PDA

View Full Version : World Wrestling Entertainment

Ken_Masters
26.5.2003, 22:03:33
Enpäs löytänyt täältä tällaista therdiä, mutta jos tälläinen jo on niin poistakaa tämä. Uskon, että fffin:stä löytyy ainakin jonkin verran WWE faneja, joten pistäkääpäs mielipiteitänne ja painioita, vaikka ei kovin innokas WWE fani olisikaan.
1)Hollywood Hulk Hogan (Nykyisin Mr.America)
2)Brock Lesnar (Ja F5 Paukkuu)
3)Ray Mysterio (Vikkelä pikku mies, 619)
4)Rikishi (Hän oli mahtava Hartwall-areenalla)
5)Brian Kendrick (Uusin tulokas ja innokain)

Siinä oli mun top 5 ja sitten mielipiteeni ohjelmista:
Itse en pysty katsomaan vain mitä SubTV tarjoaa eli: Raw ja Smackdown, mutta viihdettä sekin.Itse en katso WWE:tä vain tappeluiden takia, koska on hauska katsoa mitä ne pellet keksivät seuraavaksi, koska kaikkihan tietävät, että ottelut ovat järjestteyjä ja liikeet tehty vähemmän kivuliaamin, että eneen ottelua voi jo arvata kuka voittaa, mutta ne kiistat ja muut otteluiden ulkopuoliset keskustelut on aina hauska katsoa.

StrongBad
27.5.2003, 16:09:52
Itse seuraan RAW:ia ja "smäkkäriä" aika paljon liekö se ohjelman "dramaattisuus" syynä. Tietty ärsyttää kun painijat matsinsa jälkeen ovat hieman hiessä mutta ruhjeita ei näy. Kyllä vahingossa ruhjeitakin voi tulla mutta hyvin harvoin.. Ja sitten TOP5:
1.Mr.America
2.Stone cold steve austin
3.Brock Lesnar
4.Goldberg
5.Rock

Joo olen aika pelle kun katson näitä ohjelmia mutta kyllä komediaa jaksaa katsoa...Ei mulla enää muuta sanottavaa...

Yose
27.5.2003, 17:55:13
Ei SubTv näy meillä, joten aika harvoin tulee seurattua, mutta kuitenkin saan siitä ihan tarpeekseni, kun se näkee pari kertaa vuodessa. Suosikki painioita ei ole, enkä jaksa tuommoista pelleilyä nyt muutenkaan tosissani ottaa. Aika tylsää hommaa, niinkuin formulatkin, ei ole koskaan mitään uutta kun voittaja, eikä aina sekään. Yksi järjettömimmistä viihdealoista

Diamond
28.5.2003, 7:11:24
mulla näkyy subtv ja olen kattonut jokaisen jakson smackdownin ja rawn kun ne on mun lempiohjelmista parhaimpia ja mun lempi painijat on

1. rey mysterio
2.brock lesnar
3.undertaker
4.kane
5.HBK shawn micheals

happosai
29.5.2003, 13:37:22
Alkujaan kirjoittanut Auronrulez
Ei SubTv näy meillä, joten aika harvoin tulee seurattua, mutta kuitenkin saan siitä ihan tarpeekseni, kun se näkee pari kertaa vuodessa. Suosikki painioita ei ole, enkä jaksa tuommoista pelleilyä nyt muutenkaan tosissani ottaa. Aika tylsää hommaa, niinkuin formulatkin, ei ole koskaan mitään uutta kun voittaja, eikä aina sekään. Yksi järjettömimmistä viihdealoista
Mitäpä tuohon lisäisi? Olen täysin samaa mieltä Auronrulezin kanssa.

Prometheus
30.5.2003, 12:13:55
http://foorumit.fffin.com/showthread.php?s=&threadid=3284

Anteeksi vain poikaset, mutta eikös tuolla ole tästä hölmöilystä ihan ketjua jo ennestään.

Juu. Ja (aggressiiviset) mielipiteeni tästä huonosta vitsistä ei ole edelleenkään muuttunut.