PDA

View Full Version : FF:en luonteet ja persoonat

AlkoTanko
15.6.2002, 18:29:48
Oletteko huomanneet että tietyt persoonat ovat olleet todella usein Final Fantasy-peleissä kuten koominen sidekick, parikin synkkää hahmoa, pakollinen karski kovanaama, hiljainen, mutta älykäs ja niin edelleen. Onko se FF:issä jokin traditio vai mikä?

Supah
15.6.2002, 18:35:25
itse en ole huomannut tommoisia mutta aina ff-peleissä on arkkivihollinen.Ja ainakin 6 ja 7 kummassakin valtion vastainen vastarintaliike johon liittyy ennen valtion palveluksessa ollut hahmo (eli Terra kutosessa ja Cloud seiskassa)

AlkoTanko
15.6.2002, 18:56:10
Originally posted by Supah @ 15.6.2002 19:35
itse en ole huomannut tommoisia mutta aina ff-peleissä on arkkivihollinen.
Joo, sen näkee jo naamastakin (tai viimeistään hiuksista). Se pukeutuu ja puhuukin yleensä samankaltaisesti. Niitä kutsutaan sisäpiirissä "sephirotheiksi".

Arwie
20.6.2002, 11:34:08
Joo olen kyllä huomannut... Kutosessa seiskassa, kasissa ja ysissä pelissä on ollut myös ainakin yhdellä amnesia eli muistinmenetys. Mutta yksi niistä asioissa joista FF:issä pidän ovat värikkäät hahmot jotka ovat persoonallisuudeltaan niin kaukana toisistaan kuin vain voi olla. Etenkin ysissä kaikki päähahmot olivat aivan erilaisia.

Locke Cole
20.6.2002, 12:31:34
Ollaan huomattu:
Cloudihan on melko samalainen kuin Squall.
Zidane ja Tidus ovat sellaisia symppiksiä.
Auron ja Vincent ovat melkolailla samankaltaisia myös.

Ilezki
20.6.2002, 12:50:42
Olen huomannut kylläkin:
Cloud >>Squall
Shadow >>Vincent >>Auron
Zidane>>Tidus
Terra>>Yuna

ja niin edelleen, näitä on todella paljon. Se kai on joku FF-traditio, joka antaa sarjalle yhden sen hyvistä puolista.