkaisijoita) Capcom (BOF) ja nykyaikaisesti SquareEnix. Mutta voihan Sudeki tietty lisätä Xboxin myyntiä mutta ilman toista kunnon ropea en usko että Xbox mihinkään siellä vielä menestyy...
Jabberwokki
9.5.2003, 22:01:52
Jaa...enpä usko, että Sudekista mitään hittipeliä tulee. Ainakin sen verran mitä itse olen pelistä nähnyt, on se näyttänyt ainakin hahmojen puolesta todella persoonattomalta ja väkisinvängätyltä.
Niin, se pelin pääsuunnittelija on joku suomalainen, jonka nimeä en muista.