View Full Version : FF:en luonteet ja persoonat
AlkoTanko
15.6.2002, 18:29:48
Oletteko huomanneet että tietyt persoonat ovat olleet todella usein Final Fantasy-peleissä kuten koominen sidekick, parikin synkkää hahmoa, pakollinen karski kovanaama, hiljainen, mutta älykäs ja niin edelleen. Onko se FF:issä jokin traditio vai mikä?
itse en ole huomannut tommoisia mutta aina ff-peleissä on arkkivihollinen.Ja ainakin 6 ja 7 kummassakin valtion vastainen vastarintaliike johon liittyy ennen valtion palveluksessa ollut hahmo (eli Terra kutosessa ja Cloud seiskassa)
AlkoTanko
15.6.2002, 18:56:10
Originally posted by Supah @ 15.6.2002 19:35
itse en ole huomannut tommoisia mutta aina ff-peleissä on arkkivihollinen.
Joo, sen näkee jo naamastakin (tai viimeistään hiuksista). Se pukeutuu ja puhuukin yleensä samankaltaisesti. Niitä kutsutaan sisäpiirissä "sephirotheiksi".
Joo olen kyllä huomannut... Kutosessa seiskassa, kasissa ja ysissä pelissä on ollut myös ainakin yhdellä amnesia eli muistinmenetys. Mutta yksi niistä asioissa joista FF:issä pidän ovat värikkäät hahmot jotka ovat persoonallisuudeltaan niin kaukana toisistaan kuin vain voi olla. Etenkin ysissä kaikki päähahmot olivat aivan erilaisia.
Locke Cole
20.6.2002, 12:31:34
Ollaan huomattu:
Cloudihan on melko samalainen kuin Squall.
Zidane ja Tidus ovat sellaisia symppiksiä.
Auron ja Vincent ovat melkolailla samankaltaisia myös.
Ilezki
20.6.2002, 12:50:42
Olen huomannut kylläkin:
Cloud >>Squall
Shadow >>Vincent >>Auron
Zidane>>Tidus
Terra>>Yuna
ja niin edelleen, näitä on todella paljon. Se kai on joku FF-traditio, joka antaa sarjalle yhden sen hyvistä puolista.