xero
14.6.2002, 19:57:32
FF7
No, mä voin kuolla taistelussa 5 kertaa kuolematta GameOveriin.....ja mulla on jokaisella hahmolla ysiysi levelit....
Oonki saanu mättää sitä yli 200 tuntia..?????!!!!!!!
Mä oon tappanu kaikki WEAPONIT.. :P HEHEHEHE ne oli ihan helpot.. ;)
Mulla on MASTER-materiat, kultaisia Chocoboja kolme,mustia kaks. :ooh:
Mun parhaat ukot siinä on RedXIII ja Cloud ja Cid. ;D
Mulla kahdella ukolla sellane lyonti josta menettää 40000 yhteensä :ooh:
Ja yhellä ukolla sellane lyonti joka aiheuttaa kaikille vihollisille deadhin.... RedXIII tekee taistelun alussa ultiman josta viholliset yleensä kuolee... =D
Sit mulla on kahdella jätkällä Knights Of The Round materiat........ Cid tekee sen kun se kuolee (lopetus)....
Mä voin tehdä Meteor 2 KAHDEKSAN kertaa peräkkäin yhdellä vuorolla!!!! :ooh: :ooh: :P
Ja paljon muuta........ jos haluatte kysyä neuvoa FF-7 tai FF-6 tai FF-8 tai FF-9:siin niin kysykää pois .....mä tiedän varmasti!!!!!???? :D ???
No, mä voin kuolla taistelussa 5 kertaa kuolematta GameOveriin.....ja mulla on jokaisella hahmolla ysiysi levelit....
Oonki saanu mättää sitä yli 200 tuntia..?????!!!!!!!
Mä oon tappanu kaikki WEAPONIT.. :P HEHEHEHE ne oli ihan helpot.. ;)
Mulla on MASTER-materiat, kultaisia Chocoboja kolme,mustia kaks. :ooh:
Mun parhaat ukot siinä on RedXIII ja Cloud ja Cid. ;D
Mulla kahdella ukolla sellane lyonti josta menettää 40000 yhteensä :ooh:
Ja yhellä ukolla sellane lyonti joka aiheuttaa kaikille vihollisille deadhin.... RedXIII tekee taistelun alussa ultiman josta viholliset yleensä kuolee... =D
Sit mulla on kahdella jätkällä Knights Of The Round materiat........ Cid tekee sen kun se kuolee (lopetus)....
Mä voin tehdä Meteor 2 KAHDEKSAN kertaa peräkkäin yhdellä vuorolla!!!! :ooh: :ooh: :P
Ja paljon muuta........ jos haluatte kysyä neuvoa FF-7 tai FF-6 tai FF-8 tai FF-9:siin niin kysykää pois .....mä tiedän varmasti!!!!!???? :D ???