Ken_Masters
26.5.2003, 22:03:33
Enpäs löytänyt täältä tällaista therdiä, mutta jos tälläinen jo on niin poistakaa tämä. Uskon, että fffin:stä löytyy ainakin jonkin verran WWE faneja, joten pistäkääpäs mielipiteitänne ja painioita, vaikka ei kovin innokas WWE fani olisikaan.
1)Hollywood Hulk Hogan (Nykyisin Mr.America)
2)Brock Lesnar (Ja F5 Paukkuu)
3)Ray Mysterio (Vikkelä pikku mies, 619)
4)Rikishi (Hän oli mahtava Hartwall-areenalla)
5)Brian Kendrick (Uusin tulokas ja innokain)
Siinä oli mun top 5 ja sitten mielipiteeni ohjelmista:
Itse en pysty katsomaan vain mitä SubTV tarjoaa eli: Raw ja Smackdown, mutta viihdettä sekin.Itse en katso WWE:tä vain tappeluiden takia, koska on hauska katsoa mitä ne pellet keksivät seuraavaksi, koska kaikkihan tietävät, että ottelut ovat järjestteyjä ja liikeet tehty vähemmän kivuliaamin, että eneen ottelua voi jo arvata kuka voittaa, mutta ne kiistat ja muut otteluiden ulkopuoliset keskustelut on aina hauska katsoa.
1)Hollywood Hulk Hogan (Nykyisin Mr.America)
2)Brock Lesnar (Ja F5 Paukkuu)
3)Ray Mysterio (Vikkelä pikku mies, 619)
4)Rikishi (Hän oli mahtava Hartwall-areenalla)
5)Brian Kendrick (Uusin tulokas ja innokain)
Siinä oli mun top 5 ja sitten mielipiteeni ohjelmista:
Itse en pysty katsomaan vain mitä SubTV tarjoaa eli: Raw ja Smackdown, mutta viihdettä sekin.Itse en katso WWE:tä vain tappeluiden takia, koska on hauska katsoa mitä ne pellet keksivät seuraavaksi, koska kaikkihan tietävät, että ottelut ovat järjestteyjä ja liikeet tehty vähemmän kivuliaamin, että eneen ottelua voi jo arvata kuka voittaa, mutta ne kiistat ja muut otteluiden ulkopuoliset keskustelut on aina hauska katsoa.