PDA

View Full Version : Fushigi Yuugi

Suzaku
21.4.2003, 13:58:14
Elikkäs, kyselisin tässä vain, että onko joku täällä kenties kuullut tästä animesta/mangasta, mitä siitä pidätte, lempihahmoja jne.
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että molemmat, anime ja manga, ovat hyvin piirrettyjä. Niissä on paljon hauskoja kohtia ja musiikki on suhteellisen kaunista(ei tosin vedä vertoja Gravitationille, mutta...). Lempihahmoni ovat Suzaku Seishit Nuriko ja Tasuki sekä Seiryuu Seishi Nakago(joku pitää blondeista pahiksista :D) Ainiin! Tamaa ei pidä unohtaa!
Olen lukenut myös kolme FY -novellia(Genrou Den, Eikou Den part 1 ja part 2) englanniksi käännettynä ja nyt olen lukemassa Yukiyasha deniä. Hyviä kaikki tähän asti. :)

//edit: Kai joku tästä sentään on kuullut? :eh:

Redmage
25.4.2003, 14:43:02
JOh, olen minä ainakin kuullut...

Animena haluan sen nähdä, kunhan saan nuo kaikki FF unlimited, Kenshinit, ja Inu-Yashat pois alta, niin ryhdyn noita keräämään... ((niin ainakin olisi tarkoitus... ><;; ))
Mangana olen siitä muutaman osan ((olisiko ollut peräti 3...? )) lukenut, ja kyllähän minä niistä pidin! :D

En ole henkilöihin pahemmin ehtinyt tutustua... ((todennäköisesti tyksisin pahiksista, olen jostain syystä aina PAHISTEN puolella... :eh: )), mutta sanotaan nyt ensisijaan Tamahome... ((jos se oli sen nimi.....))

Dae
30.4.2003, 10:51:36
Chichiri on paras omasta mielestäni... Muuten ihan hyvä sarja paitsi että jatkuva siirappi("Oh, Miaka" "Oh, Tamahome") vähän kyllästytti... ei siinä muuten, mutta kun sitä tuli koko ajan.. :D

Gakuto-seme
6.5.2003, 9:26:09
Hotohori ja Tamahome ja Nuriko rulz!

ara
6.5.2003, 20:50:33
Yhden mangaläpyskän tuota omistan. Se tarttui vahingossa mukaan Fantasiapeleistä, kun sillä hetkellä siellä ei ollut sitä mitä olin etsiskelemässä. Jonkin verran tykästelin, mutten sen enempää että olisin lisää ostanut.
Joskus ehkä voisin netistä latailla noita anime jaksoja. Hmm..
Hahmoista eniten pidin Hotohorista... Juu-u.

Crimson
11.5.2003, 4:41:32
Itse en Fushigi Yûgista kovinkaan pidä. Cicero Jadelta DVD:t lainasin, mutta ekaan jaksoon jäi miukun katsominen. Sen verran tylsä oli sekin. :/
Mangat olen lukenut sitä myöten, mitä Cicero Jade niitä on saanut. No okei, ehkä uusimpia en ole vielä lukenut...

Hahmoista parhaat on Tasuki, Hotohori ja Nuriko.

Muttamutta... Fushigi yûgi ei oikein uponnut miukuun... Ja silti omistan Eidokenin DVD:n... x3