View Full Version : Pitäisikö etusivun taustakuvaa vaihtaa?
Eetupatukka
17.6.2002, 20:08:51
Tämä asia on ainakin alkanut ottaa minua ihan jumalattomasti päähän. Mikä on kansan mielipide?
Minusta Rikku on ihan ok. :lovetus:
Tosin jos aiotaan vaaleaan layouttiin siirtyä, niin Yunakin olisi jotain... :lovetus:
psaijai
17.6.2002, 21:08:20
Ei mikään noista. Kaikki taustakuvat vaan hiiteen. Mua ärsyttää ne kun ne on aina tekstin tiellä ja sit ei saa mitään selvää eikostiä riveistä/kappaleista. Eli mä oon sitämieltä että kaikki taustakuvat pois.
Gabriel
17.6.2002, 22:48:07
Ei taatusti.
1. Rikku rulettaa muutenkin. XD
2. Se on sama taustakuva jonka näin kun ensimmäisne kerran olin painanut osoitetta 'fffin.cjb.net' enteriin. Tunnearvoa. :/
Mizakki
17.6.2002, 22:57:04
Miksi sitä nyt vaihtamaan?? Ihan hyvä se on siinä.
Edit.// No enää ei oo rikku siinä... :eh:
Jackal von ÖRF
17.6.2002, 23:26:52
Originally posted by Gabriel @ 17.6.2002 23:48
2. Se on sama taustakuva jonka näin kun ensimmäisne kerran olin painanut osoitetta 'fffin.cjb.net' enteriin. Tunnearvoa. :/
2. Ensimmäinen tausta oli kylläkin Vivi. Niinku näin (http://www.fffin.com/admin.php). :P
3. Koko leiautti on köyhä. Pitäisi vain saada inspiraatio uutta varten. =/ Pistetään pystyyn kilpailu, jos ei muuten.
Square Finland
18.6.2002, 1:51:51
Rikku rulaa! Se sopii tohon index sivuun. Värit ovat hienoja. Jonain päivänä pitää fffinin ulkoasun vaihtaa...
Gabriel
18.6.2002, 8:18:28
Originally posted by Square Finland @ 18.6.2002 02:51
Rikku rulaa! Se sopii tohon index sivuun. Värit ovat hienoja. Jonain päivänä pitää fffinin ulkoasun vaihtaa...
Lievästi sanoen ristiriitainen mielipide. :P
Minusta tämä tausta on aika hyvä, eikä sitä sen kummemmin tarvi mennä muuttamaan. Mutta jos pakko on, niin yuna voisi olla ihan hyvä vaihtoehto.
Roakel
21.6.2002, 13:35:46
Ei se tausta mua haittaa,vaikka voisihan sen vaihtaakkin.Mulle on periatteessa ihan sama minkälainen tausta on.
Crimson
21.6.2002, 23:05:10
Mitä väliä sillä taustalla on....?
Ja eikös tuo Rikku nyt ole ihan okei...? Miusta se ainakin sopii tuohon, ja eikös jossain ole jo Yuna taustalla... En ole ihan varma mutta muistaakseni oli...
Ehdotukseni on: joko pidetään Rikku, tai sitten äänestys seuraavasta taustasta...!
BTW ono sen muuten pakko oltaa aina FFX:n kuva...?:bored:
Mielestäni se saisi olla jostain muusta kuin FFX:stä, vaikka seiskasta tai kasista kun niistä ei ole ollut etusivulla kuvaa.
Se Vivikin oli kieltämättä ihan kiva eikä tuo Rikkukaan sen puoleen yhtään huono ole...
leiouttia ei kannata vaihtaa, tämä on hieno ja eroaa muista edukseen erittäin paljon.
Mutta jos te sen vaihdatte niin kyllähän siihenkin tottuu, kai...
Eli vaihdoitte tai että hieno se on.
Gabriel
9.7.2002, 20:22:59
Originally posted by Mickey
Mielestäni se saisi olla jostain muusta kuin FFX:stä, vaikka seiskasta tai kasista kun niistä ei ole ollut etusivulla kuvaa.
Pyh. Kuvaa hyvin: Aina Ajan Tasalla. Emmehän halua olla nostalgisesti takertuneita ikuisesti seiskaan tai kasiin?
Jos sitä vaihdettava on, niin yhteentoista tai jos on kuvia, niin kahteentoista. :P
Originally posted by Gabriel
Ei taatusti.
1. Rikku rulettaa muutenkin. XD
1. Toden totta.
2. Snif, tulee ihan ne ajat mieleen :P
Hmm, kyllähän tuohon Rikkuliin liittyy wanhoja hyviö muistoja, mutta kyllä sen blondi pärstä välillä rupeaa ärsyttämään. Laittakaa vaikka hyvännäköinen miekkonen siihen, tai joku GF/hirviö.
Mickey
10.7.2002, 19:21:41
Originally posted by Gabriel
Pyh. Kuvaa hyvin: Aina Ajan Tasalla. Emmehän halua olla nostalgisesti takertuneita ikuisesti seiskaan tai kasiin?
Jos sitä vaihdettava on, niin yhteentoista tai jos on kuvia, niin kahteentoista. :P
Ilman menneisyyttä ei ole nykyhetkeä tai tulevaisuutta.
Samase vaikka laittaisi kuvan FF1:stä, mutta se saisi kyllä vaihtua...
Tyhmä ehotus, mut JOS se pitää vaihtaa nii laitetaa pystyyn joku pienimuotonen FF(X) -aiheinen piirustuskilpailu ja parhaaks äänestetty sitte taustakuvaksi? :P
...tai sit uus kuva Rikkusta! :D
No kyllähän toi Rikku tossa on ihan ok.. mut kyllä sen vois periaattees vaihtaa..
Blaxor
15.7.2002, 15:04:50
Originally posted by Sephiroth 89
:lovetus: _annetaan vaan Rikkun olla siinä! _:lovetus: _se rulettaa :love:
Edited by Sephiroth 89 on 17.6.2002 23:57
Nii-i,Ja sitäpaitsi jos se haluu olla siinä ;D
snaketus
23.7.2002, 19:32:20
Ei sitä tarvi vaihtaa, se on hyvä noin, ja ilman taustaa ulkoasusta tulee aika köyhä. Mutta jos layoutia meinataan vaihtaa niin siihen sopisi vaikka joku kollaasi esim about 4 eri hahmoa eri peleistä. Mielummin naiskauneutta, esim. Tifa, Lulu ja vaikka Quistis (oliks se tollee, se blondi siitä kasista?-)
Joko taustakuva pois tai semmone taustakuva kehii jossa ei oo yhtää väriä joka menis sekasi tekstin kanssa. Tommoset väririkkaat taustakuvat tekstin alla on turhia.
Voisihan sen vaihtaa, sillä se on ollut siinä jo hyvät ajat... mutta ei sekään mikään huono kuva ole...
Jos se vaihdetaan niin jokin fantasia kuva siihen präntätään.Itse tehty tietty mutta tietenkin FF tyylinen kuva.Toinen vaihtoehto Tifan kuva siihen.Kolmas vaihtoehto annetaan sen olla sama kuva.