View Full Version : Missäs välissä sillä ilmaaluksella lennnetään?
Eetupatukka
15.6.2002, 19:45:18
Eikös kympissäkin pitäisi jossain välissä saada ilmalaus? Itse olen jo siellä zanakardissa, mutta en ole kyseistä vehjettä saanut. Missä välissä pelissä pääsee vaeltelemaan? Mitä sivujutskia Kybässä on plitspoolin lisäksi?
Spoilereista varoitetaan sitten etukäteen, ok?
-celebrati
Edited by celebrati on 15.6.2002 22:04
Lentohärvelin saat kun olet lähdössä sieltä Zarnarkkarin temppelistä. Blizballin lisäksi on minipeleinä chokobon ajoa viidessä eri harjoituksessa. FF:än tapaan muutamie extra summoneita, esineitä, alueita ym. löytyy ihan mukavasti.
Edited by Potri on 15.6.2002 21:27
Bahamut
15.6.2002, 20:47:23
Ei ne sidequestit lopu vielä läheskää siihen chocobon koulutukseen. Luvassa on kans Cactuar village, Dark Aeonien voittaminen, Legendary weaponsien upgreidaaminen, KAIKKIEN vihollisten capturointi x10, Battle Arenalla taistelut, Omega Ruins, special aseiden koodien rikkominen ilmalaivassa ja Remiem temple. Omal tavallaa myös Celestial Mirrorin saanti, temppeleissä uudelleenkäynti, parhaiden Overdrivien saanti, Al bhedin kääntäminen ja Jecht spherien etsiminen kuuluu samaan gategoriaan... siinä sitä on hommaa sitte masteroida koko peli - itellä vielä parisenkymmentä tuntia matkaa siihen ja nyt jo menny 120h :ooh:. Sitte ku vielä jaksais jokaselle ukolle maksimoida statsit ni vois olla aika ylpee (?) itestää :D
Locke Cole
19.6.2002, 21:00:30
Niin siitä ilmalaivasta, olin kyllä aika pettynyt kun nyt olen päässyt sillä lentelemään: valitaan paikka ja olet siellä. Missä on se vapaudentunne?? :mad:
TEKSTI VOI SISÄLTÄÄ SPOILEREITA!!
Kyllähän siinä oma aikansa menee jos aiot tehdä kokonaan sen Arena tehtävän. Calm Landsilla on yks tosi harvinainen Fiend, jonka etsimiseen mulla meni jotain tunti :/ . Btw, missäs se Yojimbon temppeli mahtaa olla? Se on kuulemma jossain Calm Landsien lähellä mut en oo löytäny. Oon nyt siellä Gagazetilla Seymour Fluxia vastaan.
psaijai
20.6.2002, 11:31:26
Originally posted by Snorre
missäs se Yojimbon temppeli mahtaa olla? Se on kuulemma jossain Calm Landsien lähellä mut en oo löytäny.
Ote tuolta toisesta viestistä:
Mene Calm landsiin ja siellä ylä vasemmalle, josta pääsee paikkaa jossa tapeltiin defender x lopparia vastaan. Sillan vierestä lähtee reitti kanjoniin, mene sinne. Kanjonissa on tallennuspaikasta vasempaan luola jossa Yojimbo sijaitsee. taistele tiesi luolan perälle jossa on teleportti paikka. Mene teleporttiin ja valitse chamber of the faith. Kun Yojimbo kysyy mitä tahdot häneltä, valitse alin vaihtoehto, tällöin hän pyytää 250 000 gilliä. Tästä voi hieman tinkiä. Maksa ja Yojimbo on sinun.
Siinäpä sulle vastaus ja ton kyllä saa ennen ilmalaivaa mutta aika turha koska kaikesta mitä se tekee joutuu maksamaan.
Kookasi
20.6.2002, 23:39:16
Joo elikkä enää ette näe Bahamuttia vaan Kookasin, joten joku modu voi sen täältäkin ystävällisesti poistaa.. ja moro Spylle :)
Yojimbon alin summa millä se tulee on 195,001 Giliä tietojeni perusteella... kunhan tinkii sillä 150,001-tekniikalla niin ei pitäs olla mitään vaikeuksia. Halleluja