View Full Version : Seymour
Eli miten sen Macalania temppelissä olevan Seymourin oikein voi voittaa? Kun aina saan sen melkein hengiltä se kutsuu sen Animan :/ Kyllä minä sen Animan oon voittanu mut mitenkäs sit kun sen jälkeen se rupeaa mättämään niitä taikoja oikeen urakalla? HP:ta tyypeilläni on jotain 2000, auronilla tosin 3000.
Sitten kun hän tekee Animan. Kutsut ensin Ifritin kehiin. Sitten attackkaat Ifritillä ja laitat Fireä hänelle itselleen. Sitten kun Anima tekee Overdrivensä niin tee Ifritillä overfrive jos hänellä on. Sitten kutsu Shiva ja tee silläkin overdrive. Se on siellä valikossa merkitty ????:llä.
sen jälkeen kun se kutsuu Animan pois niin teet niitä NulBlazea sun muita taikoja koko ajan. silloin et voi kuolla. (minä pääsin sen ensimmäisellä koitoksella).
Edited by celebrati on 16.6.2002 11:16
Dreamer
16.6.2002, 15:02:06
Animasta minä selvisin kutsumalla Aeonin ja käyttämällä sitä Shield komentoa Overdriven torjumiseen (ei tehnyt paljon vahinkoa). Kun se oli tehnyt Overdriven, niin jatkoin vain hyökkäämistä ja lopulta voitin.
Animan jälkeiseen taisteluun suosittelisin Reflectin käyttöä, kaikki taiat haijastuvat Seymouriin takaisin ja se kaatuu entistä nopeammin.
Minulla ei ollut mitään ongelmaa noin toimiessa. :)
Roakel
16.6.2002, 15:42:18
Tämä pomo oli mielestäni aika helppo,kun taistelin animaa vastaan niin käytin valeforia,taisin tehdä sille jotain taikoja.Sitten käytin valeforin overdriveä,se ei kuollut vielä siitä.Kun valefor oli kuollut niin käytin lulun firagaa ja auronin attackia.
Mikoto
16.6.2002, 21:52:17
Mulla ei oo edes kahentonnin HP:eitä vielä, mutta pääsin sen ekalla yrittämällä läpi. Pahalta näytti, mutta oli vähän tuuria mukana. Mulla taisi olla Yunalla Overdrive, kutsuin Shivan, tein Diamond Dustin ja seuraavaks se kutsuki jo Animan. Shivan kuoltua kutsuin muistaakseni Ifritin. Luulisin niin, mutta jonkun kumminkin kutsuin. Sillekkin tuli Overdrive jossain vaiheessa ja pian taistelu oli ohi. Ja tein vielä todella typerän mokan, mutta selvisin juuri ja juuri. Eli neuvoisin hommaamaan ensin Yunalle Overdriven ja sitten vaan kutsut niitä örkkejä. Pahahan se on, olin jo varma, että pian tulee eka Game Over, mutta huh, ylistetty olkoon Yevon.
Tiedä sitten oliko viestistä mitään apua sinulle, mutta oli pakko päästä kehuskelemaan.
Edited by Mikoto on 16.6.2002 22:53
Joo, sain sen tapettua nyt. vedin vaan Kimahrilla Selfdesctuktin niin molemmat vartijat poksahti ja Seymour teki jo Animan. sitten vaan aeoneilla ja auronilla ni se kuoli. :)