View Full Version : Rikkun overdrive.
^DraGon^
19.6.2002, 9:56:41
mikä olisi paras yhdistelmä?
mä sain kerran tuplattua hahmojen HPn mutta en muista mitkä esineet yhdistin. :confused:
ai juu. se olikin toi stamina tablet joka tuplas HPn
Locke Cole
19.6.2002, 20:56:18
Täältä löytyy (http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/final_fantasy_x_mix_list.t) apua mitä kannattaa mixata.
^DraGon^
19.6.2002, 22:09:51
oho! onpa pitkä lista :eek:
kiitos! :)
ja mulla ei sitten edes toiminu tuo linkki :(
Lutti etsi täältä (http://www.gamefaqs.com/console/ps2/game/27609.html) "Mix list" -kohta niin toimii. :)
ai niin ei kyllä kuulu tänne mutta mitenkähän ihmeessä ne lulun overit toimii ...ikävä aina vaan katsella sitä kelloa kun se vaan menee ja menee ja mistään napista ei tapahdu mitään :(
Sun pitää pyörittää oikeanpuolista analogi-nappia (R3), mahdollisiman montaa kertaa.
Originally posted by Volt
Sun pitää pyörittää oikeanpuolista analogi-nappia (R3), mahdollisiman montaa kertaa.
kysyn vain että onko kukaan saanu siitä creattia, eli ihan loppuun, aika vaikaa homma....
:bored:
Archux
26.6.2002, 17:30:02
Ei sitä Lulun frenzyä voi saada loppuun asti. Mä oon saanu sen loihtimaan seittemän kertaa ja yhessä oppaassa luki että sen tekijä oli saanu kahdeksan eikä senkään pitäs riittää täyttämään läheskään koko mittaria.
Originally posted by Archux
Ei sitä Lulun frenzyä voi saada loppuun asti. Mä oon saanu sen loihtimaan seittemän kertaa ja yhessä oppaassa luki että sen tekijä oli saanu kahdeksan eikä senkään pitäs riittää täyttämään läheskään koko mittaria.
mä sain äsken sen ysiin mut siihen tarvii varmaan jotain 15, ihan mahoton homma....
:bored:
samiloop
26.6.2002, 18:56:23
Yhdeksän on käsittääkseni maksimi. Firaga ja fire ja tuollaiset tarvitsivat vähemmän käännöksiä per loitsu kuin esim. Ultima tai Flare.
Kaiowas
1.7.2002, 14:12:47
Mitä korkeemmat magic statit Lulul on, sitä helpompi siin o saad enemmä.