PDA

View Full Version : Frogin teema. (Uusi yritys)

Alastair
17.4.2003, 15:42:44
http://www.sunpoint.net/~sakariellonen/FrogsThemeArranged.mp3

Noniin, nyt kun on se tag-sekaannus hoidettu, tässä se on uudestaan. OC remixin tagit ovat siis läntätty biisiin siksi, että olen lähettämässä sitä OC:seen ... sivusto vaatii tagit. Ja kyseessä on tosiaan 2 vuotta vanha tekele, ihmiset kehoittivat minua vasta tässä joku päivä kokeilemaan sitä Overclockediin.
Niin ja vielä edittiä; jos ei ole sattunut pelaamaan Chrono Triggeriä, niin tämä on sovitus erään Chrono Triggerin hahmon teemasta.

Rakentavat kommentit olisivat erittäin tervetulleita. :)

EDIT: Kaiketi tolla sunpointilla on jotain ihme hotlink-suojauksia, eli:
Kopioikaa osoite tuosta ja sitten pastetkaa. Pitäisi toimia.

gosu
24.4.2003, 21:56:12
Ihan kaunista :D en poistanu sitä, aika hyvin jos oot ite tehny ton.... Kyllä ite ottasin ton omaan Roolipeliin jos mulla semmonen ois.... :D (hmmm) tuumasta toimeen no ei vainiskaan .
Aika perus settiä mut silti siistiä onkohan jossain FinalFantasyssä tota ... :D

Melinda
25.4.2003, 14:47:06
Todella kaunista minustakin. Ja jää kans koneeseen.
Tuli heti mieleen jotkin ff pelien musiikit (tosin en ole pitkään aikaan pelannut/kuunnellut mitään ff musiikkeja).

Mutta ainakin saat olla tod ylpeä tuosta tekeleestäsi, sillä selvästi olet nähnyt vaivaa ja erinomaisen olet saanut aikaseksi.*mitään negatiivista tuosta ei kyllä ketään keksi* :)

edit:Alastair, mä oon jääny koukkuun tohon sun biisiin..*pitää kuunnella joka päivä koneelta*,varo tai mä poltan sen.