PDA

View Full Version : Hahmo paljastuksia

Square Finland
18.6.2002, 1:14:20
Olemme kehittämässä yhtä roolipeliä, nimeä ei ole vielä annettu. Mutta Tarina, grafiikka ja taistelut ovat valmiit. Taistelut tulevat olemaan Secret of Manan kaltaisia.

Tässä on pelin päähahmo nimeltään | Caind |

http://lukki.daug.net/img/Hahmo1.jpg

Ilezki
18.6.2002, 8:18:22
Hieno kuva edelleen, Miekka on hieno, varjostukset onnistuneita, enkä löydä yhtään mitään virhettä kuvasta. En voi antaa kuin kympin, MUTTA, koska Sain tietooni, että Aeris et Sephiroth-kuva ei olekkaan tekemäsi, saat vain 7-

Edited by ilezki on 18.6.2002 11:16

Aenea
18.6.2002, 10:13:45
Tosi mahtava kuva joka vangitsee katseen.
Kyllä jää oma Star Wars kuvani toiseksi...(ei vielä julkaistu täällä)
Oletteko vielä kehitelleet muita hahmoja..tai siis kuvittaneet?
HUIPPU :D

^DraGon^
19.6.2002, 9:20:55
todella hieno kuva
miekka on erittäin hyvin onnistunut
10 :D

Silver
20.6.2002, 12:41:53
SF, oikeasti sinun piirtämä kuva?

Jos on niin onnea. Näyttää ammattilaisen jäljeltä-

Noirre
20.6.2002, 12:56:42
Hyvin tyylikäs. Minua kyllä mietityttää, miksi ihmeessä square lukee tuolla tavalla suttuisesti jos olet piirtänyt kuvan itse? Ei oikein ole samaa kastia selkeän piirroksen kanssa, hm?

nursetwiggy
20.6.2002, 15:53:06
Originally posted by Noirre
Minua kyllä mietityttää, miksi ihmeessä square lukee tuolla tavalla suttuisesti jos olet piirtänyt kuvan itse?

samaa miettinyt itsekkin noissa muissa kuvissa.. nojoo. jokatapauksessa, jos tuo nyt kerran sinun on, niin onnittelen. valoitappa minullekkin hieman, millä tuo on piirretty?

The Blinzar
20.6.2002, 22:40:20
Hmmjoo, toi on hyvä kuva mutta toi Square teksti tosiaan hämää, mutta ehkä sä oot vaan piirtänyt ensin kuvan lyijärillä, sitten lisännyt PC:llä nimmarin. Muthei, kaikki ottamaan oppia Cloudin piirtäminsestä sivulla:

http://www.howtodrawmanga.com/tutorial/cloud_tutorial.html

Voisiko joku kertoa minullekin, että mikä itu on pistää moinen kommentti Cloudin piirtämisopista, kun tässä ei ole edes Cloudia yritetty piirtää..? - David.A.Mage

AlkoTanko
24.6.2002, 7:39:45
Laadukkaasti piirretty kuva tuo kyllä on, ja miekka on tosi hieno, mutta tuo keihäs on kyllä liioittelua. Toinen miekka paitsi näyttäisi hienommalta, myös olisi järkevämpi.

Pistäkää vain lisäkuvia muistakin pelinne hahmoista, kyllä niitä mielellään ihastelisi.

Sonya
24.6.2002, 8:05:11
En voi muuta sanoa, ku että toi on täydellinen..
Täys kymppi pitää antaa.. :rispekti:
Toi miekka on hyvin onnistunut ja koko äijä on hyvin tehty.. en löydä mitään moitittavaa..

Aphrael
24.6.2002, 9:07:56
Tosi upea kuva. Ei löydy mitään valitettavaa, päinvastoin. Asento, aseet ja hiukset ovat upeita. Eli täysi 10+!

Heldy
26.6.2002, 19:29:22
Hienoa hienoa...
Varjostus/ja kuva ovat itsenään loistavia...noh, vaikka en olekkaan mikään superhyvä arovstelija näissä asioissa niin saatkin oikein mojovan :rispekti: in ja Täydet Pojot kaupan päälle..
"Weri weri Guud!!"