View Full Version : Linkin park
Outraider
17.4.2003, 8:02:21
Nyt kun tämäkin bändi julkaisin toisen "varsinaisen" albuminsa, haluankin kysyä yleistämieli pidettä tästä bändistä, ja mitä niiden albumeita teillä on?
Itse kuuntelen kyseyistä bändiä, syystä että se on varsin hyvä. Albumeista omistan hybric theorin ja Meteoran, ja Reanimation on hankinnan alla.
Jos lempi biisijä vielä haetaan niin niitä ovat mm. Crawling, In the end ja somewhere I belong, mutta on niitä muitakin
Locke Cole
17.4.2003, 8:43:04
En pidä yhtään. Joskus muinoin tuo "Crawling" kolahti pariksi viikoksi ja sitten unohdin koko bändin.
By the way, jostain luin että uusi levy on saanut valjun vastaanoton, taitaapa jäädä tämäkin bändi yhden levyn ihmeeksi. :)
Avokaado
17.4.2003, 10:28:42
Voi olla että jää. Mulla on koneella:
-In the end
-In the end (remix)
-In the end (Rap-remix)
-One step closer vai onko se Break
Eipä muita
Ihan hyviä biisejä, mutta muut kuten Paper cut on aika skeidaa. Muista biiseistä en siis hirveästi pidä
Sami Tonberry
17.4.2003, 11:36:37
Tuohon en osaa sanoa mitään tuleeko Linkin Park olemaan vain yhden levyn ihme... :huh:
Omistan Hybrid Theoryn, Re-animation ja uutukaisen, Meteoran.
Hybrid Theory lätty oli hyvä, Re-animation oli että no joo, siinä ei ollut paljoakaan hyviä biisejä nimittäin.
Meteorassa myöskään minun mielestäni ole kuin muutamia hyviä biisejä, mutta minähän en olekaan vielä kuunnellut kunnolla koko levyä...
:eh:
yksisiipi
17.4.2003, 13:52:55
Linkin Park ei minuun oikein iske, mutta kuulemani perusteella se on ehdottomasti parasta nu-metallia, eikä oikeastaan ole kovin paljon kyseistä musagenreä. Minusta LP on kuitenkin aika tylsää musiikkia, eikä se jaksa kiinnostaa, kiitos liian kuuntelijaystävällisyyden. Hybrid Theory on mielestäni uutukaista parempi, ja sillähän oli se Crawling In, joka on ihan kelpo tekele.
Melinda
17.4.2003, 14:42:17
Kuuntelin (jouduin) yhteen aikaan tätä Linkin parkia kaverin luona, mutta sen levyn nimeä en nyt muista.Kumminkin se on tämä missä on "in the end"kappale, joka on aivan mainio minusta.Mutta siihen ne sitten jääkin,muut kaikki melkeen samantapaisia tai ei muuten vaan oikeen kiinnosta.
Mitä nyt uudempaa tuotantoa olen kuullut, niin ei kovin ihmeelliselyä vaikuta.
Todella naurettavaa luokittaa mun mielestä Linkin Park metalliks.Ei se munsta vaikuta yhtään edes nu-metallilta, lordikin parempaa.
Mutta kyllä Linkin park varmaan ihan kuunneltava bändi on, vaikken sen levyjä ostakkaan. :)
Joo sillon joskus tuli in the endiä kuunneltua, mutta ei muuta linkin parkkia oo plajokaan tullu kuunneltua, eikä se edes ole mielestäni paras Nu-Metal bändi mitä on, enkä minä kuuntele Nu-Metallia, joten en voi sanoa pitäväni Linkin Parkista, mutta sen voin sanoa Linkin Parkin puolesta, että parempi se on kuin Limp Bizkit. Eli siis mitä me voimme tästä päätellä? En tykkää Linkin Parkista, eikä minulla ole sen levyjä!
mindless
17.4.2003, 18:44:52
linkin park. no, ainakin se on plussaa, että kaoru tykkää. ( okei, okei, lopetan heti. )
niin, asiaan. linkin parkista minulla ei ehkä ole mitään kovin huonoa sanottavaa, mutta ei nyt mitään ylistämistäkään. en hauku tätä bändiä lyttyyn, mutta en myöskään ylistä taivaisiin. eli ihan keskitasoa, ihan kuunneltava. crawling on paras kappale, muita en pahemmin kuuntelekaan enää nykyään. uusin levy kuulostaa aika... no, ei minusta niin hyvältä kuin esim. hybrid theory, joten sitä en ainakaan aio hankkia.
// tosin ne kappaleet, joissa räpätään, eivät oikein iske. joten annetaan tämän chesterin hoitaa se laulaminen.
Tordragon
17.4.2003, 19:52:23
Ei iske, en kiertele yhtään asian suhteen. Voi että kun bändissä on kuitenkin jotain sellaista kivaa potentiaalia tietyllä saralla, että saattaisin jopa oikeasti kuunnella, mutta ei.
Kyllä kuitenkin voin tunnustaa, että jotkut biisit ovat jättäneet ihan ok olotilan kuuntelun jälkeen (ei muuten mitenkään mairittelevaa, mutta tässä tapauksessa se on jo paljon). Kun vain Ameriikan mantereelta tulisi edes yksi kolmasosa siitä mitä esmes Ruotsista tai Englannista päin tulee hyvän musiikin ollessa kyseessä, ainakin minun makukynnystä peilaillen tämä huokaus.
ja sillähän oli se Crawling In, joka on ihan kelpo tekele.
Juu, tuopa oli kyllä kanssa se biisi mitä pidin ihan kelpo tekeleenä ja kuten todettu: se on paljon se minulta myöntää. Tästä tosin päästäänkin siihen, että miten asiat voisivat olla jopa paremmin bändissä tai ajatellen sitä faktaa, että saattaisin hieman enemmän pitääkin.
Se hemmetin 'skrätsäys' tai miten tuo nyt katu-uskottavasti kirjoitetaankaan (tosin onko jo sen kirjoittaminen täydellinen menetus katu-uskottavuuden puolella?). Ja se toisen miehen räpäyttely siihen väliin. Ok, ei se nyt ihan sieltä nu-metallin ärsyttävimmästä räpäyttelypäästä ole, mutta miten vain. Kun minun mielestäni, ja ihan oikeasti, sillä toisella hemmolla on se ääni sen verran vahva ja hyvä myös puhtaiden parissa, että sen arvoa ei nosta sen toisen siihen väliin "lausahtelu".. ja se 'skrätsäys' voi Jeesus sentään. En minä sano, että tuokaan seikka olisi kovin paljon nyt korvissa esillä, mutta jo ihan vain sen takia, että sellaista pitää olla mukana.
Kyllä minä erilaisuudesta ja muusta poikkeavasta pidän, mutta nuo seikat ei lämmitä ja vähän kyseenalaistan niiden tuota erilaisuusarvoakin - omia houruja vain.
Vodoun
20.4.2003, 16:22:50
poikabändi-äänellä laulava babyface + tsangdaga-tyyliset kitarariffit (don't ask..) + Chigi, chigi, hink,hink = linkin park, joka ei innosta.
Ei ole koskaan iskenyt, edes silloin kun sen videoita pyöri M2:sella, jonka musiikista pystyi melkein sanomaan suoraan, että siellä soitetaan aina hyvää musaa. Mutta tämä tapaus ei kiinnosta. En ole uutta levyä kuullut, enkä pahemmin edellistäkään, mutta sen verran kuitenkin, että nej tack.
Linkin Park voisi olla erittäin mainiota musiikkia, mutta minua häiritsee se räppääjä ja ne scratchaykset äärimmäisen paljon...
Ko. yhtyeen _laulaja_ taas on erittäin mainio, potkisisivat sen toisen pois niin tuosta saisi vielä mukiinmenevän orkesterin, ainakin Hybrid Theoryn perusteella :)
Ultimate3
21.4.2003, 16:50:02
No kyllähän nuo linkkarit on ihan hyvä bändi... Itelläni on yks cd kun faija sai markalla venäjältä:D ja levy on Hybrid Theory. Meteoraa en oo niin paljoo kuullu paitsi pari kappaletta. Tykkään enemmän Miken räpätyksestä kuin Chesterin rääkymisestä.
Jos lempi kappaleet pitäis mainita niin olis: Crawling, Papercut, Place for my head ja Breaking The Habit.
Vodoun
poikabändi-äänellä laulava babyface + tsangdaga-tyyliset kitarariffit (don't ask..) + Chigi, chigi, hink,hink = linkin park
:eh: Tais mennä ny vähän yli :eh:
happosai
21.4.2003, 20:46:43
Minä en pidä Linkin Parkista ollenkaan. Hybrid Theorya jaksoi kuunnella pari viikkoa, jonka jälkeen en ole siihen koskenut. Jos Chester(??) ei rääkyisi esimerkiksi Crawlingin kertosäkeessä, Crawling voisi olla jopa hyvä kipale.
Meteora albumilta en ole kuullut yhtäkään laulua, olettaisin kyllä että sisko hommaa sen jostain.
Mulla on Hybrid Theory ja jossain vaiheessa kuuntelin sitä ahkerasti, mutta nyt se on ollut varmaan puoli vuotta vain hyllyssä. Kuuntelen koneella kuitenkin In the endiä ja Papercutia, mutta muuten Linkin Parkilla ei kamalasti hyvää musiikkia ole..Enkä viitsi kyllä ostaa uutta levyä.
animar
26.4.2003, 23:21:02
Omistan kaikki 3 levyä, kyllä sitä joskus kuunteli (meteoran hommasin jopa 1 eurolla! :D)
mutta ei sitä juurikaan enää jaksa, on meteoralla pari hyvää biisiä, mutta paljon, PALJON parempia bändejä on todellakin.
Sateentappaja
28.4.2003, 11:58:57
Joo löytyyhän noi kolme levyä multakin... kuuluu vähän niin kuin yleissivistykseen...
Meteora eli se uusin on ehkä paras... hybrid theory on kans ihan hyvä... mutta toi remix albumi "reanimation" oli kyllä aika kylmää rahastusta...
Ja onhan toi Linkin Park vähän liian kevyttä tavaraa mun makuuni mutta ihan hyvää rapcorea/hardrokkia se silti on.... ja ainakin noi Meteoran kannet on V:n hienot! Sepiaa kauttaaltaan!
Eliza Liv
28.4.2003, 12:41:11
Linkin park ei ole sinällään kolahtanut, mutta voin myöntää, että kappale In the end on tosi hyvä. Pidin eritoten siitä musiikkivideosta.
Muut kappaleet vain ovat niin.... ei meikäläistä. Mutta en rupea haukkumaan bändiä, sillä muuten syön vielä sanani.
Tiituli
29.4.2003, 21:20:31
On kuunnellut ja on hyvää musiikkia...nykyään ei ole enään niin masentavaa mutta silti hyvää.. Ei yleensä pidä new metalista mutta tämä on kolahtanut.... Ei tiedä miksi mutta hyvää se vain on.....hassua :)
Oktobotti
3.5.2003, 9:17:54
On tämä nyt selvästi sitä Nu-Metallin parhaimmistoa, ja peseekin kaikki Pimb Lizkitit mennen tullen.
Hybrid Theory löytyy hyllystä ja voinkin pitää sitä ihan kuunneltavana levynä. Varsinkin tuo muidenkin kehuma Crawling on ylivoimaisesti lätyn parasta antia. Loput ovatkin sitten sitä keskinkertaista ja sitä alempaa moskaa, jota nuo listat ovat pullollaan.
Valitettavasti ne konejumputukset ja räp-osuudet laskevat pisteita, enkä ole oikeastaan koskaan pystynyt niitä sulattamaan. En voi kieltääkään ettenkä olisi myös jossain määrin mieltynyt tähän räppiin musiikkigenrenä, mutta kun sillä toisella solistilla on sen verran voimakas äänenkäyttö ja karisma, että yhtyeellä olisi selvästi enemmänkin potentiaalia, mikäli se heikompi puoli jätettäisiin kiltisti pois.
Candice
3.5.2003, 19:50:45
Minulla on se ensimmäinen levy. Olin vallan rakastunut Linkin Parkiin silloin joskus muinoin. Ja kyllä minä sitä vieläkin oikein mielelläni kuuntelen. Tosin levyyn ehdin hiukan jo kyllästyä, mutta silti. On siinä aika tuhti paketti kuunneltavaa musiikkia. Ja tuo jo usein mainittu crawling on kyllä yksi parhaista.
Mutta uutta levyä en ole hankkimassa (en hankkinut ensimmäistäkään). Ehei, en ellei sillä ole tarjota jotain loistavaa. Ja jos onkin niin aina tuo polttava CD-asema on olemassa ;)
Minä olen rikollinen.
SmashPumpkin
1.2.2004, 17:18:46
Linkin Parkkia on tullu kuunneltua niin kauan kun olin kahen vaahtosammuttimen korkunen. En kyllä äkkiä keksi parempia bändejä kuin Metallica. Mun mielipide on se, että niin hyväksikehuttu In the End ei vedä lähellekkään vertoja vaikka Nobodys listening:lle tai Faintille. Mutta kaikilla on oma mielipide. Omistan kaikki levyt ja Meteoran erikoispainoksen, jossa on DVD mukana.
Mashimaro
3.2.2004, 15:46:25
En kyllä tajuu miks tosi monen mielestä In the end on niiden paras kappale.. Tai edes erityisen hyvä. Se on ok, mut niil on paljon muita hyvii kappaleita. Sitä soitettiin ehkä vähän liikaa kaikkialla. Meteora on kans hyvä CD, ehkä samaa tasoo ku se eka. Lempikappaleiksi voisin sanoa From the inside, Breaking the habit, Faint ja ykköslevyltä vaikka A place for my head ja Runaway.
Chester on hyvä laulaja, mutta esim. Ill ninolla on paljon parempi musiikki.
Pay Gried
4.2.2004, 18:53:09
Linkin Park on yksi lempibändeistäni. Albumeja minulla ei ole, mutta olen kuullut monta heidän hyvää kappalettaan ja joitakin minä omistan ja kuuntelen niitä aina, kun vain saan mahdollisuuden. Paras kappale heiltä on ehdottomasti Somewhere I belong, joka jää soimaan aina päähäni. Ja sitten tulee tämä usein kuultu, In the End, jonka osaankin jo ulkoa ja sitä tulee aina hyräiltyä, jos kävelee ulkona, menossa vaikka kaverille. Ja sitten tulee nämä muut kappaleet esim. Pushing me away, Run away ja muut.
Linkin Park on siis hyvä bändi ja heillä on minun mielestäni vain ja ainoastaan hyviä biisejä. Minä aivan rakastan heidän musiikkiaan, mutta ei se kyllä voita näitä Japanilaisia laulajia, mutta antaa silti heille hyvän vastuksen. Minä olen siis vahvasti sitä mieltä, että Linkin Park on todella hyvä bändi, vaikken hirveästi välitä nykyajan musiikista. =) Mutta Linkin park on hyvä bändi.
Desmont
4.2.2004, 19:19:05
linkin park on huono. Mukamas raskaat biisit ja sellaisella typerällä laululla, ei ole kyllä minulle...
Jostain olisin kuullut että tämä bändi olisi levy-yhtiön kasaama?!? pitääkö tämä paikkansa?!?!? jos pitää niin en edes laske linja-auto puistoa bändiksi, on se sen verran paska...
Nitromethane
4.2.2004, 21:05:18
Vaikka olenkin konemusiikin kuuntelija, niin pidän silti joistain Linkin' Parkin kappaleista. Runaway on loistava biisi, ehdottomasti Linkin' Parkin parhaimmistoa, ellei paras biisi heiltä. Crawling ja In the End ovat myös erittäin hyviä kappaleita ja kuuntelenkin niitä mielelläni vieläkin, vaikka ovatkin aika vanhoja.
Darruel
4.2.2004, 21:29:16
No silloin kun olin vielä viidennellä luokalla niin tuli LP:tä kuunneltua. Kuitenkin musiikkimaun vaihduttua aloin suorastaan vihata bändiä. Olevinaan niin Metallibändiä, että ihan hävettää niiden puolesta. Pussihousut jalassa ja ns. mättöä soittavat. Juuh eli minä en todellakaan pidä.
Miusta Linkin Park on hyvä. Itse omistan sen ekan levyn Hybrid Theory ja täytyy sanoa että siinä on vain yksi kappale josta en nyt mitenkään erityisemmin pidä. Ja lempparini siltä cd:ltä on Runaway.
Toisella cd:llä on ihan kivoja kappaleita mutta vain yksi joka kolahtaa, ja se on, ööh, se on... Nii juu, Breaking the habit. Siinä vasta onkin ehana laulu... =D
SuperBanaani
9.2.2004, 19:35:00
Linkin Park on paras bändi mitä maailmasta löytyy. Parhaina biiseinä on Faint, Figure .09 ja Nobodys Listening. Myös Crawling, Runaway ja In the End ovat huippubiisejä. Olen kuunnellut Linkin Parkkia siitä asti kun pikkuveli sai kolmannella luokalla Hybrid Theoryn joululahjaksi. Omistan kaikki levyt (paitsi Meteoran erikoipainoksen, minulla on se tavallinen...) ja muutaman yksittäisen singlen. Jos joku haluaa sanoituksia niin voi käydä tällä sivulla. (http://www.musicsonglyrics.com/L/Linkin%20Park/Linkin%20Park%20lyrics.htm)
Bansku kuittaa.
//edit: Nyt tuli aivan gauhia virhe! Minun on alunperin pitänyt kirjoitaa, että minä en edes saanut tuota levyä, vaan PIKKUVELJENI sai sen kolmannella. Mitäköhän mä oon ajatellu? Ollu taas tietysti kännissä...? Gargnh... Vähän mä oon UUNO! :eh:
Sonos_Metallicos
10.2.2004, 7:27:54
Linkin Park on erittäin turha, mutta medioita seuraavana tiedän minäkin sentään jotain, mikä pisti vähän hämäämään tässä tapauksessa.
Originally posted by SuperBanaani
Olen kuunnellut Linkin Parkkia siitä asti kun sain kolmannella luokalla Hybrid Theoryn joululahjaksi.
Olet merkannut foorumeille syntymäpäiväksesi 7.10.1986, mutta mainitsemasi Hybrid Theory on ilmestynyt 24.10.2000, eli olet ollut sen ilmestyessä 14-vuotias, oli kyseessä Joulu tai ei. Oletko siis ollut 14-vuotiaana kolmannella luokalla?
Mashimaro
10.2.2004, 13:06:12
En ole todellakaan mikään LP fanaatikko, mutta tulipa kerran katsottua MTV:ltä ohjelma niistä. LP ei ole levy-yhtiön kasaama. Joe ja Mike jne. olivat samassa koulussa, ja olivat pitäneet pystyssä jonkinlaista orkesteria. Järjestivät jossain vaiheessa koelaulun koska halusivat kunnon laulajan. Chesterhän sitten meni sinne ja hänet valitsivat.
En tiedä miksi tähän tarinaan ei voisi luottaa, ihan hyvin uskon sen että opiskelivat samassa talossa jne. Niinhän ne bändit syntyy usein.
..Sellasia ihmisiä en kyllä tajua, jotka vihaavat joitain bändejä selvästi vain siksi, että ne ovat suosittuja... Kaikilla on oma musiikkimakunsa, mutta monet eivät perustele aina miksi eivät pidä jostain musiikkityylistä/bändistä vaan ainoastaan sanovat esim. "---- on surkee, ihan *****."
Minä tykkään Linkin Parkista yli kaiken! Yksi parhaimmista bändeistä mitä tiedän. Ei voi mitään, niiden musiikki on vain niin mahtavaa, niin että sitä sitten jaksaa kuunnella tuntitolkulla. Ihme ettei levy ole kulunut puhki, mutta sekin varmaan tapahtuu lähipäivinä. Tähän mennessä albumeista olen onnistunut haalimaan itselleni vain Meteoran, mutta lisää hankin ihan varmasti, heti kun vain saan tarpeeksi rahaa. (Enkä kuluta sitä mangaan. -_-')
Lempibiisejäni on mm: Crawling, Somewhere I belong, Hit the floor ja In the end. Lisäksi pidän myös Run awaysta... Listaa voisi jatkaa, mutta annan sen nyt olla tuollainen.
Leviathan
13.2.2004, 14:51:34
Onhan Linkkareita tullut kuunneltua, en sano heitä huonoiksi enkä hyviksi. Muutama hyvä biisi heillä on, joita jaksaa useampaankin otteeseen kuunnella ja nämä ne ovat: Papercut, By Myself, In The End, Numb ja Somewhere I belong.
Hyviä kaikki ovat ja jo useasti hehkutettu In The End on kyllä aivan vallan mainio, ihmeellisen hyvä, kauniit sanat, todella.
En omista minkäänlaista tuotantoa heiltä, enkä ostakkaan, sillä niin hyviä he eivät ole että varaton minä voisi heidän kalliita levyjään ostaa.
Eli tiivistettynä mielipiteeni=Ihan ok bändi, mutta parempia löytyy ja ilmankin heitä selviää.
In memoriam
25.8.2004, 20:02:36
Linkin Park on mun mielestä maailman paras bändi.
Kaikki kappaleet on hyviä eikä niitten levyillä ole yhtään surkeeta kappaletta, jota ei viitti kuunnella, vaan hyppää yli. Parhaita biisejä on Push Me Away, Forgotten, Numb, In the End, Breaking the Habit ja Crawling.
Räppääjä Mike räppää tosi hyvin ja laulaja Chesterin ääni on erinomainen ja sopii hyvin biiseihin. Biisit on todella erilaisia, löytyy muutama vähän hitaampi, muutama täysi rap-biisi, muutama raskaampi jne.
Itse "löysin" Linkin Parkin viime vuoden loka-marraskuussa. Olihan se In the End kuultu radiosta tuhat ja kaksi kertaa ja olihan se huippu biisi. Joululahjana toivottu live-levy Live in Texasia kuunneltiin melkein koko kevät. Joskus huhtikuussa älysin lainata muut levyt kirjastossa ja polttaa ne. Kyllä ihminen on joskus tosi tyhmä!
Velvety
25.8.2004, 20:13:44
Kyllä olen tuota Linkin Parkin musiikkia kuunnellut. Mutta pitänee kyllä sanoa, että en ole lainkaan kyseisestä bändistä innostunut. Toisin sanoen en pidä bändistä lainkaan vaikka menestyyhän se hyvin ja kappaleet ovat ihan hyviä, mutta silti. :)
Lempikappaleikseni kuitenkin sanoisin nuo In The End ja Somewhere I Belong. Albumeita en omista, enkä varmaan aio hankkiakaan, mutta kaikillahan on oma musiikkimakunsa, ei siinä ole mitään pahaa vaikka Linkin Parkista pitääkin. ^_^
Gizamaluke
29.8.2004, 18:57:52
Silloin, kun Hybrid Theory oli vielä melkoisen tuore tapaus, niin silloin kuuntelin todella paljon LP:n musiikkia. En kuitenkaan hankkinut levyä, koska lainasin sitä aina kaverilta. Sitten koko bändi unohtui, melko pitkäksikin aikaa.
"Löysin" linkkarit uudelleen jonkin aikaa sitten. Oli ihan Breaking the Habit-kappaleen ansiosta. Kuulin sen radiosta, tykkäsin, tykkäsin vielä lisää ja ostin Meteoran. Nyt on HT ja Reanimation seuraavana ostoslistalla.
Ihan mahtava bändi, enemmän tykkään vain Zen Cafésta.
Jim Alastor
31.8.2004, 17:34:07
Mahtava pändi tosiaan(homoja tosin mutta haittanennko tuo sillä enhän minä sen jäseniä ihaile vaan niden aikaansaannoksia).Minuun erityisesti iski se niiden "one step clouser"... :)
Shut up!!!!!!!!!!!!!!
In memoriam
31.8.2004, 18:28:05
(homoja tosin mutta haittanennko tuo sillä enhän minä sen jäseniä ihaile vaan niden aikaansaannoksia).
Onko ne muka homoja? Missä niin sanotaan? En mä tiennyt.
Shadowalker Linkin Parkin laulaja on Chester Bennigton.
Soul Reaver
7.9.2004, 17:26:13
Linkin Park oli ehdoton suosikkini.
Linkkareita kuulin ensimmäisen kerran joskus vuoden 2001 alkupuolella MTV:ltä (kaiken pahan alulta ja juurelta) ja hullaannuin siihen musiikkiin täysin, olin aivan myyty. Hybrid Theoryä en loppujen lopuksi koskaan hankkinut, mutta lainasin sitä kaveriltani, ja voi että kun se kiekko oli kovassa käytössä. Kuuntelin päivässä tuntikausia pelkkää Linkkareiden pölpötystä ja skrätsäystä. Erityisesti rakastin Chesterin melko kestävää ääntä ja sitä hirveää yleistä energisyyttä. Lempikappaleita Hybrid Theoryltä oli One Step Closer ja With You.
Kun Reanimation saapui levyhyllyille, hankin sen tietysti itselleni, mutta pettymyksekseni jouduin toteamaan, että tämä olikin aika huono ja vaisu. Muutama helmikin kyllä löytyi, esmes eka single eli Points of Authority oli pistetty varsin mallikkaasti remix-versioksi. Mutta huonoja remixejä oli enemmän, varsinkin In the Endin remix oli häpeämättömästi raiskattu aivan käsittämättömäksi vingutukseksi, kuten myös Forgottenin vastaava. Myös One Step Closerin remixiä oli aivan turhaan venytetty liian pitkäksi ja siten tulos oli erittäin vaisu.
No vähän karvashan maku tuosta albumista jäi, Linkin Parkin fanittaminen alkoi minun kohdalla pikkuhiljaa hiipua uutta älpymiä odotellessa, kunnes se Meteora tulla tupsahti kauppoihin. Minähän muina miehinä singahdin hankkimassa yhden kiekon. No kyllähän se äkkiseltään hyvältä kuulosti, mutta pian pettymys iski karvaasti: hyvin suuri osa piiseistä oli juuri samanlaisia kuin Hybrid Theoryn omat. Sieltä harmaasta massasta erottui vain Nobody's Listening ja Breaking the Habit, joista edellinenkin tuntui ärsyttävältä pelleilyltä. No Breaking the Habit ei sentään kovin hatuta, mutta sekin on parhaimmillaan pelkkä laimea pikkufiilistelybiisi. Olihan siltäkin levyltä yksi suosikki, Hit the Floor, lähinnä siksi, että siinä tunnelma oli aivan samanlainen kuin One Step Closerissa.
Jotain kuukausi jaksoin Meteoraa kuunnella, ja sitten...minä kasvoin ulos Linkkareiden mölötyksestä. Enää ei kiinnostanut tipan vertaa Chesterin rääkymiset ja Miken joumofofakofou-lässytykset.
Davidson
12.7.2005, 23:23:50
Linkin' Park kuuluu siinä(kin) mielessä samaan sarjaan kuin Limp Bizkit, että bändi kiinnosti aikanaan jonkin verran vähän aikaa, mutta huomattuani mihin suuntaan bändi lähti kehittymään seuraavalla levyllä kyllästyin. Musiikkimakuni metallistui myös samana aikana sen verran, että kaikkein kaupallisimman kuuloinen metalli enää mennyt läpi, joten silläkin oli varmasti oma vaikutuksensa siihen, että ei enää napannut Linkin' Park parin vuoden jälkeen. Viimeisin niitti bändin arkkuun oli taannoinen Jay Z-projekti. Saattaa tietysti kertoa jotain minusta, kun metallin ja räpin näin räikeä yhteinen heilastelu laski bändin pisteitä roimasti silmissäni, mutta kukaan minut tunteva ei ainakaan varmasti ylläty, että näin kävi.
En väitä kuitenkaan, että Linkkarit olisi aina ollut toivoton tapaus, sillä kyllähän bändiltä löytyy pari ihan kuunneltavaa kappaletta kuten esim. In the end ja One step closer. Itse asiassa minulla taitaa löytyä jopa Hybrid Theory poltettuna jostain pölyttymästä, ja kyllä minä siitä jonkin aikaa pidinkin aikanaan. Viime kuuntelukerrasta alkaa olla tosin jo kolmisen vuotta, joten en tiedä, pitäisinkö nykyään. Pitäsköhän kokeilla taas ja särkeä näin vanhoja illuusioita?
Snabii
25.10.2005, 16:22:10
Tykkäsin Linkin Parkista aivan mahdottomasti silloin Hybrid Theoryn aikaan. Minulla on tuo levykin ja se tuli kyllä kuunneltua lähestulkoon puhki asti. Reanimation vielä menetteli ihan mutta en varsinaisesti pitänyt siitä. Tulin pari kertaa sen läpi kuunnelleeksi, kun kaverillani oli se levy ja häneltä sitä sen verran lainasin. Meteorassakin oli pari ihan hyvää biisiä mutta ei se saanut minua kuitenkaan innostumaan Linkin Parkista uudestaan. Jotenkin heiltä katosi se ote Hybrid Theory levyn jälkeen. Linkin Parkin tyypeistä kyllä pidin kovasti. Toivottavasti heiltä vielä joskus tulee yhtä hyvä levy kuin Hybrid Theory.
Aloin kuuntelemaan joskus ala-asteen puolella ystävän innoittamana. Ostin levyn ja ensivaikutelma oli hieman hämmentynyt. En oikein osannut päättää mitä mieltä siitä olin, mutta toinen kuuntelukerta vei mennessään. Juu, lempibändeihin on kuulunut siitä lähtien. Yhden CD:n omistan mikä jo sinänsä on paljon, kun minä en noita CD:n ostamisia harrasta. On kyllä pitänyt ostaa uusimmatkin, mutta se jää aina siihen hintaan. Minähän en CD:stä pulita 20iä, vaikka varmasti nyt on jo halvemmalla, mutta sanotaanko että innostus niihin biiseihin on joko mennyt tai omistan ne jo. Eli juu, kulutettu on kaikki täysin paitsi tämä yksi remix vai mikälie jonka he tekivät sen yhren äijän kanssa, sanooko sana Encore teille mitään? Niin... ei. Räppi osuus tappaa minut, Chesteriähän siinä kuuntelee mielellään mutta muuten biisi on... ei. Pilasivat kivan biisin, onneksi alkuperäinen on yhä olemassa. :>
Suuri fani olen, tämä on oikeastaan ollut ainoa bändi jonka oikeasti tahtoisin nähdä laulavan ja jota olen fanittanut täysin ihkuna. [Ja hyppinyt TV:n edessä heidän keikan tullessa] Tykkään tykkään paljon, lempibiisejä en ala luettelemaan, kun ei ole aikaa, mutta rakastan tätä bändiä.
Ala-asteen lopussa taidettiin kavereiden kanssa oikein fanittaakin Linkin Parkia, mutta nykyään hyvin harvoin kuuntelen. Hyvää musiikkiahan pojat tekevät, ei sitä voi kieltää, mutta se ei vaan sovi nykyisen musiikkimakuuni.
Jälleen kerran media on nnistunut raiskaamaan ja kuluttamaan puhki joukon hyviä biisejä, mukana myös muutama LP:n kappale. Kyllästyminenhän siinä tietysti tuli vastaan ja nykyään yleensä vaihdan kanavana, jos joku Linkin Parkin yms. bändin puhkisoitettu kipale pärähtää soimaan.
Mahtava pändi tosiaan(homoja tosin mutta haittanennko tuo sillä enhän minä sen jäseniä ihaile vaan niden aikaansaannoksia).
Mistäs olet moista kuullut? Minulla kai on ollut semmoinen käsitys, että kyllä nuo poijjaat taitavata olla ihan heteroja. Samapa kai se sille kuitenkin on, jos tekevät hyvää musiikkia.
Ehkäpä LP:ltä kohta tulee uutta materiaalia. Kyllä ihan mielenkiinnolla odottelen, vaikkakaan ei maailmani mihinkään kaadu, vaikkei tulisikaan.
Real Emotion
18.11.2005, 11:55:59
En ole hirveästi tykännyt siitä, että Linkin Park ja Jay-Z ovat toimineet yhdessä viime aikoina. Kappaleissa ei ole enää samaa vetovoimaa ja ne ovat ihan latteita. Jay-Z on muuten ihan kelvollinen, mutta hän saisi pysyä erossa Linkin Parkista. Odottelenkin tässä milloin bändi julkaisee taas ihan oman levyn. Toivottavasti se pääsee debyytti albumin tasolle, koska Meteora oli paikoin vähän tylsä. Vaikka kyllähän siltäkin levyltä helmiä löytyy. Suosikkini löytyvät kuitenkin ensimmäiseltä levyltä ja ne ovat Papercut, One Step Closer ja In The End. Jälkimmäiseksi mainittuun en tule varmaan koskaan kyllästymään, se on niin ihana.
Mitä noihin homojuttuihin tulee, niin en usko alkuunkaan. Chester eli bändin laulajakin on naimissa ja isä, joten luulen, että se oli enemminkin joku Jim Alastorin huulenheitto. Mutta ei se mitään vaikka olisivatkin homoja. Musiikkihan on se pääasia.