View Full Version : Mew
Narbeleth
16.6.2002, 14:30:44
Pääsin nyt sitten hetkeksi pois mökiltä ja näyttämään äärimmäisen tylsyyden tuloksia. Eli tässä, puuväreillä piirrustettu Mew.
//edit: Niin, kyllähän sitä tuli vähän mallista vilkaistua miltä Mewn kuuluu näyttää. Ikuna kun en oli yhtäkään pokémonia piirtänyt.
http://kotisivueditori.mtv3.fi/esikatselu/jovankka/mew.jpg
Edited by Narbeleth on 16.6.2002 15:44
Amadeus III
16.6.2002, 14:36:04
Et sattunut ottamaan mistään mallia? Vaikka olisitkin ottanut jostakin mallia niin tuo on kyllä ihan uskomattoman hieno piirrustus, väritys on kohdallaan, silmät ovat hienosti piirretyt ja tausta on kuvaan sopiva.
Jos minulta kysyttäisiin paljonko minä tuolle antaisin niin eiköhän se olisi puhdas 10+
Edited by Amadeus III on 16.6.2002 15:36
Roakel
16.6.2002, 15:13:16
Tosi hieno kuva,oot värittänyt mew:n tosi hienosti ja saanut sellaisen hienon loisteen siihen.Taustakin on tosi hieno.Antaisin kuvalle 10-.
Herra joku
16.6.2002, 15:42:32
Mestarillinen teos.
En tiennyt että puuvärejä voi käyttää noin hyvin.
Kaikki värit on kohdallaan ja tuo kuva on varmasti parempi kuin osa alkuperäisistä.
Ainoastaan hännässä näyttää olevan pari pientä kohtaa joissa se taittuu oudosti, mutta silti täydet pisteet kuvasta.
skaven
16.6.2002, 18:20:49
Mahtava teos.
Värit ja valoisuus on mahtavaa, ja tausta on niin hieno, että puhdas 10. :)
mikotomew
16.6.2002, 21:23:13
hiano mewi!
En löydä virheitä etsimälläkään. Värit sopivat kivasti toisiinsa ja varjostukset ovat kohdallaan.
:lovetus:
Adeíron
16.6.2002, 21:44:38
Son upea. :)
Ehkä hännässä on jotain pientä pielessä, mutta se on niin vähäistä ettei vaikuta kokonaiskuvaan. Pitää munkin mennä mökille josko siellä onnistuisin piirtämään tuollaisen. :D
Son todellakin hieno. Värisävyt ja kaikki juuri oikein.
Mikotomew varmaan tykkää tuosta erittäin paljon varsinkin kun Mew on muutenkin sen suosikki Pokemon. ;)
Noirre
17.6.2002, 20:16:14
Aevan upia. Virheitä ei ole, jossei tahdo sitten valittaa sellaisista asioista kuin että varpaanvälit ovat millin pidempiä kuin toiset :P Mahtavaa. Lisääääää ^^
Ihastuin tuohon heti. Siinä on sitä jotain. :)
Värit on silmää miellyttäviä ja se näyttää jopa Mew pokémonilta.
Arvosana on täysi 10.
(näitä kuvia katsellessa toivoisi että myös itse osaisi piirtää, mutta kun ei)
Wow, taas yksi onnistnut pokémon-piirros. Cool..
Kuva on hieno, Mew näyttää mewiltä, Väritys on onnistunut, Tausta on loistava, ja kokonaisuus on hieno.
En voi tähän muuta Arvosanaa antaa kuin 10. Ihan näköinen se on.
Aphrael
18.6.2002, 8:33:30
Wow!! Täys 10+!!
Ei kyllä löydy mitään moitittavaa, värit ovat tosi hyvät niinkuin kaikki muutkin.
Poukimon fanarttia! Tosi hieno! Eihän tuo ole mitn virheitä nähnytkään. Moree~! :)
Garnet
18.6.2002, 13:42:31
Aivan ihuna :lovetus: Min en löydä tuosta mitään virhettä,siis
täsi 10
:rispekti:
Tuo kuva on tosi hieno. :)
Nopeasti kuin katsoin en löytänyt mitään vikaa.
Väritys on onnistunut mainiosti ja silmistä pidän erityisen paljon.
Taustakin on sopivan yksinkertainen.
Täyden kympin arvoinen työ.
Leviathan
29.6.2002, 21:09:10
Ja jo toinen upea työ, tääkin saa täydet pisteet. Väritys on jälleen mitä upeinta työtä;)
Gabriel
28.11.2002, 10:33:41
Aivan loistava kuva kyllä, väritys on ihan kohdallaan ja samoin anatomia. Molemmista ei löydy virheen häivääkään (en tosin ole varma mewin väreistä kun en ole paljoa sitä animea seurannut, mutta kuitenkin). Näkee että puuväreillä tehty ja plussaa siitä, aivan liian harvoin nykyisin nämä taiteilijat käyttävät ihan puuvärejä. Aina jotain editointia tietokoneella. Olet kyllä onnistunut loistavasti saaman aikaan hienon kokonaisuudessa vallitsevan balanssin ja koko kokonaisuus itsessään on aivan mahtava. Kiiltoefekti on kyllä erittäin tarkka, ihanko puuväreillä on kaikki tehty? Jos on, niin tämä on yksi parhaimmista puuväreillä tehdyistä töistä mitä minä olen nähnyt. :bored:
..........mutta miten hitossa minulle tulee tuosta niin kovasti Azathoth mieleen? :eh:
Olet kyllä jaksanut todella, todella lyhyellä viivalla värittää. Vedon jälkiä tuskin edes huomaa. Todella tarkkaa työtä. Aivan äärimmäisiin varjonurkkiin jos olisi lisännyt jotain syvää punaista sävyä ja palloa pyöristänyt taustalla enemmän niin antaisin minäkin sen kympin, ehdottomasti. Joissain kohdissa on tuo paperin pinta selkeästi jopa kulunut. Johtuu varmaan tuosta supertarkasta tekniikastasi. Väri on niistä kohdin vähän levinneen näköistä. Tuollaista töistä on hankala etsiä virheitä ja ne ovatkin sitten tälläistä älytöntä viilaamista. Hahmokin (ei minulle tuttu) pysyy hyvin ääriviivoissaan. Voi olla että skanneri on vähän haalistanut työtä, mutta jos tuohon vähän syventäisi tummia sävyjä...lisäisi kontrastia niin tuo olisi kyllä aivan täydellinen. Anteeksi tämä sekava sepustus, mutta olen hämmästyksestä sekaisin. En edes tiennyt että olet noin taitava.
Narbeleth
28.11.2002, 11:46:49
Jahas, joku meni sitten kaivamaan tämänkin ylös. No mikäs siinä, ylistys kelpaa aina :D
Originally posted by Yog-Sothoth
Kiiltoefekti on kyllä erittäin tarkka, ihanko puuväreillä on kaikki tehty?
..........mutta miten hitossa minulle tulee tuosta niin kovasti Azathoth mieleen? :eh:
Ihan pelkillä puuväreillä, en minä osaa koneella mitään tehdäkään. Tai jos hienommin halutaan ilmaista, niin se on periaatekysymys. Juu, kuulostaa paremmalta :D
Tuosta Azathothista en sitten osaa sanoa yhtään mitään kun en tiedä mikä se on, mutta voin kyllä hyvin arvata mihin se liittyy...
Originally posted by nox
Olet kyllä jaksanut todella, todella lyhyellä viivalla värittää. Vedon jälkiä tuskin edes huomaa. Todella tarkkaa työtä.
En oikeastaan väritä millään viivalla, vaan tavallaan jotenkin maalaamalla... mitenkähän sen selittäisi. No se ei ole lyhyttä eikä pitää viivaa, kun se ei oikeastaan näytä viivalta ollenkaan. Sellaisia tasaisia värikerroksia monta päällekäin tylsähköllä kynällä.
Aivan äärimmäisiin varjonurkkiin jos olisi lisännyt jotain syvää punaista sävyä ja palloa pyöristänyt taustalla enemmän niin antaisin minäkin sen kympin, ehdottomasti. Joissain kohdissa on tuo paperin pinta selkeästi jopa kulunut. Johtuu varmaan tuosta supertarkasta tekniikastasi. Väri on niistä kohdin vähän levinneen näköistä.
Tuosta kerrostamisesta, huonosta paperista ja liian kovista (halvoista) puuväreistä johtuen väri ei enää tarttunut kovin hyvin ja varjostus sitten jäi tuollaiseksi. Onneksi sain ostettua pehmeämmät kynät jokuaika sitten, ei enää tarvitse leikkiä masokistia vanhojen kanssa :)
Voi olla että skanneri on vähän haalistanut työtä, mutta jos tuohon vähän syventäisi tummia sävyjä...lisäisi kontrastia niin tuo olisi kyllä aivan täydellinen.
Piti kaivaa alkuperäinen työ esiin ja verrata, kun en enää muistanut miltä se näytti. Kyllä se näköjään oli vähän haalistunut skannatessa, mutta ei oikeastaan kovin paljoa. Haaleasti väritetty alunperinkin.
Anteeksi tämä sekava sepustus, mutta olen hämmästyksestä sekaisin. En edes tiennyt että olet noin taitava.
Heh, kiitos vaan, mutta mallista osittain katsominen on ehkä enemmän kopioimista kuin piirtämistä :)
Kreifi
28.11.2002, 13:02:00
Voi voi voi...Miten ihmeessä minä olen onnistunut missaamaan tämän kuvan? (retorinen, ei vastauksia kiitos, koska vain näsäviisastelisitte)
Pokemonia on tullut jonkun verran katsottua (20-40 jaksoa) ja se ensimmäinen leffakin (olin armyssä). Mew ja Pikatsu ovat mielestäni söpöimpiä ja kaikista ihq!
Ja tämä vasta söpö Mew onkin. En nyt ihan tarkaa muista millainen se on oikeasti, mutta aika hyvinhän tuo sitä muistuttaa. En meinaa että sen edes tarvitsisi muistuttaa, sillä tuo on juuri hyvä tuollaisenaan.
Tuosta teknisestä puolesta en tiedä mitään, mutta minusta tuo on kyllä teknisesti todella upea suoritus. Väritys on tehty todella hienosti ja pehmeästi (mikä onkin ehkä se tärkein asia kuvassa).
Varjostuksista (eikös niistä aina höpistä?) en oikein osaa sitten sanoa mitään.
Mutta enpäs nyt tässä enempää paasaa, kun en osaa muuta oikein sanoa. Söpö Mew, ei sille voi mitään.
Hikari
28.11.2002, 14:22:06
Erittäin hyvin onnistunut kuva. Väritys, tausta ja itse kuva ovat upeita. Ja erittäin onnistuneita. Sitäpaitsi, tuo on mielestäni suloinen otus. Tai siltä se ainakin näyttää. Mutta Mewiä se juuri muistuttaa. Piirustuksen numeroksi antaisin täyden kympin.
Excel
28.11.2002, 14:29:50
Oi kun tuolla mewillä on niin suloiset simmut... Todella hienoa osasit tehdä todella hyvin pintavarjot tuohon. Arvosanaksi antasin yllätys yllätys 10
Ja sitten seuraava tällainen kärsii delete-tuomion... en usko, että olet sen kauheammin perehtynyt foorumien sääntöihin? Suosittelen niiden läpilukua pariin otteeseen. Perustelut jälleen jossain kaukana... -Awna
Nefisa
29.11.2002, 16:43:55
Voi hellanlettas kun on söpö! :D Ihanat värit ja se on sillä lailla niinkuin pehmeän näköinen!Varjostukset ovat hyvin tehtyjä ja työ on kokonaisuudessaan hyvä! =D
Mysticus
29.11.2002, 19:42:26
Pokemoneista minä en nyt paljoakaan perusta, mutta koska tämä kuvan olio on näin harvinaisen söpö, niin minullakin on pakko kommentoida jotain. ^^
Tässä kuvassa kiinnitin huomioni ensimmäisenä kauniseen ja rauhalliseen värimaailmaan, olet värittänyt kuvan juuri sopivan häilyvästi, mutta kuitenkin selkeästi ja vahvasti. Tausta on yksinkertainen, mutta sopii erinomaisesti kuvaan, ja olio on ihanan viattoman ja hellyttävän näköinen. Ja puuväreillä? Huh huh. Hienoa. :)
Crimson
30.11.2002, 22:15:30
Ihq tuo Mew! ^^ Siinä ei todellakaan ole mitään vikaa, ja nuo värit ovat todella kauniit! Ne piristävät ja ovat sellaiset "rauhalliset"(Eli nei ole liian kirkkaat, tai liian tummat).
Silmät etenkin ovat niiin nätit.^__^
No en ainakaan virheitä löydä, joten voin keskittyä puhtaaseen ylistykseen :)
Täytyy sanoa, että Grafiikka-alueella nahojen ketjujen esiinkaivaminen on sangen harvinaista. Mutta eipä tuo haittaa, olen onnistunut nätisti missaamaan tämän työn joten piti kommenttia laittaa. Kivat varjostukset ainakin. Se näyttää pyöreältä niistä kohdista mistä pitääkin. Silmät on kivat. Koko pokemonin muoto ja ääriviivat vastaavat todellisuutta, ainakin minun muistini mukaan. Taustan pallo on mukavan näköinen, enkä tähän hätään keksi muuta sanottavaa.
...enkä anna kouluarvosanoja :)
Aivan ihuna! ^^
Varjostukset ovat kohdallaan ja olet osanut käyttää puuvärejä tässä työssä todella upeasti!
En löydä mitn valittamista.
Catch a fish
3.12.2002, 17:29:45
Oijoijoi... Mikä upea ilmestys. En odottanut näkeväni mitään näin hienoa avatessani tämän threadin.. Täällä alkaa olla sen verran tasokkaita taiteilijoita, että mielestäni asialle pitäisi tehdä jotakin. Taitonne menevät ihan hukkaan, ellette laita näitä kaunistuksia muualle, laajempaan levitykseen... pssst... Ottakaa mallia noxista. Omat, hienot kotisivut.
Tämä oli suoraan sanoen vakuuttavin ja vaikuttavin fan-art, minkä olen koskaan nähnyt. Tuota tarkempaa puuväripiirrosjälkeä en ole kuunaan nähnyt. Todella kaunista... Taustakin on niin viimeistelty. Edes lähietäisyydeltä katsoessa en löydä moitteen sijaa. Vaikka olet mallista piirtänyt, niin laatutyötä olet kuitenkin tehnyt.
Kiitos. Olen lopullisesti vakuuttunut näiden foorumien taiteellisesta osaamisesta.
Älyttömän hyvää puuvärien käyttöä!!!
Siinä todellakin on jotain hohtoa ja tausta on kans aika hieno...
Eli :rispekti: :ii sinne (vaik en mikää suuri pokémon fani ookkaa).
Mit kummaa, en ole tähän vielä mitn. kommentoinut? Noh se pitänee korjata heti. Eli: Tämä on todella upea kuva Mawistä. Olet saanut 'hänestä' juuri sellaisen veikeä ja huolettoman oloisen, kuten se onkin. Pidän värityksestä, se on niin kaunista. Kaikki saavat todella upeata työtä puuväreillä, mutta tämähän on jo melkeinpä täydellistä. ^^(ylistystä)
Se ei ole suttuista, vaan todella huolellista. :)
Mew'n häntä eij ole liian paksu mistään, vaan juuri oikeanlainen. Pää oikean kokoinen.
Taustakin on sopivan yksinkertainen, ei mitään suurta, vaan sellaista että huomio kiinnityy mewiin, kuten pitääkin.
Tosi nätti väriskaala. Kivasti valoja ja varjoja. Pehmee. Mitä muita nättejä adjektiiveja minä nyt tähän keksisin? Sulonen!