PDA

View Full Version : Sam & Max Freelance Police

Shai
13.5.2003, 16:47:09
Vuonna 1993 ensiesiintymisensä pelimaailmassa tehneet Sam & Max tekevät paluun yli kymmenen vuoden hiljaiselon jälkeen. Sam & Max Hit The Roadin jatko-osa Sam & Max Freelance Police siirtää pelin 3D-maailmaan, jossa koiran ja kanin muodostama etsiväryhmä ratkoo erilaisia puzzleja kieroutuneen huumorin säestyksellä. Peli tullaan julkaisemaan ensi vuoden alussa.

Lähde Edome 13.05.2003

Ui tseejus. S&M Tulevat takaisin, mutta mitä mieltä te olette?? Itselläni tuo menee ostoslistaani, mutta katson kuitenkin arvostelut ettei floppi vaan ole se.... mutta siis kovin hyvä uutinen

freyelise
13.5.2003, 16:51:37
Kuulostaa hyvältä kyllä! Lucas arts kai on pelin takana? Muistelen että full throttlelle oltais kanssa tekemässä uudelleenlämmittelyä, joka kiinnostaa todella todella paljon. Toivottavasti saataisiin välillä hyviäkin pelejä kauppoihin.

Outraider
13.5.2003, 18:20:20
Olen kuullut että S&M (ja fool throtle) saa jatkoa, kuitenkaan en ole ostamassa, en näes ole kumpaakaan pelannut, mitä nyt S&M kokeillut. Lisäksi en ole mikään erityinen seikkailupuzzlejen kannattaja, onhan ne kivoja, mutta ne tarvitsevat "liikaa" hoksaamista/kieroutunutta ajattelua

Ultimate3
14.5.2003, 21:17:20
UUUU.......
SAm and Max oli yhessä vaiheessa mun lempi peli. Se on kyllä todella hienoa, kun niistä tehään jakso osa, mutta en sitten tiiä siitä 3d jutusta. 2D oli ennen kaikkea hauska ja sopi pelin luonteeseen... toivotaan että siitä saadaan väännettyä hyvä. Lucasartsin pelit on hyviä... vai olikos se lucas artsin :D

StrongBad
21.5.2003, 18:41:04
Olen pelannut Sam&maxia joskus vanhalla penallani. Uusi jatko-osa olisi ihan hassu. Tämä genre ei varmasti kuole jos jatko-osa noudattaa ykkösosan perinteitä...Muistan vielä kun jäin jumiin Sam&max:hit to the roadissa (tai jotain sinne päin) siihen krokotiili hommaan eli max jänis piti pelastaa siitä häkistä (muistaakseni). Ostan jatko-osan heti kun saan siitä lisää tietoa..

happosai
29.5.2003, 13:42:48
Sam & Maxilla on minulle pientä nostalgia-arvoa. Se oli muistaakseni ensimmäinen seikkailupeli jota pelasin. Ja muistan kuinka erään kaverin kanssa soiteltiin auron_86:lle ja kyseltiin neuvoa. Hyvä asia tuo on, pitää ostaa kunhan se ilmestyy.

ceeb
1.6.2003, 11:36:58
Sam & Max Hit the Road oli jo sen verran tuju peli että tätä uutta odotetaan yhtä innokkaasti kuin Monkey Island 4:sta. Toivottavasti kumminkaan tämä ei floppaa ihan niin pahasti kuin MI 4.

:up: vanhojen huippupuzzlejen nostamisille.

Largo LeGrande
1.6.2003, 20:35:39
Täytyy toivoa, että siitä tulee myös point'n'click seikkailu, eikä LEC*ryssi sitä niin kuin MI4:sta. Grim Fandangon jälkeen ei ole pitkään aikaan tullut hyvää seikkailupeliä. Tietääkö kukaan, onko tuo Syberia hyvä peli?

*ai niin, eihän se enään olekaan LucasArts Entertaiment Company...

Zarin
2.6.2003, 17:04:10
Kyllä tuota odota, seikkailupelifani kun olen ja Sam & Max: hittheroadia pidän yhtenä PC:n parhaimmista peleistä. Muutenkin seikkailuja ilmestyy nykyään liian vähän, joten olen kiinnostunut oikeastaan kaikista nykyään ilmestyvistä kyseisen genren julkaisuista.

Tietääkö kukaan, onko tuo Syberia hyvä peli?

Kyllä on IMHO. Peliä en ole vielä kauhian pitkälle päässyt, mutta peli vakuutti jo alkumetreillä kauniilla ympäristöllään ja kiehtovalla tarinallaan. Vähän ehkäpä The Longest Journeyn tapainen, jos olet sitä pelannut.

Tar_Minastir
5.4.2004, 22:31:35
Sam & max: freelance police on peruutettu, niinkuin kaikki (luultavasti) jo tietävät :prkl: :prkl: :prkl:
www.savesamandmax.com auttaa asiassa, täältä löytyy ohjeet kuinka voit auttaa tekemään lucasartsille mahdollisimman kuumat paikat ;)

//EDIT: kannattaa muuten kirjoittaa myös sivulta löytyvään adressiin nimi, jos lucasartisia sattuisi kiinnostamaan muutaman kymmenen tuhannen ihmisen valitukset.